המלצה לאוזניות Over ear


orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
בוקר טוב ושבוע מבורך לכולם.

אני מחפש אוזניות Over ear, השימוש העיקרי הוא שמיעת מוסיקה, הן יחוברו לרסיבר Marantz sr7010 והסגנון העיקרי הוא Hip Hop ו R&B לכן יש דגש רחב מאוד על באס מורגש וצליל נקי גם בעוצמות הגבוהות.

כיום אני משתמש באוזניות On ear של חברת AKG מדגם K67 ומציתי אותן גם לאור העובדה שהן On ear והן לוחצות עליי בטירוף וגם כי התפוררו להן הגומיות שעוטפות את הכריות בקיצור-אכזבה.

התקציב הוא בסביבות 800 שקל עדיפות לרכוש בארץ כי שבוע הבא אני באילת ואשמח לחזור משם עם אוזניות חדשות.

תודה מראש-אור.
 

alont

אוהב את התחום
הודעות
111
מעורבות
15
נקודות
18
היי אור,
אם אתה רוצה באס נקי וצליל נקי בעוצמות גבוהות - הכי טוב אוזניות פלאנאריות.

לצערי אין פלאנאריות בתקציב שלך, לכן הייתי מציע לך ללכת לחנות ולנסות את האוזניות הללו:
  • Beyerdynamic DT 880 Premium 600 ohm
  • Beyerdynamic DT 770 PRO, 250 ohms
הן נכנסות בתקציב, בנויות יחסית טוב ועם באסים טובים יחסית למחיר. שים לב לערך של הohm בסוף בגלל שקיימים דגמים שנקראים אותו הדבר אבל יש להם ערך נמוך יותר (80ohm למשל) שיישמעו פחות טובים לדעתי.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
היי אלון, ראשית תודה על התגובה! האמת שחשבתי על dt770 pro80 ohms אבל אם אתה אומר שההבדל יהיה משמעותי לא תהיה לי בעיה ללכת על הדגם שהמלצת, ידוע לך על חנות מסויימת שאוכל לבחון את האוזניות הללו?
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
@orkuז

בתקציב שלך תוכל למצוא כמה דגמים מבית AKG כמו:
AKG K271 MKII
AKG K240 Studio
AKG K702

כמה מילים על האוזניות האלה:
ה 271 הן אוזניות סגורות התנגדות 55 אוהם
ה 240 הן אוזניות חצי פתוחות גם הן 55 אוהם
ה 702 הן אוזניות פתוחות ולהן התנגדות של 62 אוהם.

ה AKG זקוקות לברייק אין ארוך כ- 200 שעות עד שהן מתיצבות. למרות ההתנגדויות הנמוכות,לכאורה,הן אוהבות המון כוח כלומר שימוש בווליום די גבוה על מנת להוציא מהן את המיטב,כאשר ה"מיטב" נכון במיוחד לתחום הנמוך.

אני לא מכיר את המגבר שלך אבל מדובר במגבר לקולנוע ביתי ומגבר האוזניות שבו לא ממש מצטיין.

סידרת ה K7XX היא החדשה יותר בסט שהצעתי וגם,מניסיון,היותר "בעיתית" שכן היא באמת צריכה ברייק אין ארוך מאוד ומגבר אוזניות עם המון כוח. למרות המגבלה הזו ההמלצה שלי היא לכיוון ה 702.

בכל מקרה: תוכל לסור לכלי זמר בקניון דיזינגוף ולהאזין הן ולהחליט במו אוזניך. האוזניות האלה שונות בסאונד שלהן מאלה שיש לך.

לגבי הביירדינמיק: זה עולם אחר מזה של AKG. הן לא בתקציב הנקוב וגם האופי הסוני שלהן אחר לגמרי. "טוב יותר" או לא,זה כבר עניין אישי לאוזניך להחליט. מכל מקום לשני הדגמים שציינת יש גם כאלה עם התנגדות של 32 אוהם ואני ממליץ ללכת על הדגם עם ההתנגדות של 32 אוהם,למגבר שלך יהיה קשה להניע אוזניות של 250 ו/או 600 אוהם.

מכל מקום: אם כבר סרת לכלי זמר אז חצה את הכביש לחלילית שנמצאים בקומה השנייה של האוזן השלישית בקינג ג'ורג דרומית מזרחית לסנטר ותאזין שם לביירדיינמיק ותחלטנה אוזניך.

בתקופה האחרונה ישנה מגמה בקרב אומני ההיפ-הופ להוציא את תחום הבס ממכונות המידי ולנגן את מקצבי הבאס בגיטרות באס. זה אומר שצריך אוזניות איכותיות שיביאו את השינוי הזה לידי ביטוי. ה 271 שך AKG לא שם הבאס שלה קצת ביישני. ה 240 גם לא שם היא מאוד מאוזנת דווקא בתחום הזה ובמיד וצריכה המון כוח כדי להוציא את הבס שלה מביישנותו. ה 702 כבר יותר בכיוון. AKG כיילו מחדש את תחום הבס בסידרת ה 7XX אבל,כאמור,היא צריכה מגבר עם הרבה כוח - ואני לא בטוח שיש לך כזה.

הביירדיינמיק 880 תתאים יותר לסוגה הזו,לדעתי כמובן,אבל עדיין - ממליץ ללכת על הגירסה של 32 אוהם עם זו של ה 600 אוהם המגבר שלך יתקשה להתמודד....להערכתי כמובן.

ותישפוטנה אוזנייך.

מנחם
 

סחבק

חבר משקיען
הודעות
504
מעורבות
124
נקודות
43
מנחם, שאפו!
איזו שליטה בחומר!!!
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
תודה רבה על התגובה המפורטת מנחם! בהזדמנות הראשונה השבוע אני אקפוץ לת"א ואעשה סיבוב האזנה, לא אפסול את AKG לאור מה שאמרת, מה גם שבקשר ליכולות הרסיבר שלי-יש מחשבות כאלה ואחרות על מגבר אוזניות אבל עדיין לא מדברים על זה :p ככה שאני לא מודאג בנושא הזה. אקפוץ להאזין ואחזור עם רשמים (בתקווה שאספיק עוד השבוע).
 
נערך לאחרונה ב:

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
עידכון:
היום הייתי בחלילית, שמעתי את ה dt880 pro 32 ohm שלא כ"כ ענו על הדרישות שלי מבחינת הבאס, הבחור נתן לי לנסות את ה custom one pro של beyerdynamic שהם דווקא יותר מצאו חן בעיניי, אשמח לשמוע דעות בעד/נגד הדגם הזה.

מקווה שמחר אוכל להכנס לכלי זמר (היום ספירת מלאי) ולבדוק את ה akg ולהתקדם.
 

FOXY

אוהב את התחום
הודעות
495
מעורבות
7
נקודות
18
נסה את הDT990 בגירסת ה250 אום או ה 600 אום.

ההבדל בינהן לDT880 שה DT990 עם הדגשה בבאס ובטרבל.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
תודה על התגובה פוקסי, אנסה לבדוק אותן מחר וכמובן גם את ה AKG המדוברים.

מה לגבי הדגם ששאלתי, יש למישהו מכם מושג לגביו?

שאלה נוספת, ברשותי מיקסר של Behringer מדגם xenyx 502, האם הוא יוכל לשמש לי כמגבר אוזניות או שעדיף כרגע להשאר עם ההגברה של הרסיבר ק"ב עד לרכישת מגבר אוזניות ייעודי?
 

alont

אוהב את התחום
הודעות
111
מעורבות
15
נקודות
18
לא יצא לי לנסות את הcustom one, אבל אם הרגשת שאין מספיק באסים לdt880 אז יש סיכוי טוב שהAKG לא יהיו לטעמך ודווקא ה770 יתאימו לא רע.
הצעתי את הגרסאות עם העכבה הגבוהה (מה שנמדד בohm) בגלל שהן נחשבות איכותיות יותר, ובד"כ רסיברים מסתדרים יותר טוב עם אוזניות שיש להן עכבה גבוהה משום שלרובם יש עכבה גבוהה משלהם ביציאה לאוזניות.

אל תשתמש במיקסר שציינת. למרות שיציאת אוזניות ברסיברים היא בד"כ לא מדהימה, היא בכל זאת תהיה עדיפה בהרבה על המיקסר הזה.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
לא יצא לי לנסות את הcustom one, אבל אם הרגשת שאין מספיק באסים לdt880 אז יש סיכוי טוב שהAKG לא יהיו לטעמך ודווקא ה770 יתאימו לא רע.
הצעתי את הגרסאות עם העכבה הגבוהה (מה שנמדד בohm) בגלל שהן נחשבות איכותיות יותר, ובד"כ רסיברים מסתדרים יותר טוב עם אוזניות שיש להן עכבה גבוהה משום שלרובם יש עכבה גבוהה משלהם ביציאה לאוזניות.

אל תשתמש במיקסר שציינת. למרות שיציאת אוזניות ברסיברים היא בד"כ לא מדהימה, היא בכל זאת תהיה עדיפה בהרבה על המיקסר הזה.

אנסה מחר למצוא סניף שיש בו את ה DT770 Pro 250ohm פשוט היום לא היה אותן בסניף באור יהודה ואם מחר יצא לי לקפוץ לת"א אנסה למצוא אותן שם.

אם כך, אני לא אחזיר את המיקסר לשימוש ואשתמש ברסיבר עד לרכישת מגבר ייעודי לאוזניות. תודה! אמשיך לעדכן מחר.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
עידכון נוסף: הייתי הרגע בכלי זמר הסברתי למוכר מה אני מחפש והוא המליץ לי לנסות את ה akg 181 dj ue בעלות כפתור bass bust ואכן לאחר העברת כפתור ה bass bust למצב on האוזנית פגעו בול והסאונד שלהם, זה מה שאני מחפש, אז למה בעצם לא התחדשתי? כי לצערי האוזניות יושבות ממש על האוזן ומייצרות לחץ וזה בדיוק מה שהפריע לי ב akg k67 שיש לי היום.

אז בעצם הצלחתי בעזרת כפתור הבאס בוסט להגיע לתוצאה הרצויה מבחינת הסאונד אבל לא מבחינת הנוחות וזה מפנה אותי לשאלה הבאה: האם אתם מכירים אוזניות over ear נוספות הכוללות בתוכן באס בוסט? אם כן אשמח לשמוע עליהן
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
הפונקציה של באס בוסט איננה שכיחה באוזניות. יש על ה"פטנט" הזה הרבה ביקורת שמדברת על זה שהבוסט מעוות את שיווי המשקל הסוני בין התחום הנמוך לבין שאר בתדרים.

ה Custom One של ביירדיינמיק הן אוזניות מענינות. וכן,כאמור,יש להן באס בוסט. אבל מהביקורת עליהן,ברשת,מצביעות על כך שהן נשמעות במיטבן דווקא במוד ללא הבס בוסט והסיבה לכך נעוצה בביקורת שציינתי קודם.

לסנהייזר יש דגם בשם HD 630 VB שגם להן אופציה של באס בוסט. בלעדיו הם אוזניות טובות מאוד והן מגרדות את אלפיים ש"ח בצד העלות.

כפי שמובן,בין השיטין,אני לא מחסידי הרעיון של באס בוסט - דרך אחרת להפיק באסים חמימים,נוכחים מאוזנים ושומרים על איזון סוני היא להשתמש באוזניות שמטבען בעלות אופי חמים,למשל:

ה H9 של B&O (מיד נדבר עליהן).
ה ATH MX50X של אודיו טכניקה.
ה SRH 840 של SHURE.
אופציה נוספת הן ה HDR7560 של סוני.

עכשיו נדבר עליהן:

שלושת הראשונות הן אוזניות סביב לאוזן הסוני על האוזן.

ה H9 הן אוזניות BT אבל אפשר להשתמש בהם גם עם"חוט" והם יקרות כ 2100 ש"ח.

ה MX50 אוזניות סגורות שאם יש בס נוכח במקור הן תשמענה אותו ותשמורנה על איזון טונאלי. הן לא ממש חמימות,פחות מה H9,אבל אלה אוזניות מוניטור עם רקורד עשיר מאוד ולא יתבישו "לדפוק בראש" באס מסיגנון ההיפ הופ שדובר בו כאן. תקבל עבורן עודף מאלף ש"ח.

ה 840 של Shure גם הן אוזניות מוניטור וככאלה הן תשקפנה בצורה מיטבית את הבאס של ההיפ הופ ובכלל. הבעיה עם הדגם הזה היא:שאיננו מיובא שבאופן סדיר לארץ וכדאי לברר אצל היבואן הרשמי איפה יש זוג כזה להאזנה ו/או לרכישה.

הסוני. הסוני,על פניו,נפסלות שכן הן לא אוזניות סביב האוזן. גם הן לא מיובאות לארץ באופן סדיר. אבל: מדובר באוזייה שנכנסה להיכל התהילה של טכנאי קול בעולם הצילום. הסוני אינן חמימות הן סוני עם האופי הייחודי של היצרן הזה אבל: הן תחשופנה כל דבר שיש במקור. ואם מדברים על מקור שהוא היפ הופ אפשר לחורר איתן את עור התוף רק מהבס שיאחזרו מהמקור.... :(

כל הסט שהוזכר פה הוא מהסוג שחושף את האוזן לטוב ולרע שבמקור ולכן - אם מגבר האוזניות שבשימוש לא מהמעולים גם התוצאות בהן תהיינה בהתאם.

אני לא יודע מי מחזיק עותק פתוח של ה MX50X של אודיו טכניקה. שווה לברר אצל הרב גוגל ומהסט הזה להתאמץ לשים על האוזניים הפרטיות זוג התנסות והתרשמות...

מנחם.
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
שוב תודה על התגובה המפורטת מנחם.

ה H9 של B&O רחוקות מאוד מהתקציב שלי ובלתי ניתנות להשגה ככה שאני אדלג עליהן כדי לא להתלהב ולהגרר להוצאה גבוהה בהרבה מהמתוכנן.

את האוזניות של Shure אני רואה שיש לדיאז אנסה לבדוק אם אפשר לגשת לשמוע אותן שם למרות שבפעם האחרונה שביקשתי מהם להאזמין ל Beyerdynamic המוכר לא אהב את הרצון שלי במידה ואין בי את הרצון הוודאי (ז"א להאזין להתלהב ולקחת אותם במקום) לקחת אותן, אבל אעשה לגבי העניין בדיקה נוספת.

לגבי ה ATH MX50X של Audio Technica ראיתי שיש אותם לקילומבו ואני מתכנן בכל מקרה לקפוץ היום/מחר לשם אני מאמין שאוכל לשמוע אותם.

במקביל לאוזניות שדיברנו עליהן פה ראיתי באתר של קילומבו אוזניות של חברת Technics מדגם RP-DH1200 ואחרי קריאה קטנה באינטרנט הן נחשבות אוזניות "מגה באס" ויכול להיות שאלו דווקא יתאימו לי, אנסה לבקש לשמוע גם אותן למרות שהן חורגות מהתקציב בקילומבו-אוכל למצוא אותן באינטרנט בזול יותר.

אמשיך לעדןכ ותודה לכולם על הסבלנות! מקווה שבסופו של דבר אגיע לתוצאה הרצויה ואפסיק להציק לכם :)
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
עידכון:
הייתי היום בקילומבו, שמעתי את ה Audio Technica M50x שהאמת היו דיי לטעמי אבל אז ביקשתי מהבחור אוזניות עם Bass Boost הוא אמר שיש לו את ה Sennheiser HD 630 VB אבל ציין שהן רחוקות מהתקציב שלי, ביקשתי בכל זאת לשמוע אותן (כן כן, בסופו של דבר נכנעתי ועשיתי את הטעות הזו) ונדהמתי, זה כבר עולם אחר, איכות שאף פעם לא חשבתי שאפשר לקבל מאוזניות ונפלה החלטה-אני הולך להתחדש בסנהייזר האלה! חיפוש קטן ברשת ומצאתי אותן ב 1850 ש"ח חיפוש קטן באיביי הביא אותי למחיר של 1250 ש"ח כולל משלוח השאלה אם הם יעברו במכס ואם אצטרך לשלם עליהן מס, בכל מקרה ביום שישי אני מגיע לאילת ואנסה למצוא את האוזניות האלו שם ואראה איך מתקדמים.

בנימה זו רציתי להגיד תודה ענקית לכל מי שעזר פה וניסה למצוא את לי את הסאונד הנכון, אפשר להגיד שאחרי כל האוזניות שיצא לי לשמוע, לקרוא וללמוד עליהן-ה M50X של Audio Technica פגעו בול בסאונד שחיפשתי עד ששמעתי את הסנהייזר, אני יכול להמליץ עליהן בראש שקט, אוזניות מאוד נוחות ונעימות לאוזן גם לשהיה ממושכת, סאונד דינאמי ומשובך וכמובן עשירות בבאס, אני יכול להגיד בלב שלם שאם לא הייתי שומע את Hd630VB הייתי חוזר היום הביתה עם ה M50X בוודאות.

שירשור "התחדשתי!!!" יעלה בהמשך, בתקווה שזה יקרה בקרוב!.
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,535
מעורבות
359
נקודות
83
(ורד)
 

orku

אוהב את התחום
הודעות
81
מעורבות
14
נקודות
8
שבוע טוב חברים יקרים, האם מישהו מכם מכיר חנות באילתשניתן למצוא בה את האוזניות המדוברות? באינטרנט לא מצאתי ובקניון אייסמול אף חנות לא מחזיקה סנהייזר..
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור