המסע ממשיך לחלק 3 – אחרי חווית המוצר ב-WOM ובניו יורק, מה קורה פה בארץ?


Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
טוב, אז ביקרתי בעולמה של חברת מקינטוש, בה ניתן היה להתרשם ממגוון מערכות ומוצרים ואפילו לשאול המון שאלות, למרות שלא מוכרים שם שום דבר. בהמשך הסיור בניו יורק, ביקרתי בחנויות ייעודיות של B&O ושל Devialet, בהן מדגימים מגוון של מוצרים, ע"י השמעת מגוון סגנונות מוזיקה. בהתאם לכמות האנשים בחנות באותו רגע, אפשרי גם לבחור מוזיקה. בחנויות, ישנה אווירה שונה ממקינטוש, ולעיתים דחיפה משמעותית לקניה – בעיקר ב-Devialet. שם, במבצע, ניתן היה לקבל תיק נסיעה במתנה לכל רמקול שנקנה. כששאלתי, למה צריך תיק לרמקול, הוסבר לי כי תושבי ניו יורק נוהגים להצפין בחופשות הקיץ לבתי הקיץ שלהם Hamptons וכך ניתן לקחת גם את מערכת הקול איתם. פחות רלוונטי לסגנון החיים שלי . 2 חנויות הקונספט המרשימות של המותגים האלו מאוד מזמינות, אנשים נחמדים מאוד ומסבירי פנים ומוצרים. מוזיקה נעימה לאוזן ומגוון מוצרים מרשים. ישנן גם הופעות חיות בשילוב מערכות הצליל של החברה להם ניתן להגיע בתיאום.
IMG_4383.jpeg

בניו יורק ובמינכן ישנן חנויות של Harman, שנרכשה ע"י Samsung, בהם ניתן להתרשם ממוצרי התאגיד. בקומה התחתונה של החנות, חדרים יעודים למערכות קולנוע וסטריאו. Mark Levinson ו- JBL בשילובים יפיפיים. את סדרות הפרימיום והקולנוע של החברה לא ניתן לראות באתר הרגיל. הן מאוגדות תחת המותג JBL Synthesis. ישנו חדר קולנוע מרשים בו מודגמים המגברים ומעבדי הקול, לצד רמקולים, כמובן, של החברה, כחבילה שלימה. לצערי לא היה זמן לבצע שמיעה מסודרת הן ל-L-100 והן ל- 4429, אותם מאוד רציתי לשמוע באופן מעמיק, אז כנראה חוויה שתישמר לפעם הבאה. גם בחנות זו הסבלנות והידע של המוכרים היה מרשים ואין גבול להשקעה שהם מוכנים לעשות על מנת להסביר, ללמד ולהבין מה הצרכים על מנת לנסות ולהתאים ציוד מתאים. אם הם רואים שאתה נעול על מוצר מסוים יעשו הכל על מנת להרשים ולהדגים אותו בצורה הטובה ביותר.
IMG_4524.jpeg

טוב, זה נחמד להסתובב ולשמוע ציוד מרשים בחנויות בחו"ל אבל הרגשתי, משום מה, לא בנח. הרי לא ארכוש שם רמקול ואסחב אותו לארץ (אולי כן? נדון בזה בהמשך). פרט למקינטוש, שם ברור שלא תצא עם מוצר ביד, בכלל החנויות מאוד היו שמחים שתצא עם מארז ביד (או משלוח למלון). מאוד נחמדים, שומרים על קשר באימייל ואפילו טלפוני אם צריך. העיקר לתרום למותג.

אחזור למסע שלי. הרי אני חי בארץ וצריך להתמודד עם מגוון, מחירים והתייחסות מקומית, על שלל גווניה. במסע שלי שכולל, נכון להיום, 6 חנויות שונות, נתקלתי בקושי למימוש חוויית קניה אפילו קרובה במעט לביקור בחנות, בה יודעים שאני תייר והסיכוי למכירה אינו גבוה אם בכלל. מכיוון שאיני חי את הברנז'ה ואני לא מצליח לייצר גישה למידע, של מתי יתקיים יום השמעה לסדרת רמקולים או מגברים באחד ממוקדי המכירה (באתרים, משום מה, אני תמיד פוגש באיחור ב-"סיקור המפגש השלישי בטופ אודיו" עליו מאוד הייתי שמח לשמוע לפני) ותערוכות מתקיימות רק אחת למספר שנים, אני מוצא את עצמי בסיטואציה מתסכלת.

אז ככה. מנקודת מבטי, כמובן, וללא כוונה לפגוע, אלא במטרה לנסות ולהסביר מה אני מחפש, כאשר אני בתהליך רכישה של מוצר מותרות, כמערכת סטריאו ברמה גבוה. ביקרתי במספר חנויות בשנה האחרונה. בד"כ קבעתי פגישה מראש ולא סתם הופעתי. בחלק מהמקרים לקחתי יום חופש בכיף על מנת להגיע למרכז, למצוא חניה ולהגיע לחנות. את "החנויות" ניתן לקטלג בצורה הבאה, כמובן שלא הייתי בכול המגוון הקיים בארץ, אבל, יש את:

  • • החנות ב-High Street
  • • חנות המרתף
  • • ו-חנות "הבית"
כמובן, שכל מוכרן הוא טיפוס בפני עצמו אבל תמיד ישאל, איפה כבר הייתי, כשאלה שניה או שלישית אחרי מה אני מחפש ומה התקציב. האווירה שונה מחנות לחנות וכל טיפוס שונה ממשנהו אבל משותף לכולם – מאוד גאים במוצרים שהם מביאים/מוכרים, מאוד מפוקסים וחדי לשון, מקצוענים ובעלי אהבה קיצונית לקפה ולמכונות קפה.

חנויות High Street מאופיינות במקום מצומצם ועומס רב של רמקולים ואלקטרוניקה בחדרי ההאזנה. לראשונה, כאשר ציינתי, בחנות כזו, שאני שומע יותר מידי בס, נאמר לי כי מכיוון שיש המון רמקולים בחדר, הוופרים משמשים כמגבירי בס פאסיביים ומכאן העיוות. אז איך אני אמור להאזין לרמקול שאני שומע באופן טוב אם הוא מוקף בפאסיביים המרגיזים האלו? ככה הם החיים ב- High Street.

חנות המרתף תמצא באמת בקומה 2- תחת מבנה משרדים או מגורים או בחדר הממוקם במבנה לא קשור במושב, קיבוץ או מרכז מסחרי. שם, מגוון רב של מוצרי יד שניה, ממלא את חלל ויש, מצד שני, מגוון מאוד מצומצם של מוצרים חדשים אשר "Were hand picked" ע"י בעלי החנות והם "בדיוק מה שאתה צריך" ללא התחשבות בתקציב או שילוב אחר מבוקש. יש גם חנויות חצי ווירטואליות הממוקמות בקומת המשרדים של החברה העוסקת גם בדברים אחרים ועל הדרך ניתן להתרשם ממוצרים אותם מייבאים.

חנויות הבית מדהימות אותי במיוחד. אדם מכניס אותי לביתו ומשתף בחיי המשפחה תוך שיחה על המוצרים ומדוע הוא מאמין בהם. כאן יהיה מגוון מצומצם של יד שניה ושל מוצרים בהתאם לגודל החדרים המיועדים לחנות בבית.

אגב, תופעת הפאסיביים אינה עובדת בכל מקום .

כקונה פוטנציאלי וכאחד שקבע פגישה מסודרת ואף לקח יום חופש על מנת להתענג, כן להתענג, מהחוויה המיוחדת ולא רבת החזרות הזו, אני מצפה לחיוך, קבלת פנים נעימה וחוויה מקצועית ומלמדת, בה ינסה המוכר להבין מה אני מחפש ויתאים לי "חליפה" מתאימה. בחלק מהחנויות אכן נעשה מאמץ מיוחד להחליף רמקולים, לנסות להדגים את יכולות המכשירים ולהרשים בצליל מיוחד ובמגוון קטעי מוזיקה. בחלקן נאמר לי "זה לא בשבילך", ציוד שרציתי לשמוע סומן כלא רלוונטי למרות שהיה במחיר דומה למה שהייתי מוכן להשקיע. בעל חנות אחד אף אמר לי שלפי מה שהוא שומע ממני והחנויות שהייתי בהן עד כה, הוא לא חושב שכדאי לו להשמיע לי משהו. ממש הרגיש בזבוז של זמן להשמיע לי ציוד, שהגעתי במיוחד לשמוע, ולא היה מוכן להחליף רמקולים או לשנות משהו ב-Set-up. מזכיר לכם שלקחתי יום חופש או נסעתי לפחות שעה על מנת להגיע למקומות מסוימים. מאוד חשובה לבעלי החנויות הרשת החברתית. "מה? אתה לא עוקב אחרינו בפייסבוק? אתה חייב לעקוב" אחד מהם אפילו לקח לי את הטלפון על מנת ללחוץ בעצמו על עקוב אחרי ו-Like לאתר שלו. הזוי! מצחיק! גורם בעיקר לעשות unfollow מיד כשיוצאים מהחנות.

זוכרים את -"סיקור המפגש השלישי בטופ אודיו", אז אחד מבעלי החנויות (בסוף אמצא שם טוב יותר אבל בינתיים נתגלגל), הגיע עם תובנה מעניינת – "לא אוהב להציג בתערוכות. הרי לשם מגיעים תמיד אותם אנשים, להם, או שכבר מכרתי או שלא אמכור לעולם. אנשים חדשים כמוך קשה יותר למצוא". איש מבעלי החנויות אותם פגשתי וקבעתי איתם מפגשים מראש והיו להם פרטי ההתקשרות איתי לא חזר אלי מאז. לא פנה לשאול אם ארצה להגיע ולשמוע משהו חדש או לראות אם יש עדיין סיכוי לשנות את דעתי. כנראה שאתם, חברי הפורום, רוכשים כמויות כאלו אדירות שרוכשים חדשים אינם מעניינים את היבואנים המקומיים. נראה גם כי מערכת בסיסית, לתחזוק לקוחות קיימים ופוטנציאליים, אינה קיימת בארץ השפע בה אנו חיים. אין צורך ב-CRM או בתהליכי After Sale כאשר היבואן, קורס מכמות המכירות.

חווית מסע ה-sound שלי כרגע נמצאת בצומת דרכים. מצד אחד, אני מאוד רוצה לשדרג את המערכת וליהנות מצליל טוב בבית. מצד שני, אני מעוניין בחוויה הוליסטית, מקצה לקצה, הן בחיפוש, הן בבחירה ובקשר עם היבואן או בעל החנות המקומי והן אח"כ בבית כשאני כבר "נשוי" למערכת. האם להתפשר ולהגיע שוב לאחת מהחנויות ולנסות בעצמי להחליט מה טוב לי עם כמה שפחות תקשורת או יצירת קשר עם המוכר? האם להביא מערכת מחו"ל ובכך להסתכן בבעיות שירות ללא מענה, או שיצריכו הובלה לחו"ל וחזרה בכל פעם שתתעורר בעיה? זה לא מרגיז כמו שזה מאכזב. אולי אני מגזים בדרישות שלי? אולי אני חי ב-לה לה לנד? אולי אני צריך חיבור מהיר למציאות והבנה שזהו שוק של מוכרים ולא קונים? לא מוכן להשלים עם המצב הזה. לכן משתף ומספר. אולי ירד למשהו האסימון ואולי אנחנו, כצרכנים, נשנה את המצב בתחום.

אין לנו מה למכור בארץ פרט לשירות. המוצרים אינם מיוצרים על ידי מפעלים מקומיים. בעלי החנויות חייבים לעשות כל שביכולתם על מנת למכור (אלא אם הגיעו ל-רוויה. מונח שאני לא מאמין בו בעולם העסקי). כנראה שיש צורך בקשר מיוחד עם בעל חנות, או לייצר כזה, ע"י רכישה בעשרות או מאות אלפי שקלים ממנו, על מנת ליהנות מיחס ומקצוענות ואולי מהצבה בבית לשמיעה ובחינה אם המוצרים מתאימים לחדר וכד'. דברים כאלו שמעתי כאן בפורומים שקורים, אך לאור חוויה שלי לא נראים סבירים שיקרו לי (ואני דווקא בחור נחמד). אציין כי מכל החנויות כן היה יבואן אחד שרצה להגיע אלי הביתה על מנת להדגים את מוצריו, אגב ללא בקשתי, הוא ציין כי כך הכי נכון לפעול. אז כמו Davidsandelman@ אני יוצא ומחפש מקומות בחו״ל בהם לפחות החוויה תהיה כיפית, אשמע מגוון רחב יותר של מוצרים ואולי בסוף אקנה בארץ.

כמה מוצרי יוקרה אנחנו קונים בחיים? מערכת סטריאו היא מוצר יוקרה ומותרות לכל דבר. ממש כמו תיק של לואי וויטון או שעון יוקרה. מציע לכולכם, גם אם אין ברצונכם לרכוש מוצר כזה, להיכנס לחנות מתמחה בתחומים האלו ולהרגיש את חווית המכירה. אופס, אתם יודעים מה? כנסו לטרקלין חשמל או אבי סופר ותקבלו חוויה טובה בהרבה אפילו ברכישת טוסטר.

אני מעריך מאוד את מי שעושה מאמצים על מנת להביא לארץ מותגים ולשמש כתחנת אם ואחריות עבורם מול היצרן. זו החלטה יזמית כבדת משקל ודורשת אומץ רב ואהבה נדירה למקצוע. מביע כאן את חוויתי האישית בלבד.
IMG_9977-2.jpg

מבואס ועם מחשבות לגבי העתיד. מחשב מסלול מחדש.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_4383.jpeg
    IMG_4383.jpeg
    KB 94.2 · צפיות: 865
  • IMG_4524.jpeg
    IMG_4524.jpeg
    KB 72.9 · צפיות: 877
  • IMG_9977-2.jpg
    IMG_9977-2.jpg
    KB 73.7 · צפיות: 871

ayal30

חבר משקיען
הודעות
3,072
מעורבות
906
נקודות
113
איזה תאור חוויה נתת פה נהנתי לקרוא מאוד
וגם על הרמקולים של JBL שזה חלום שלי :)
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
יש מספר דברים שכתבת שאני יכול להסכים איתם ואחרים פחות. מוכר מקצועי שהבין מה צרכיך וממליץ לך במסגרת התקציב והדרישות שלך את המערכת המתאימה לך ביותר שברשותו אין סיבה שיחבר זוג רמקולים שלא מתאימים לך, אולי בגלל שהם לגמרי לא במסגרת התקציב שלך ואולי מסיבות אחרות ששמורות איתו. אמנם אתה לקחת יום חופש ומצפה לחוויה אבל המוכר עושה את עבודתו ותופר לך את החבילה שלדעתו מתאימה לך תקשיב לזאת שהציעו לך כמה שבא לך, תבקש הדגמה בבית, אבל להתחיל לסטות ולהתפזר לא תמיד נכון.
כל היבואנים שביקרתי בארץ הקדישו לי זמן בלתי מוגבל על מנת למכור לי את מה שלדעתם הכי מתאים לי, בסופו של דבר (למרות שאין כזה דבר בתחביב) הגעתי למערכת שאני מאוד אוהב והמון בגלל שנתתי אמון במקצועיות המוכר...
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
תודה על השיתוף, אבל אציין שהחוויה שלי שונה משלך, עד היום בכל מקום בו ביקרתי/רכשתי ציוד אודיו (חנויות, בית היבואן או מרתפי "עינויים") זכיתי ליחס נהדר וקשוב של המוכרים.
היכן לא זכיתי ליחס כזה (אם כי מנומס להפליא) - הרודס לונדון, מהר מאוד הבינו שאני לא שיח סעודי ולכן לא עניינתי את המוכרים.
 

נערך לאחרונה ב:

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,870
מעורבות
1,864
נקודות
113
מוזר מאוד מה שאתה מתאר. החוויה שלי שונה בתכלית.
אני מסתובב כ15 שנה אצל יבואני ההיי אנד ותמיד החויה היתה טובה, בין אם קניתי ובין אם לאו.
אני דווקא חושב שיבואני ההיי אנד בארצינו הקטנה הם אנשים שבאים מאהבה גדולה לתחום, אודיופילים בעצמם, אינטליגנטים ובעלי ידע רב.
ברור שהם ״מוכרים״ את המותגים שלהם וזה בסדר גמור.
 

web

חבר משקיען
הודעות
770
מעורבות
488
נקודות
63
כמו לשאר המגיבים כאן, גם לי היו חוויות דומות חיוביות
צר לי על ההרגשה שלך
אבל יש לך הזדמנות טובה ל״טעימה״ בתערוכה בסוכות

אומנם לא דומה לישיבה אחד על אחד מול המערכות, אבל אפשרות
לדגום מגוון רחב של סאונד מרוכז תחת קורת גג אחת
ולתכנן סיבוב חדש של חוויה מתקנת
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,658
מעורבות
1,409
נקודות
113
לטופ אודיו גם אני לא הוזמנתי, אם כי קניתי ישירות מהם לא פעם אחת, אולי לא מספיק :-(

אם אתה מחפש יבואנים עם ציוד יקר להדגמה, ויש לך מיליון שקל בכיס, די בטוח שתוכל לתאם הדגמה.

גם אני לפני שקניתי ציוד בארץ ביקרתי הרבה בתערוכות, חנויות בניו יורק, חנויות בהונג קונג, בבנקוק -- כן, כולם רוצים לראות שאתה קונה אפילו לא פוטנציאלית אלא מיידית (!)

בארץ להבדיל, אתה יכול לבוא ביום שישי ולהתרשם.
(אני אישית דווקא לא מאלה שבאים מבלבלים את המוח. אני בדרך כלל בא ויודע מה אני רוצה)

אני חושב שכדאי שתנסה שוב.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
אף אחד לא אוהב לבזבז זמן של שעות לחינם , ואני מודה שאני אחד מהם.

כאשר מתקשר אליי לקוח שאומר לי שהוא רוצה לשמוע רמקולים או מגבר או מערכת , קודם כל אני מנסה להבין מה הוא אוהב , מה התקציב שלו , ולפי זה אני נותן לו אופציות שקימות פיסית אצלי בחנות , מספר לו קצת על כל אחת מהם , ומברר אם זה מתאים לתקציבו , והיה וכן , אני מכין לו את הסט להאזנה ,ואת כל מה שפוטנציאלי , ומזמין אותו להאזנה לכמה שעות.
ככה זה צריך להיות מבחינה מקצועית .

לפעמים יש כאלה שרוצים להגיע להאזין לכמה סט אפים שונים , האזנה הכרוכה בעבודה של החלפת רכיבים ורמקולים , שאורכת שעות , וכל זה ככה בשביל החוויה וההתרשמות הכללית כאשר ידוע להם ולי מראש שזה משהוא שאינם יכולים להרשות לעצמם , או כאלה שבמקרה הגיעו לאיזור ויש להם חלון זמן של שעה ובא להם להגיע לנוח להתרשמות כללית מהציוד בלי מטרה רצינית מסויימת אלא ככה סתם בשביל הכיף והחוויה , אולם צריך לזכור שזו עבודה ולא מוזיאון להתרשמות מתמונות , וכמו שאני לא אלך לאוטו איטליה לעשות נסיעת מבחן על מזרטי , מה שאין סיכוי שאקנה , ככה לדעתי מי שאין לו מטרה וכיוון ממוקד רציני לרכוש לא צריך לבקש הדגמות סרק ללא תכלית.

כאשר רוכשים טוסטר או מיקרוגל אצל אבי סופר , כל הליך הקנייה אורך 10 דקות מקסימום .
כאשר רוכשים מכשיר הי אנד או רמקולים , הליך הקניה אורך שעות עם החלפות של ציוד וחיבורם מצד המוכר , ולקיחה מצד המוכר בחשבון שהלקוח שמוציא הון , ומבחינתו הוא צודק ב 100% , לא בהכרח ירכוש מיידית, או שבכלל לא , כי שמע בחנות אחרת מוצר שהתאים לו יותר , וכמובן זה לגיטימי ובסדר גמור , אולם אי אפשר להשוות זאת לרכישת טוסטר ב 200 שח בכמה דקות כי הדגמת מערכת והחלפת ציודים זה סרט של שעות , ולכן המוכר צריך להבין לפחות שיש כיוון רציני .

כמובן שלא מדובר במקרה בו אנשים שמחפשים מגבר לדוגמא ובאים להתרשם ממה שניכנס בתקציבם בכמה חנויות.
שזה לגיטימי ובסדר גמור מצידי, ואני מאמין שגם מצד כל יבואן אחר .
המון אנשים שמעו אצלי ולא רכשו ותמיד יצאו עם חיוך מהחוייה אצלי אם קנו ואם לא .

תחום סטריאו הי אנד בישראל הוא תחום מיניאטורי המחולק ל 2 סוגים של יבואנים , יבואני ענק שיש להם חברה שחוץ ממוצרי הי אנד מביאה גם המון ציוד מסחרי שבד״כ את ציוד היוקרה מכוונים לבעלי הון שבאים לקנות בד״כ באמצעות אדריכלים ומעצבי פנים , והסוג השני של יבואנים קטנים שבאו יותר מהבנה ואהבה לתחום ורוב לקוחותיהם הם אודיופילים, כאשר כמות האודיופילים והעסקאות בתחום בארץ היא מאד קטנה, ולכן יש כאלה ששכרו ומדגימים במרתף , ויש כאלה שמדגימים מדירה , ויש כאלה ששכרו חדר בבניין משרדים , ואנני רואה בכך שום פסול , אדרבא , בגלל שאין להם הוצאות ענק , מחירי המוצרים בארץ נושקים למחירם בחול , ובמקרים רבים גם פחות מכך , ולכן כאשר מדובר במוצרים יקרים , זה רק יתרון . מאחר ואם יבואן היה שוכר חנות מפוארת באמצע הרצליה פיתוח , הצרכן היה משלם את מחיר ההוצאות הגבוה מאד של העסק , אולם בשל כמות האודיופילים אין לכך הצדקה , מה גם כפי שכבר נאמר , בעלויות תפעול נמוכות , הרווח משורשר לצרכן במחיר ויעידו על כך כל האנשים פה שרכשו מיבואנים כאלו וצינו זאת בשירשור הנ״ל.

אני לא אעיד על עצמי , אבל אני מכיר את כל היבואנים בארץ כגון , אודיופריק, אודיו זיפ, אורק , אור אודיו , קודו אודיו , רן שביט , אי אל אודיו , וכו , וכולם אנשי מקצוע איכותיים נחמדים ולבבים שנותנים חווית קנייה מצויינת .

כל מה שאתה צריך זה להיות ממוקד , להתקשר ליבואן , להסביר לו מה אתה מחפש , להגדיר תקציב , לשמוע מה יש לו להציע לך , ולהגיע להאזנה מסודרת , ואני מבטיח לך שתהיה לך חוויה מצויינת ותובנות שתלמד גם אם לא תקנה כלום ותמיד תצא מהיבואנים מעלה עם חיוך .


אמיר ארמה
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
כתוב מצוין. פשוט כייף!
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
תודה על השיתוף, אבל אציין שהחוויה שלי שונה משלך, עד היום בכל מקום בו ביקרתי/רכשתי ציוד אודיו (חנויות, בית היבואן או מרתפי "עינויים") זכיתי ליחס נהדר וקשוב של המוכרים.
היכן לא זכיתי ליחס כזה (אם כי מנומס להפליא) - הרודס לונדון, מהר מאוד הבינו שאני לא שיח סעודי ולכן לא עניינתי את המוכרים.

יכול להיות שבהרודס לא מתרשמים מאנשים עם רולקס ?
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
יכול להיות שבהרודס לא מתרשמים מאנשים עם רולקס ?

א. לא עונד רולקס או כל שעון אחר שיותר חיקויים שלו מסתובבים מהמקור כמו AP. ;)
ב. בהרודס יש בתצוגה מספר לא מבוטל של שעוני רולקס שמחיר כל אחד מהם נושק למליון ש"ח (זהב ואבנים יקרות) וזו אינה התצוגה היקרה ביותר (פיגה, בריגה, פאטק, וושרון או AP)
ג. צריך להיות במקום כדי להבין את הרוח הנושבת, למרות שמדובר כביכול בכולבו הוא מכוון לאוכלוסיה מסויימת. הביקור במקום הוא חוויה וקומת האוכל בעיני גולת הכותרת.
 

Anton

אוהב את התחום
צוות האתר
הודעות
433
מעורבות
222
נקודות
43
א. לא עונד רולקס או כל שעון אחר שיותר חיקויים שלו מסתובבים מהמקור כמו AP. ;)
ב. בהרודס יש בתצוגה מספר לא מבוטל של שעוני רולקס שמחיר כל אחד מהם נושק למליון ש"ח (זהב ואבנים יקרות) וזו אינה התצוגה היקרה ביותר (פיגה, בריגה, פאטק, וושרון או AP)
ג. צריך להיות במקום כדי להבין את הרוח הנושבת, למרות שמדובר כביכול בכולבו הוא מכוון לאוכלוסיה מסויימת. הביקור במקום הוא חוויה וקומת האוכל בעיני גולת הכותרת.

הייתי בהרודס לפני כמה שנים טובות, אני זוכר כמה תצוגות של פלזמות של מעל 100 אינץ', טלוויזיות תלת מימד שהיו באופנה אז ועוד, היה ממש מרשים. היה גם את קומת הרהיטים שהייתה מטורפת עם ריהוט וינטג' יוקרתי.... בסוף הרשינו לעצמינו איזה רול של סושי בקומה של האוכל והמשכנו בטיול :)
 

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
תודה לכולכם על ההערות והתגובות.
תיאור הסיטואציה הוא אישי כמובן אך ניתן ללמוד ממנו לגבי היחס ללקוחות שאינם ״מפורסמים״ כחברי הקליקה של הפורומים או לשירות בכלל.
כאשר עסקתי במכירות ״רדפתי״ אחרי כל לקוח וניסיתי להגשים עבורו כמעט כל גחמה על מנת שירגיש שהוא עושה עסקה טובה. לאחר מכן כאחראי על התפעול דאגתי, שהצוות ואני, נטפח קשר עם הלקוח ואנשי הקשר שלו, על מנת לתחזק, לחזק ולשפר את הקשר, על מנת לשמר ואולי אף להרחיב את הפעילות. לא חשתי שמבוצע טוב במקרה שלי.

אמיר מציין כי התחום מיניאטורי אז על אחת כמה וכמה שיש לפעול מעט שוונה. שמח שלחלק מהמגיבים היתה חוויה שונה ואני מקווה שהמדגם שלי לא מייצג.

האם חשבתם פעם על הטרחה אותה מציג אמיר בהתקנת הציוד ושינוי המערכת בזמן ההאזנה והתחשבתם בזה?
האם זה לא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה?
האם הייתם משלמים על סשן האזנה כזה? הרי זמן המוכר שווה כסף ואם יושבים מעל זמן זמן מסויים ומשריינים את זמן המוכר אולי רצוי לשלם על כך? הסכום, אגב, יכול לרדת מסך הקניה בסופו של דבר, אם היא מתקיימת.
אני לא רוצה להגיש שעושים לי טובה כאשר אני לא נהנה ממה שאני שומע ומבקש להחליף רמקולים או רכיב אחר. רוצה להגיע למקום ולהתרשם ממגוון. חשוב לתאם ציפיות.
לא ברור שכאשר רוכשים מערכת שלימה צריך לשמוע מגוון? הרי לא הגעתי על מנת לשמוע רק מגבר או הבאתי איתי את המגבר שלי על מנת לבחון רמקולים. רוצה לשמוע חבילה שלימה ואז להחליט (במקרה שלי).
מוכן לשלם מחיר הוגן עבור המוצרים, מוכן להגיע רחוק ולשריין ימי חופש על מנת לשמוע מערכת. רוצה יחס הולם.
אגב לרבים מהחנויות אין כל כך ימי שישי פנויים ושעות הפעילות באמצע השבוע אינן תומכות באנשים העובדים עד 1800 ולכן יש צורך לפספס עבודה בחצי או יום מלא.

חשבתי שכדאי לציין עובדות אלו על מנת שאולי ילקח בחשבון וישופר בעתיד.
מכין את עצמי לסיבוב נוסף
שוב תודה לאמיר ולכל המגיבים ואין כמו קומת האוכל בהרודס (גם אם אין לך רולקס);)
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
לא צריך לשלם כלום עבור טרחה של החלפת מכשירים ואירוח של שעה שעתיים, אנחנו לא מוכרים טוסטרים ומודעים טוב מאד לסכומים ולהחלטות שאמורות להיות מושכלות.
לגבי שעות העבודה , כמו בכל עסק לאנשים יש גם עניינים אישייים , משפחה וכו , ולכן זו קצת בעייה.
אצלי לפחות , מאחר ואני מודע לבעיה של השעות ,אצלי אפשר להגיע מ 11:00 ועד 23:00 , ואף מאוחר מיכך, בתאום טלפוני מראש.


אמיר ארמה
 

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
לא צריך לשלם כלום עבור טרחה של החלפת מכשירים ואירוח של שעה שעתיים, אנחנו לא מוכרים טוסטרים ומודעים טוב מאד לסכומים ולהחלטות שאמורות להיות מושכלות.
לגבי שעות העבודה , כמו בכל עסק לאנשים יש גם עניינים אישייים , משפחה וכו , ולכן זו קצת בעייה.
אצלי לפחות , מאחר ואני מודע לבעיה של השעות ,אצלי אפשר להגיע מ 11:00 ועד 23:00 , ואף מאוחר מיכך, בתאום טלפוני מראש.


אמיר ארמה
מושלם. יישר כח!!
 

moshem74

חבר משקיען
הודעות
1,371
מעורבות
461
נקודות
83
תודה לכולכם על ההערות והתגובות.
תיאור הסיטואציה הוא אישי כמובן אך ניתן ללמוד ממנו לגבי היחס ללקוחות שאינם ״מפורסמים״ כחברי הקליקה של הפורומים או לשירות בכלל.
כאשר עסקתי במכירות ״רדפתי״ אחרי כל לקוח וניסיתי להגשים עבורו כמעט כל גחמה על מנת שירגיש שהוא עושה עסקה טובה. לאחר מכן כאחראי על התפעול דאגתי, שהצוות ואני, נטפח קשר עם הלקוח ואנשי הקשר שלו, על מנת לתחזק, לחזק ולשפר את הקשר, על מנת לשמר ואולי אף להרחיב את הפעילות. לא חשתי שמבוצע טוב במקרה שלי.

אמיר מציין כי התחום מיניאטורי אז על אחת כמה וכמה שיש לפעול מעט שוונה. שמח שלחלק מהמגיבים היתה חוויה שונה ואני מקווה שהמדגם שלי לא מייצג.

האם חשבתם פעם על הטרחה אותה מציג אמיר בהתקנת הציוד ושינוי המערכת בזמן ההאזנה והתחשבתם בזה?
האם זה לא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה?
האם הייתם משלמים על סשן האזנה כזה? הרי זמן המוכר שווה כסף ואם יושבים מעל זמן זמן מסויים ומשריינים את זמן המוכר אולי רצוי לשלם על כך? הסכום, אגב, יכול לרדת מסך הקניה בסופו של דבר, אם היא מתקיימת.
אני לא רוצה להגיש שעושים לי טובה כאשר אני לא נהנה ממה שאני שומע ומבקש להחליף רמקולים או רכיב אחר. רוצה להגיע למקום ולהתרשם ממגוון. חשוב לתאם ציפיות.
לא ברור שכאשר רוכשים מערכת שלימה צריך לשמוע מגוון? הרי לא הגעתי על מנת לשמוע רק מגבר או הבאתי איתי את המגבר שלי על מנת לבחון רמקולים. רוצה לשמוע חבילה שלימה ואז להחליט (במקרה שלי).
מוכן לשלם מחיר הוגן עבור המוצרים, מוכן להגיע רחוק ולשריין ימי חופש על מנת לשמוע מערכת. רוצה יחס הולם.
אגב לרבים מהחנויות אין כל כך ימי שישי פנויים ושעות הפעילות באמצע השבוע אינן תומכות באנשים העובדים עד 1800 ולכן יש צורך לפספס עבודה בחצי או יום מלא.

חשבתי שכדאי לציין עובדות אלו על מנת שאולי ילקח בחשבון וישופר בעתיד.
מכין את עצמי לסיבוב נוסף
שוב תודה לאמיר ולכל המגיבים ואין כמו קומת האוכל בהרודס (גם אם אין לך רולקס);)
ילקח בחשבון וישופר בעתיד/אנשים עובדים רק עד 18:00/אין להם זמן פנוי, ממש רחמנות בוא נעשה מגבית ונתרום כולנו, על מה אתה מדבר בדיוק מה זה לחמניות שאתה קונה מהסופר ?! ושאתה הולך למחסני חשמל לקנות מקרר, מבלבל להם במוח שעתיים ובסוף לא קונה כלום, אז תשלם להם עבור שעתיים עבודה אם זה עושה לך טוב, היית ב 6 חנויות בניו יורק בזבזת יום שלם, אולי תשלם להם על הזמן, או שאולי הם ישלמו לך על הזמן הריי בזבזת יום שלם, עשית מזה מדע טילים שלם.
 
נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
ב-אוקטובר 2016 כתבתי על האזנה לרמקולים B&W 800 D3 בניו יורק, ב-Stereo Exchange, בברודווי 857: http://www.dtown.co.il/articles/3961.html

אח"כ הסיור המשיך למקינטוש/סונוס פבאר, בנין בן 4-5 קומות של החברה, הנה כמה תמונות:

1.jpg


החדר הקטן היה קצת אובר באס בגלל הרמקולים.

2.jpg

3.jpg


המערכת הזו נשמעה מאוזנת להפליא, אבל כמה כסף...

5.jpg


המגברים של מקינטוש שהממו אותי (יותר יפים במציאות מכל תמונה), הבנתי מה זה להיות הבעלים הגאה של מקינטוש, כמה שעות.

אני כבר מתגעגע לניו יורק.
 

תמונות מצורפות

  • 1.jpg
    1.jpg
    KB 117.3 · צפיות: 651
  • 2.jpg
    2.jpg
    KB 121.7 · צפיות: 627
  • 3.jpg
    3.jpg
    KB 119 · צפיות: 667
  • 5.jpg
    5.jpg
    KB 128.3 · צפיות: 615
נערך לאחרונה ב:

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
ילקח בחשבון וישופר בעתיד/אנשים עובדים רק עד 18:00/אין להם זמן פנוי, ממש רחמנות בוא נעשה מגבית ונתרום כולנו, על מה אתה מדבר בדיוק מה זה לחמניות שאתה קונה מהסופר ?! ושאתה הולך למחסני חשמל לקנות מקרר, מבלבל להם במוח שעתיים ובסוף לא קונה כלום, אז תשלם להם עבור שעתיים עבודה אם זה עושה לך טוב, היית ב 6 חנויות בניו יורק בזבזת יום שלם, אולי תשלם להם על הזמן, או שאולי הם ישלמו לך על הזמן הריי בזבזת יום שלם, עשית מזה מדע טילים שלם.
מקסים
 

Chen_J

אוהב את התחום
הודעות
84
מעורבות
31
נקודות
18
ב-אוקטובר 2016 כתבתי על האזנה לרמקולים B&W 800 D3 בניו יורק, ב-Stereo Exchange, בברודווי 857: http://www.dtown.co.il/articles/3961.html

אח"כ הסיור המשיך למקינטוש/סונוס פבאר, בנין בן 4-5 קומות של החברה, הנה כמה תמונות:

צפה בקובץ המצורף 45381

החדר הקטן היה קצת אובר באס בגלל

צפה בקובץ המצורף 45382
צפה בקובץ המצורף 45383

המערכת הזו נשמעה מאוזנת להפליא, אבל כמה כסף...

צפה בקובץ המצורף 45384

המגברים של מקינטוש שהממו אותי (יותר יפים במציאות מכל תמונה), הבנתי מה זה להיות הבעלים הגאה של מקינטוש, כמה שעות.

אני כבר מתגעגע לניו יורק.
מתגעגע בצדק!
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור