אז מה המעבר שעשית במערכת?


exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
מי אמר לך שרכיבי אודיו תורמים יותר מעזרים משלימים? קח מערכת מעולה משולבת פטיפון למשל, הסטנד של הפטיפון חשוב לא פחות (ולא יותר) מהפטיפון עצמו. קח מערכת מעולה, חבר אותה עם כבלים פשוטים - ישמע נורא. הם חשובים כמו שאר הרכיבים. מה שלא תעשה, לאביזרים המשלימים קטע כזה שהם הופכים מערכת טובה לכזו שהיא מצוינת.

מכיר את הטיעון של ״שדרג רמקולים כי הם משפיעים יותר״. הגישה הזו לא מתקיימת אפילו אצל הטוענים עצמם. שהרי אם היית מאמין בזה, לא היית שם כל כך הרבה פפלינוס על אביזרים משלימים (סטנד, כבלים). תנסה פעם אחת לשנמך שם, יש סיכוי יותר מסביר שלא תצליח להאזין למערכת.

נו, עכשיו אתה מקצין בכוונה.

בו ניקח את הסטאפ הקודם שלי, מה לדעתך השפיעה יותר על השינוי אם הייתי מחליף כבילה/סטנד או מחליף הגברה?
במסגרת דיון נורמלי אל תיקח לי דוגמאות קיצון עד בלתי קיימות, תתייחס למצב סביר בו לא מחברים רמקולים של 25K וצפונה עם חיוט של ACE ואת המקור שמים על ארגז מהירקן השכונתי.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
שדרוג מגבר/מקור וכמובן רמקולים יהיה דרמתי יותר משדרוג הכבלים/מרימים ואביזרים - במילים אחרות, כשאתה מזמין מנה עיקרית הסלט בצד לא הוא רק תוספת (אלה אם אתה צמחוני)
השינוי אולי ישמע דרמטי יותר (רמקול אחר) לא בהכרח השיפור. בלי חשמל איכותי שתלוי גם בכבל תמיד משהו לא ישמע אפוי עד הסוף, פחות אויר, אפילו לפעמים מקולקל. אותו הדין לגבי אביזרים אחרים שלפעמים אתה לא מאמין עד שאתה לא מנסה...
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
השינוי אולי ישמע דרמטי יותר (רמקול אחר) לא בהכרח השיפור. בלי חשמל איכותי שתלוי גם בכבל תמיד משהו לא ישמע אפוי עד הסוף, פחות אויר, אפילו לפעמים מקולקל. אותו הדין לגבי אביזרים אחרים שלפעמים אתה לא מאמין עד שאתה לא מנסה...

ידידי, האם היית מוכן לרדת בסדרה של הרמקול/מגבר ובתמורה לקבל כבל חשמל מסדרה גבוה יותר ?
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
ידידי, האם היית מוכן לרדת בסדרה של הרמקול/מגבר ובתמורה לקבל כבל חשמל מסדרה גבוה יותר ?
אני גם לא מוכן לרדת בכבל תמורת סדרה גבוה יותר
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
לזרוק ככה פצצה ולא לשתף באיזה מקור מדובר?

היה פוסט התחדשות. למה ככה מדליק אש בלי איזה אנגוס מעל???
בכל אופן היה Avm MP5.2 ששודרג לדגם הבכיר ביותר של החברה 8.2.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
הטענה אינה שגויה, בשום מקום לא רשמתי שהמערכת אינה סך חלקיה, רשמתי שרכיבי אודיו תורמים יותר מעזרים משלימים.
שדרוג מגבר/מקור וכמובן רמקולים יהיה דרמתי יותר משדרוג הכבלים/מרימים ואביזרים - במילים אחרות, כשאתה מזמין מנה עיקרית הסלט בצד לא הוא רק תוספת (אלה אם אתה צמחוני).

לגבי שדרוג כבילה או מקור, לברינקמן אין פטפונים בצבע כחול (שיהיה אני מבטיח לשקול שדרוג המקור ;) ).
עכשיו ברצינות, שדרוג הכבילה נעשה לפני שהחלטתי לשדרג מקור, מעבר לכך הגדרתי תקציב ממנו עבורי התפוקה השולית ברכישת רכיב יקר יותר פוחתת, - תקף לכל דבר שברשותי כל עוד אני ממן את הדברים.

שמע, כשהחלפתי כבילה ההבדל היה דרמטי לא פחות מהחלפת רכיב. במקרה של כבילה אני לא מחשיב אותה כאביזר אלה כרכיב לכל דבר. ויש אביזרים שבהחלט נותנים השפעה דרמטית על התוצאה. העניין הוא להכיר ולהתנסות.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
שמע, כשהחלפתי כבילה ההבדל היה דרמטי לא פחות מהחלפת רכיב. במקרה של כבילה אני לא מחשיב אותה כאביזר אלה כרכיב לכל דבר. ויש אביזרים שבהחלט נותנים השפעה דרמטית על התוצאה. העניין הוא להכיר ולהתנסות.

גיא, האם טענתי שאין שינוי, הרי אני עצמי החלפתי את כל הכבילה שברשותי.
השאלה הנכונה לשאול, בין החלפת הרמקולים שלך להחלפת כבילה מה גרם לשינוי גדול יותר, אם היית נשאר עם הרמקולים הקודמים ורק מחליף את הכבילה האם הצליל היה דומה למצב בו היית נשאר עם הכבילה הישנה ומסתפק בהחלפת רמקולים בלבד או שמע באחד משני המצבים (לי ברור באיזה) היית מקבל צליל שקרוב יותר למה שאתה שומע בבית כיום?
 
נערך לאחרונה ב:

moshe625

חבר משקיען
הודעות
1,053
מעורבות
313
נקודות
83
נראה שהמילה "עזרים משלימים" נתפסים רק ככבלים, מעמד/סטנד או מרימי כבלים. ישנם עוד עשרות עזרים
שמטפלים ישירות באקוסטיקה ובעקיפין בפינטיונינג והם עושים נפלאות לסאונד. הבעיה היא שלא כולם נחשפו למוצרים האלו והשפעתם על הצליל וגם לא לכולם יש את הסבלנות את הידע והרצון להתעסק בעזרים משלימים.
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
קשה לי לחשוב על עוד תחום שבו שינוי של חלק מתכתי ששוקל גרמים ספורים כמו המתכת בשקע חשמלי, מאמ"ת, פין ב rca, ספייקים מאותה צורה בדיוק של אותו יצרן ממתכת שונה, מילוי חול לעומת חצץ חתולים בסטנדים, מרימי כבלים מעץ\קרמיקה,גם בהם כל חומר עושה אפקט שונה, שעושים שינוי על תוצאה וזאת עוד לפני בחירה של המתכנן בקבל, נגד או דיודה מאותו הערך.
חישוב כל הגורמים האפשריים להחלפה והתנסות לעומת האופציות הקיימות הוא בלתי ניתן לחישוב ולא נתקלתי בעוד תחום כזה גם לא נראה לי שמהנדסי תעופה מגיעים לרזולוציות כאלה לכן ממזמן הסכמתי ששמן נחשים מסוג א' ישמע שונה מכזה מסוג ב' וגם יכול לעזור הבעיה היחידה שיש לי בעניין זה התמחור הגרוטסקי.
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
ידידי, האם היית מוכן לרדת בסדרה של הרמקול/מגבר ובתמורה לקבל כבל חשמל מסדרה גבוה יותר ?

חד משמעית כן. מהכירותי הקלילה עם התחום, הייתי מעדיף לרדת ברמת הרמקול שלי לפיאנו ולהישאר עם הציוד המשלים שיש לי מאשר להישאר עם הרמקול שלי ולוותר על הציוד המשלים. מדוע? משום שבאופציה ב׳, זה ישמע פחות טוב מאשר אופציה א׳. שנית, לא מדברים על כבל חשמל מסדרה גבוהה או נמוכה יותר. מדברים על ההשקעה במסביב של המערכת. אתה לקחת כבל חשמל כדוגמא לעומתי שמסתכל על הבסיס למערכת (סטנד, כבלים, טיפול בחשמל). בלי כל אלה, שום מערכת לא תשמע במיטבה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
חד משמעית כן. מהכירותי הקלילה עם התחום, הייתי מעדיף לרדת ברמת הרמקול שלי לפיאנו ולהישאר עם הציוד המשלים שיש לי מאשר להישאר עם הרמקול שלי ולוותר על הציוד המשלים. מדוע? משום שבאופציה ב׳, זה ישמע פחות טוב מאשר אופציה א׳. שנית, לא מדברים על כבל חשמל מסדרה גבוהה או נמוכה יותר. מדברים על ההשקעה במסביב של המערכת. אתה לקחת כבל חשמל כדוגמא לעומתי שמסתכל על הבסיס למערכת (סטנד, כבלים, טיפול בחשמל). בלי כל אלה, שום מערכת לא תשמע במיטבה.

זכור לי שרכשת רמקולים, הגברה ומקור לפני שהחלפת כבלים, כך שלמרות מה שרשמת גם אתה ידעת מה סדר העדיפויות ואילו גורמים משפעים יותר ואילו פחות. תוהה עם עצמי מדוע שדרגת קודם את האלקטרוניקה ורק בסוף הוספת כבילה ומרימים חדשים- זה לא מסתדר לוגית עם הדברים שרשמת למעלה.

יקירי, גם אם היית משתמש בסטנד שאינו שייך לפינט או רחמנא לצלן בכבל בדרגה נמוכה יותר מהנוכחי, עדיין הסאטאפ שלך עדיין היה נשמע טוב יותר לו היית משאיר הכול ומחליף את הרמקול לפיאנו (אם או בלי יהלום).

אוהב אותך אבל אתה מבלבל בין העיקר לאחר, שאילולא כן התואר "אביזרים משלימים" היה היה ניתן לאלקטרוניקה ולא היהפך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
זכור לי שרכשת רמקולים, הגברה ומקור לפני שהחלפת כבלים, כך שלמרות מה שרשמת גם אתה ידעת מה סדר העדיפויות ואילו גורמים משפעים יותר ואילו פחות. תוהה עם עצמי מדוע שדרגת קודם את האלקטרוניקה ורק בסוף הוספת כבילה ומרימים חדשים- זה לא מסתדר לוגית עם הדברים שרשמת למעלה.

נכון. היה לי אז רק שוניאטה ארורה שעלה 8000 דולר. אחר כך קניתי את ה-avm וכמה שבועות אחר כך שידרגתי לכבל רמקול שעולה יותר מהמגבר עצמו. והיום, כבל הרמקול שלי עולה כמו שלושה קדמגברים כמו שלי. אז כן, יכולתי לטפס בשני דגמי קדמגברים אבל וואלה, עשיתי את מה שאני אומר לך כאן. ומדוע? משום שאביזרים עושים משהו שאלקטרוניקה לא עושה. איך אני יודע את זה? פשוט מאוד - נסיון, והמון ממנו, יותר מרוב האנשים שהתנסו כאן. וזה גם למה? מתוקף תפקידי להתנסות ולדווח. זה מסביר לך היטב שאני מתייחס לציוד משלים כפי שאני מתייחס לכל מכשיר במערכת.

למשל תמיד אני משקיע את מירב התקציב במקור. וזה מורגש אצלי במערכת. ולכן אני גם אומר לאנשים ״מקור תחילה״. וזה אגב, עובדתית, מה שאני מיישם בעצמי.

יקירי, גם אם היית משתמש בסטנד שאינו שייך לפינט או רחמנא לצלן בכבל בדרגה נמוכה יותר מהנוכחי, עדיין הסאטאפ שלך עדיין היה נשמע טוב יותר לו היית משאיר הכול ומחליף את הרמקול לפיאנו (אם או בלי יהלום).

נכון. אז הייתי משתמש בקריטיקל מס, בגראד פריקס. אבל שוב, אתה מוציא אביזר משלים אחד ועליו בונה הכל אני לא מדבר על אביזר אם כי על בסיס למערכת. והבסיס הוא חשמל מטופל, שיכוך וכבילה. החדר זה כבר סיפור אחר, מתחום אחר, שדורש ידע מסוג אחד. ולכן, אני חוזר ואומר: או אתה מוריד אותי ברמקול/מגבר/מקור לטובת הציוד המשלים, לעומת מצב בו אתה משאיר אותי עם האלקטרוניקה והרמקול הזה ללא הציוד המשלים אעדיף לרדת באחד מהרכיבים העקריים. כמובן לא לרדת למגבר משולב של ארקם. אבל לרדת שתי סדרות באלקטרוניקה או סדרה אחת ברמקול יהיו עדיפים מאשר לוותר על הבסיס.

אוהב אותך אבל אתה מבלבל בין העיקר לאחר, שאילולא כן התואר "אביזרים משלימים" היה היה ניתן לאלקטרוניקה ולא היהפך.

לא הבנתי את המשפט הזה.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
נכון. היה לי אז רק שוניאטה ארורה שעלה 8000 דולר. אחר כך קניתי את ה-avm וכמה שבועות אחר כך שידרגתי לכבל רמקול שעולה יותר מהמגבר עצמו. והיום, כבל הרמקול שלי עולה כמו שלושה קדמגברים כמו שלי. אז כן, יכולתי לטפס בשני דגמי קדמגברים אבל וואלה, עשיתי את מה שאני אומר לך כאן. ומדוע? משום שאביזרים עושים משהו שאלקטרוניקה לא עושה. איך אני יודע את זה? פשוט מאוד - נסיון, והמון ממנו, יותר מרוב האנשים שהתנסו כאן. וזה גם למה? מתוקף תפקידי להתנסות ולדווח. זה מסביר לך היטב שאני מתייחס לציוד משלים כפי שאני מתייחס לכל מכשיר במערכת.

למשל תמיד אני משקיע את מירב התקציב במקור. וזה מורגש אצלי במערכת. ולכן אני גם אומר לאנשים ״מקור תחילה״. וזה אגב, עובדתית, מה שאני מיישם בעצמי.



נכון. אז הייתי משתמש בקריטיקל מס, בגראד פריקס. אבל שוב, אתה מוציא אביזר משלים אחד ועליו בונה הכל אני לא מדבר על אביזר אם כי על בסיס למערכת. והבסיס הוא חשמל מטופל, שיכוך וכבילה. החדר זה כבר סיפור אחר, מתחום אחר, שדורש ידע מסוג אחד. ולכן, אני חוזר ואומר: או אתה מוריד אותי ברמקול/מגבר/מקור לטובת הציוד המשלים, לעומת מצב בו אתה משאיר אותי עם האלקטרוניקה והרמקול הזה ללא הציוד המשלים אעדיף לרדת באחד מהרכיבים העקריים. כמובן לא לרדת למגבר משולב של ארקם. אבל לרדת שתי סדרות באלקטרוניקה או סדרה אחת ברמקול יהיו עדיפים מאשר לוותר על הבסיס.



לא הבנתי את המשפט הזה.

תגיד, אם מחר תחליף צמיגים ב x5 שלך נפח תא המטען או הספק המנוע ישתנה, לא.
מה שכן, אם בחרת צמיגים טובים יותר תוכל לקזז כמה שניות על מסלול.
אני מעריך את הכסף ששפכת עד היום על הסטאפ שלך ועדיין גם אם תחליף את הסטנד, המשככים ואפילו הכבילה לא תקבל אופי הפוך ב 180 מעלות, תקבל שינוי אופי.
לעומת זאת אם אני לוקח ממך את הרמקולים ושם שם איזה רמקול הורן או ״אופן באפל״ או סתם איזה מגיקו A1 כנראה שהצליל לא יזכיר את מה שאתה רגיל לו.... עכשיו, איזה מהשינויים יותר דרמתי, החלפת אלקטרוניקה או ״תוסף״ למנוע ?
נסה לחבר לקסמן 700 לרמקולים שלי, לא ממש ידגדג אותם, לעומת זאת החלפת הכבלים, מרימים או סטנד תגרום לשינוי מסוים אבל רחוק שנות אור מהשפעה שהתקבלה בשינוי המגבר.
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
תגיד, אם מחר תחליף צמיגים ב x5 שלך נפח תא המטען או הספק המנוע ישתנה, לא.
מה שכן, אם בחרת צמיגים טובים יותר תוכל לקזז כמה שניות על מסלול.
אני מעריך את הכסף ששפכת עד היום על הסטאפ שלך ועדיין גם אם תחליף את הסטנד, המשכחים ואפילו הכבילה לא תקבל אופי הפוך ב 180 מעלות, תקבל שינוי אופי.

אז זהו שכן. אם אני מחליף רק את כבל הרמקול שלי אני מבחינתי כבר לא אוכל לחיות עם המערכת שלי. אתה מדבר איתי על להחליף את כל הכבלים? המערכת לא תשמע אפילו דומה למה שהיא היום. היא פשוט תהיה הרבה פחות טובה. ושוב, אני מאוד מעריך את הכסף ששפכת עד היום על המערכת שלך, אבל סלח לי, אתה אודיופיל רציני, מכובד ואדם מצוין. אבל אין לך מספיק נסיון בשביל להתווכח את הויכוח הזה. מדוע? משום שמה שאתה טוען, זו טענה של מישהו שהוא פשוט לא מספיק מנוסה בשביל להבין מה אביזרים משלימים עושים במערכת.

אין שום מגבר בעולם שיתן לך את השקט וההפרדה אקסטרה הזו שנותן שיכוך. פשוט אין. איך אני יודע? שמעתי לא מעט כאלה ובכתבות אני גם בוחן את עניין השיכוך. מה שנקרא - אשכרה עושה את זה. האם אתה ניסית? לא. למה? כי לא היה בא לך או שזה לא הקטע שלך. זה אחלה, מקובל ולגיטימי. אבל וואלה? אולי תנסה ותבדוק? אולי תכניס כבלים בקליבר הזה למערכת שלך ותבדוק? אחרי שתעשה את זה, יהיה בסיס מלומד לדיון מהסוג הזה. עד אז, זה פשוט ויכוח דבילי.

לעומת זאת אם אני לוקח ממך את הרמקולים ושם שם איזה רמקול הורן או ״אופן באפל״ או סתם איזה מגיקו A1 כנראה שהצליל לא יזכיר את מה שאתה רגיל לו.... עכשיו, איזה מהשינויים יותר דרמתי, החלפת אלקטרוניקה או ״תוסף״ למנוע ?

אנחנו לא מדברים על שינוי. אנחנו מדברים על ביצועים. ביצועים זה לא וויסינג שאתה אוהב או לא. ביצועים זה נתון קר. האם הרמקול מצליח להפריד תזמורת סימפונית מלאה או לא? אם כן, אחלה. עכשיו האם אני אוהב את איך שהוא עושה את זה או לא. זה כבר עניין אישי. לא קשור לדיון. באותה מידה אני יכול להגיד לך לשבת על הרצפה במקום על הכורסא. אז יהיה שינוי דרמטי. האם זה הדיון? מדברים על שני רמקולים ברמה דומה, ששניהם עם וויסינג זהה (לצורך העניין טידל מסדרה בסיסית מול האמצעית) ומשם להתחיל לשחק. מבטיח לך, בלי שום ספק, שהציוד הנלווה הוא זה שהופך את המערכת מטובה מאוד לכזו שהיא פשוט מצוינת. אבל שוב - צריך לנסות - להתנסות - לבחון. בלי זה, סתם דיון עקר שלא יגיע לשום מקום. ואם אתה רוצה להתנסות כמו שצריך, תן צילצול לאלי קאשי, תקבל הדגמה שתפיל אותך מהכסא (רק אביזרים). יש סיכוי שכשהוא יפרק את הכל, יחזיר לך את המערכת למצב הבסיסי שלה, תרצה לזרוק אותה מהחלון.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
תגיד, אם מחר תחליף צמיגים ב x5 שלך נפח תא המטען או הספק המנוע ישתנה, לא.
מה שכן, אם בחרת צמיגים טובים יותר תוכל לקזז כמה שניות על מסלול.

אגב. באותו משקל. זה לא משנה איזה מנוע תשים. אם הצמיגים שלך לא מספיק טובים, אתה תמצא את עצמך בעמוד. לעומת זאת, מנוע פחות טוב, עם צמיגים טובים, ישיג ביצועים טובים יותר. אבל מה הקשר לתא המטען? האם רמת הדיון יוצאת מגדר ההגיון הבריא? לא. ולכן אני לא אצפה שתא המטען יגדל אבל אני גן מצפה שהביצועים יהיו טובים יותר. דהיינו, הביצועים הללו שגלגלים מביאים אותם לשיפור. תא מטען לא קשור לגלגלים כמו שאביזרים באודיו לא קשורים למשקל של הפלטה של הפטיפון.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
@נמר
נעשה ניסוי תאורתי פשוט.
את הרמקולים שלי S3MK2 את מכיר.
אצלי מחוברים להגברה ופרה לקסמן 900, כבילה Cardas Clear - זה הבסיס האמפירי להשוואה התאורית שנערוך.

עכשיו לניסוי (שהרי כבודו מכיר ציוד או שניים)
פעם הראשונה במקום פרה ופאוור מסדרה 900 נחליף למקבילים מסדרה 700 (הכבילה נשארה).
בפעם השניה נשמע את המערכת עם פרה ומגבר 900 וכבילה Cardas Clear Cygnus.

בסה"כ בכל אחד מהניסויים ירדנו רמה אחת למטה מהבסיס, פעם בהגברה ובפרה ובפעם בקבילה.
איזה מהסטאפים ישמע קרוב יותר לבסיס ממנו התחלנו?

ולעניין המכונית, פרארי עם צמיגים של פיאט 127 עדיין יזנק מהר (לא כמו על צמיגים של פרארי), מה שאי אפשר יהיה לומר אם תיקח את אותה פרארי ותשים לה מנוע של פיאט 127 ומבחינתי שפר גם תשפר את הצמיגים.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
נעשה ניסוי תאורתי פשוט.
את הרמקולים שלי S3MK2 את מכיר.
אצלי מחוברים להגברה ופרה לקסמן 900, כבילה Cardas Clear - זה הבסיס האמפירי להשוואה התאורית שנערוך.

מצטער. אני לא עושה ניסוי תיאורתי. ועכשיו ניגע בניסוי שאתה מציע. שים לב היכן הכשלים. והם לא רק לוגים - הם טכנים.

עכשיו לניסוי (שהרי כבודו מכיר ציוד או שניים)
פעם הראשונה במקום פרה ופאוור מסדרה 900 נחליף למקבילים מסדרה 700 (הכבילה נשארה).
בפעם השניה נשמע את המערכת עם פרה ומגבר 900 וכבילה Cardas Clear Cygnus.

אתה בעצם משווה מגבר חלש משמעותית מזה שיש לך. והרמקול שלך, מה לעשות, זקוק לכוח. ולכן זה יכשל מראש מסיבות טכניות. זה אומר שהלקסמן 700 פשוט יקרוס. לעומת זאת, מציע לך מבחן אחר. הוא יכול להערך בקלות. קח כבלים סופר, שנאי מבדל, ומשככים נוספים לציוד שברשותך. בנוסף, נתק את הרסיבר שלך מרשת החשמל בזמן שאתה מאזין למוסיקה. תקשיב, תתרכז בהאזנה (לא מספיק לזהות בין בועז שרעבי לדיאנה קרול), תתייחס למצילות נניח, לפרופורציות בין הכלים, למהירות ולקצב. תתייחס למאפיינים של כלי נגינה אקוסטים.

אחר כך תחזור למצב המקורי. אני משער שייקח לך 5 דקות לפתוח את הארנק או 25 דקות לזרוק את המערכת מהחלון. למה? כי מערכת כזו, בקליבר שיש לך, שלא מאובזרת כראוי בבסיס שלה, לא תשמע במיטבה גם אם תהפוך את העולם. בסופו של דבר, מה שמקשר בין הרכיבים זה הכבלים, מה שמקשר בינה לבין אספקת החמצן זה החשמל, מה שמקשר בינה לבין המקסימום שקט (שמביא עימו פרטים, הפרדה, שכבות ובמה) זה השיכוך.

ואגב.
מה שמקשר בין המכונית לכביש זה רק הצמיגים. קח פרארי f400 משופרת עם צמיגים גמורים היא תגמור את נס הרים פחות מהר (אם לא תעוף לצוק) ממזדה 1 ומנוע 1200 עם 90 כ״ס. למה? כי היא פשוט תחליק לך כל הזמן, יהיה לך תת היגוי והיגוי יתר, היא תפרפר ותסרב לנשוך את הכביש בשביל להאיץ. היא גם לא תאט כמו שצריך לפני סיבוב על מנת שתוכל להחליף משקלים. אתה מבין אחי? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ולא מספיק ללכת לבית הכנסת - צריך להבין גם מה כתוב בספר.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
מצטער. אני לא עושה ניסוי תיאורתי. ועכשיו ניגע בניסוי שאתה מציע. שים לב היכן הכשלים. והם לא רק לוגים - הם טכנים.



אתה בעצם משווה מגבר חלש משמעותית מזה שיש לך. והרמקול שלך, מה לעשות, זקוק לכוח. ולכן זה יכשל מראש מסיבות טכניות. זה אומר שהלקסמן 700 פשוט יקרוס. לעומת זאת, מציע לך מבחן אחר. הוא יכול להערך בקלות. קח כבלים סופר, שנאי מבדל, ומשככים נוספים לציוד שברשותך. בנוסף, נתק את הרסיבר שלך מרשת החשמל בזמן שאתה מאזין למוסיקה. תקשיב, תתרכז בהאזנה (לא מספיק לזהות בין בועז שרעבי לדיאנה קרול), תתייחס למצילות נניח, לפרופורציות בין הכלים, למהירות ולקצב. תתייחס למאפיינים של כלי נגינה אקוסטים.

אחר כך תחזור למצב המקורי. אני משער שייקח לך 5 דקות לפתוח את הארנק או 25 דקות לזרוק את המערכת מהחלון. למה? כי מערכת כזו, בקליבר שיש לך, שלא מאובזרת כראוי בבסיס שלה, לא תשמע במיטבה גם אם תהפוך את העולם. בסופו של דבר, מה שמקשר בין הרכיבים זה הכבלים, מה שמקשר בינה לבין אספקת החמצן זה החשמל, מה שמקשר בינה לבין המקסימום שקט (שמביא עימו פרטים, הפרדה, שכבות ובמה) זה השיכוך.

ואגב.
מה שמקשר בין המכונית לכביש זה רק הצמיגים. קח פרארי f400 משופרת עם צמיגים גמורים היא תגמור את נס הרים פחות מהר (אם לא תעוף לצוק) ממזדה 1 ומנוע 1200 עם 90 כ״ס. למה? כי היא פשוט תחליק לך כל הזמן, יהיה לך תת היגוי והיגוי יתר, היא תפרפר ותסרב לנשוך את הכביש בשביל להאיץ. היא גם לא תאט כמו שצריך לפני סיבוב על מנת שתוכל להחליף משקלים. אתה מבין אחי? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ולא מספיק ללכת לבית הכנסת - צריך להבין גם מה כתוב בספר.


עזוב, זה שיח חרשים, איש לא אמר שלא יהיה שינוי, רק שהשינוי הזה יהיה פחות דרמתי משינוי סדרה אחת למעלה או למטה בין רכיב "ליבה" (אחרת לא היה נקרא כך) לרכיב משנה (זוכר, אמרת שאתה מוכן לרדת ברמה אחת למטה בסדרת הרמקולים), איש לא דיבר על הכנסת כל כך הרבה שינויים במקביל כפי שאתה מציע (דיברנו על רכיב יחיד בלבד מה"ליבה" ורכיב אחד בלבד של מוצר משנה - סדרה מעל לעומת סדרה מתחת).

אתה לא תעסוק בניסוי שהצעתי (למרות שהוא ישים) משום שאתה יודע שאינך צודק, הרי בעצמך רשמת "יקרוס", כלומר גם אתה למרות העקשנות גם אתה מבין שעליה או ירידה בהגברה או בפרה משחקת תפקיד משמעותי בעוד כבילה לצורך העניין תשחק במקרה זה תפקיד משני בלבד (לשנינו ברור שדבר לא יקרוס אם נרד בסדרה אחת למטה בכבילה).

יש סיבה מדוע קוראים לאביזרים משלימים אביזרים משלימים, אני מניח שגם ברכב שלך לא תטען שהוספה או החסרה של אביזר X חשובה יותר משלדה/מנוע/או 4 הגלגלים שהרכב מגיע עימם,

ואגב תפוחים ותפוזים - אל תנסה לשנות את דברים, ולהחליף רכב - זה כבר לא דומה לדוגמה שרשמתי היות והחלפת את הכלי המרכזי - איך רשמת למעלה (וסליחה על הכתיבה החופשית), לא משווים רמקול עם בעל שיטה וויסינג אחד לרמקול בעל שיטה וויסינג אחר.
 
נערך לאחרונה ב:

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
@נמר
רשמת שאתה מתחיל מהמקור הכי הכי...(מילים שלך) למה לא מהכבילה, משיכוך, או אביזרים אחרים?
הרי אם כל הדרמה נמצאת באביזרים משלימים, למה לא פשוט להתחיל משם ואז לבנות את הסטאפ שיתאים לאביזרים שרכשת?
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
גיא, אתה פשוט טועה! מהרגע שהאות יצא מהמקור כדי שיגיע לרמקול מוגבר כמה שיותר נאמן לאות הראשוני מבלי לאבד כלום צריך שכל הרכיבים בדרך יהיו איכותיים ומתאימים. אם בשבילך לאבד חלק מהצלילים או לקבל צלילים שלא היו שם זו לא דרמה אז חבל על כל הכסף שהשקעת במערכת יקרה ושקופה...
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור