רמקולים צביעת רמקול חדש בתנור


matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
חבר שקנה רמקולים חדשים מיבואן לאחרונה, ביקש צבע שלא היה במלאי. היבואן הציע לחכות שלושה חודשים או לשלוח את הרמקולים שיש במלאי לצביעה בתנור.
מדובר על רמקולים בעלות של כ- 12,000 שח.

מה אתם אומרים על הדבר הזה? רק לי זה נשמע הזוי?
 

partner11

חבר משקיען
הודעות
1,717
מעורבות
121
נקודות
63
מוזר כן, הזוי לא
הציע לו שתי חלופות
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
החברה צובעת את הרמקול בתנור?
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
מתן,

תן קצת פרטים על הרמקולים?
מאיזה צבע לאיזה צבע?
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
אחד הסיפורים ההזויים ששמעתי...
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מתן,

תן קצת פרטים על הרמקולים?
מאיזה צבע לאיזה צבע?
באמא שלי - מלבן לשחור. אבל מה זה משנה?

לא רוצה לתת עדין דגם כי זה יסגיר את היבואן. לא שיש לי בעיה לעשות את זה, אבל קודם אני רוצה לדעת אם רק אני חושב שזאת שערוריה. מילא האדיוט החבר שלי שהסכים, הוא אדיוט ואין לו תקנה. אבל ההצעה היא זו שמרתיחה אותי.
 

רועי51

חבר משקיען
הודעות
880
מעורבות
204
נקודות
43
היה כבר מישהו מהפורום הזה וגם מאחרים, שעשה זה והיום ובלי קשר כמובן יש לו רמקולים אחרים. לי היו לפני המון זמן SL6 של סליישן, זוכר שהיצרן הדגיש שהרמקולים צבועים בשכבה אחת בלבד של צבע כדי שלא לפגוע בתכונות הסוניות של הארגז. נכון ? סיפור בשביל לחסוך כמה גרושים אנגליים ? יחליט המבין. אלא שעולה אצלי לפחות התהייה אם זה פשר השערוריה, או שמדובר במשהו שקצת נשגב לי.
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,194
מעורבות
733
נקודות
113
מעניין אם הוא גם מציע להפוך רצפתי למדפי ע''י ניסור הרמקול כשאין לו במלאי מדפיים:D
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,718
מעורבות
2,432
נקודות
113
תן ליבואן לשבור את הראש עם הצבע (אם זה עקרוני רכישת הרמקול והרצון להחליף צבע, אין מה לעשות, שימתין 3 חודשים, האחריות על היבואן במידה ומתעורר בעיה לאחר הצביעה שקשורה).

ההצעה של "לך תצבע לבד את הרמקול" מהיבואן...אכן נשמע לי הזוי, לא מקצועי וזלזול.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
היה כבר מישהו מהפורום הזה וגם מאחרים, שעשה זה והיום ובלי קשר כמובן יש לו רמקולים אחרים. לי היו לפני המון זמן SL6 של סליישן, זוכר שהיצרן הדגיש שהרמקולים צבועים בשכבה אחת בלבד של צבע כדי שלא לפגוע בתכונות הסוניות של הארגז. נכון ? סיפור בשביל לחסוך כמה גרושים אנגליים ? יחליט המבין. אלא שעולה אצלי לפחות התהייה אם זה פשר השערוריה, או שמדובר במשהו שקצת נשגב לי.
תכונות סוניות של רמקול עם תיבה מנגנת לא נשמע לי מופרך כלל. וברמקולים בתקציבים כאלה קשה לי לראות תכנון שאינו לוקח בחשבון רזוננס של תיבה. אז צביעה כמובן שמשנה במשהו. השאלה בכמה.
זה פשוט נראה לי חובבני ומזלזל בלקוחות שרואים את המוכר כבר סמכא בתחום וזורמים איתו.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
בנסיבות מסוימות ההצעה יכולה להיות לגיטימית (רמקול יד 2), אך במקרה של רמקול חדש מדובר בהצעה הזויה.
 

genvirt

חבר משקיען
הודעות
2,303
מעורבות
775
נקודות
113
תן ליבואן לשבור את הראש עם הצבע (אם זה עקרוני רכישת הרמקול והרצון להחליף צבע, אין מה לעשות, שימתין 3 חודשים, האחריות על היבואן במידה ומתעורר בעיה לאחר הצביעה שקשורה).

ההצעה של "לך תצבע לבד את הרמקול" מהיבואן...אכן נשמע לי הזוי, לא מקצועי וזלזול.
גם לי פעם אמרו אותו הדבר... הזוי אך קיים
 

zariel

חבר משקיען
הודעות
2,189
מעורבות
718
נקודות
113
לצורך הדיון נאמר,
1.הרמקול הספציפי מצא חן בעיניו,(ובאוזניו),
2.הצבע נאמר היה כהה(שחור,חום משהו בסגנון)
3."ההנהלה" הטילה ווטו על הצבע,אלה אם כן ישתלב בסלון(צבע לבן נאמר),
4,בלית ברירה החליט הבחור לצבוע את הרמקול,
5.בכך "זכה" האודויופיל ברמקול הנכסף,
6.ובשלום בית.
7.נשמע הזוי אבל היו דברים מעולם...
8.אני מת על הפורום הזה.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
אני עוד לא שמעתי על דבר כזה , אולם מה שהלקוח צריך לקחת בחשבון זה ״גילוי נאות״ ביום שימכור את הרמקול.
אז אם הצביעה תהיה סופר מקצועית והלקוח הוא לא אודיופיל שמחליף כל שנתיים שלוש והרמקול ישב אצלו 10 שנים פלוס , אז ניחא.
אבל אם הלקוח ירצה למכור עוד שנתיים שיקח בחשבון 2 דברים , לא כל אחד ירצה רמקול לא מקורי מהיצרן , ואלו שכן , לא ישלמו מחיר יד 2 רגיל אלא ינגנו לו במחיר על הצבע.

תכלס אם מדובר ברמקול של 12 , זה אומר שהוא שווה חצי אחרי שנה , אז בגדול זה לא ככ נורא כלכלית.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
לצורך הדיון נאמר,
1.הרמקול הספציפי מצא חן בעיניו,(ובאוזניו),
2.הצבע נאמר היה כהה(שחור,חום משהו בסגנון)
3."ההנהלה" הטילה ווטו על הצבע,אלה אם כן ישתלב בסלון(צבע לבן נאמר),
4,בלית ברירה החליט הבחור לצבוע את הרמקול,
5.בכך "זכה" האודויופיל ברמקול הנכסף,
6.ובשלום בית.
7.נשמע הזוי אבל היו דברים מעולם...
8.אני מת על הפורום הזה.
הלו! אח שלנו! הבחור "לא החליט" לצבוע את הרמקול. היבואן הציע לו את זה, לצבוע על חשבונו, רמקול חדש לחלוטין, כי רמקול בצבע המבוקש לא היה בנמצא.

יש פתרונות אחרים. אולי לא שווה להציע אותם בתקציב כזה, אבל צביעת רמקול נראית בעיניי כנואשות למכירה על חשבון איכות המוצר וניצול לרעה סמכות של המוכר בעיני הקונה. פשוט מקומם.
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
הלו! אח שלנו! הבחור "לא החליט" לצבוע את הרמקול. היבואן הציע לו את זה, לצבוע על חשבונו, רמקול חדש לחלוטין, כי רמקול בצבע המבוקש לא היה בנמצא

תאמת ל מעט עסקאות נפלו אצלי על הצבע , והאחרונה היתה לפני שנה כשמישהו רצה צבע לבן שלא קיים בכלל בדגם
אולם אני חייב להודות שלא עלה לי אף פעם רעיון כזה חחחח
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אני עוד לא שמעתי על דבר כזה , אולם מה שהלקוח צריך לקחת בחשבון זה ״גילוי נאות״ ביום שימכור את הרמקול.
אז אם הצביעה תהיה סופר מקצועית והלקוח הוא לא אודיופיל שמחליף כל שנתיים שלוש והרמקול ישב אצלו 10 שנים פלוס , אז ניחא.
אבל אם הלקוח ירצה למכור עוד שנתיים שיקח בחשבון 2 דברים , לא כל אחד ירצה רמקול לא מקורי מהיצרן , ואלו שכן , לא ישלמו מחיר יד 2 רגיל אלא ינגנו לו במחיר על הצבע.

תכלס אם מדובר ברמקול של 12 , זה אומר שהוא שווה חצי אחרי שנה , אז בגדול זה לא ככ נורא כלכלית.
אתה מתייחס אך ורק לפן "הסחירותי". אכן אתה צודק וה"נזק" אם לא מדובר על "אודיופיל" הוא זניח. אבל מה לגבי פגיעה באיכות? מה לגבי פגיעה באמון הצרכני? הפרשנות שלי של זלזול בלקוח לא נראה לך נכון? (שואל באמת. לא בהתרסה)
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
נראה לי וחצי , ולכן מעולם בכל 20 שנותי במקצוע , לא חשבתי או הצעתי דבר שכזה מכמה סיבות :

1. שכבת צבע נוספת יכולה אולי לפגום בתוצאה .
2. אסור לי להציע דבר שכזה כשאני יודע שהדבר יפגע במקוריות ובהשלכות בעתיד ,לרבות מכירה .
3. אמינות , לא ארצה שבעתיד ידברו על זה שהצעתי / שיכנעתי לקוח לצבוע רמקול חדש.

- אני אישית גם לא היתי עושה טרייד אין ללקוח שביצע שינויים במכשיר או צבע רמקול וכו .
- אבל מצד שני אם הלקוח מודע לכל וסיכם את העניין עם היבואן והוא זה שהחליט , אז נגמר.
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור