פינק פלויד - השיר הטוב של כל הזמנים...


מצב
הנושא נעול.

לני

חבר משקיען
הודעות
676
מעורבות
268
נקודות
63
באופן אישי אני אוהב את זוהר.
סוף עצוב של זמר גדול.

ושוב האם להחרים אומנים בגלל מעשיהם/דעותיהם?

באופן כללי אני חושב שלא.
אבל אני יכול לחשוב על כמה שהם טבו, ואני לא מסוגל לשמוע אותם כמו וגנר...
 

לני

חבר משקיען
הודעות
676
מעורבות
268
נקודות
63
ננסי ברנדס מגדולי המוזיקה הרומנית המודרנית (אני מימוצה רומנית) ומוזיקאי מחונן ששיתף פעולה עם ארגוב אמר פעם שלא יכל לשאת את התמכרותו ההרסנית שהפכה אותו למפלצת.
גילי ארגוב שיש לו את הגנים ויכל להיות המשך שלא מבייש את אביו מבחינה מוזיקלית נפל לשטן הסם, מה שאותי משגע כגבר גרוש די בסדר שמזיע דם להכיר נשים זה איך הוא העמיד חתיכה לא טיפשה שהיתה מוכנה לעשות איתו ילד.



Gds
אני לא הייתי מפרסם ברבים שאני רומני
יש דברים שמוטב להצניע אותם;)
 

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
פינק פלויד היא ללא ספק מהלהקות החשובות ביותר בהיסטוריה של הרוק. המילים הממיסות, ההרמוניות האיטיות והמלודיות הרגישות, הפכו אותה לאחת הלהקות האהובות והמפורסמות ביותר בארץ ובעולם. את השפעתה על עולם המוזיקה, ניתן להשוות רק להשפעה של "הביטלס".

תומר


טוב שהורדת את המשך תגובה , לא ניתן להשוואות בין באך לבין פלויד ...
 

PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
לצערנו הרבה אנשים מוכשרים ופורצי דרך בהיסטוריה היו אנטישמיים ממאהלר, רוג'ר ווטרס, הנרי פורד, דיסני וכו'..
לגבי רוג'ר ווטרס אין לי ספק שהוא אנטישמי. אם יצא לכם לראות איזה סרט שעשו על שוקי וייס בכאן 11 שהביא המון אמנים לארץ הוא סיפר על ההופעה של ווטרס שהיתה הפקה מאוד מורכבת ועלויות מטורפות במיוחד בגלל השדה חומוס שהיו צריכים לקצור בכדי להכשיר את המקום להופעה.. בכל אופן באיזה שלב הוא ביקש לבקר בחומת ההפרדה. הצוות של ההפקה לקחו אותו לשם. הוא טייל שם בנינוחות וכשהוא עזב הוא פשוט שיקר לעולם ואמר שהוא היה בחומה תחת צילם המאיים של חיילי צה"ל.. אני עדיין שומע פינק פלויד ותמיד יעריך את הלהקה והכישרון. לצערנו כישרון לא בהכרח מעיד על אנושיות / אוביקטיביות וכו'... ואם מתחשק למישהו לראות את הסרט. הנה הקישור:
https://www.kan.org.il/item/?itemid=49897

מומלץ
 

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
לצערנו הרבה אנשים מוכשרים ופורצי דרך בהיסטוריה היו אנטישמיים ממאהלר, רוג'ר ווטרס, הנרי פורד, דיסני וכו'..
לגבי רוג'ר ווטרס אין לי ספק שהוא אנטישמי. אם יצא לכם לראות איזה סרט שעשו על שוקי וייס בכאן 11 שהביא המון אמנים לארץ הוא סיפר על ההופעה של ווטרס שהיתה הפקה מאוד מורכבת ועלויות מטורפות במיוחד בגלל השדה חומוס שהיו צריכים לקצור בכדי להכשיר את המקום להופעה.. בכל אופן באיזה שלב הוא ביקש לבקר בחומת ההפרדה. הצוות של ההפקה לקחו אותו לשם. הוא טייל שם בנינוחות וכשהוא עזב הוא פשוט שיקר לעולם ואמר שהוא היה בחומה תחת צילם המאיים של חיילי צה"ל.. אני עדיין שומע פינק פלויד ותמיד יעריך את הלהקה והכישרון. לצערנו כישרון לא בהכרח מעיד על אנושיות / אוביקטיביות וכו'... ואם מתחשק למישהו לראות את הסרט. הנה הקישור:
https://www.kan.org.il/item/?itemid=49897

מומלץ
למה זה מצביע שהוא אנטישמי? אולי הוא אנטי ישראלי בצורה עיוורת?
 

PsychoAudio

חבר אתר
הודעות
19
מעורבות
4
נקודות
3
אלפי סליחות...
התכוונתי לוגנר כמובן.. מאהלר היה יהודי בעצמו...
 

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
בגדול כדי להבין את רמת השפעה של פינק פלויד צריך להבין את השתלשלות הלהקה במשך היסטוריה , למעשה פינק פלוייד יש לה שלושה גילגולים משמעותים שהשפיעו על יצירה שלהם .

התקופת פסיכדליה 67- 68 - פינק פלויד באותה תקופה בהחלט הייתה להקה מהפכנית שהוציא שני אלבומים שהם ניחשבים למאסטר פיסים ברוק הפסיכודלי אין ספק שסיד בארט היה חלק חשוב מאוד בלהקה שהשפיעה מאוד על כתיבה באותם ימים של פלוייד...


לאחר מכן המצב הנפשי של סיד בארט התדרדר ונזרק מלהקה המחליף שלו היה דייויד גילמור...


לאחר מכאן פינק פלויד התקשו למצאו זהות משל עצמם ללא סיד , ב 1969
יצא לפלויד אלבום כפול Ummagumma שחצי הראשון של אלבום הוא בעצם הופעה בסטודיו עם השירים משני אלבומים עם סיד וחצי השני של האלבום הוא בעצם קטעים שכל נגן בהלהקה כתב בניפרד...

ולאחר הוציאו את :
Atom Heart Mother
Meddle - אני יעצור שנייה על האלבום הזה , כנראה שאולי זה האלבום הכי מוצלח של פינק פלויד לפני השינוי תפנית שהם יעשו בהמשך . מידל אלבום שהצליח לשלב בצורה יוצאת דופן בלוז רוק , רוק פסיכודלי ופרוג רוק בצורה מאוד מרשימה ומצד השני מאוד אחידה נעימה לא מאולצת אצל חובבי הפרוג ופסיכדליה בהחלט אלבום הזה עד היום מחזיק מים ותמיד יהיה רלוונטי ...

תקופה שלישית ושאולי עליה יש לא מעט מחלוקות היא תקופה שאכן מתחילה עם dark side שפינק לוייד בעצם מתחילה לעבוד עם מפיק ( לא זוכר תשם שלו) שמנסה לייצר אלבום עם שירים שיהיו מתאימים להכנס לרדיו בארצות הברית וכן שיהיו יותר בנויים כסינגלים עם מילים יחסית שמדברות אל כולם ,
אפשר לומר שכאן ׳׳פלוייד׳׳ עלו על פורמולה איך לרגש את בני הטיפש עשר ואכן עד היום זה אלבום שתופס את קהל הצעיר שמחפש מוזיקה מעבר למה שמוזיקה העכשיווית מציעה.

אך השאלה האם רוב מי שהקשיב לאלבום הזה בלופים בגיל 15 יכול להקשיב לתכנים של האלבום היום? אני לא מכיר הרבה שמסוגלים להקשיב לו כי הוא אלבום סופר קיצ׳י ושמתבגרים מבינים את זה שהכל שמה קלישאות ....

לאחר דארק סייד עם הצלחה בילתי נורמילת חברי להקה חשבו שהם התעשרו או לפחות שכרגע לא חסר להם כסף...
לרועה מזלם רואה החשבון של להקה לא עשה את עבודתו נאמנה ( אולי גם גנב מהם כסף) ולהקה הבינה שהם דיי מרוששים מבחינת כסף...

Wish You Were Here- למעשה לא נוכל לדעת עם האלבום הזה באופן אותנתי נועד להזכיר את סיד בארט או שזה פשוט מעורבב עם שיקולים מסחריים....

מה שבטוח זה ש the wall הוא אלבום שכל שיקולים בו היו מסחריים לאורך כל הדרך , ההפקה , הסרט , השואו בהופעות הכל היה במטרה לתת מכה...


אז במידה מסויימת אפשר לומר שתקופה של ׳׳פלוייד׳׳ שאוהבים לאוהב עד כמה היא משפיעה ? על מוזיקה ? לא בצורה קיצונית יותר השפיעה ברמת ההפקה ...

האם ׳׳פלוייד׳׳ היו פיונירים בפרוגרסיב רוק? לא למעשה כבר להקהות מובילות בפרוג כבר התחילו את דרכם ב 1968 (קרימסון , גונג , יאס , קאמל , סופט משין וכו) למעשה אלבומי פרוג של ׳׳פלוייד׳׳ הגיעו דיי סמוך לפני נפילתו של פרוג ...
האם בכללי פרוגרסיב רוק הוא ג׳אנר משמעותי בשפעה שלו ?
גם לא , אחרי ההצלחה הבילתי נתפסת של רוק פסיכודלי , הפלישה בריטית ,וואדסטוק וכו׳ שהיצגו x הפרוג ייצג את הדבר הנגדי ולא מעט אנשים לא התחברו לסגנון.

האם ׳׳פלוייד׳׳ 1967 עד 1970 השפיעו על עולם הרוק ללא ספק כן הוציאו שני אלבומים של פסיכדליה שעשויים מושלם ולייבל בסטודיו גם ללא סיד יחתם בהיסטוריה...


השאלה הנשאלת למה תקופה הכי פחות משפיעה שלהם על מוזיקה היא תקופה שהכי מעריצים אותם ?




 

Andrewv

אוהב את התחום
הודעות
313
מעורבות
151
נקודות
43
בגדול כדי להבין את רמת השפעה של פינק פלויד צריך להבין את השתלשלות הלהקה במשך היסטוריה , למעשה פינק פלוייד יש לה שלושה גילגולים משמעותים שהשפיעו על יצירה שלהם .

התקופת פסיכדליה 67- 68 - פינק פלויד באותה תקופה בהחלט הייתה להקה מהפכנית שהוציא שני אלבומים שהם ניחשבים למאסטר פיסים ברוק הפסיכודלי אין ספק שסיד בארט היה חלק חשוב מאוד בלהקה שהשפיעה מאוד על כתיבה באותם ימים של פלוייד...


לאחר מכן המצב הנפשי של סיד בארט התדרדר ונזרק מלהקה המחליף שלו היה דייויד גילמור...


לאחר מכאן פינק פלויד התקשו למצאו זהות משל עצמם ללא סיד , ב 1969
יצא לפלויד אלבום כפול Ummagumma שחצי הראשון של אלבום הוא בעצם הופעה בסטודיו עם השירים משני אלבומים עם סיד וחצי השני של האלבום הוא בעצם קטעים שכל נגן בהלהקה כתב בניפרד...

ולאחר הוציאו את :
Atom Heart Mother
Meddle - אני יעצור שנייה על האלבום הזה , כנראה שאולי זה האלבום הכי מוצלח של פינק פלויד לפני השינוי תפנית שהם יעשו בהמשך . מידל אלבום שהצליח לשלב בצורה יוצאת דופן בלוז רוק , רוק פסיכודלי ופרוג רוק בצורה מאוד מרשימה ומצד השני מאוד אחידה נעימה לא מאולצת אצל חובבי הפרוג ופסיכדליה בהחלט אלבום הזה עד היום מחזיק מים ותמיד יהיה רלוונטי ...

תקופה שלישית ושאולי עליה יש לא מעט מחלוקות היא תקופה שאכן מתחילה עם dark side שפינק לוייד בעצם מתחילה לעבוד עם מפיק ( לא זוכר תשם שלו) שמנסה לייצר אלבום עם שירים שיהיו מתאימים להכנס לרדיו בארצות הברית וכן שיהיו יותר בנויים כסינגלים עם מילים יחסית שמדברות אל כולם ,
אפשר לומר שכאן ׳׳פלוייד׳׳ עלו על פורמולה איך לרגש את בני הטיפש עשר ואכן עד היום זה אלבום שתופס את קהל הצעיר שמחפש מוזיקה מעבר למה שמוזיקה העכשיווית מציעה.

אך השאלה האם רוב מי שהקשיב לאלבום הזה בלופים בגיל 15 יכול להקשיב לתכנים של האלבום היום? אני לא מכיר הרבה שמסוגלים להקשיב לו כי הוא אלבום סופר קיצ׳י ושמתבגרים מבינים את זה שהכל שמה קלישאות ....

לאחר דארק סייד עם הצלחה בילתי נורמילת חברי להקה חשבו שהם התעשרו או לפחות שכרגע לא חסר להם כסף...
לרועה מזלם רואה החשבון של להקה לא עשה את עבודתו נאמנה ( אולי גם גנב מהם כסף) ולהקה הבינה שהם דיי מרוששים מבחינת כסף...

Wish You Were Here- למעשה לא נוכל לדעת עם האלבום הזה באופן אותנתי נועד להזכיר את סיד בארט או שזה פשוט מעורבב עם שיקולים מסחריים....

מה שבטוח זה ש the wall הוא אלבום שכל שיקולים בו היו מסחריים לאורך כל הדרך , ההפקה , הסרט , השואו בהופעות הכל היה במטרה לתת מכה...


אז במידה מסויימת אפשר לומר שתקופה של ׳׳פלוייד׳׳ שאוהבים לאוהב עד כמה היא משפיעה ? על מוזיקה ? לא בצורה קיצונית יותר השפיעה ברמת ההפקה ...

האם ׳׳פלוייד׳׳ היו פיונירים בפרוגרסיב רוק? לא למעשה כבר להקהות מובילות בפרוג כבר התחילו את דרכם ב 1968 (קרימסון , גונג , יאס , קאמל , סופט משין וכו) למעשה אלבומי פרוג של ׳׳פלוייד׳׳ הגיעו דיי סמוך לפני נפילתו של פרוג ...
האם בכללי פרוגרסיב רוק הוא ג׳אנר משמעותי בשפעה שלו ?
גם לא , אחרי ההצלחה הבילתי נתפסת של רוק פסיכודלי , הפלישה בריטית ,וואדסטוק וכו׳ שהיצגו x הפרוג ייצג את הדבר הנגדי ולא מעט אנשים לא התחברו לסגנון.

האם ׳׳פלוייד׳׳ 1967 עד 1970 השפיעו על עולם הרוק ללא ספק כן הוציאו שני אלבומים של פסיכדליה שעשויים מושלם ולייבל בסטודיו גם ללא סיד יחתם בהיסטוריה...


השאלה הנשאלת למה תקופה הכי פחות משפיעה שלהם על מוזיקה היא תקופה שהכי מעריצים אותם ?


סליחה אבל הכל כאן טעויות מהתחלה ועד הסוף, התוכן התחביר, האיות, פשוט אוסף אחד גדול ומביך של שגיאות.
להגיד על אלבום משפיע וחשוב כמו the wall שכל השיקולים בו היום מסחריים מהתחלה ועד הסוף ושהכל שם נעשה כדי לעשות מכה.
זה כל כך נמוך ומביך, על מה אתה מדבר ?
אלו יוצרים מבריקים, רגישים, אינטלקטואלים שבחנו לעומק כל תו וכל מילה וכל דימוי ששיחררו.
מי יוצר יצירה מורכבת, נוקבת וחריפה מבחינה חברתית, פורצת דרך כסוגה תרבותית כדי לעשות מכה ?? אם רוצים כותבים קצת על רומנטיקה ואהבה שירים קצרים ומלודרמטיים.
ומי חושב ככה בכלל, מה הם המפיק של אייל גולן ? עומר אדם ?
האלבום נכתב מדם ליבו של ווטרס והוא מבטא משנה סדורה של תפיסת העולם הערכית והנוקבת שלו בנושאי מלחמה, חינוך ועוד. כשהכל מחובר לביוגרפיה הפרטית והכואבת שלו.
האלבום יצר סוגה חדשה בהיסטוריה של התרבות המוסיקלית ואם מסתכלים על האופן בו מוסיקה מושמעת ונראית היום, קשה לחשוב על אלבומים יותר משפיעים ממנו באופן שבו חוברה מוסיקה לדימויים, לנרטיב, לתפיסה חברתית וערכית, לקונספט שלם.
הגדולה של הפינק הפלויד זה האופן בו הם התפתחו והשתנו כל הזמן, הם לא הפסיקו להתחדש ביחס לעצמם ולחדש בכל ההיבטים הקשורים למוסיקה ולכן גם נשארו רלוונטיים עד היום ולא צללו לתהומות השיכחה כמו כמה להקות שהתחילו איתן ומכיוון שהיו בעיקר מושפעות מלהקות אחרות לא הצליחו להתפתח.
בהחלט יש לפינק פלויד אלבומים יותר מלודיים ויש פחות, הם התבגרו תוך כדי, נושאי הכתיבה שלהם השתנו ובהשפעת ווטרס שהיום היו מכנים אותו אקטיביסט, היה מאוד מאוד חשוב להם שהמוסיקה תישא מסרים חברתיים נוקבים, רצו להשפיע ולשנות את העולם שהם חיים בו, כמו שאפשר לראות את ווטרס עושה גם היום בדרכים פחות מוסיקליות..
הם בנו עבור זה צורה חדשה ושלמה של אלבום מוסיקלי
אני גדלתי על זאפה וג׳ון זורן ועם חינוך מוסיקלי קלאסי וגם מהפרספקטיבה הזו אני יכול לומר שגם דרק סייד הוא אלבום נפלא מבינה מוסיקלית לא פחות מאומה גומה ו Atom heart mother
באופן אחר, אבל גם היום כמעט 50 שנים אחרי הוא לא מפסיק להימכר וקונים אותו בד״כ מאזינים אינטילגנטים שמוסיקה חשובה להם והם מתעמקים בה.
בקיצור טעויות על טעויות על טעויות
 

נערך לאחרונה ב:

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
סליחה אבל הכל כאן טעויות מהתחלה ועד הסוף, התוכן התחביר, האיות, פשוט אוסף אחד גדול ומביך של שגיאות.


אני מתנצל על כתיבה המרושלת ושגיאות כתיב אני דיסלקט , ובכל זאת חוץ מפתיח שלך שקובע שאני לא יודע לכתוב ובצדק :) כל מה שכתבת זה עניין של טעם אישי ולא חקר של הנושא....

׳׳The Revolution Will Not Be Televised ׳׳
 
נערך לאחרונה ב:

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
בסדר, החומה הוא אלבום מסחרי גרידא לטעמך, אבל למה הקידוש לבנה הזה, גם בגודל אותיות נורמלי יאמינו לך שזו דעתך.
 
נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
פוקי,

אני מביא לך את סעיף 7 בחוקי הפורום:

7. אין לשנות, להקצין, לשבח, לצבוע או להגדיל את פונט ההודעה שלך.
אל תמלא את ההודעות בסימני שאלה וסימני קריאה, שקול שימוש בסמיילים במקום הנכון. כולם ראויים שייראו את הודעתם בצורה שווה. מדי פעם, כותבים טורחים להשתמש בכל סוגי ההדגשות הקיימים בממשק הפורום, כתב מודגש, קו תחתי, אותיות גדולות, צבעים עליזים וכיו"ב. שמור את אופציות ההדגשה השונות למקרים בהם יש צורך בכך, או שאתה מבקש להבהיר נקודה מסוימת בהודעתך.

אני לא מצטט את ההודעה כי כתבתי את חוקי הפורום ;).
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
למה זה מצביע שהוא אנטישמי? אולי הוא אנטי ישראלי בצורה עיוורת?
אצלנו הצליחו כבר מזמן לארגן טישטוש גבולות כזה לפיו מי שהוא נגד המדיניות הישראלית הוא לא סתם אנטי ישראלי, אפילו לא סתם ב"צורה עיוורת" כהגדרתך, אלא גזען אנטישמי על גבול הנאצי ומבחינה זו לפחות האבחנה הפכה לדי מיותרת. העובדה שזה מארגן הנחה לא רעה לאנטישמיים אמיתיים ויש כמובן גם כאלו, לא באמת מטרידה רבים כנראה.
 
נערך לאחרונה ב:

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
פוקי,

אני מביא לך את סעיף 7 בחוקי הפורום:

7. אין לשנות, להקצין, לשבח, לצבוע או להגדיל את פונט ההודעה שלך.
אל תמלא את ההודעות בסימני שאלה וסימני קריאה, שקול שימוש בסמיילים במקום הנכון. כולם ראויים שייראו את הודעתם בצורה שווה. מדי פעם, כותבים טורחים להשתמש בכל סוגי ההדגשות הקיימים בממשק הפורום, כתב מודגש, קו תחתי, אותיות גדולות, צבעים עליזים וכיו"ב. שמור את אופציות ההדגשה השונות למקרים בהם יש צורך בכך, או שאתה מבקש להבהיר נקודה מסוימת בהודעתך.

אני לא מצטט את ההודעה כי כתבתי את חוקי הפורום ;).


זה לא היה מכוון הדגש עשיתי עתק הדבק לשמות של אלבומים ומאותה הרגע זה הדגיש לי את הכתב גם שניסיתי לתקן את זה זה לא צלח...

ולגבי סעיף 7 אני יקח אותו לשומת ליבי..:)
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
124
נקודות
43
Pooki
גיבוב כזה של חוסר הבנה וחוסר ידע לא קראתי מזמן, אז תודה לך על החוויה.
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
362
נקודות
63
ה-בעיה עם הלהקה הזו היא הטקסטים המטופשים. זה עליק תחכום ועומק שמתאים לילדים בני 13 14, מקסימום 15. הכתיבה נראית כמו טקסט ממערכון על נער בן 14 שטיפה צופה בטלביזיה וקורא חדשות ומנסה להרשים בנות כיתתו בדקלומים. משהו בסגנון 'ביוואס ובאטהד' של 'מתוחכמים' :).
אקיצר בשעתו, כנער ציני הייתי משועשע וקצת מפודח, כי החבר'ה של ה'ניו וייב' (גם שם לא חסרים טקסטים מפדחים) בתל אביב היו ציניקנים ושיפוטיים-חסרי-רחמים כפי שצפוי מילדודס.
אבל כבגיר עדיין לא לראות את הבלוף? .. נו, מה אני מבין.
זה נראה כמו שלמי שכתב את הטקסטים האלה אין את בלוטת המודעות העצמית. או אולי יש והבדיחה עלינו..

בגדול במוסיקה, הטקסטים פחות חשובים לי (חשוב שהם לא יהיו מעיקים מדי, ושישאירו את המנייריזים בבית. וולטרס כמובן טחן את המניירה עד זרא). הם סה"כ עוד כלי נגינה שנועד לשרת את המוסיקה (כשם שכשאני מאזין לאופרה באיטלקית או גרמנית אני נהנה מבלי להבין).

אבל כאן, בסעיף המוסיקה (היחיד שחשוב:מאזין:), הם פשוט לא משהו. משום מה הם מתויגים אצלי בראש כלהקת פרוק מהסבנטיז, וכאלה יש הרבה להקות פרוג שפעלו בתקופה, שהיו הרבה יותר מוצלחות (ג'נסיס, יס, ואן דר גראף, ג'טרו טול, כאמל, קינג קרימזון ועוד הרבה מאוד שרובכם מכירים). כל זאת לדעתי הבלתי מחייבת כמובן.

יש שם כמה מוסיקאים מחוננים, במיוחד דיויד גילמור שהוא מענקי הרוק. הוא זה שהרים את האלבומים לרמה שלהם (אגב, גם את רוב תפקידי הבס כתב והקליט גילמור, למרות שהקרדיט היה לוולטרס ה"בסיסט" הרשמי..).
ובכלל לומר עליהם שהם להקה לא טובה זו אמירה משונה, כיוון שעם טעם אי אפשר להתווכח: לא ניתן להסביר משהו רגשי כמו איזו להקה מדליקה אותך, במונחים ריאליים.
 

Pooki

אוהב את התחום
הודעות
139
מעורבות
35
נקודות
28
Pooki
גיבוב כזה של חוסר הבנה וחוסר ידע לא קראתי מזמן, אז תודה לך על החוויה.


סליחה עם פגעתי בתחושת האליסטיות שלך שאתה משוכנע ש 10 תקליטים שאתה מקשיב להם הם שיא המוזיקה ..... ואם אתה בטוח שאני טועה אני מזמין אותך לשתף אותנו בידע שלך על ביוגרפיה של פינק פלויד...
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
אחד השרשורים ההזויים.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אחד מחמישה גיטריסטים לרוק הטובים בעולם.
 
מצב
הנושא נעול.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור