תערוכת digitown סיכום היום הראשון


hornless

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
365
נקודות
83
אני אהבתי את הרמקולים של dutch & dutch. הם היו בחדרים בצד שמאל ביציאה מהמעליות ולא איפה שכולם.

רמקולים אקטיבים שלא צריך להוסיף להם יותר מדי.

אהבתי את המערכת של סוניק בליס, חיים סבג. עם הג'ף רולנד והלמפיזטור. הרמקולים היו מרשימים. לא זוכר את שמם.

את המערכת של מאסטרו. הייתה טונליות מאוד מיוחדת.

גבי מסאונדקווסט תמיד מצליח להפתיע עם מערכות צנועות יחסית.

המערכת של IL היתה מאוד מוקפדת כפי שרק יגאל יודע. מאוזנת ומלאה. מרשימה מאוד. מבין למה אוהבים ומתרשמים ממנה. ממש מעריך את ההשקעה והפדנטיות של יגאל.

הויטוס וטאד נגנו מאוד יפה אצל קודו.

אצל זיו היה הכל נכון. גם, פחות הכיוון שלי אבל מבין את מי שמתחבר לסאונד הזה. אבא שלי מאוד אהב.

אהבתי את הרמקולים הקטנים בשילוב הסאבים עם הגברה של לינגדורף. לא זוכר מי היבואן.

חוזר היום לסיבוב שני עם הזקן שלי.
 
נערך לאחרונה ב:

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
איך נהניתי.
מקצועי. עשיר. מגוון. אפילו צפיפות במידה
חשיפה לציוד אנשים ויבואנים במקום אחד ובצורה כיפית ומלמדת (במידה)
תודה ויישר כח לסיבוב הבא
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
החדר של לסרי היה מדהים ובחירת המוזיקה שגם ישבה בול על המערכת וגם הדביקה אותי לכיסא! VFM לדעתי סאונדקווסט עם מערכת לא יקרה שנשמעת מדהים וקל להכניס לכל בית מבחינה עיצובית.

השילוב שגבי הרכיב מוכיח שלא צריך כיסים עמוקים כדי להוציא תוצאה שהיא הרבה מעבר לטוב מאוד.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
התערוכה הטובה ביותר עד היום, קפיצת מדרגה מכל מה שידענו עד היום - אשתדל להגיע גם היום.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
אם מותר לשאול - כמה זמן אתה בארץ? חחחחחחח
52 פחות 12 שבהן הייתי באוגנדה, ככה שאם אתה צריך תרגום לסווהילי אני יעזור לך...
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
מעניין לקרוא את ההתרשמויות המגוונות מה שאומר שאין אמת אבסולוטית ובכל אופן אני אביא את התרשמותי ושל חברי המשופשפים גם בגיל.
כל החדרים עם הצורה הזהה (במלון) היו זוועה אקוסטית שהדגישה מיד נמוך-באס גבוה וציוד מצוין די השתנמך עקב כך, רק בחדר עם המוניטורים המוגברים בצד השני של המסדרון היכן ששמו ארבע פלטות ענקיות של דיפיוזר עץ בשילוב ספוג מאחור הבעיה נפתרה.
יגאל לסרי עשה נכון שבחר חדר גדול והסאונד היה מאוזן, אינפורמטיבי ונקי אך משהו שיתכן אולי באופי של הפאס לאבס גרם לרצון לנמנם.
מאסטרו אודיו עם ציוד מעולה שאני מכיר משהו קרה שם לעופר שלא התחבר כנראה עניין טכני והסאונד פשוט לא יצא מהרמקולים.
זיו, ציוד מעולה עם צליל הדוק, טבעי, מאוזן ולא מאולץ אך למי שלא אוהב את ה'קססס' של הקרמיים לא יתחבר.
orac הרמקולים הפנומנלים של התערוכה-'אסנד'. משהו בבמה שם היה יותר מידי הולוגרפי ועמוק, משהו ששמתי לב אליו בחדרו בתערוכה הקודמת ששם ניגנו רמקולים אחרים אך אותו הדאק מה שמביא אותי לחשוד שנעשתה מניפולציה או בדאק (פולאריות?) או בחשמל\כבילה.
אלגזי מראה שחברה כמו קיימבריג' אודיו העממית מסוגלת להוציא סאונד טוב ומהנה ורמקולי הפרואק הריבוניים השתלבו מצויין והסט הפגין יכולות דינמיקה ושליטה מרשימים ולולא האקוסטיקה הזוועתית התוצאה היתה אף יותר טובה, המחירים של אלגזי כרגיל מנופחים מעבר לכל פרופורציה.
למפיזטור הראה מה זה להקה שמנגנת אצלך בסלון בהופעה פרטית, טבעי עוצמתי ומוחשי אך הרגשנו שהסט-אפ המנורתי היחודי של המפתח נשמע קצת גדול מהחיים עצמם.
אבי יפה, עד שנכנסנו לחדר הם (והרבה מבקרים) לא הבינו שהרמקולים חוברו בפאזה הפוכה, שסודר העניין הצליל שבקע מרמקולי ה YG והנאגרה היה מודרני, פתוח, מדויק ומהוקצע, לומר נקי, הדמיה מעולה עם דגש על היי ומיד צלולים ופרונטליים והנחתה קלה של אפפר באס ליצירת ניקיון ודיוק, טרנד מעציב שפושה בעולם לספק רצונם של סמי אודיופילים לצליל כזה, דבר שגם הודגם עם רמקולי העל של פוקאל שפשוט נשמעו מניפולטיבים כדי להצדיק הוצאה גדולה, עם כל זאת איכות הנאגרות הייתה בכל אספקט מהגבוהות שניתן לקבל מציוד אודיו ביתי.
אור אודיו, בזמן שהיינו בחדר הדגים עם המגבר השוודי צנוע הוואטים שעשה רושם חיובי של צליל אורגני ונעים והתאמץ קשות לשלוט ברמקולים הקטנים יותר אך ללא ספק בסביבה ביתית שקטה עם ווליום הגיוני מדובר בסט אפ שיתן המון מוזיקה בתמורה למחיר.
היה גם סט במאה וחמישים אל"ש של חברת הפסנטרים סטיינוויי שהתאמצנו ממש חזק להבין על מה מבקשים מחיר מטורף בשביל מגברצ'יק, סטליטים ושני סאבים צנועים שלטעמנו היו שווים אולי שליש.
אודיופריק, למי שמתחבר לצליל של לקסמן, למי שלא...לא, עדיין תוצאה מעולה בעיקר באנאלוג ורמקולי המג'יקו שתמיד יתנו צליל אמיתי, מוזיקלי ונכון בלי בולשיט כפי שנשמע בסשן אנפלאגד.
סטריאוסקופ (אודיולאב ומדפיים של ביאנדאבליו). וקונקטור (רוקסן) במחירים חצופים הדגימו ציוד מיינסטרימי חביב שלב התחלתי בכל חייו של אודיופיל שלאחר שייחשף לציוד האזוטרי לא יביט אליהם שוב.
סאונדקווסט לצערי עם 'וואן טריק פוני' של ההגל שעם סדרת ה90 נשמע טבעי בניגוד לדגמי העבר אבל הטרייד אוף שאיבד משהו מיחודיותו, והספנדור A7, שמישהו יצעק כבר שהמלך הוא עירום ולא משנה כמה ביקורות יכתבו-צליל משעמם ואפור.
פיוז שפתחו ווליום מטורף של הקף ל.ס. 50 שכמעט הממברנות עפו החוצה ועם סט מיוזיקל פידליטי מגבר כיפי אבל ברוטלי קיו אקוסטיק שמראים שבמחיר צנוע אפשר לעשות גימור מיליון דולר אך עם צליל בשרני מידי ופשוט עם הדמייה מצויינת VFM גדול למתחילים ואוהבי צליל עשיר.
רמקולים מפתיעים במחיר שווה נפש אקוסטיק אנרג'י .390
זה מה שאני זוכר מאתמול. תמיד יש ללכת לשמוע אצל היבואנים שם החשמל והאקוסטיקה עלולים לתת תוצאה שונה, התערוכה היא בעיקר תכליתית וחשיפתית למי שרק מתחיל.
 
נערך לאחרונה ב:

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
מה אני אהבתי...
קודם כל כל הכבוד על הארגון, היה תענוג ואחי הנמר הוכיח שמגיע לו כתר של מלך.
המערכת של סטנויי עם שני הרמקולים הקטנים ושני הסאבים ועיצוב יפה מאוד של ההגברה, הייתה לדעתי המערכת הכי יפה בתערוכה. יש גם מי שמחפשים את העיצוב המיוחד והוא נוכח היטב במערכת הזאת. אפשר אגב להפחית את עלות הרמקולים בחצי אם מזמינים אותם בצבע לבן במקום שחור.
אהבתי את המגבר המשולב של NAD, לטעמי הצליל שהוא מפיק שווה הרבה יותר מה 20 אלש״ח שהוא עולה. אפשר גם לשלב בו כרטיס של הבלו נוד 2 מה שהופך אותו גם לסטרימר, לדעתי אחלה מגבר.
אהבתי גם את ההגל, איך שהוא היה נדמה לי שהצליל דומה לזה של Naim, אולי תפיסה דומה בשתי החברות האלה.
החדר של קייברידג׳ היה טוב.
המערכת של YBA עם Sugden (מקווה שאני מאיית נכון) הייתה לטעמי מצויינת והיה בה את גורם המשיכה, אפשר היה לשבת ולהאזין עוד ועוד.
בחדר של אודיוזיפ חוץ מהפטיפון של נוטינגהאם אני אפילו לא יודע איזו אלקטרוניקה עבדה, אבל מה שבלט לי זה שהמערכת הייתה ממוקמת באופן מאוד מאוד מאוד מוקפד והתוצאה הייתה מעולה לאוזני. למכור קופסאות כל אחד יכול, להציב את המערכת כמו שצריך זו מקצוענות.
אודיוזיפ פישל כי לא היה לו למכור לי תקליט של מסאלה אבל בערב דגתי את התקליט בספוטיפי, איזה כייף עם הרשת.

מאחר ואני מתעניין בכבלי כוח, חפרתי קצת אצל כל מי שמוכר כבלים ודי נבהלתי. מדובר במה שנראה בעיני כמוצרים עם מחירים דמיוניים כשאף אחד לא טרח בכלל לנסות ולהדגים למה כדאי לקנות את הכבל שהוא מוכר. זה מטורף וזה בלתי אפשרי לדרוש סכומי כסף כה גבוהים מבלי לנסות להתאמץ אפילו קצת כדי להדגים משהו.

אריה

עדכון - כמו שכבר כתבתי פעם, אם נוריד את הדיגיטל, כלום לא השתנה. אין מערכת ששמעתי וחשבתי לעצמי וואללה ככה עוד לא שמעתי מוסיקה במערכת סטריאו.
מי שמחזיק מערכת טובה שנולדה בשנות ה 80, היא טובה בדיוק אותו הדבר מול נכדיה הנוצצים שנולדו אתמול.
אין לטעמי שום חדש תחת השמש של עולם הסטריאו ככל שמדובר בתוצאה שניתן לקבל.
 

נערך לאחרונה ב:

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
"המערכת של YBA עם Sugden (מקווה שאני מאיית נכון) הייתה לטעמי מצויינת והיה בה את גורם המשיכה, אפשר היה לשבת ולהאזין עוד ועוד."

גם אני שמעתי את המערכת הנ"ל ואם, אריה, לא שמעת איך היא קורסת בקטעים מורכבים ושחזור סקסופון, ולא נראה לי שזה בגלל הסאגדן די ירד לי ממך.

QUOTE="arye.gur, post: 387039, member: 13220"]
מאחר ואני מתעניין בכבלי כוח, חפרתי קצת אצל כל מי שמוכר כבלים ודי נבהלתי. מדובר במה שנראה בעיני כמוצרים עם מחירים דמיוניים כשאף אחד לא טרח בכלל לנסות ולהדגים למה כדאי לקנות את הכבל שהוא מוכר. זה מטורף וזה בלתי אפשרי לדרוש סכומי כסף כה גבוהים מבלי לנסות להתאמץ אפילו קצת כדי להדגים משהו.

עדכון - כמו שכבר כתבתי פעם, אם נוריד את הדיגיטל, כלום לא השתנה. אין מערכת ששמעתי וחשבתי לעצמי וואללה ככה עוד לא שמעתי מוסיקה במערכת סטריאו.
מי שמחזיק מערכת טובה שנולדה בשנות ה 80, היא טובה בדיוק אותו הדבר מול נכדיה הנוצצים שנולדו אתמול.
אין לטעמי שום חדש תחת השמש של עולם הסטריאו ככל שמדובר בתוצאה שניתן לקבל.[/QUOTE]

ואחרי דבריך אלה עלה לי בחזרה. :)
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,870
מעורבות
1,864
נקודות
113
המחשבות שלי:

שניים שהם מחוץ לקטגוריה, זיו ויגאל ל׳:
זיו מאודיוזיפ - עם מערכת מעולה ומדוייקת, שנתנה מוזיקה אמיתית והכי פחות נשמעה לאוזניי כתוצר של הנדסה גנטית אקוסטית כמנהג הימים האלה (וזאת למרות שאני ממש לא חסיד הקרמיקה). את מקומו מחוץ לקטגוריה זיו קונה בעיני, בזכות הבחירות המוזיקליות שלו שאותן הייתי מוכן לשמוע גם עם שני גביעי אשל מחוברים בחוט תפירה. יופי של מוזיקה ונשארתי שם הכי הרבה.

יגאל לסרי עם מערכת על-חלל שממוקמת בחדר הכי טוב אקוסטית בתערוכה.
וכצפוי, המערכת נשמעת בדיוק כפי שהיא עולה - מיליון דולר (או שקל, או כמו שחבר שישב לידי דייק ואמר: אם אתה שואל מה מחירה, סימן שהיא לא בשבילך...)
חוויה מרהיבה!

מערכת הVFM הטובה: ערן מאודיופריק - בלי שטיקים מיותרים ועם רמקולי כניסה של מגיקו ומשולב של לקסמן ופטיפון ברינקמן ברדו - פשוט מנגן נהדר. אהבתי.
אור אודיו - אהבתי את הסאונד. מערכת לא מאוד יקרה.

יציאת התערוכה: המערכת של סטנווי. מערכת שנותנת מוזיקה ברמה גבוהה, כייפית וגם נראית מעולה.
מוקמה מצויין בחלל וניכר שהרום קורקשין המובנה במערכת תרם את תרומתו. מאוד אהבתי.

אצל YG/נגרה היה סאונד גדול ושובה לב. חזרתי כמה פעמים לחדר כי לא הצלחתי לגבש דיעה מוצקה (גם על רקע המחיר).

אצל פוקל - התאכזבתי.

מנצח התערוכה לדעתי הוא חיים סבג מסוניק בליס, עם מערכת שנשמעה לאוזניי חלומית והייתי מוכן בשמחה לחיות איתה עד יומי האחרון, או התקף השדרוג הבא, המוקדם מבין השניים...
הלמפיזטור על הרמקולים ששכחתי את שמם, נשמעו פשוט סוף הדרך.
כוכבית: לצערי לא שמעתי שם מוזיקה שאני שומע בדרך כלל לכן עדיין דורש בדיקה אל מול עומס סימפוני, מוזיקת רוק מורכבת וכד׳.

וכמובן, שאפו גדול למארגנים. רמה גבוהה של תערוכה.
 
נערך לאחרונה ב:

עידו_ט

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
9
נקודות
8
התערוכה הכי טובה שהייתה בארץ ללא ספק.
הגעתי אתמול קצת אחרי 12 . מראש היה לי זמן מעט מוגבל כי הייתי אמור להתחיל לעבוד ב-16:30 . הנחתי ש-3 שעות יספיקו - BIG MISTAKE
במבנה הראשי - החדר של יגאל לסרי היה מדהים. לדעתי הסאונד הכי טוב בבירור (והיו השנה כמה חדרים מצויינים). סט-אפ מרשים מאוד ומאורגן בצורה סופר מקצועית עד הפריט האחרון, עם חדר שהתאים במימדיו למערכת. פשוט תענוג.
החדר של יפה בקומה התחתונה (אלקטרוניקה של נאגרה ורמקולים של YG ואסטלון) היה מעניין. אני בדר"כ אוהב צליל של רמקולים קרמיים (אסטלון) אבל במקרה הזה , אהבתי יותר את התוצאה עם YG . בכל מקרה , לצערי ניגנו מוזיקה אודיופילית אך משעממת כשהייתי.
לחדרים במלון הגעתי כבר בשעה מאוחרת עם לחץ של זמן ולא הספקתי למצות . בכל זאת אהבתי מאוד את החדר של שחורי ואת החדר של זיו או במלים אחרות - קרמיקה שולטתתתת !!!
גם בסאונדקווסט שלא הספקתי להיות בו מספיק (התעניינתי בפתרון של ההארקה של נורדוסט) היה יופי של סאונד במחיר סביר והבעלים היה מאוד נחמד וסובלני. החדר עם הרולנדים ואיזה רמקולים שלא שמעתי עליהם מקודם היה היה מצויין ,ואת השאר לא הספקתי לשמוע כראוי בכדי לחוות דיעה.
אכזבה יחידה עבורי - המערכת של הפוקאל עם האזוטריק - לא היה גרוע אבל דיי משעמם וחסר חיים. אולי גם עניין של חדר לא מתאים.
כל הכבוד לנמר על הארגון !!!
 

phonics

אוהב את התחום
הודעות
161
מעורבות
92
נקודות
28
תערוכה נהדרת, נהנתי מאד. התערוכה הכי טובה שהייתה בישראל חד משמעית.
יגאל לסרי העמיד סטאפ שנשמע מדהים ברמה הכי גבוהה שיש. נכון שהמחיר הוא פסיכי, אבל היה תענוג.
הרבה מהחדרים נשמעו טוב, רובם מוזכרים פה.
חרף האמור, לדעתי יש יבואנים שפשוט לא יודעים להתאים מערכת לחדר או לרכיבים.
זו לא בושה לבקש מחבר או שניים שיתנו חוות דעת | ביקורת לפני שמשמיעים לקהל המבקרים.
תודה נמר וכל צוות דיטאון.

נ.ב. הרמקולים של Dutch חתיכת יציאה - נהדרים
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,295
מעורבות
770
נקודות
113
היום לא הצלחתי לענוד בפיתוי ואחרי צהריים באתי שוב - להשלים את החסר הפעם לבד והדגשתי בחדרים כמה זמן שרציתי.
תרשו לי לחלוק כאן את מה שאני חושב בסוף של יומיים תערוכה הנהדרת ומושקעת:

אזי ככה- מחלק ל-3 חלקים:
Cost no object
ברור :) יגאל לסרי (il audio) וכמובן סאונד מעולה כרגיל.

VFM-
גבי (soundquest) - ככה עושים חוויה גדולה בהשקעה ״קטנה״

ושאר הדברים לטעמי ככה:
1. Sound bliss- למפיזאטור - פשוט קשה להתנתק מהחדר היה וביליטי שם רוב הזמן היום.
2. זיו - אודיאוזיפ - יפה מאוד ונכון, אך מעט חבר רגש לדעתי - בטח אקוסטיקה דפקה את העניין (ולא רק שם אך אין מה לעשות)
3. עופר - מאסטרואודיו - היום עם kudos היה מעולה לדעתי תמורת מחיר המבוקש. אתמול אלבדו לא נשמעו ממש טוב , אך ייתכן שזה החדר.

אחזבה- לצערי פוקאל - הכול צלול אך אנמי ולא מרגש כמו שזה צריך להיות ברמקול ברמה זו- לדעתי חדר לא מתאים אולי איזוטריק לא השתלב...

רמקול מעניין - dutch - לא רע בכלל והכול כלול:)

שאר החדרים גם היו לא רעים בכלל.
בקיצור היום נהנתי מאוד ביומיים אלו.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
הסיכום שלי

החדשות הטובות
: בכלום כסף ( ביחס לתחביב, כן) אפשר לקבל סט אודיופילי מענג. גבי מסאונדקווסט הציב מגבר משולב סטרימר וממיר של הגל, עם צמד ספנדורים בגודל צנוע, והמוזיקה בחדר נשמעה מעולה. נראה לי שהשילוב של הגל עם ספנדור יוצר חגיגה לאוזן, מה שגרם לי לחזור לחדר כמה פעמים ופשוט להתענג. אודיופילים שלא רוצים למכור כליה או לריב עם מנהל הבנק ימצאו כאן פתרון מעולה. גבי מוכיח תערוכה-אחר-תערוכה, שממש לא חייבים ממבו-ג'מבו וציוד במאות אלפי שקלים. מאוד נהנתי מהחדר הזה.

גם הסט של Dutch & Dutch מוכיח שבמחיר סביר אפשר לשמוע מוסיקה באיכות גבוהה, אבל הסט של גבי מסאונקווסט נשמע לטעמי טוב יותר ( והוא גם זול יותר).

החדשות "הפחות טובות"
: למי שרוצה את הטופ, אין קיצורי דרך. החדר של יגאל לסרי, עם האקפלה הנהדרים, היה ה-חדר. יגאל הביא את "התותחים הכבדים" שלו, לא התפשר על פסיק, בנה חדר מדוגם, והוציא צלילים ללא תחרות.
ברמקולים של אקפלה התאהבתי לפני כשנתיים וחצי, כששמעתי את הדגם הבכיר מזה שיגאל הציג, אצל עמיר קסנר. רמקול נהדר, שאצל גבי נשמע הכי מאוזן שיצא לי לשמוע, מה שמלמד שהאיש פשוט יודע לבנות חדר האזנה- משימה ממש לא פשוטה בכל מצב, בטח ובטח בתנאי תערוכה. לא עניין אותי מה מנגן ( פטיפון, דיסק או סטרימר) לא התעמקתי מידי בגבוהים או בנמוכים, כל החבילה ניגנה בהרמוניה. שאפו ליבואן ולמערכת שנשמעה הכי טוב בתערוכה!

אצל זיו מאודיו זיפ כרגיל, חגיגה. יש משהו אחר, יוצא דופן, ברמקולים של מרטן, וזה לגמרי לטובה. הרמקולים מנגנים 'ללא מאמץ' - effortlessly, ובשילוב עם ההגברה המצויינת של קונסטליישן ( אני משוחד, יש לי בבית) הפטיפון הנהדר של נוטינגהם אנאלוג והפונו של asr, החדר נשמע פגז. זיו מיקם את הסט נכון ומוקפד, השקיע בכבילה טופ, וכרגיל נתן הצגה מושלמת. אנלוג במיטבו.

אצל ערן אודיופריק המג'יקו נשמעו מושלם. אני לא בקיא בכל הסדרות והמספרים שלהם אבל לא יצא לי לשמוע מג'יקו ולהתאכזב. חברה מעולה ורמקולים מצוינים שנותנים את התחושה שהכל שם מתוכנן ובנוי כמו שצריך להיות. הסט שכלל הגברה של לקסמן ופטיפון של ברינקמן נשמע נהדר.

אצל סאונד בליס גם נוגן סט מצוין. את ההגברה של רולאנד אני מכיר כבר עשרות שנים, אף פעם לא מאכזבת. הרמקולים האוסטריים עדיין השאירו אותי עם סימני שאלה: משהו שם נשמע "נכון" אבל הרמקול לא תפס, בטח לא ריגש אותי. צריך לשמוע שוב כדי לגבש עליהם דעה.

אצל עופר שחורי, מאסטרו אודיו, הקודוס הצנועים הפתיעו לטובה ( עוד הוכחה שאפשר בתקציב סביר למצוא ציוד מצוין), ויחד עם המגבר של בולדר ( שמעתי הגברה שלהם בחו"ל - חברה בטופ) והפלייבק המצויין, הסאונד היה משובח.

מדינה קטנה יחסית, שוק קטן יחסית וצריך לחזק כל יבואן, לכן לא אכתוב על מי שאכזבו אותי והציגו לטעמי לא טוב.

כמו שכתבו לפני, התערוכה הזו שברה עוד גבול, והתעלתה על קודמותיה.
בגלל שאני חושש שאם אפרגן שוב לנמר יתחילו לתהות על נטיותינו המיניות, אציין רק שלפני עשרות שנים יצא לי לבקר כנער צעיר בתערוכת האודיו במלון שרתון ברחוב הירקון, אולי הראשונה שהייתה בארץ. זו הייתה חוויה שבני דורי לא ישכחו ורבים גדלו על הסיפורים עליה - כמעט מיתוס. לקח לשוק האודיו רק 40 שנה עד שחודשו כאן התערוכות, שעוררו את השוק ובמיוחד אותנו, ציבור האודיופילים. כמעט כל זה הודות לאחד, נמר לוי.
מוריד בפניו את הכובע, ומודה. (ורד)
 

נערך לאחרונה ב:

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
חלק מהאודיופילים במיוחד אני סובלים מדמנציה.
אני לא זוכר שמות של סוחרים וחברות שונות.
היות והיו המון חדרים טובים אך שונים ובניגוד לתערוכות אחרות היה מחסור בזמן.
תנפכו את הכל ליותר קוגניטיבי עם תמונות.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,907
מעורבות
1,588
נקודות
113
הסיכום שלי שפו למארגנים אחלה סיום לחול המועד.
קופסאות לא עניינו אותי...עשר דק שדיברתי עם יגאל או קודו או לוני ערן...וכך הלאה היו לי מהנות יותר ממה שניגן אצלהם.
שורה תחתונה מבחינתי...הרווח היה שלנו הקהל ויישר כח ליבואנים והמארגנים.
 

ליאור

חבר משקיען
הודעות
598
מעורבות
362
נקודות
63
יתברך ויתעלה מר לוי וכל מי שעסק בארגון התערוכה. הארגון היה לעילא ולעילא.
אין באמתחתי די מחמאות על מנת לתאר עד כמה. לו תהיה כל סוכות וסוכות: חמישה ימים בסוכה ויומיים בכפר המכביה.
את התיאורים בדבר החדרים המצטיינים נותיר לאחרים. מבחינתי, כל המציגים הסבו כבוד למותגיהם.
 

Roy Flax

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
קודם כל המון תודה למארגנים וליבואנים , ממש נהניתי מכל דקה.

אחלוק את מחשבותי:
1) ללא ספק המערכת של יגאל לסרי פשוט הייתה בכמה רמות מעל השאר, עברה בי צמרמורת, פשוט חוויה.
2) המיד ברמקולים של YG בחדר של אבי יפה נשמע פשוט מושלם, כל כך מדוייק, מדהים.
3) המערכת של SOUNDQUEST עם VFM בחלל, מראה שגם בקצת אפשר לקבל המון.
4) המוניטור אודיו PL100 נשמעו (לעניות דעתי) מעולה, מדפי שנשמע "גדול" ומדוייק והמחיר לא בשמיים, VFM מעולה.
5) האוזניות של VERUM נשמעו מעולה, (המותג חדש לי), לעניות דעתי הטובות ביותר בתערוכה.

והנקודה החשובה ביותר היא החדר הצמוד לSVS עם הרמקולים בגודל חצי קופסת נעליים ששכחתי את שמם,
הרמקולים נשמעו פשוט מעולה, נכון שמדובר על סט כולל הגברה ופרוססור בעלות של כ150K ריטייל אבל ברור כי הלינדורף MP50 פשוט גרם לרמקול הנ"ל להישמע במיטבו בתנאים הגרועים, במילים אחרות, קידמה, אני בטוח שמכשירי כיול היו עוזרים להמון חדרים אחרים בתערוכה שפשוט נשמעו רע ולא גילמו את הפוטנציאל הטמון בהם.
 
נערך לאחרונה ב:

yeuda27

חבר משקיען
הודעות
524
מעורבות
353
נקודות
63
לילה טוב!!!
אחרי יומיים עצומים של מוסיקה אפשר להתפנות לדיון הזה.
ראשית:אני רוצה לשבח את נמר ואת המארגנים על חוויה מושלמת. התערוכה הזאת עלתה בכמה רמת על התערוכות מהשנים האחרונות. כיף גדול!!!
הרחבתם את התערוכה למימדים אחרים,הרבה יותר חדרים,ציוד יוצא מן הכלל. יישר כח ואמן ובשנים הבאות תמשיכו להתרחב.השנה זכינו להינות מהרבה יותר ציוד,מספר נציגויות חדשות שהגיעו בזמן הכון ובמקום הנכון.

בהקשר של התערוכה הייתי רוצה לפרט קצת את דעותיי האישיות:
יגאל לסרי: אומן סאונד! אני מכיר את יגאל מספר שנים,האיש יודע להוציא תוצאה,הוא פרפקציוניסט וזה חשוב מאוד.יגאל מקפיד על התורה הקפדנית:"לא להקל ראש ברכיב כזה או אחר". תמיד תמצאו אלמנטים מעניינים שתורמים.
על התוצאה לא ארחיב-הקהל אמר את דברו. לא הייתי מצפה לפחות מזה כשמדובר בסכומים כאלה.

חיים סבג:SONIC BLISS
חיים הוא יבואן יוצא דופן:יחס מדהים ונדיב כלפי כולם. חיים לקח הימור בתקופה האחרונה וזה השתלם לו.
טרנר פרידל וג'ף רולנד. כיף גדול שהחברות הללו נוספו לנו לארסנל.
התוצאה הייתה מרשימה מאוד: סאונד טבעי,מפורט.המגברים של ג'ף רולנד מלאים בכל טוב,הם יחזיקו כל רמקול.
ללמפיזטורים אין מתחרים בדיגיטל בכל רמת מחיר.

גבי סאונדקווסט: גבי מוכיח מתערוכה לתערוכה שניתן להפיק תוצאה ברמה גבוהה עם ציוד שהוא לא קצה-מדובר פה באומנות חברים.הספנדורים הקטנים האלה ממזרים גדולים. גבי נותן אפשרויות לכל כיס להגשים חלום ולצרף לבית מערכת שנעימה לאוזן לשנים רבות. השילוב של הספנדור עם ההגל מוצלח מאוד,מעבר לתמורה האדירה למחיר יש כאן עניין נוסף:אין הגבלה לאיכות. מי שמעוניין לקפוץ לאיכויות גבוהות יותר יכול לקבל דגמים בכירים יותר.
הנורדוסט משלימים את ההרמוניה בצורה מהממת ולוקחים את הסט עוד כמה צעדים למעלה.
ה-VFM הטוב ביותר בתערוכה.

אור אודיו-מארק: איזה איש מקסים,כיף גדול שהוא הצטרף אלינו לתחום. יחס אישי וסבלנות.
ראיתי את הפרצופים של האנשים ואת הביקורות המעולות במהלך התערוכה. התוצאה בחדר הייתה יפה מאוד. ההורנים הפולנים האלה רמקולים נפלאים-למי שמחפש VFM נוסף זה השם. בחדר הזה הציגו ממיר של קוקטייל במחירים הוגנים מאוד.אני רוצה גם לציין לשבח את המגבר מון ריבר מתוצרת שבדיה שהוא קטן קטן אבל שווה! במחיר של סביב ה-15 ניתן לקבל כאן אינטגרייטד בעל יכולות מרשימות.

אודיוזיפ:זיו. אנאלוג במיטבו חברים. בחירת רכיבים חכמה. המרטן מתמודד עם כל זאנר בלי בעיה.
נהנתי לראות שזיו בחר להציג הפעם את הבירד 2. רמקול מהיר,מפורט,טבעי. כבר שנים שאני מחפש רמקול שיודע לנגן ג'אז טוב יותר מהשבדי הזה.גם השנה בתערוכה לא מצאתי.

דני בכור-אודיואקסטרים: דני בכור שוב מגיע עם רמקולים פלאנריים ומוציא תוצאה מדהימה!! אני מת על הרמקולים האלה ועל החיות שלהם.כל פעם שנכנסתי לחדר הזה נהנתי מאוד.

רמקולים שזיהיתי פוטנציאל הם TAD,VANDERSTEEN,KUDOS
וגם היה רמקול אחד קטנצ'יק שאני לא זוכר את שמו שלא הייתי מתנג לאחד כזה בחדר אחר.

שמעתי המון תלונות במהלך התערוכה בנוגע לאקוסטיקה. ב-24 שעות לא ניתן להגיע לתוצאות מושלמות.
מעבר לזה דעתי היא שציוד טוב נשמע טוב. מי שיודע להתאים בין רכיבים יצליח להוציא אחלה של תוצאות.
 
נערך לאחרונה ב:

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
תערוכה מצויינת, תודות למארגנים וליבואנים.

מצטיין התערוכה, ואני לא אחדש כאן דבר, הוא החדר הסנסציוני של יגאל לסרי.
כבר מפתיחת הדלת ניתן היה לחוש בדרמה שהמערכת מייצרת בחלל, ועם הכניסה אליו גברה תחושה של יראת קודש.
ברוב הזמן הקהל היה שקט. שקט מאוד. אולי השקט בתערוכה.
יגאל דאג למוסיקה נון-סטופ; פטיפון, קומפקט וסטרימר, בלי שום תקלות, השהיות או קפיצות.
המערכת הותקנה בצורה סופר זהירה ומוקפדת, אף פרט קטן לא חמק מהקוסם לסרי, שבכל תערוכה הוא מצליח לייצר
את הסאונד הזה שלו, אבל הפעם זה היה עוד יותר טוב. הווליום המדויק, שאינך רוצה במילימטר יותר חזק או חלש,
הכבלים שמונחים בצורה מאוד מסויימת, המכשירים שעומדים ישר פלס, בלי גרגר אבק, המיקום של הרמקולים בחדר, פנומנלי.
דוגמה ומופת להרבה מציגים, כולל בתערוכות עולמיות.

החדר של זיו ניגן טוב מאוד. על אף הזכוכית מאחורה, המרטן נשמעו לי פחות צורמניים הפעם, בהקלטות מסויימות.
תקליט ההופעה החיה של Deep Purple ביפן נשמע בהחלט הופעה חיה! מרשים.

בחדר של Fusion הייתה הפתעה נעימה עם רמקולי ה-Steinway, אם כי המחיר נשמע יקר מדי עבור הסט.

מאסטרו אודיו, החדר עם המוסיקה הכי מעניינת, לא נשמע מספיק טוב ביום הראשון. השתפר מאוד ביום השני כאשר חיבר
את רמקולי ה-Kudos (אני משוחד), ובכל זאת נשאר עם גוון טיפה בהיר מדי.

אצל ערן פוגל ניסיתי לשמוע פעמיים ולא התחברתי כלל. נשמע סאונד קשה משהו, בניגוד להזדמנויות קודמות שבהן שמעתי
את השילוב לקסמן-מג׳יקו ואהבתי.

Sonic Bliss - תוצאה אינטימית וחמה, הרמקול האוסטרי עשה עבודה נהדרת, הישיבה בשורה הראשונה הייתה מעט קרובה
מדי.

אורי יפה - ה-YG והאסטלון ניגנו בערך באותה רמה עם ה-Nagra, כל אחד משך לכיוון מעט שונה. האסטלון היה פתוח יותר,
ה-YG מדויק יותר. הסאונד באופן כללי נשמע מעט ״עייף״.

YBA עם Sugden - מערכת לא מספיק טובה למוסיקה הקלאסית המשובחת שהייתה בחדר. דיסקים לא מעטים של Esoteric. שמעתי מאהלר, המערכת קרסה, הרמקול קרס עוד יותר.

קודו-אודיו - המשולב של Vitus היה חביב מאוד אבל לא התחברתי כלל לרמקול של TAD. במה קטנה ורחוקה לטעמי.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור