השמע מושתק עצמאית בשמיעת בלוטוס אודיו בסיאט איביזה


alonwa

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
1
נקודות
3
שלום רב,

לפני כשלושה שבועות אספנו סיאט איביזה חדשה (גימור סטייל). אשתי המשתמשת העיקרית. צימדנו את הטלפונים (נקסוס 5x ונקסוס 6p) לבלוטוס של מערכת המולטימדיה. אנחנו רגילים להזרים מוזיקה מהטלפון למערכת המולטימדיה דרך בלוטוס. באוטו השני שלנו - סקודה אוקטביה 2015 - זה עובד מעולה בלי בעיות. אשתי משתמשת באפליקציה של Tidal ואני לרוב משתמש באפליקציה BubbleUPnP להזרמת מוזיקה משרת מוזיקה בבית.

הבעיה היא שכשמתחילה רצועה חדשה (למעשה, בערך שניה אחרי תחילת רצועה חדשה) המערכת עובר ל-mute. הרצועה ממשיכה לכאורה להתנגן (כפי שניתן לראות במד הזמן על מסך המדיה וגם באפליקציה עצמה בטלפון) אבל עוצמת הקול מושתקת, כך שלא שומעים כלום. אם אני מגביר את העוצמה, אפשר שוב לשמוע, אבל לרוב (לא תמיד) העוצמה שוב מושתקת תוך זמן קצר. הבעיה לא קורית תמיד - לפעמים היא מתחילה רק לאחר מספר רצועות, אבל כשהיא מתחילה, היא עקשנית. הבעיה קורית בשתי האפליקציות, כך שלא נראה לי שהיא קשורה לבאג באחת מהן.

אני מניח שאפשר לשמוע עם חיבור קוי דרך Aux, אבל זה פיתרון נחות שהייתי שמח לא להזדקק לו. סרקתי את ה-Settings גם באפליקציות וגם ברכב ולא מצאתי משהו שנראה קשור או יכול לפתור.

התקלה הזו הופכת את המערכת לבלתי שמישה והתסכול רב
icon_cry.gif
. האם מישהו עוד נתקל בבעיה (לאו דווקא באיביזה)? האם ידוע פיתרון?

תודה,
אלון
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור