תערוכת DigiTown 2019 הסתיימה: תומר צין היה שם להאזין, להתרשם, לצלם ולדווח


tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
אני רוצא לומר מילה
למי שמסוגל לנטרל את מגבלות התצוגה ולהקשיב לציוד , לבחון את אופיו יתרונותיו וחסרונותיו יבין שמדובר במתכונים שונים לאוכל טוב ( ברוב המיקרים )
אני אוהב כל סגנון מוזיקה ובנוסף מתחבר לכל סגנון סאונד ! היתי רוצא שיהיה לי מהכל : אני נהנתי מהמערכת המדויקת הנעימה וההולוגרפית של אודיו זיפ וגם נהנתי ממערכת של הלמפיזטור והרמקול הדני עם יחידות הניר שסיפק סאוד גדול מלא חם .....בס קצת איטי אח תפור על גאז מעושן , אהבתי את השופריים במיוחד את זה מהחדרים במלון לא זוכר שמות הבס היה יותר דינאמי וגרגרני מהרמקול השופרי של IL ושלא תבינו גם אותו אהבתי. אהבתי גם את החדרים הצנועים : הספנדורים וגם את המדפים של פיוז.......
בקיצור כמו שאמרתי מתכונים שונים לאוכל טוב ברובו.
ונהנתי בטרוף
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
783
מעורבות
171
נקודות
43
תודה על הסקירה!
אני חושב שזו היתה הכתבה המשמעותית ביותר שקראתי עד כה באתר הזה.
היא הבליטה לי כמה שלא כדאי לי לסמוך על חו"ד של סוקר אודיו, ושעלי, כבעלים עתידי של שדרוג, לשמוע המערכות באוזני בלבד, ורק על פי תוצאות אלה לקבל החלטות.
אגב, הטלויזיה של סוני שמופיעה כתמונה בכתבה היתה 82 אינטש ולא 98, כפי שנכתב.
 

yossie4

אוהב את התחום
הודעות
493
מעורבות
177
נקודות
43
האמת שהתלבטתי אם להעלות את רשמיי על הכתב, ממילא מדובר בחוויה סובייקטיבית, המבוססת על ניסיון, העדפה אישית והיכולת לנטרל רעשים ככל האפשר (בעיות אקוסטיות וכו׳). ושוב אין לצפות שרשימה כזו או אחרת תהווה מדד כלשהוא כי תמיד יהיו כאילו שיחלקו ובצדק. מה שנשמע טוב לאחד, נשמע פחות טוב לאחר.
אז בכל זאת, סיכום קצרצר.

אז לאחר למעלה מ 5 שעות בתערוכה ביום הראשון, מגיע שאפו לנמר ולכל הצוות הנהדר שהרים תערוכה מאורגנת מקיפה עם כמות מציגים מכובדת.

לעניין הדירוג, נכון יותר לדרג להבא את המערכות/חדרים ע״פ קטגוריות מחיר (לדוג עד 50, עד 200 מעל 200 וכו׳).
לדרג ע״פ התמורה הטובה (value for money ) וכמובן הטוב ביותר ללא הגבלת סכום (cost no object).

ולטעמי האישי הסובייקטיבי , אז לצד הפתעות טובות היו גם הפתעות שחלקן נוגעות להצבה לא אידיאלית , תנאים אקוסטים לקויים, בחירת מוסיקה לא אופטימלית, שילוב לא אופטימלי של רכיבים וכו).

מקום ראשון:
1) יגאל לסרי עם האקפלה.. הערה לתומר, הציוד הכיל פונו נהדר של חברת פאס ה xp 27, שמשומה הושמט מהכתבה. חוויה. יש לציין שלצד בחירת קטעי מוסיקה טובה, עוצמת הסאונד הייתה נכונה, לא גבוהה/חזקה
2) זיו פרלמן- תוצאה נהדרת, ומוסיקה משובחת שנוגנה
3) חיים סבג (סוניק בליס) עם הרמקולים האוסטרים החדשים והציוד של למפיזטור
4) אור אודיו - עם רמקולי שופר של horn והגברה של auris
5) ערן פוגל - מג׳קו A3 , דאק ופטיפון נהדר של ברינקמן והגברה של לקסמן.

בלטו לטובה עם תוצאה נהדרת
1) החדר של דני בכור עם 2 זוגות המגנפלנרים.
2) פיוז עם רמקולים הרפרנס הן המדפים והן העומדים של q Acoustic והגברה של מיוסיקל פידליטי.
3) גבי (סאונד קוואסט) עם הספנדור וההגל. תוצאה מדהימה בסכום שפוי.
4) החדר של לוני - מוסיקה מאוזנת

אכזבה (לפחות מבחינתי ולאו דווקא מהציוד).
1) פוקאל עם איזוטריק -
רמקולים נהדרים עם המון פוטנציאל
שלא מוצו עם הציוד של איזוטריק.
2) רמקולי הדגל של Elac, תנאי חדר וציוד שמשודך לקויים ולא מתאימים לפוטנציאל של הרמקולים המדהימים
3) kef בלייד . העמדה לקויה , אקוסטיקה ותנאי חדר שבישו את הרמקולים ... חבל
4) החדר של רפי לוהב רמקולים של ונדרסטין עם ציוד נהדר של אסטטיק- רמקולים וציוד נהדר שלא קיבלו ביטוי נאות בתנאי החדר
5) רמקולים של TaD בחדר של קודו לטעמי היו אנמים לרמקול עם המון פוטנציאל
6) החדר של B&O רמקול הדגל - לא בא לידי ביטוי באופן אופטימלי. יש לציין לטובה וההפתעה נעימה את המערכת ״הקטנה״ שהוצגה ע״י דניס עם רמקולים צנועים יותר של B&O. הציוד האישי כלל פטיפון איכותי (מיקרו סייקי + ראש קואטשו) וציוד מנורות של מיכאל.
7) החדר של יפה - ציוד של נאגרה (סופר איכותי ) ששודך לרמקולים של estelon , מבחינתי אכזבה. סאונד אנמי ומשעמם . הבנתי שעם ה YG, היו תוצאות טובות יותר
8) מאסטרו אודיו - ציפיתי להרבה יותר מהאלבדו, מבחינתי אכזבה, בטח בכל הקשור לעלות/תמורה.

בלטו בהיעדרם כמציגים וחבל , יגאל סאבו (הרבת, ויויד, אנלוג דומיין, לומין), ואמיר ארמה (סים אודיו, אופרה devore, sme), שיכלו לתרום לגיוון ולחוויה הכוללת

ושוב זו דעתי הסובייקטיבית שאין ספק שבתנאי חדר אופטימלים התוצאה הייתה יכולה להיות אחרת ..

חג שמח
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
אני רוצא לומר מילה
למי שמסוגל לנטרל את מגבלות התצוגה ולהקשיב לציוד , לבחון את אופיו יתרונותיו וחסרונותיו יבין שמדובר במתכונים שונים לאוכל טוב ( ברוב המיקרים )
אני אוהב כל סגנון מוזיקה ובנוסף מתחבר לכל סגנון סאונד ! היתי רוצא שיהיה לי מהכל : אני נהנתי מהמערכת המדויקת הנעימה וההולוגרפית של אודיו זיפ וגם נהנתי ממערכת של הלמפיזטור והרמקול הדני עם יחידות הניר שסיפק סאוד גדול מלא חם .....בס קצת איטי אח תפור על גאז מעושן , אהבתי את השופריים במיוחד את זה מהחדרים במלון לא זוכר שמות הבס היה יותר דינאמי וגרגרני מהרמקול השופרי של IL ושלא תבינו גם אותו אהבתי. אהבתי גם את החדרים הצנועים : הספנדורים וגם את המדפים של פיוז.......
בקיצור כמו שאמרתי מתכונים שונים לאוכל טוב ברובו.
ונהנתי בטרוף

היה הרבה מה לאהוב בתערוכה ואין מתכון אחד מנצח.
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
שלום לכולם,

תודה רבה לכולכם על הביקורות האוהדות.

תומר
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
מערכת אתה קונה בשבילך, ורצוי לשמור בסוד כמה שילמת עבורה, כי אנשים יגידו שאתה "קו קו" ואל תצפה לתגובה אחת

ונמשיך להחשב ״קוקואים״ אם נסתיר את מחיר המערכות שלנו. אני הולך בדיוק הפוך. לחשוף ולחשוף את מחירי המערכות שלנו בשביל שיבינו שזה נורמלי.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,193
מעורבות
733
נקודות
113
אני חושב שזו היתה הכתבה המשמעותית ביותר שקראתי עד כה באתר הזה.
היא הבליטה לי כמה שלא כדאי לי לסמוך על חו"ד של סוקר אודיו, ושעלי, כבעלים עתידי של שדרוג, לשמוע המערכות באוזני בלבד, ורק על פי תוצאות אלה לקבל החלטות.
תובנה קריטית בדרך לנירוונה אודיופילית.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
בשליפה,
איזוטריק היה מעפן.
רפי לוהב כנ"ל.
אצל לסרי היה מעולה אך טיפה אנמי, מה שכן בחדר שלו היה המון כבוד למוזיקה ולשקט הדרוש להאזנה, בחדרים אחרים לעיתים היתה שכונה כשגם מציגים מדברים ומפריעים להאזנה.
הנאגרה והגנצ'רובסקי נשמעו טוב בקטעים מסויימים אבל לא תוצאה שמשקפת את המחיר.
ממוצרי גבי נהנתי יותר בעבר.
החדר עם הBW היה משמים, לא שאני מצפה מהאנגלים האלה למשהו מעניין...
סטיינווי מאד הרשים, מערכת מאד מעניינת של 150000 שקל הכוללת מקור+הגברה+שני מדפיים פיצים ושני סאבים, נמכר כיחידה אחת.
הקטנים של B&O היו גם לא רעים כלל בקטע ג'ז ששמעתי מפטיפון. רמקול זול יחסית ומוגבר.
מההולנדים אני כנראה היחיד שלא עף, אמרתי להם שזה נשמע נורא, היו חביבים, החליפו מוזיקה אךחח ללא הועיל.
בכלל מוזיקה היא בעייה בתערוכות, חבל. לאחדים היו איזה עשרה קטעים בלבד, נשמע הזוי ביחס לשפע שיש בעולמנו.
אצל ניסן שמעתי את המדפיים, לא רע אבל לא מפיל, למרות שחבר סבר אחרת...
אצל שחורי גם לא הסתפקתי באיכות וזה עם הרמקולים הגדולים אני סבור.
אצל דני בכור עם שני הזוגות והחתול היה לא רע בכלל, בעיקר אחרי שהמלצתי לו על שיר של בוב דילן שהיה אצלו במחשב והוא די שכח ממנו - אפשר גם להשמיע מוזיקה מוזיקה אבל צריך לבחור את הקטע שמוקלט טוב ויש כאלה לא רק לדייר סטרייטס וסטיבי ריי ווהן.
גם ההורנים-הורן היו בהחלט נחמדים ובחדר היה שלל ציוד - תאווה לעיניים, גם התאורה שם הוסיפה רבות לאווירה.
תודה לנמר וליאור:מלאך: ולמציגים, בעקר לבנצי עם פטיפוני העל מעץ באובב משובח שניגנו מוזיקה שמיימית.:)
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,339
מעורבות
486
נקודות
83
תודה תומר על הסקירה...
לצערי החמצתי את התערוכה עקב נסיעה לחו"ל...
נחכה עוד שנתיים :(
 

gayle

אוהב את התחום
הודעות
101
מעורבות
12
נקודות
18
תודה לצוות dtown על ארגון התערוכה הזו, בהחלט לא מובן מאליו וכיף גדול להיות באירוע כזה בארצנו לאחר ביקורים רבים בתערוכות מקבילות בניכר. שאפו!

תמיד הזוי בעיני המסקנות שמגיעים אליהן בעקבות האזנה של כמה דקות בתנאי תערוכה.
״פוקאל מטאלי ורזה״, ״איזוטריק אנליטי״, ״B&W אנגלים משמימים״, ״אסלטון חופר״, ״KEF Blade נוראי״, ״TAD וויטוס אנמים״ ועוד בסגנון.

מי שעוד לא הבין שהדבר החשוב ביותר להפקת סאונד טוב הוא אקוסטיקה, עדיף שיחליף תחביב עוד היום.
הדבר היחיד שכן אפשר להתרשם ממנו בתערוכות הוא, במידה וכן נהנתם ואהבתם את הסאונד בחדר מסויים, כנראה שהאקוסטיקה והמערכת ״הסתדרו״ והרכיבים עבדו בסינרגיה.
אני בטוח שכמעט כל שילוב בתערוכה בתנאים אופטימליים יכול להשמע מצויין ואפילו מדהים.
קחו זאת בחשבון.
אני אכלתי את הכובע לא פעם ולא פעמיים מדעות קדומות על ציוד כזה או אחר ששמעתי בתנאים לא תנאים (ע״ע תערוכה).

חג שמח!
 

רונן

חבר משקיען
הודעות
715
מעורבות
114
נקודות
43
תודה לצוות dtown על ארגון התערוכה הזו, בהחלט לא מובן מאליו וכיף גדול להיות באירוע כזה בארצנו לאחר ביקורים רבים בתערוכות מקבילות בניכר. שאפו!

תמיד הזוי בעיני המסקנות שמגיעים אליהן בעקבות האזנה של כמה דקות בתנאי תערוכה.
״פוקאל מטאלי ורזה״, ״איזוטריק אנליטי״, ״B&W אנגלים משמימים״, ״אסלטון חופר״, ״KEF Blade נוראי״, ״TAD וויטוס אנמים״ ועוד בסגנון.

מי שעוד לא הבין שהדבר החשוב ביותר להפקת סאונד טוב הוא אקוסטיקה, עדיף שיחליף תחביב עוד היום.
הדבר היחיד שכן אפשר להתרשם ממנו בתערוכות הוא, במידה וכן נהנתם ואהבתם את הסאונד בחדר מסויים, כנראה שהאקוסטיקה והמערכת ״הסתדרו״ והרכיבים עבדו בסינרגיה.
אני בטוח שכמעט כל שילוב בתערוכה בתנאים אופטימליים יכול להשמע מצויין ואפילו מדהים.
קחו זאת בחשבון.
אני אכלתי את הכובע לא פעם ולא פעמיים מדעות קדומות על ציוד כזה או אחר ששמעתי בתנאים לא תנאים (ע״ע תערוכה).

חג שמח!

צודק !
אבל ... קח בחשבון שלפחות חדרי המלון היו זהים מבחינת גודל ומבנה ולכן בעיקרון קל להשוות בין המערכות ...
בגודל חדרים כאלו דווקא התרשמתי מרמקולים יותר קטנים כגון ה kanto ( עלות 1800 שח בלבד לזוג אקטיבי )
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
היה הרבה ציוד מצוין שפשוט לא הודגם נכון.
בעיה של מציגים ולא של ציוד.

פוקאל הוא רמקול מצוין ואיזוטריק מייצרים אלקטרוניקה מצויינת.
גם הקף הגדול הוא רמקול משובח מהשורה הראשונה, והאלק שחובר למקור של ימאהה או משהו דומה, הוא ללא ספק רמקול מצוין עם פוטנציאל גבוה.

אבל הם הוצגו בצורה לא מקצועית, על סף השרלטנית ולכן, למרות שחזרתי לחדרים האלה כמה פעמים, תמיד יצאתי מאוכזב. להציב סט יקר בצורה כמעט אקראית בחדר ולהפציץ בווליום, זו חוכמה מאוד קטנה והתוצאה היא קקופוניה, ובטח פספוס גדול של פוטנציאל גדול.

תארו לכם שיגאל לסרי היה משלב בסט שהציב בחדר הגדול שלו זוג מדפיים של טריאנגל, או אם גבי עמרם היה מציג בחדר הקטן את ה D9.2 של ספנדור ופותח פול ווליום במגבר של הגל. לראשון היינו באים בטענות על רמקול חלש ואנמי שהלך לאיבוד בחדר, לשני היינו באים בטענות על בס מהדהד ומערכת עם פוטנציאל שעשתה כאב ראש.
אבל יגאל וגבי מקצוענים ומבינים דבר או שניים בבניית חדר, וזה בא לידי ביטוי בסט שהתאימו לחדר ובחווית ההאזנה, שקיבלה שבחים כמעט מכל האורחים. זיו פרלמן הקפיד על הצבה מדוקדקת של המרטן'ס המצוינים, ניקה את החדר מציוד מיותר, הקפיד על מרחק ישיבה נכון, שמר על ווליום סביר, והסאונד היה בהתאם - מהנה, משוחרר, מפורט ודינמי.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
היה הרבה ציוד מצוין שפשוט לא הודגם נכון.
בעיה של מציגים ולא של ציוד.

פוקאל הוא רמקול מצוין ואיזוטריק מייצרים אלקטרוניקה מצויינת.
גם הקף הגדול הוא רמקול משובח מהשורה הראשונה, והאלק שחובר למקור של ימאהה או משהו דומה, הוא ללא ספק רמקול מצוין עם פוטנציאל גבוה.

אבל הם הוצגו בצורה לא מקצועית, על סף השרלטנית ולכן, למרות שחזרתי לחדרים האלה כמה פעמים, תמיד יצאתי מאוכזב. להציב סט יקר בצורה כמעט אקראית בחדר ולהפציץ בווליום, זו חוכמה מאוד קטנה והתוצאה היא קקופוניה, ובטח פספוס גדול של פוטנציאל גדול.

תארו לכם שיגאל לסרי היה משלב בסט שהציב בחדר הגדול שלו זוג מדפיים של טריאנגל, או אם גבי עמרם היה מציג בחדר הקטן את ה D9.2 של ספנדור ופותח פול ווליום במגבר של הגל. לראשון היינו באים בטענות על רמקול חלש ואנמי שהלך לאיבוד בחדר, לשני היינו באים בטענות על בס מהדהד ומערכת עם פוטנציאל שעשתה כאב ראש.
אבל יגאל וגבי מקצוענים ומבינים דבר או שניים בבניית חדר, וזה בא לידי ביטוי בסט שהתאימו לחדר ובחווית ההאזנה, שקיבלה שבחים כמעט מכל האורחים. זיו פרלמן הקפיד על הצבה מדוקדקת של המרטן'ס המצוינים, ניקה את החדר מציוד מיותר, הקפיד על מרחק ישיבה נכון, שמר על ווליום סביר, והסאונד היה בהתאם - מהנה, משוחרר, מפורט ודינמי.
נאה דרשת :בעד:
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אני חושב שהיבואנים היו יכולים להקפיד יותר בתצוגות שלהם. להעמיס בפחות רמקולים, לשחרר יותר את החלל, להביא רכיבים אקוסטים ולשפר משמעותית את התוצאה. חלק מהיבואנים לא הקפידו והביאו מעמד ראוי למערכת והשתמשו בשולחנות ששסופקו על ידי המלון, חלק מיקמו יותר מידי רמקולים בבמה הקדמית.

אני בטוח שהם יודעים שזה ״לא נכון״ להציג ככה ובכל זאת החליטו לעשות זאת. וההקפדה הזו היא דבר חשוב מאוד. במיוחד שמדובר בהצגת תכלית של היכולות שלהם.

להבא שימו לב לפרטים הקטנים.
 

olimpya cosmos

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
1
נקודות
1
הייתי בתערוכה הכתבה מלמדת שיש הבדל עצום בין אנשים,(אודיופילים),
כול אחד שומע משהו אחר.
אני קורא את הכתבה של תומר ושואל את עצמי אני והוא היינו באותה תערוכה( -: ?

ברור לי שזה נובע מפרספקטיבה וטעם אישי אין כאן מקום לקטול אף אחד ולכן לא אתייחס לאף חדר באופן ספציפי,
מה גם שהיה חדר אחד שלא הייתי של זיו, ועוד 2 חדרים שהייתי כמה דקות שהיה קשה לחוות דעה,

נתחיל בכבוד והערכה לכול המציגים בתערוכה לא פשוט להוציא סאונד בחדרים כאלה שלא דומים לחדרים שלכם בבית או בעסק, לא בגודל ולא באקוסטיקה ובטריקים הקטנים שכול אחד ואחד עושה בחדר שלו,
עם הזמן שלומדים את החדר כול פיפס משנה את התוצאה ,

כאן יש לך יומיים וזהו בום טראח ונגמר
אין לך יותר מדי זמן לשחק עם התוצאה,
אני לא התלהבתי מאף חדר,
שום מערכת לא עשתה לי את זה,
כן שמעתי סטריאו כייפי ונעימי לא מה שציפיתי ממערכות במספרים גדולים בכול קנה מידה!

נעדרו מהתערוכה הרבה דברים:
במה
תלת מימד
צלילות
טקסטורות בקולות אנושיים
באק ראונד
מיקרו פרטים חפירה פנימה
זכוכית מגדלת לתוך הפרטים
קצת חוצפה בסאונד
דעיכת צלילים וכלים
סאונד מתנדנד
סאוד חי בועט שמרגש
קריספיות
וגוון צליל חם
הייתי באחד החדרים במשך שעתיים שמעתי תקליטים , דיסקים , וממיר ובחנתי את התוצאה
התקליט היה מאוד שקט עם נוכחות ודרמה תוצאת סטריאו נחמדה,
לא תצוגת פטיפון מרהיבה,
ציפיתי לבעיטה בתחת, קיבלתי דיגדוגים נעימים בלבד
נעדרת עומק תלת מימד ופוקוס סאונד מאוד מונוטוני שיותר דומה לדיגיטל לא מוצלח,
לא הצלחתי להבין מה שם לא עבד אני חייב לומר שהיו לצידי אודיופילים שאמרו ואוווו איזה יופי מהמם, ממש נפלו מהכסא ולא הבנתי מה לא הבנתי, יצאתי עשיתי סיבוב נכנסתי שוב ונפל לי האסימון פרספקטיבה ניסיון ולא לעשות כבוד או חשבון למחיר ששומעים פשוט לשמוע תוצאה לא לשמוע מחיר!

הממיר הפתיע מאוד סאונד קליל ואוורירי
פחות נוכחות ודרמה מהתקליט.
שניהם מאוד שקטים.
דיסק אני לא רוצה להתייחס.

כול הכבוד לנמר והצוות המקצועי
על התערוכה הפקה מקסימה.

רונן.
 

nir8e

אוהב את התחום
הודעות
400
מעורבות
287
נקודות
63
למי שמסוגל לנטרל את מגבלות התצוגה ולהקשיב לציוד , לבחון את אופיו יתרונותיו וחסרונותיו יבין שמדובר במתכונים שונים לאוכל טוב ( ברוב המיקרים )

:בעד:
החדר עם הASCENDO היה מאוד מעניין. הייתה שם איזה תופעת סאונד מיוחדת. במה עמוקה במיוחד, כאילו שאין לה גבולות ואווירה מוזיקלית שגרמה לי להישאר ולחכות לקטע הבא.
photo5868352119222940031.jpg
 

תמונות מצורפות

  • photo5868352119222940031.jpg
    photo5868352119222940031.jpg
    KB 138.5 · צפיות: 22

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
תומר שלום,
אתה משתמש במונחים "עבורנו", "מצאנו".
האם הסקירה משקפת את דעתך או דעתם של אחרים,שאז, כדאי שנדע מיהם.

הכתבה משקפת את דעתו של הכותב בלבד. דעתו אינה הדיעה הרשמית של אתר dtown. כלומר: כל כתב הוא אדם עם דיעה אישית. בדיוק כמו שאני כותב כתבה ןהיא לא בהכרח משקפת את דעתו של תומר למשל. במקרה הזה, תומרצין כתב מאמר שעלה לעמוד הראשי, במידה ויש עוד מי שמעוניין לכתוב מאמר לעמוד הראשי על כל נושא, מוזמן לתאם איתנו.
 

aviv007

אוהב את התחום
הודעות
336
מעורבות
82
נקודות
28
בשליפה,
איזוטריק היה מעפן.
רפי לוהב כנ"ל.

מדהים כמה שהתחום הזה סובייקטיבי! מבחינתי, המערכת של רפי הייתה מהבודדות שפשוט עשתה מוזיקה - תענוג של מערכת וממש מוזר שכמעט ואינה מוזכרת על ידי חברים נוספים כאן.
בנוסף, אהבתי את המערכת של יגאל שהיא רמה מעל כולם (איך לא?!) ושומעים את זה מהשניה הראשונה, את המערכת של זיו וגם של עופר שחורי עם הרמקולים הקרמיים.

תודה רבה לנמר ולשאר האחראים על התערוכה - כן ירבו!
 

gabiw

אוהב את התחום
הודעות
55
מעורבות
9
נקודות
8
אכן, תחביב סובייקטיבי להפליא.
קריאת הביקורת והשוואתה להתרשמות האישית שלי הובילו אותי למסקנה הבלתי נמנעת של להתעלם לחלוטין מתיאורים אמורפיים של כתבי אודיו, ולהקפיד לסמוך אך ורק על האוזניים שלי.
ככלל, התערוכה היתה מוצלחת בהרבה מהקודמת, וגם הרבה פחות צפופה, וניכר כי לא מעט לקחים הופקו ויושמו.
כדאי היה לדאוג לשלט טוב יותר, וגם לידע את המבקרים כבר בעמדת הכניסה על חדרי ההדגמה בקומה השלישית, כי לולא הייתי שואל ספציפית הייתי עלול לחשוב שכל התערוכה מתמצה בחלל של השנה שעברה; אני בטוח שהיו מבקרים שפיספסו חלק מהתערוכה רק כי לא יידעו אותם.

לגבי הרשמים הסובייקטיביים שלי:
פוקאל והאזוטריק היו אכזבת התערוכה עבורי; הם נשמעו פשוט רע בחלל, במיוחד עם בחירת החומרים ההזויה (טראנסים בווליום מוגזם); בומיים, רחוקים מלהיות מאוזנים או מהנים לשמיעה.
החדר של יגאל היה אולי היחיד שבו נתנו כבוד למוזיקה והקפידו על שקט ודלת סגורה (עם כל הכבוד, באנו לשמוע מוזיקה ולא אנשים מלהגים בקולי קולות עם היבואנים וקצת מוזיקה ברקע); גם הצליל שם היה נהדר.
החדר של גבי היה מעולה בעיני, לא מתאמץ מדי, בחירות נכונות וסאונד כיפי ומרגש באופן כללי, ה-VFM הכי טוב של התערוכה, בפער ניכר.
אצל לוני האסנדו (ולא "אסקנדו") נשמע מעולה, מאוד התחברתי (לצליל, פחות לבחירות המוזיקליות), גם המחיר שפוי ביחס לתמורה.
אצל דני בכור, המגנפן 1.7 נשמעו נפלא, למרות החוסר בבאס ולמרות שזה היה חדר רועש בצורה מוגזמת שעשה בעיקר חשק לברוח ממנו מהר; אנשים מדברים בקולי קולות, הדלת פתוחה קבוע, היה פשוט לא נעים לשהות בחדר וחבל. יש לי חשד לא מבוסס שהמגי'ז יעייפו את האוזניים אחרי האזנה ממושכת, אבל לא נשארתי בחדר מספיק זמן כדי לוודא.
ה-YG בחדר של אבי יפה היו מאוד מרשימים, אין לי מושג איך הנאגרה עובד כי הוא נכנס לפרוטקשן באמצע ואורי נאלץ לאלתר מגבר חלופי.
החדר של זיו היה צפוף מדי באנשים, אבל בהחלט נשמע מעניין מרחוק. ההקפדה על הפרטים ניכרה מאוד; אולי ויסות של האנשים בכניסה היה מאפשר ליותר אנשים להינות גם מהתוצאה.
הסטיינוויי הקטנטנים עם הסאבים היו מדהימים כי חשבתי שמדובר ברמקול צעצוע במחיר סמלי שמפיק את התוצאות האלה (כמו הנעים הקטנים בתערוכה הקודמת), רק כדי לגלות את תג המחיר שעמד על 150,000. צר לי, בכסף הזה אני בונה 3 מערכות טובות יותר ועוד נשאר עם עודף לסופשבוע מפנק באירופה.

שאפו לנמר ולשאר הצוות שהרימו יופי של ארוע, זה בדיוק מה שהשוק שלנו צריך - להיחשף לעוד יבואנים, ציוד, מוזיקה ושותפים לתחביב.
 

עומר קרני

עוסק בתחום
הודעות
11
מעורבות
11
נקודות
3
תומר צין,
ההולנדיות מודות לך מקרב לב על המילים החמות.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור