שאלה לגבי מסך LCD בשידורים רגילים


Pardes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
1
שלום,
אין לי ידע ונסיון בתחום אך אני עומד לרכוש 42' LCD .
שאלה: האם בהכרח מגישי החדשות חייבים להיראות רחבים ומנופחים בגלל הפרופורציות של המסך, או שיש מסכי LCD רחבים שהתמונה בהן נורמלית כמו בטלוויזיות הישנות?

תודה רבה.
 

פאדי

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
1
נקודות
16
השאלה היא אם רוב הצפייה שלך היא בשידורים רגילים למה החלטת ללכת על LCD ולא על פלזמה ?
 

Pardes

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
1
מכל מה שנאמר לי וממה שקראתי באינטרנט התרשמתי ש- LCD עדיף על פלזמה. למשל, ב- LCD צריך פחות להקפיד על תאורת החדר, ההתקנה קלה יותר. התרשמתי גם שבשידורי HD יש יתרון ל- LCD . נראה לי שכמות שידורי ה- HD תלך ותעלה, ואולי גם ארצה לראות DVD באיכות HD .
עדיין מטריד אותי עניין הפרופורציות. אני מניח שסרט קולנוע ייראה נפלא במסך 9X16 אך מה על שידור שמיועד ל- 3X4? בינתיים נזכרתי שבטלוויזיה SONY המצויינת שקניתי לפני 8 שנים בערך יש אופציה לעבור מ- 3X4 ל- 9X16 . למה שאופציה כזו לא תהיה גם במסכי LCD רחבים?

תודה על התייחסותך,
אלון.
 

פאדי

חבר משקיען
הודעות
643
מעורבות
1
נקודות
16
סתם לידע כללי גם במסכי פלזמה יש את אותם מאפיינים של מצבי התמונה שיש ב LCD . וזה שה LCD מציגה יותר טוב שידורי HD זה קשקוש . מה שכן ידוע זה שבשידורים רגילים הפלזמה לוקח. בעניין הפרופורציות גם בפלזמה וגם ב LCD יש את אותם "בעיות" אבל זה גם תלוי ביצרן ומנגנוני המתיחה שיש בכל טליוויזיה יש אלה שמתמודדים עם התופעה יותר טוב ויש פחות טוב. ואני יודע שבטליוויזיה של טושיבה (כמו שיש לי) יש אפשרות של מצב של 4:3 שבו אתה וראה את התמונה רגיל אבל אתה לא תראה את זה על כל המסך
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור