אודה להמלצה על מצלמה קומפקטית עם עדשה רחבה


avi777

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
שלום לכולם, אני מחפש לקנות מצלמה קומפקטית.
כרגע יש לי את ה-power shot sx620 של קנון ואני מעוניין לקנות אחת בגודל דומה (או מעט גדול יותר) עם דגש על עדשה רחבה ככל שניתן במצלמות מסוג זה.
אודה לעצה טובה :)
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אפשר לשאול מה אתה הולך לצלם ומה התקציב?
האם יש דרישות נוספות?
 

avi777

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
היי כרמי, אני מתכוון לצלם בעיקר נוף וחשוב לי גם שיהיה זום אופטי מקסימלי (שוב, יחסית למצלמה קומפקטית שנכנסת לכיס) לצורך צילומי בעלי חיים. מבחינת תקציב, זה משהו שאני מוכן להשקיע בו בסביבות 2500 ש"ח או יותר אם יהיה משהו שיצדיק את זה מבחינת עלות-תועלת עבורי.
תודה
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
זויות ראיה רחבה בדרך נחשבת זוית ראיה עם מספר נמוך מ 30 למצלמה שלך יש זווית ראיה שמתחילה ב 25 שזה נחשב נהדר למצלמה קומפקטית. יש מצלמות קומפקטיות עם זווית ראיה שמתחילות ב 24, אולי אפשר להמצוא דגם עם זווית ראיה שמתחילה ב 20, אבל לדעתי זה הפרש ממש קטן ולא שווה לרכוש עבור כך מצלמה.

אם אתה חושב על צילום נוף וחושב על מצלמה קטנה, אולי כדי לך לרכוש חצובה קטנה וללמוד לצלם כמה תמונת עבור צילום פנורמה עם חיבור של התמונות לאחר הצילום במחשב.

אפשרות אחרת זה לרכוש מצלמה ללא מראה (כמו מצלמה קומפקטית, רק שניתן להחליף עדשות) ולרכוש איתה עדשה רחבה, הנקודה שלא תקבל בפתרון הזה את טווח הזום שאתה רגיל - וגם אם תיהיה מוכן לשלם יותר, אין לכך פתרון.
 

avi777

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
1
נקודות
3
תודה רבה על העצה, אשאר עם המצלמה שלי ואבדוק את עניין החצובה :בעד:
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור