ההבדל בין התערוכה והבית


ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
אבל הדבר היחיד שחשוב זה שאתה מבסוט מהסטאפ שלך
מהזרוע לא.
מעבר, תמיד יש מחשבה של מה הייתי מאוד רוצה.
(ולא משהו בשמיים).

אגב, אחלה סרטים היו להיצ'קוק.
: -)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
בגדול. רוב הבתים שביקרתי בהם היו בעלי תנאים אקוסטים פחות טובים מחדרי המלון בתערוכה.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,300
מעורבות
771
נקודות
113
בגדול. רוב הבתים שביקרתי בהם היו בעלי תנאים אקוסטים פחות טובים מחדרי המלון בתערוכה.
איזה יופי כתוב:) - קצר וקולע בול!
סלונים ישראלים שגרתיים הינם בעלי וויטרינה מצד אחד ו״תיהום״ של מטבח פתוח מצד שני - מה יכול להיות יותר גרוע מזה? לא ניתן לטפל בזה משום כיוון (לפחות אני לא מבין איך).
במלון לפחות משני הצדדים היו קירות ואפשר היה לסדר ציוד בצורה סימטרי, ולרוב המיקרים ווילון בד כבד היה סגר את החלון שהיה סוג של טיפול אקוסטי. גם אצל יבואנים הנכבדים לא כול חלח בעל טיפול אקוסטי אגב, אך עדיין אנחנו באים ומאזינים אצלם לציוד ולא מטלוננים שיש חוסר בעיניין אקוסטי.
יום נפלא לכולם!
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
:מבולבל::eek:
מזל שהיכרתי אותם מקודם :D

אני עדיין מחפש כיצד למחוק את התגובה שרשמתי ב HiFi+ לאחר ה review שהעלו על המג'יקו S3 MK2. :D
מזל שאת הסאונד בתערוכות אני לוקח בערבון מוגבל ולא מקבל החלטות על סמך אירועים כאלה
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
אבל הדבר היחיד שחשוב זה שאתה מבסוט מהסטאפ שלך
מהזרוע לא.
מעבר, תמיד יש מחשבה של מה הייתי מאוד רוצה.
(ולא משהו בשמיים).

אגב, אחלה סרטים היו להיצ'קוק.
: -)

ח.ג.י.
מנסיוני בכל מקום טוב, בבית הכי טוב.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
איזה יופי כתוב:) - קצר וקולע בול!
סלונים ישראלים שגרתיים הינם בעלי וויטרינה מצד אחד ו״תיהום״ של מטבח פתוח מצד שני - מה יכול להיות יותר גרוע מזה? לא ניתן לטפל בזה משום כיוון (לפחות אני לא מבין איך).
!
אפשר לטפל...
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
גיא, אני אתן לך דוגמה.
(מסתמא, יש עוד).

לאפי היה סט, מגבר הגל 70, פרואק 2 מדפי, ופטיפון לנקו.
אתה לא מאמין איזה סאונד חבלז !! (מיותר לציין, זה גם יחסית להשקעה).
החדר שהיה לו, 2 על 3 מטר (בערך, לא זוכר ממש. אבל כן, ממש קטן).
והוא לא היה מטופל אקוסטית בכלום (בזמנו).
זה היה לפני 5 שנים בערך, סמוך לתערוכה לא זו, לא הקודמת. אחת לפני.
והיו שם חדרים עם מערכות ממש איכותיות ויקרות... עם סאונד, נו אתה מבין.
(ברור שהיו שם גם חדרים ומערכות, הרבה יותר טובות. הרי זה לא באופן גורף).

זו הסיבה, שאני לא סגור על סיבת האקוסטיקה.
אני לא שולל אותה, אבל זה בהחלט מעלה בי תהיות.
2 חדרים מעפנים, לא מטופלים אקוסטית, בחדר אחד סט "בסיסי" ...
ובחדר האחר מע' יוקרה, ועדיין סאונד פחות טוב.
אז כן, מודה ומתוודה ... לא מצליח לעמוד על סיבת ההבדל.

מישהו הזכיר פה סינרגיה (כמדומני ארז?)
אפילו סיבת הסינרגיה, אני לא בטוח.
למה? כי ליבואנים/מציגים יש הרבה יותר ידע וניסיון ממני.

הדרא קושייא לדוכתא.
אני אשאר עם התהיות.
: -)
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,300
מעורבות
771
נקודות
113
אפשר לטפל...
אשמח לקבל דוגמה בבקשה (גם איזה סקיצה טוב) ... וזה לא אמור להיות פתרון מכוער - כן?
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
אח שלנו ח_ג_י
תעזור לנו בבקשה.
גוגל טרנסלייט ועוד כמוהו לא הצליחו להגיד לנו מה הדברים האלה :
הדרא קושייא לדוכתא
מסתמא

רובנו כאן עמך לא מדבר ושומע שפות חז"ל
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
סורי.

חזרה השאלה לתחילתה.
מן הסתם.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,300
מעורבות
771
נקודות
113
אח שלנו ח_ג_י
תעזור לנו בבקשה.
גוגל טרנסלייט ועוד כמוהו לא הצליחו להגיד לנו מה הדברים האלה :
הדרא קושייא לדוכתא
מסתמא

רובנו כאן עמך לא מדבר ושומע שפות חז"ל
לעולם לא הושמע באתר הנ״ל שפת מורדור... חחחחח
 

MadCow

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
22
נקודות
8
יכולות להיות לכך כמה סיבות -

1. כשהולכים לתערוכה, יש מגוון רחב של ציוד ויבואנים/יצרנים שמנסים למכור את מרכולתם. כנראה שפסיכולוגית אתה עובר לעמדת מגננה ויותר קל לך למצוא "פאקים" מאשר להנות. על אותו משקל, כשאתה הולך לחבר שלך, אתה מלכתחילה הולך למטרת הנאה, על כן חשיבות איכות המערכת פוחתת על חשבון ההנאה שגוברת, וכחוויה אתה תזכור אותה כחוויה טובה.
חוץ מזה, ברמה הפרקטית, מאוד קשה לשמוע הרבה ציוד ביום אחד ולהצליח לעבד בראש את מה שאתה שומע. במינכן אחרי כמה חדרים טובים פתאום הכל נשמע לי אותו דבר

2. אני לא מבין גדול במערכות, אבל יש לי נטיה לאהוב רמקולים קטנים בחללים קטנים. משהו באינטימיות שלהם יותר מלהיב אותי ממערכות מפוצצות שאכן נשמעות לי יותר טוב, אך בכל זאת לא תמיד מותירות בי חותם בהקשר החוויתי. יכול להיות שגם אתה כזה
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83

ni-ro

חבר משקיען
הודעות
1,325
מעורבות
689
נקודות
113
סורי.


מן הסתם.
מין זה לא סתם
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
אשמח לקבל דוגמה בבקשה (גם איזה סקיצה טוב) ... וזה לא אמור להיות פתרון מכוער - כן?
צילמתי עם הפל רק שהקובץ גדול מדי...יכול לשלוח לך לווצאפ.
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,484
מעורבות
394
נקודות
83
גיא, אני אתן לך דוגמה.
(מסתמא, יש עוד).

לאפי היה סט, מגבר הגל 70, פרואק 2 מדפי, ופטיפון לנקו.
אתה לא מאמין איזה סאונד חבלז !! (מיותר לציין, זה גם יחסית להשקעה).
החדר שהיה לו, 2 על 3 מטר (בערך, לא זוכר ממש. אבל כן, ממש קטן).
והוא לא היה מטופל אקוסטית בכלום (בזמנו).
זה היה לפני 5 שנים בערך, סמוך לתערוכה לא זו, לא הקודמת. אחת לפני.
והיו שם חדרים עם מערכות ממש איכותיות ויקרות... עם סאונד, נו אתה מבין.
(ברור שהיו שם גם חדרים ומערכות, הרבה יותר טובות. הרי זה לא באופן גורף).

זו הסיבה, שאני לא סגור על סיבת האקוסטיקה.
אני לא שולל אותה, אבל זה בהחלט מעלה בי תהיות.
2 חדרים מעפנים, לא מטופלים אקוסטית, בחדר אחד סט "בסיסי" ...
ובחדר האחר מע' יוקרה, ועדיין סאונד פחות טוב.
אז כן, מודה ומתוודה ... לא מצליח לעמוד על סיבת ההבדל.

מישהו הזכיר פה סינרגיה (כמדומני ארז?)
אפילו סיבת הסינרגיה, אני לא בטוח.
למה? כי ליבואנים/מציגים יש הרבה יותר ידע וניסיון ממני.

הדרא קושייא לדוכתא.
אני אשאר עם התהיות.
: -)

וואלה הזכרת לי נשכחות :שתוי:
דרך אגב זה 3 על 3 בערך והיום מטופל די חזק.
באמת הגיע הזמן שתבוא
 

miki185

חבר משקיען
הודעות
560
מעורבות
43
נקודות
28
למדתי במשך השנים שאודיופילים מפתחים אוזני עטלף ויכולות גבוהות בניתוח וביקורת סאונד בשעה שמקשיבים למערכות של אחרים, ומסיבות עלומות אותן יכולות שמיעה וביקורת יורדות פלאים בהאזנה למערכת שלהם...
לדעתי אתה טועה,רוב אודיופילים שמגעים אלי נותנים ביקורת על המערכת שלהם ,לעומת מה ששומעים אצלי,ומיתיעצים איך להיתקרב לשלי,אני ברוב המיקרים לא מעביר ביקורת אצל אחרים,שלא יעלבו,ואילו אצלי במידה ונעשה שינוי הכי קטן בהעמדה של פריט זה או אחר ,הוצאת כבל והחלפה באחר,אני מיד קוטל את המערכת ,ומגיע למצב שלא יכול לשמוע.
 

miki185

חבר משקיען
הודעות
560
מעורבות
43
נקודות
28
גיא, אני אתן לך דוגמה.
(מסתמא, יש עוד).

לאפי היה סט, מגבר הגל 70, פרואק 2 מדפי, ופטיפון לנקו.
אתה לא מאמין איזה סאונד חבלז !! (מיותר לציין, זה גם יחסית להשקעה).
החדר שהיה לו, 2 על 3 מטר (בערך, לא זוכר ממש. אבל כן, ממש קטן).
והוא לא היה מטופל אקוסטית בכלום (בזמנו).
זה היה לפני 5 שנים בערך, סמוך לתערוכה לא זו, לא הקודמת. אחת לפני.
והיו שם חדרים עם מערכות ממש איכותיות ויקרות... עם סאונד, נו אתה מבין.
(ברור שהיו שם גם חדרים ומערכות, הרבה יותר טובות. הרי זה לא באופן גורף).

זו הסיבה, שאני לא סגור על סיבת האקוסטיקה.
אני לא שולל אותה, אבל זה בהחלט מעלה בי תהיות.
2 חדרים מעפנים, לא מטופלים אקוסטית, בחדר אחד סט "בסיסי" ...
ובחדר האחר מע' יוקרה, ועדיין סאונד פחות טוב.
אז כן, מודה ומתוודה ... לא מצליח לעמוד על סיבת ההבדל.

מישהו הזכיר פה סינרגיה (כמדומני ארז?)
אפילו סיבת הסינרגיה, אני לא בטוח.
למה? כי ליבואנים/מציגים יש הרבה יותר ידע וניסיון ממני.

הדרא קושייא לדוכתא.
אני אשאר עם התהיות.
: -)
לגבי האקוסטיקה מסכים איך ,לסעיף 2,מערכת יקרה צריכה סביבה הרבה יותר מוקפדת בכדי לתת את התוצאה המצופה,באחד התערוכות בעבר היתה מערכת ניים ,היקרה ביותר,התוצאה היתה עלובה בלשון המעטה,ראיתי מספר שגיאות שנעשו,אבל היבואן בנה סט ממה שהיה לו בטרייד,ולא בהקפדה יתר כמו למשל אצל יגאל לסרי.קח מכונית כמו למבורגיני ותן בנזין 86 או 91 ,תקרטע
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי אתה טועה,רוב אודיופילים שמגעים אלי נותנים ביקורת על המערכת שלהם ,לעומת מה ששומעים אצלי,ומיתיעצים איך להיתקרב לשלי.
אם כולם רוצים להתקרב למערכת שלך, אשמח מאוד לכמה עיצות וטיפים ממך.
תודה מראש.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור