שפה, מושגים, אווירה, אלימות - ומקום ללמוד ממנו


oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
מה קורה פה היום? מתקפת טרולים! טוב שמחקתם את הדברים האחרונים.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
שמרו על עירנות ודווחו לנו על מקרים חריגים.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
וואי איזה בלאגן...אני מבין שרובכם מכירים במציאות גם ומשם נובע המריבה ולא רק על גבי הפורום נכון?
לא יודע, אישית אני יכול להצביע רק על 3 אנשים שאישית אני חושב שההתנהגות שלהם הייתה זוועתית אבל קרא רק מקרה אחד כזה, חוץ ממישהו שהייה לי איתו עימות יותר מפעם אחת.

בסה"כ הכל הפורום הזה בסדר ולא צריך להיסחף ולהגיד שהפורום הזה הוא כישלון.
אני דווקא חושב שהנקודה הרעה שאני יכול להגיד על הפורום היא שלאנשים המנהלים אותו אין מספיק נסיון ולפני שיקפצו עלי הכוונה היא לא שאתם רק שנה בעסק אלא שלמשל, ליאור, אתה יודע שאני מעריך אותך אבל בכל זאת אני מוצא לנכון להגיד לך את זה, אין לך מספיק נסיון עם מסכי LCD ופלזמה למעט אלו שסקרת. אדם שלשם הדוגמא מעוניין לברר על מסך וזה חוזר המון פעמים, התשובה שהוא מקבל זה האם בדקת את המסכים במציאות? ואם כן, לך על מה שיותר אהבת אם ראית אותם בסוגי תכנים שונים(HD , SD וכו'..). הבעיה נוצרת כאשר אותו אדם הולך לחנות אחת ושם לחנות יש אינטרס שתרכוש מחברה מסויימת ולכן מדגישים יותר את אותו מסך על ידי כיול טוב יותר ואולי גם איכות כבלים טובה יותר בכדי לגרום לך לרכוש את אותו המסך. והמקום שאמור לעזור בקטע הזה הוא הפורום ואת העבודה הזאת הוא לא עושה.
ולא קשור לפורום מסוים זה או אחר, גם בפורום אודיו הדבר דומה, כשרכשתי את המערכת שלי לחדר והתאכזבתי מאיכות הצליל, הוצעו לי מערכות גרועות יותר מהמערכת שרכשתי כתחליף ולאחר מכן הפסיקו כבר לענות לי על גבי הפורום.
הבעיה הייתה כנראה שרמקולי מדף כנראה, לא מתאימים פשוט לעבודה עם מחשב כמקור. אלא מיועדים לקומפק(לפחות עם הרסיבר שקיבלתי) ועם הקומפק הם נשמעו מליון דולר ובעדיו על הפנים. את התשובה הזאת אף אחד לא סיפק לי ולדעתי זה דבר נוסף שמעיד על המקצועיות של האתר.

עוד נקודה היא הזמן שמחכים בפורום לתשובה, בתקווה שבכלל היא תגיע, יש הרבה מאוד נושאים שהייתי מעוניין לשאול עליהם אבל לפעמים אני חושב שאין טעם לשאול כי לא בטוח אקבל תשובה עליהם וסתם חבל על הזמן להשקיע בפתיחת השרשור. לכן אני מצמצם את השאלות והדברים שמעניינים אותי בנושא בהרבה לאלו הקריטיות ביותר שיעזרו לי בבחירה של מוצרים שונים. למשל בפורום חומרה, פתחתי שרשור על ההבדלים בין סטרימרים למחשבי HTPC לבין חיבור מחשב רגיל למסך באמצעות כבל ולא קיבלתי עליה תשובה גם אחרי שהקפצתי אותו, אני פשוט אתן לשרשור לשקוע כי גם לא נראה לי שאני אקבל תשובה.

זה למשל דבר שאני ממש ממליץ לנסות לפחות לשפר אותו, כי אם לדוגמא אדם שרוצה לקבל תשובה על נושא מסוים -ולא עונים לו, ולאחר מכן הוא מתייעץ על דבר אחר-וגם לא עונים לו, הוא פשוט מפסיק לשאול ומבין שפה זה לא המקום לקבל תשובות בנושא ועוזב\נשאר אבל בפורום לא משתתף. וראיתי מלא אנשים(בשבוע האחרון פחות..) שמבקשים עזרה ופשוט לא עונים להם עד שהשרשור שוקע, והבנאדם מקפיץ ומקפיץ ומקפיץ ולא עונים לו. ואני אומר מילא, לחכות כמה שעות זה לגיטימי, אפילו 24 שעות, אבל כמה אפשר לחכות יומיים-שלושה-ארבעה כמה?

קודם כל אני רוצה להגיד שהדבר בא ממקום טוב ויש לקבל אותו כביקורת בונה. ואני מקווה שבאמת דברים כאן ישתפרו במיוחד איך שדברים פה מתנהלים וגם מקצועיות חברי האתר ובעליו. זה באמת דבר שאני חושב שההנהלה צריכה לקחת לתשומת ליבה ולא רק בתאוריה אלא כדברים שיש ליישם אותם במציאות יום יום.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אורן, רק חובבן יתן תשובה נחרצת לגבי מסך או כל מוצר אחר שהוא לא בדק, מקצוען, תמיד יענה רק על דברים שבדק בפועל.
יקח לך זמן, בסוף, גם אתה תבין את זה.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
קודם כל ליואר אם אתה רוצה להיות יותר נחמד, להגיד לאדם פה בפורום שאתה לא מכיר ומדבר איתך יפה שיקח לו זמן להבין דבר כלשהו שאמרת זה ממש לא הדרך, בייחוד כשאתה הוא זה שלא הבנת אותו ולא ההפך.

רשמתי שהכוונה שלי הייתה היא שכמובן לא תיתן תשובה נחרצת לגבי מסך שלא בדקת, לא רשמתי את זה בשום שורה מהודעתי הקודמת ואין לי מושג מאיפה הסקת את זה, אבל כדאי מאוד שבתור מקצוען יהיה לך קצת יותר ידע מ-7 המסכים שבדקת השנה. כלומר, בתור אחד שמתעסק בתחום אני מאמין שיש לך קרובי משפחה\ חברים שגם אוהבים את התחום(לפחות חלקם) ולדוגמא אם קפצת לבקר אצל אחד מהם ואני מאמין שלרבים מהם יש מספר מסכי LCD בבית, תוכל לראות קצת את המסך(הרי יושבים בסלון) ולקבל התרשמות ממנו חיובית או שלילית. ואז כאשר יש שאלה בפורום, תוכל לענות ולהמליץ לו על דגמים שיצא לך לראות(קצת יותר מהתרשמות של מספר דקות) ואולי לא לתת תשובה נחרצת, אבל לתת לו את ההתרשמות שלך מאותו מסך לעומת מסכים שיצא לך לראות בקטגוריית מחירים דומות. ואז כמובן להגיד את המשפט הידוע "אבל לך לראות את המסך בעיניים". אבל שאת הידע הבסיסי כן יהיה לגבי שוק המסכים כיום בארץ- או לפחות חלקו, ולא רק חלק מאוד מאוד מצומצם ממנו.

דבר שני אני חושב שהדבר הכי גרוע בפורום הזה הוא שפשוט לא עונים פה לאנשים לפעמים. השרשור שפתחתי בפורום חומרה לגבי סטרימרים אבל מאז כבר 4 ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה. בנוסף לפעמים יש לאנשים בעיות כלשהם בתחומים מסויימים כגון בעיה במערכת סטיראו\בעיה ב-LCD וכו'.. והם משקיעים המון זמן בתיאור הבעיה, צירוף תמונות-העלאה ל-SIZ ולאחר מכן לאתר, מבזבזים המון זמן ובסוף לא זוכים לתשובה. זה ממש מעצבן, ומעיד על הרמה והיחס פה, שלדעתי גורם לחלק מהאנשים לעזוב או פשוט לא להשתתף בפורום.(בעיקר אם מישהו חדש ניתקל ביחס כזה). אני חושב שאם באמת הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים(ואני בטוח שלשם כך בין היתר הוא נועד) אז הדבר הכי בסיסי הוא לפחות מהמנהלים, לענות על השאלות ששואלים כאן בפורום ולא לתת לשרשורים ולהיעלם ולאנשים מאוכזבים לעזוב את הפורום, לשיקולך.

יום טוב.
 
נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
תראו מה קורה כאן - בשרשור הזה שאמור לדבר על התנהגות בפורום

הרבה הודעות שכל אחד מסביר לאחרים איך הם צריכים להתנהג ולמה הם לא בסדר :)

אז אני לא מוסיף מילה על אף אחד
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
קודם כל ליואר אם אתה רוצה להיות יותר נחמד, להגיד לאדם פה בפורום שאתה לא מכיר ומדבר איתך יפה שיקח לו זמן להבין דבר כלשהו שאמרת זה ממש לא הדרך, בייחוד כשאתה הוא זה שלא הבנת אותו ולא ההפך.

רשמתי שהכוונה שלי הייתה היא שכמובן לא תיתן תשובה נחרצת לגבי מסך שלא בדקת, לא רשמתי את זה בשום שורה מהודעתי הקודמת ואין לי מושג מאיפה הסקת את זה, אבל כדאי מאוד שבתור מקצוען יהיה לך קצת יותר ידע מ-7 המסכים שבדקת השנה. כלומר, בתור אחד שמתעסק בתחום אני מאמין שיש לך קרובי משפחה\ חברים שגם אוהבים את התחום(לפחות חלקם) ולדוגמא אם קפצת לבקר אצל אחד מהם ואני מאמין שלרבים מהם יש מספר מסכי LCD בבית, תוכל לראות קצת את המסך(הרי יושבים בסלון) ולקבל התרשמות ממנו חיובית או שלילית. ואז כאשר יש שאלה בפורום, תוכל לענות ולהמליץ לו על דגמים שיצא לך לראות(קצת יותר מהתרשמות של מספר דקות) ואולי לא לתת תשובה נחרצת, אבל לתת לו את ההתרשמות שלך מאותו מסך לעומת מסכים שיצא לך לראות בקטגוריית מחירים דומות. ואז כמובן להגיד את המשפט הידוע "אבל לך לראות את המסך בעיניים". אבל שאת הידע הבסיסי כן יהיה לגבי שוק המסכים כיום בארץ- או לפחות חלקו, ולא רק חלק מאוד מאוד מצומצם ממנו.

דבר שני אני חושב שהדבר הכי גרוע בפורום הזה הוא שפשוט לא עונים פה לאנשים לפעמים. השרשור שפתחתי בפורום חומרה לגבי סטרימרים אבל מאז כבר 4 ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה. בנוסף לפעמים יש לאנשים בעיות כלשהם בתחומים מסויימים כגון בעיה במערכת סטיראו\בעיה ב-LCD וכו'.. והם משקיעים המון זמן בתיאור הבעיה, צירוף תמונות-העלאה ל-SIZ ולאחר מכן לאתר, מבזבזים המון זמן ובסוף לא זוכים לתשובה. זה ממש מעצבן, ומעיד על הרמה והיחס פה, שלדעתי גורם לחלק מהאנשים לעזוב או פשוט לא להשתתף בפורום.(בעיקר אם מישהו חדש ניתקל ביחס כזה). אני חושב שאם באמת הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים(ואני בטוח שלשם כך בין היתר הוא נועד) אז הדבר הכי בסיסי הוא לפחות מהמנהלים, לענות על השאלות ששואלים כאן בפורום ולא לתת לשרשורים ולהיעלם ולאנשים מאוכזבים לעזוב את הפורום, לשיקולך.

יום טוב.

מר בחור.
לא טוב לך?
הרמה איננה לרמתך?
אז מה אתה מתעצבן, יש עוד אלפי פורומים באינטרנט. גש אליהם.

הפורום הזה הוא ברמה גבוהה...אפילו מאוד.
פשוט פה מאמינים שאם אין לך מה לכתוב ואתה לא יודע , עדיף לא להטעות ולרשום רק כי צריך.

האם שקלת שפשוט לא ידעו מה לענות לך?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
קודם כל ליואר אם אתה רוצה להיות יותר נחמד, להגיד לאדם פה בפורום שאתה לא מכיר ומדבר איתך יפה שיקח לו זמן להבין דבר כלשהו שאמרת זה ממש לא הדרך, בייחוד כשאתה הוא זה שלא הבנת אותו ולא ההפך.

רשמתי שהכוונה שלי הייתה היא שכמובן לא תיתן תשובה נחרצת לגבי מסך שלא בדקת, לא רשמתי את זה בשום שורה מהודעתי הקודמת ואין לי מושג מאיפה הסקת את זה, אבל כדאי מאוד שבתור מקצוען יהיה לך קצת יותר ידע מ-7 המסכים שבדקת השנה. כלומר, בתור אחד שמתעסק בתחום אני מאמין שיש לך קרובי משפחה\ חברים שגם אוהבים את התחום(לפחות חלקם) ולדוגמא אם קפצת לבקר אצל אחד מהם ואני מאמין שלרבים מהם יש מספר מסכי LCD בבית, תוכל לראות קצת את המסך(הרי יושבים בסלון) ולקבל התרשמות ממנו חיובית או שלילית. ואז כאשר יש שאלה בפורום, תוכל לענות ולהמליץ לו על דגמים שיצא לך לראות(קצת יותר מהתרשמות של מספר דקות) ואולי לא לתת תשובה נחרצת, אבל לתת לו את ההתרשמות שלך מאותו מסך לעומת מסכים שיצא לך לראות בקטגוריית מחירים דומות. ואז כמובן להגיד את המשפט הידוע "אבל לך לראות את המסך בעיניים". אבל שאת הידע הבסיסי כן יהיה לגבי שוק המסכים כיום בארץ- או לפחות חלקו, ולא רק חלק מאוד מאוד מצומצם ממנו.

דבר שני אני חושב שהדבר הכי גרוע בפורום הזה הוא שפשוט לא עונים פה לאנשים לפעמים. השרשור שפתחתי בפורום חומרה לגבי סטרימרים אבל מאז כבר 4 ימים ועדיין לא קיבלתי תשובה. בנוסף לפעמים יש לאנשים בעיות כלשהם בתחומים מסויימים כגון בעיה במערכת סטיראו\בעיה ב-LCD וכו'.. והם משקיעים המון זמן בתיאור הבעיה, צירוף תמונות-העלאה ל-SIZ ולאחר מכן לאתר, מבזבזים המון זמן ובסוף לא זוכים לתשובה. זה ממש מעצבן, ומעיד על הרמה והיחס פה, שלדעתי גורם לחלק מהאנשים לעזוב או פשוט לא להשתתף בפורום.(בעיקר אם מישהו חדש ניתקל ביחס כזה). אני חושב שאם באמת הפורום הזה נועד כדי לעזור לאנשים(ואני בטוח שלשם כך בין היתר הוא נועד) אז הדבר הכי בסיסי הוא לפחות מהמנהלים, לענות על השאלות ששואלים כאן בפורום ולא לתת לשרשורים ולהיעלם ולאנשים מאוכזבים לעזוב את הפורום, לשיקולך.

יום טוב.

שמע אורן.
התפקיד של המנהלים הוא להחזיק את הפורום, לשלם עבור ההוצאות, לענות על שאלות, לעשות כתבות, לערוך אותן, לצלם תמונות, לרדוף אחרי טרולים, למחוק הודעות, להעביר הודעות לפורומים הנכונים {מה שקורה המון}, לטפל בתקלות, לקבל ציוד לסקירה, להחזיר, שיחות טלפון בילתי פוסקות שקשורות לאתר מול יבואנים, גולשים ומנהלים באתר, לבנות מפגשים ועוד ימבה פעולות. כל הפעולות הללו חוזרות על עצמן בכל יום שמי שאחראי על כך הם שלושה אנשים. ליאור כרמי ואני. האם אתה באמת חושב שאנחנו שמים לב לכל ההודעות שעולות כאן? אם אף אחד מהגולשים לא ענה כנראה שאנחנו לא היחידים שלא קלטו שיש שם שאלה.

אנחנו עונים על טונה של שאלות בפורומים ושני טונה של שאלות בהודעות פרטיות.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
מר בחור.
לא טוב לך?
הרמה איננה לרמתך?
אז מה אתה מתעצבן, יש עוד אלפי פורומים באינטרנט. גש אליהם.

הפורום הזה הוא ברמה גבוהה...אפילו מאוד.
פשוט פה מאמינים שאם אין לך מה לכתוב ואתה לא יודע , עדיף לא להטעות ולרשום רק כי צריך.

האם שקלת שפשוט לא ידעו מה לענות לך?

חחח... תאמת שחיכיתי לתגובה כזאת, ידעתי שרק ממך היא תגיע.("לא טטוב לך? קום ותלך!") בשום שורה לא רשמתי שלא טוב לי.
זה בדיוק מה שהשרשור הזה דיבר עליו בין היתר על הסגנון דיבור\ היחס\ השפה וכו'..

אם היית שם לב רשמתי שההודעה שלי היא ביקורת בונה, ולא תלונה או מענה.

להפך, אחרי אמירות רבות שאמרו שהפורום הזה הוא כישלון הדעה שלי הייתה הפוכה ואני מעריך מאוד את צוות האתר, ואני חושב שהיחס שלהם פשוט טוב מאוד, ודווקא בגלל זה, דברים כאלו לא צריכים לקרות כדי שלא תהייה התרשמות לא נכונה מהפורום ובכלל מהאתר. וכמובן כדי להעלות את הרמה של הפורום ושלא יצאו מפה אנשים מאוכזבים.

אתה באמת חושב שצוות האתר לא מספיק מקצועי בשביל לענות על שאלות כלשהן? אם כך, אולי זה הדבר שצרך לשפר פה, למרות שאני חשוב שצוות האתר מספיק מקצועי.

אתה חושבש אם הייתי חושב שהפורום הזה גרוע הייתי ממשיך ונשאר בו? עצם זה שאני עדיין בפורום(ואני לא איזה אודיופיל או משהו) אומר משהו על מה שאני חושב על הפורום אתה לא חושב?

ובטח ובטח שאני לא צריך את האישור שלך כדי לדעת שיש עוד הרבה פורומים נוספים ואני יכול לעזוב מתי שאני רוצה.

דבר נוסף, אחרי כל כך הרבה ויכוחים שהיה לי איתך(דבר שממש לא תרם לאוירה בפורום ולא ניכנס למי לא בסדר) ממש מוזר לי שאתה ממשיך להגיב להודעות שלי, כי להגיב להודעות שלך אני הפסקתי וזה כדי לא ליצור ויכוחים נוספים שמגיעים לפסים ממש לא יפים שבוודאי ולא תורמים לרמה של הפורום.
 
נערך לאחרונה ב:

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
שמע אורן.
התפקיד של המנהלים הוא להחזיק את הפורום, לשלם עבור ההוצאות, לענות על שאלות, לעשות כתבות, לערוך אותן, לצלם תמונות, לרדוף אחרי טרולים, למחוק הודעות, להעביר הודעות לפורומים הנכונים {מה שקורה המון}, לטפל בתקלות, לקבל ציוד לסקירה, להחזיר, שיחות טלפון בילתי פוסקות שקשורות לאתר מול יבואנים, גולשים ומנהלים באתר, לבנות מפגשים ועוד ימבה פעולות. כל הפעולות הללו חוזרות על עצמן בכל יום שמי שאחראי על כך הם שלושה אנשים. ליאור כרמי ואני. האם אתה באמת חושב שאנחנו שמים לב לכל ההודעות שעולות כאן? אם אף אחד מהגולשים לא ענה כנראה שאנחנו לא היחידית שלא קלטו שיש שם שאלה.

אנחנו עונים על טונה של שאלות בפורומים ושני טונה של שאלות בהודעות פרטיות.

נמר, ערב טוב

קודם כל שלא תהייה אי הבנה אני חושב שהפורום הזה הוא פורום לא רע בכלל.

תראה להיכנס לפורום כלשהו- במיוחד ה-5 הפופולרים יותר שהם מסכי LCD\פלזמה\מקרנים, אודי דו ערוצי, אודיו רב ערוצי, חומרה, תוכנה ולראות שיש שם שאלות זה לא כזה קשה.(שאלות אם 0 תגובות\ שרשורים שממשיכים להיות מוקפצים וכו'..)

זה לפחות מה שאני חושב אם יש לכם דרך כלשהי לשפר את זה זה יהיה נחמד. אולי פשוט להתחיל לנעול שרשורים שמוצאו, ואז פשוט להבין שכל שרשור שלא נעול הוא שרשור עם שאלות שלא נענו.

לדעתי זו תהייה דרך נהדרת להבין איזה שרשורים עדיין יש צורך בעזרה ובאיזה לא.(נגיד להוסיף סימן לכל שרשור שננעל בכדי לסמן את הנושאים שכבר מוצאו ופותח השרשור קיבל עליהם תשובה). .פשוט צריך להקפיד לנעול שרשורים שפותח השרשור קיבל עליהם תשובה.

לדעתי זה יעלה את הרמה של הפורום בכמה רמות, נדע איזה נושא עדיין אקטואלי ואיזה לא.

נמר, מטבע הדברים אדם שמתלונן זה נשמע כאילו שלא טוב לו פה, וזה נתפס כדבר שלילי..(אחרי כל מה שאתם עושים עוד יש לי טענות). אבל זה לא. אני באמת בא ממקום שאני חושב שהפורום הזה יכול להגיע לרמה הגבוהה ביותר! אני חושב שאולי אתם משקיעים יותר מדי זמן בדברים שנתפסים בפניכם כחשובים יותר אבל לדעתי הדבר הכי חשוב הוא היחס כלפי אנשים ושתהייה תשובה לכל שאלה.(אפילו אם יקח יותר מיממה לענות, עדיין לנסות ולענות).

זה כמו שחברה לתמיכה טכנית בנושא כלשהו תשקיע מאוד בעובדים שלה, לימודים, קורסים, מדריך אישי ובסוף את הדבר החשוב ביותר היא לא תעשה, תיתן תמיכה טכנית לאנשים בנושא זה, אלא תיתן רק ל-50% מהם והשאר ירגישו ש-"אין עם מי לדבר".
 

נערך לאחרונה ב:

itz56

אוהב את התחום
הודעות
466
מעורבות
30
נקודות
28
לדעתי
המנהלים הם היתרון הגדול של הפורום הזה
קיימים אתרים מקבילים, שהמנהלים שם חסרי סבלנות לשאלות, ולא נמנעים מלתקוף.
כאשר חבר תוקף אתה מבין שאין מה לעשות אבל כמנהל האתר, אתה מבין שאין לך מה לחפש
גם אם שאלת שאלת קיטבג (לא כולם נולדו אודיופילים)
במפגש האחרון בעזריאלי, היחס של ליאור, אישתו, נמר, תומר וכרמי היה כל כך אדיב וטוב, שיצאתי עם הרגשה שאני חייב להחזיר בצורה כלשהי (דרך אגב ההצעה שלי לערוך סיור במפעל כבלים עדיין בתוקף)
האינטרס של מנהלי הפורום היה לטעמי רק להרים מפגש ברמה גבוהה מתוך אהבה טהורה לאודיו
אז לכל המקטרגים, נסו לשים את עצמכם במקומם
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
חחח... תאמת שחיכיתי לתגובה כזאת, ידעתי שרק ממך היא תגיע.("לא טטוב לך? קום ותלך!") בשום שורה לא רשמתי שלא טוב לי.
זה בדיוק מה שהשרשור הזה דיבר עליו בין היתר על הסגנון דיבור\ היחס\ השפה וכו'..

אם היית שם לב רשמתי שההודעה שלי היא ביקורת בונה, ולא תלונה או מענה.

להפך, אחרי אמירות רבות שאמרו שהפורום הזה הוא כישלון הדעה שלי הייתה הפוכה ואני מעריך מאוד את צוות האתר, ואני חושב שהיחס שלהם פשוט טוב מאוד, ודווקא בגלל זה, דברים כאלו לא צריכים לקרות כדי שלא תהייה התרשמות לא נכונה מהפורום ובכלל מהאתר. וכמובן כדי להעלות את הרמה של הפורום ושלא יצאו מפה אנשים מאוכזבים.

אתה באמת חושב שצוות האתר לא מספיק מקצועי בשביל לענות על שאלות כלשהן? אם כך, אולי זה הדבר שצרך לשפר פה, למרות שאני חשוב שצוות האתר מספיק מקצועי.

אתה חושבש אם הייתי חושב שהפורום הזה גרוע הייתי ממשיך ונשאר בו? עצם זה שאני עדיין בפורום(ואני לא איזה אודיופיל או משהו) אומר משהו על מה שאני חושב על הפורום אתה לא חושב?

ובטח ובטח שאני לא צריך את האישור שלך כדי לדעת שיש עוד הרבה פורומים נוספים ואני יכול לעזוב מתי שאני רוצה.

דבר נוסף, אחרי כל כך הרבה ויכוחים שהיה לי איתך(דבר שממש לא תרם לאוירה בפורום ולא ניכנס למי לא בסדר) ממש מוזר לי שאתה ממשיך להגיב להודעות שלי, כי להגיב להודעות שלך אני הפסקתי וזה כדי לא ליצור ויכוחים נוספים שמגיעים לפסים ממש לא יפים שבוודאי ולא תורמים לרמה של הפורום.

פעם הבאה זה לא יגמר בטוב שאתה מכניס דברים לפי. זה בדיוק המקור של ההודעה הראשונה של פותח השרשור.

השפה שלך לא במקום, לא מקובלת, וכנראה הגיע הזמן שתתן על זה את הדעת לא אצלי אלא אצל אחרים.

אגב אם "חיכיתי לתגובה כזו" כלומר ידעת שהיא תבוא, היא כי ידעת מראש שאתה מחרחר פה ריב. מחרחר מדון וכתבת את ההודעה הזו בכוונה כדי שמישהו יגיד לך את זה ותשתלח בו.

על ילדים כמוך ואנשים כמוך כתב פותח השרשור. בחרת בדרך לא נעימה, לא תרבותית, וממצה בדיוק את הדיון הזה.
 
נערך לאחרונה ב:

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
פעם הבאה זה לא יגמר בטוב שאתה מכניס דברים לפי. זה בדיוק המקור של ההודעה הראשונה של פותח השרשור.

השפה שלך לא במקום, לא מקובלת, וכנראה הגיע הזמן שתתן על זה את הדעת לא אצלי אלא אצל אחרים.

אגב אם "חיכיתי לתגובה כזו" כלומר ידעת שהיא תבוא, היא כי ידעת מראש שאתה מחרחר פה ריב. מחרחר מדון וכתבת את ההודעה הזו בכוונה כדי שמישהו יגיד לך את זה ותשתלח בו.

על ילדים כמוך ואנשים כמוך כתב פותח השרשור. בחרת בדרך לא נעימה, לא תרבותית, וממצה בדיוק את הדיון הזה.

פעם הבאה זה לא יגמר בטוב? חחח.. אתה מאיים עלי?

השפה שלך לא במקום ואתה הוא זה שהכנסת דברים לפי. והדבר שמצחיק הוא שבגלל שאין לך מה להגיד, ואתה חייב איכשהו להפיג את השיעמום שלך אתה אומר את כל מה שאמרתי ומעביר את זה כלפי.
רשמתי שעל תגובות כשלך פותח השרשור דיבר(יחס לא מכבד, סגנון דיבור וכו'..) ואתה רושם לי שעל אנשים כמוני פותח השרשור דיבר. תעשה לי טובה תסתכל קצת במראה ואז תדבר.

דבר שני חיכיתי לתגובה הזאת רק ממך, כי מההיכרות הקצרה והמאוד לא נעימה שלי איתך ידעתי שאתה הוא זה שמכל דבר אוהב לעשות ויכוח ובלאגן. והתגובה שלך רק מוכיחה שצדקתי.

אני בחרתי בדרך מאוד תרבותית, ואמרתי את דברי כביקורת בונה וחבל שאנשים כמוך שכל דבר אצלהם נתפס כתלונה או כנסיון לחרחר מריבה לא מסוגלים להבין את זה, והופכים ביקורת בונה שבאה ממקום טוב לריב נוסף.

ליאור, אני מציע שתנעל את השרשור הזה כי עם אנשים כמוהו אני לא יודע עוד כמה עמודים הויכוח הזה ימשך.
 

נערך לאחרונה ב:

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
כל כך הרבה מילים/איומים, וללא תכלית. מציע לכל "גיבורי המקלדת" להירגע.
זה משרת את היפוכו של דבר ממה שפותח הפוסט התכוון.

יום דבש (ורד)
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
טוב החלטתי לערוך כי הבנתי שעדיף לדבר ללמפה מאשר איתכם.
 
נערך לאחרונה ב:

itz56

אוהב את התחום
הודעות
466
מעורבות
30
נקודות
28
יואל

התכוונת לטוב

אבל כנראה שזה קשה
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אני שמח שהחלטת לערוך אורי, אני מבקש גם מאורן לא להמשיך בקו הזה, כי נערוך את ההודעות המתלהמות.
 

oren6666

חבר משקיען
הודעות
597
מעורבות
0
נקודות
0
טוב, לא הספקתי לראות את ההודעה שלו ואני שמח שכך.

ליאור, איזה הודעות אתה רוצה שאני אערוך?
 

truejoker

חבר משקיען
הודעות
1,739
מעורבות
0
נקודות
0
<נערך>
 

נערך לאחרונה ע"י מנהל:

meir78

מושעה
הודעות
404
מעורבות
0
נקודות
0
<נערך>
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור