חמישה דברים שכדאי לדעת על מסכי סמסונג QLED‏


oreni1

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
LS77' אני ישיב לך וזו האמת לאמיתה, אין לי שום אינטרס.
1. ואנו זוג בני 58 וילדנו כבר מזמן לא גרים איתנו
2. הטלוויזיה ממוקמת במטבח מעל משטח שלא בשימוש ואף אחד לא יכול להגיע אליה (ראה תמונה בשרשור למעלה)
3. הכתם ב QLED 49 הופיע בגובה של 170 מהרצפה בחלק העליון כך שגם "אם" היה משהו על המשטח אז זה היה פוגע בחלק התחתון ולא העליון.
4. במשך היום לא היה אף אחד בבית, הבית מחובר למערכת אזעקה והיא לא התריעה על פריצה.
אלו העובדות ואני אפילו הייתי מוכן לשלם 2000 ש"ח כפשרה, למרות שאיננו אשמים בתקלה !!, אבל אין עם מי לדבר בסמסונג - אלו העובדות לצערי.
 

oreni1

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
מוזר מאוד. אני מכיר לפחות טונה של אנשים עם המסך הזה ולא נתקלתי בתופעה הזו. במשרד יש לי את המסך הזה, לא נתקלתי בתופעה הזו.
https://www.cnet.com/forums/discussions/internal-c...

https://forums.hardwarezone.com.sg/house-displays-...

https://www.hellopeter.com/samsung-south-africa/re...

https://www.samsung.com/uk/support/tv-audio-video/...
https://www.hometheater.co.il/modul...ic&t=299360&postdays=0&postorder=asc&start=15

מסקנה: QLED של סמסונג נשברה לבד לעוד לקוחות.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
מוזר מאוד. וזה קרה רק איתם או עם עוד יצרניות?
 

oreni1

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
זה לא מוזר, יש עוד אנשים רבים בעולם שמדווחים על מסכי QLED של סמסונג אשר "נשברו פנימית" או "מתפוצצים פנימית" ללא מגע יד.
וסמסונג מסרבת לתקן זאת למרות שבחלק מהמקרים המסכים עדיין באחריות. כמוני למשל.
 

oreni1

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
1
אתה יודע משהו?
אתה לא יודע לעשות הפרדה בין מקרה אישי שלך
לבין מוצרי טכנולוגיה , בטח לבטח מסכים כה מתקדמים
טכנולוגית או בכלל אין לך מושג וחצי מושג מה זו
סטטיסטיקה של כשל טכנולוגי שיכול לקרות בכל תחום.

עכשיו בוא ונניח שבמקרה שלך באמת היה פאק יצור
ואף אחד לא נגע במסך. תרשה לי לא להאמין לזה כי
אתה לא באמת יכול לדעת.. יש ילדים בבית?
עוד מישהו חי בבית? אולי המסך קיבל מכה כמה ימים / שבועות לפני המקרה ולא סיפרו לך?

אבל נניח ונצא מנקודת הנחה שאתה צודק והמסך
באמת הלך לעולמו אחרי שמונה חודשים .
מה זה אומר??? שהמסך שלך הוא דוגמה
ל 100 אלף אחרים שעובדים שנים ללא דופי?

רגע , אם קניתי מרצדס ( הלוואי ) והלך לי גיר
אחרי 3 שנים וחודש ואיזה בעסה הוא לא באחריות,
זה אומר שכל הגירים של המרצדס שלי ***?

עוד 200 אלף מרצדים נוסעים בגרמניה ולא קרה
למרצדס שלהם שום דבר.. אבל מה לעשות .. נפלתי
בסטטיסטיקה ! אלה החיים ידידי !

אם יש לך בעיה עם השירות של סמסונג זו טענה
שאולי מוצדקת ואכן יש דברים שאפשר להתלונן
עליהם. אבל לפרסם שהטכנולוגיה דרעק?!

נו באמת.
אהבתי את ההשוואה שלך למרצדס, אם זה היה קורה בתקופת האחריות מרצדס היו מתקנים מבלי להניד עפעף - כי אחריות אצלם זו אחריות !!!
ה QLED שלי באחריות (בת 8 חודשים בלבד !!!) אני ואף אחד מבני ביתי לא נגע במסך (אין לנו ילדים בבית), סמסונג מסרבים לתקן כי מדובר מבחינתם ב "שבר פנימי" וזה קשקוש אחד גדול.
יש בעולם מקרים רבים עם אותה תופעה בדיוק - אז עובדה, זה קורה ל QLED !!! והמקרה שלי כלל איננו נדיר.
אם זה היה קורה אחרי שנה ואחרי האחריות לא יכולתי לבוא בשום טענה ו/או בשום דרישה אל סמסונג, ובצדק !!!
אבל זה קרה בתקופת האחריות כאשר אף אחד לא נגע בטלוויזיה וסמסונג מבחינתי לא עומדים בתנאי השרות והאחריות. מאכזב מאד !!!
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
סמסונג העולמית רק מיישרת קו עם רמת השירות הירודה של נותן השירות מטעם סמסונג בישראל...
למה לקחת אחריות , שתעלה ממון רב, אם אפשר לא וממילא אנשים ממשיכים לקנות מסכים של סמסונג ?....
ארז
 

yuria

אוהב את התחום
הודעות
171
מעורבות
23
נקודות
18
לדעתי המסכים הטובים ביותר הינם בטכנולוגיית האולד וכל שאר הגימיקים של סמסונג כמו השם שמזכיר אולד
הם רק הטעייה ללקוחות שלא מעורים בטכנולוגיה.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור