LCD או פלזמה אחריות סמליין לא שווה שקל,שירות לקוחות אלקטרוניקס מגעיל


Eran Levy

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טלויזיה סמסונג 48h6400 חדשה מיריד מוצרי חשמל מבונדר חולון קיבלתי את הטלויזיה רק לאחר שבוע וחצי . לאחר שיחה עם שירות לקוחות סמליין נאמר לי שהטלויזיה תסופק בין שעות 12-5 הטלויזיה הגיעה ביום חמישי בשעה 18:30 ולתדהמתי נאמר לי שאני צריך להזמין טכנאי לפתוח את הקופסא ו שהוא רק נהג התקשרתי באותו רגע לסמליין ולא היה עם מי לדבר מכיוון שהם עובדים עד שעה 5 ימים א'-ה' בלבד . יום ראשון התקשרתי לאלקטרוניקס לתאם טכנאי יאמרו לי שרק ביום חמישי יגיע טכנאי שביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות הוסבר לי שהוא לא מדבר עם לקוחות ולא ניתן להעביר אליו שיחות נכון להיום הטלויזיה עדיין סגורה בקרטון ממתינה לטכנאי של סמליין שלושה שבועות אני צריך להמתין לטלוויזיה שקניתי במיטב כספי שילמתי 1400 שקל יותר כדי לקבל אחריות של יבואן רשמי ו אני מקבל יחס מגעיל ולא שירותי בעליל כל אחד מעביר אותי מסמליין לאלקטרוניקס פרו מאחד לשני בטענה שזה לא אני זה הוא כמו ילדים קטנים תתביישו לכם. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה משהו בארץ אני גמרתי עם סמליין רק יבוא אישי.
 

predator0357

אוהב את התחום
הודעות
70
מעורבות
0
נקודות
0
רכשתי טלויזיה סמסונג 48h6400 חדשה מיריד מוצרי חשמל מבונדר חולון קיבלתי את הטלויזיה רק לאחר שבוע וחצי . לאחר שיחה עם שירות לקוחות סמליין נאמר לי שהטלויזיה תסופק בין שעות 12-5 הטלויזיה הגיעה ביום חמישי בשעה 18:30 ולתדהמתי נאמר לי שאני צריך להזמין טכנאי לפתוח את הקופסא ו שהוא רק נהג התקשרתי באותו רגע לסמליין ולא היה עם מי לדבר מכיוון שהם עובדים עד שעה 5 ימים א'-ה' בלבד . יום ראשון התקשרתי לאלקטרוניקס לתאם טכנאי יאמרו לי שרק ביום חמישי יגיע טכנאי שביקשתי לדבר עם מנהל שירות לקוחות הוסבר לי שהוא לא מדבר עם לקוחות ולא ניתן להעביר אליו שיחות נכון להיום הטלויזיה עדיין סגורה בקרטון ממתינה לטכנאי של סמליין שלושה שבועות אני צריך להמתין לטלוויזיה שקניתי במיטב כספי שילמתי 1400 שקל יותר כדי לקבל אחריות של יבואן רשמי ו אני מקבל יחס מגעיל ולא שירותי בעליל כל אחד מעביר אותי מסמליין לאלקטרוניקס פרו מאחד לשני בטענה שזה לא אני זה הוא כמו ילדים קטנים תתביישו לכם. פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה משהו בארץ אני גמרתי עם סמליין רק יבוא אישי.
אחי סתם נפלת על נציגים מפגרים, לי גם יש את האחריות סמליין ולי היה בעיה בTV (פיקסלים) ומבלי לדבר בא אלי טכנאי בדק ואמר שהוא יקח למעבדה וזה יקח עד שבוע, קיצר חזרו אלי ואמרו לי שאין טעם לתקן והם שולחים לי TV חדשה מאותו סידרה רק שנת קדימה בחינם כי זה באחריות סמליין.
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,073
מעורבות
1,022
נקודות
113
במידה והיית רוכש את המסך דרך חנות מתמחה איכותית !! לא היית עובר את כול הביזיון הזה !!!
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור