רמקול רצפתי spendor A2 במבחן


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
Dimkada

נא לערוך. הזמן דוחק...
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
ומה גודל היחידה הדרוש?
7 אינטש זה מספק או שלא?
ומה עם יחידות קטנות ומהירות בטירוף שבצידה יחידת בס נוספת?
ומה עם יחידה גדולה ואיטית? הוא תדחף הרבה אוויר אבל לא תהיה מספיק מהירה ודינמית.

האמת היא באמצע, משהו כמו JBL L-300.
 

pruym

חבר משקיען
הודעות
2,269
מעורבות
1,817
נקודות
113
אני אישית בעד שהטיפוס הזה לא יהיה פה, הוא גורם לשיח לא נעים...
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
דימיטרי !!!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
קודם כל ישנן טכניקות אקוסטיות להוציא צהרבה אנרגיה מתיבה קטנה. אחת מהן היא טרנסמישן ליין.
שנית, תיבה צרה היא גם יתרון אקסטי. מדוע? משום שקל יותר לחזק אותה בתקציב שפוי. הרי רמקול גדול וזול יאלץ את היצרן להוציא את מירב הכסף על התיבה. כמה ישאר ליחידות ואלקטרוניקה (קרוס).

ליחידות קטנות ותיבות צרות ומאורכות קל יותר להעלם בחלל. אחת הדוגמאות הקלאסיות לכך הן שוב - גווארינרי, הפיגאה האחרון שסקרתי, הרמקולים של ניט שנבחרו כמוצר השנה ועוד כמה וכמה.

את הספנדור הספציפי הזה אני מכיר היטב. שמעתי אותו עם מגבר משולב בסיסי של הגל. התוצאה היתה פשוט מהממת. לא מכיר את המונח ״צליל מודרני״ אבל מה שכן, היה שם את כל מה שרמקול מודרני מהונדס היטב אמור לעשות. דינמיקה, מיקרו פרטים, רזולוציה ומהירות שמאפשרת לשמוע את האוויר המתגלגל מהשופר של הסקסופון. האם רמקולים ישנים בעלי יחידות ענקיות ותיבות בגודל של אוטובוס עושים את זה ככה? רומם במוחלט לא, ואלה שכן, עלו אז כמו דירה והיום מבחינת ביצועים הם שווים לרמקולים כמו הספנדור שנסקר.
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
124
נקודות
43
תיבה צרה? תיבה רחבה? זה הרי מצחיק. כל רמקול צר מודרני הוא למעשה רמקול רחב שמורכב לא נכון: פשוט תסובב אותו ב-90 מעלות, ויש לך רמקול עם תיבה רחבה... ואז היה ניתן לשים וופר בגודל נורמלי ("8 ולעתים יותר) במקום הוופרים שמתאימים יותר ל-Boombox. וגם היה אפשר להימנע מהבדיחה של וופר "סיוע" גדול יותר שפונה הצידה...
 

nivim

אוהב את התחום
הודעות
124
מעורבות
35
נקודות
28
לינק לאיך בונים את הרמקולים של SPENDOR :

בהצלחה לגבי :מנצח:
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
הכל ביחס למחיר שמשלמים
רמקול ב 2000$ יראה וירגיש כמו רמקול של 2000$
רמקול של 50,000$ יראה וירגיש כמו רמקול של 50,000$ (לצורך העניין) אין משחקים.
 

itay123

חבר משקיען
הודעות
3,711
מעורבות
2,424
נקודות
113
נמר
שאפו על הסבלנות שלך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
30 יורו ליחידה.

אין שום רדיפה אישית!



יצאת נגד המשפט הזה של משה, כאשר הוא טען שהם ניסו לחסוך בהכל.

אני סהכ הוכחתי שהוא צודק לחלוטין. הם חסכו בכל מה שרק אפשר.

וברשותך , אני אחליט עבורי מה חשוב ומה פחות, לי אישית חשוב שיהיה WBT,
או לפחות טרמינל שנראה בדיוק כמו WBT , יהיה WBT ולא חיקוי סיני זול ושמעליו כתובת "MADE IN ENGLAND"...


לי זה משנה, אולי יהיו עוד כאלה שזה משנה להם,
אבל יותר חשוב, זה חוסר דיוק של סוקר בפרטים,
זו הטעיה והולכת שולל.

ועוד לא נכנסנו פנימה, כדי לראות במה חסחו שם..

לא הוכחת דבר משום שאתה לא יודע כמה עולה הטרמינל הזה. שנית ל-wbt יש גם כאלה בשליש מחיר. שנית, אתה לא יודע אם זה חיקוי סיני או שהם מייצרים בעצמם או לחלופין מביאים מהולנד. לכן, אתה פשוט מקשקש מבלי לדעת פרטים. ואם הטרמינל מלמד אותך שניסו לחסוך בהכל אז יש לך עוד הרבה מה ללמוד בכל הנוגע לחסכון. הטרמינל הוא החלק הפחות חשוב בתיכנון רמקול.

ומי אתה ש״תיכנס פנימה״ ותבחן אם הוא שווה את ערכו. אתה מומחה לביקורת איכות?

אבל את כל אלה אני מקבל מלבד זה שהדגשתי. מכיוון שאתה מאשים אותנו בהולכת שולל והטעיה של הציבור, הרי הסוקר לא כתב מעולם שמדובר בחיבור של wbt. אז מאיפה לאיפה אתה מאשים אותנו בשטות הזו? וזה עוד מעבר לכך שקיללת פה גולשים, השתמשת בשפה בוטה ותשפוכתית וגיליתי סבלנות אין קץ כלפיך. ולכן, נגיד לך יפה שלום, תוכל לחזור לאתר בעוד חמש שנים. אולי עד אז תהיה פחות דוחה.
 

Dimkada

מושעה
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
8
אתה יכול לקפוץ לי עם האינץ וחצי שלך.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
חברים יקרים.

אני מתנצל בשמו של Dimkada על התנהגותו הבהמית. הוא נמחק לצמיתות מהאתר. בכל זאת נגיד לו תודה ונאחל לו בריאות והצלחה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
האמת היא באמצע, משהו כמו JBL L-300.

זה אמצע?
יש שם יחידה של 15 אינטש. רמקול מצוין אגב!
 

zapilak

אוהב את התחום
הודעות
181
מעורבות
65
נקודות
28
תודה רבה נמר שהשארת אותנו עם שיח מכבד, אין לי עצבים לאנרגיות שליליות .
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
אני לא אוהב לחסום. אני משתדל לגלות סבלנות. גם אחרי שקילל נשלחה לו הודעה פרטית והוא התנצל. אחר כך התלהם שוב ושוב שלחתי לו הודעה פרטית והוא ערך. מה קרה אחר כך? ברור ששוב התלהם.

חבל שאנשים לא מבינים את המהות של התחביב הזה. קודם כל כייף ופרגון והסאונד הוא אחרי הכייף. זה משום שלא משנה כמה נדבר על צליל, אם לא יהיה כייף להיות כאן, לא יהיו כאן.
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
חברים יקרים.

אני מתנצל בשמו של Dimkada על התנהגותו הבהמית. הוא נמחק לצמיתות מהאתר. בכל זאת נגיד לו תודה ונאחל לו בריאות והצלחה.

סוף סוף, אין לתת מקום לצורת ההתבטאות והשפה של ״ידידנו״.
 

מר לין פיאגה

אוהב את התחום
הודעות
82
מעורבות
10
נקודות
8
ותודה ליגאל סבו שבניינטיז הכיר לי את ה 2/3
וה 3/5
המדהימים.
בזמנו עולמי הצר כלל בעיקר פנטזיות עליהם, על הויינה אקוסטיקס והדאן לאבי של שולץ:D
צלילם היבש של ה2/3 עם ה8200 נשמע באוזניי עד ימינו אנו.
איך כתבו הפינק פלויד:
cold as a razor blade, Tight as a tourniquet, Dry as a funeral drum
ממכר.
רק הפיאגה שלי יכל להשקיט את הקולות בראשי:rolleyes:
 

nivim

אוהב את התחום
הודעות
124
מעורבות
35
נקודות
28
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור