מחפש המלצה לקנית עדשה


דניאל פנחס

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אז לאחר תקופה ארוכה שאני מצלם עם d750 של קנון החלטתי שנמאס ואני רוצה להחליף וללכת לכיוון המירורלסס של סוני, אני מבין ויודע שאאלץ להיפרד מהעדשות מכיוון שמחיר המתאם לסוני יקר מאוד ועדיף לי לקנות עדשות חדשות ולמכור את הציוד הישן שלי כיד שניה, כרגע הרצון שלי לקנות עדשה שתיתן לי מענה ראשוני לתמונות של טיולים וכו' וחשבתי על ה 18-135 או על ה 18-105 ורציתי לדעת מה דעתכם?בנוסף כגוף אני אקח את המצלמה של סוני a6400/6500 מכיוון שעניין הפוקוס הגריפ וצילום הווידאו באיכות גבוה חשוב לי ואני חסיד גדול של מוצרי סוני בכללי:) תודה רבה לכולם
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
לא מת על מצלמות הלא מראה עם חיישן קרופ של סוני, הן לא ממש נוחות לשימוש כמו מצלמות הללא מראה FF שלהן וגם לא ברמה של המתחרים.
אבל אם את נעול על סוני אז בכיף, אני אוהב להמליץ על עדשת סוני 18-105 F4 היא עדשה בעלת צמצם יפה של F4 אופטיקה טובה וטווח יפה.
 

דניאל פנחס

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אז בתוך עולם המצלמות ללא המראה על איזה חברה דגם היית ממליץ לי לבדוק?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
טוב תן לי להתחיל מכך שאין מצלמה מושלמת :)
במצלמות ללא מראה
קנון בעלות חיישן פחות טוב מהמתחרים, ומגוון העדשות יפה, אבל קטן מזה שיש להן ב DSLR.
ניקון הוציאן מצלמה ללא מראה חדשה שעל הנייר היא מאוד מוצלחת, אבל עדיין מגוון עדשות מאוד מאוד קטן ורק יצאה כעת כך שאין הרבה ידע עליה.
סוני מספקת מצלמות ללא מראה עם חיישן טוב מאוד, אבל גוף שמרגיש כמו מצלמה קומפקטית ולכן אני פחות אוהב אותן, אבל מעבר לכך יש להן כאמור חיישן מוצלח ומערכת פוקוס מעולה - לא בחירה רעה, רק לקחת בחשבון את החסרונות שאתה מגיע מ DSLR.
פוג'י מספקות מספר מצלמות מאוד מעניינות שיא הטכנולוגיה בגוך וינטג', חיישן מדהים ואיכות תמונה מעולה, עדשות לא זולות אבל מעולות - אופציה מאוד מוצלחת שאני ממליץ לבדוק X-T20 או הדגם החדש יותר X-T30.

יש מצלמות עם חיישן קצת יותר קטן ממה שאתה מכיר, אבל איכות התמונה שלהן תיהיה ברמה שאתה מכיר מקנון (אמרתי כבר שחיישני קנון לא ברמה של המתחרים). אופציות טובות כאלו הן מבית אולימפוס ופנסוניק ופנסוניק נחשבת מעלה לוידאו.
האם זה אופציה אפשרית?
 

דניאל פנחס

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
Carmi אתחיל ואומר לך תודה התשובות שאתה עונה לאנשים ולא רק בפוסט שלי אלה לכולם פשוט תענוג..
בגדול הסיבה שאני רוצה לברוח לעולם המירורלסס זה נטו בגלל הגודל תמיד היה לי כיף לצלם אבל מצד שני המשקל העדשות תמיד גרם לי לבלאגן ולאבד מהכיף שנקרא צילום ולכן אחת הסיבות העיקריות שאני רוצה להחליף זה המשקל והנוחות של סוני ברור לי שזה מרגיש קצת מצלמה קומפקטית וקטנה אבל לדעתי זה בדיוק מה שאני מחפש..
בקשר לעדשה רציתי לשאול האם בתור עדשה ראשונה(עד שאני אחסוך קצת לעוד עדשה)האם כדי לי ללכת על ה 18-135 למרות שאני יודע שהעדשה של 18-105 בעלת צמצם טוב יותר אבל העניין הוא שאולי כדי לי לחשוב על טווח?
 
נערך לאחרונה ב:

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אם אתה מחפש עדשה קטנה יותר פיזית ועם טווח זום יותר גדול אז ה 18-135 תתאים לך, אם אתה מחפש עדשה יותר טובה עם צמצם יותר גדול שלדעתי זה חשוב אז ה 18-105 טובה יותר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור