מישהו פה רכש רמקולים של harman עם 7 שנות אחריות?


liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
שלום לכולם
מישהו פה רכש בשנת 2010 רמקולים של הרמן קרדון במבצע של ה-7 שנות אחריות שהיה באותה שנה?
אני זקוק למימוש האחריות וניופאן מכחישים את המבצע הזה.
תודה לעוזרים
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
חיפשתי ברחבי הרשת ולא מצאתי מבצע כזה של ניופאן.
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
גם אני לצערי לא מצאתי אבל הרבה מבצעים שלהם לא קיימים ברשת
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
עדכון: היום חזרו אלי סופסוף משירות הלקוחות של ניופאן ואכן הייתה אחריות מורחבת באוגוסט 2010 למי שקנה דרך מחסני חשמל.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
עדכון: היום חזרו אלי סופסוף משירות הלקוחות של ניופאן ואכן הייתה אחריות מורחבת באוגוסט 2010 למי שקנה דרך מחסני חשמל.

מעולה!

בסוף הכל מסתדר. שמח לשמוע.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
יצאת על הקשקש מבחינת תקופת האחריות...
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,079
מעורבות
1,023
נקודות
113
עדכון: היום חזרו אלי סופסוף משירות הלקוחות של ניופאן ואכן הייתה אחריות מורחבת באוגוסט 2010 למי שקנה דרך מחסני חשמל.

מצוין, טוב לשמוע:בעד:
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
לצערי השמחה שלי הייתה מוקדמת - לניופאן אין אפשרות לתקן לי את המוצר והם מציעים זיכוי מלא בתנאי שאקנה מהם רמקולים של BOSE בתוספת כ-4K (מה שלא שווה את הכסף) או לחלופין סאב משומש של JBL בקוטר 8" (המקורי שלי של 10") ואני פוסל את שני ההצעות שלהם והולך לתביעה משפטית.
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
לצערי השמחה שלי הייתה מוקדמת - לניופאן אין אפשרות לתקן לי את המוצר והם מציעים זיכוי מלא בתנאי שאקנה מהם רמקולים של BOSE בתוספת כ-4K (מה שלא שווה את הכסף) או לחלופין סאב משומש של JBL בקוטר 8" (המקורי שלי של 10") ואני פוסל את שני ההצעות שלהם והולך לתביעה משפטית.

מעולה !
כל מה שכתבת פה יש לך בכתוב או במחוק ?
אם אתה חושב שתמצא צדק בבית המשפט אין אתה אלא פטי.
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
איתי אשמח לדעת מה היית עושה במקומי..
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
איתי אשמח לדעת מה היית עושה במקומי..

תראה, אני הייתי הולך לבימ"ש רק כמוצא אחרון, בגלל שאני יודע שאין שם צדק...
אני חוזר ושואל אם יש לך את מה שהציעו לך בכתוב?
אם לא - בקש זאת בכתב.
אם יש לך את זה בכתב או שהקלטת את שיחת הטלפון שבה הציעו לך לקנות תמורת מימוש האחריות מוצר באלפי ש"ח , הייתי שולח להם מכתב התראה.
בדוק גם את האפשרות של תיקון המוצר במעבדה פרטית על חשבונם.
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
אין לי בכתוב אבל הקלטתי את שיחת הטלפון שהשירות של ניופאן מאשרים שיש לי 7 שנות אחריות וגם את השיחה שמנהל המוצר מציע לי זיכוי מלא על המוצר במידה ואשדרג ל-BOSE (במחיר של החנות הכי זולה בזאפ! לא במחיר העלות של היבואן למרות שבכל מקרה אני לא מעוניין) או לקבל סאב משומש של JBL עם אחריות לשנה בגודל קטן ממה שיש לי.
לגבי המעבדה הפרטית זה לא רלוונטי כי ניופאן הזמינו את החלק שהיה דרוש להם לתיקון מחו"ל והם הודיעו לי שהם לא הצליחו לפתור את הבעיה בעזרתו.
משסירבתי לשני ההצעות הם הסכימו לכל היותר לזכות אותי רק על מחצית ממחיר העלות של כל הסט 5.1 שקניתי בזמנו ושהסאב היה חלק ממנו אבל גם לזה סרבתי כי אני לא חושב שאפשר לחשב בצורה הוגנת דבר כזה.
לגבי מכתב התראה אני עובד על זה בתור התחלה מול עו"ד של אמון הציבור שניופאן מצהירים שהם מחויבים לכללים שלהם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
רציני. כמה זה עלה ב-2010?
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
2500 ש"ח לכל הסט
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
אם המוצר עדיין באחריות מדוע הם מתנערים ממנה? נשמע מוזר, במיוחד שמדובר ביבואן גדול כמו ניופאן.
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
גלוי נאות:

אינני עורך דין ואין לי אף מוצר שניופאן מיבאים ו/או מיצגים בארץ.

כל מה שאכתוב נובע מהמידע שסופק בפוסט הזה.

בית משפט (על דרך של תביעה קטנה):

אם תגיש תביעה קטנה ביום א הקרוב - במקרה הטוב היא תידון ברבעון הראשון של 2018.
אם וכאשר תגיע לאולם של כבודו עוד בטרם תגיע לשולי בימת השיפוט שלו הוא יציע לך,במקרה הטוב,לצאת אחוצה ולהגיע עם הנתבע להסדר טיעון בהסכמה,במקרה הרע יקשיב לך ולנתבע בקוצר רוח,וזמן,ויפסוק טובת ניופאן.

עכשיו אסביר:

להבנתי מהכתוב פה, המוצר נמכר במסגרת מבצע שבו האחריות הורחבה ל-7 שנים. היבואן,ניופאן,לא התכחש לעובדה הזו,ובנוסף:הביא חלק,ניסה לתקן את המוצר ומשכשל הציע שלוש הצעות:

1. לרכוש מוצר אחר של יצרן אחר בזכוי מלא על מחיר הקנייה המקורי של המוצר הפגום ובתוספת כ-4 אלף שקלים.
2. מוצר אחר של מותג אחר - ללא עלות.
3. להחזיר מחצית ממחיר הקנייה המקורי,שעמד על 2500 ש"ח,כלומר 1250 ש"ח.

להבנתי,מהכתוב,המוצר עבד בצורה תקינה מאז 2010,עד שכשל והתקלקל.

לצורך הטיעון כאן נשנה,לרגע,את פני המציאות ונניח שהמוצר תקין לחלוטין והוא עומד למכירה כיד שנייה. במקרה כזה אם תקבל עבורו 1250 ש"ח (מחצית מחירו המקורי) תהייה זו מכירה בהזדמנות,למוכר ולקונה והמחיר סביר והגיוני בתנאי השוק ועקרונות המכר.

יוצא איפה,שבסך הכל הצעות היבואן הן סבירות והוגנות.

לגבי ההצעה השנייה (סאב JBL) אני מניח שלא מדובר במשומש אלא במוצר מתצוגה או עודפי מלאי. אני סומך אמירה זו על בסיס ההבטחה לשנה אחריות של היבואן. בסיס הסירוב להצעה הוא גודל אלמנט הבאס בסאב,דבר שאומר לא כלום,שום דבר. מציע להאזין לסאב לפני שפוסלים בגין טיעון שאם וכאשר יגיע לבית משפט או לבוררות של "אמון הציבור" יפסל בטענה שהטיעון איננו מחזיק מים.

סיכום:

סה"כ,מהכתוב פה,היבואן מציג הוגנות שלא ממש שכיחה במקומותינו.

בבסיס הדברים,עד עכשיו,רוח הדברים היא חיובית והייתי ממשיך אותה ופונה לבימ"ש כמוצא אחרון ובלית ברירה. גם האופציה של "אמון הציבור" הייתי שומר לעת מצוא ובהתגלות פערים בלתי ניתנים לגישור במו"מ מול היבואן.

כמוצא ראשון הייתי מבקש לבדוק את הסאב שהוצע בבית מחובר למערכת שלך ולסט שלך ולהחליט על פי משמע אוזניים. אם זה לא מתממש זכוי של מחצית העלות המקורית של המוצר נראית לי פשרה סבירה בנסיבות העניין.

אבל,כל זה:זה רק אני וזו רק דעתי.

מנחם.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,673
מעורבות
1,415
נקודות
113
2500 ש"ח לכל הסט

והבעיה היא רק ב-subwoofer?
האם אפשר להחליף אותו ואותו בלבד ע"י דגם אחר?

אם כך, 1250 ש"ח זיכוי זה יותר מבסדר, לדעתי. הרי אחרי 7 שנים כמה לדעתך זה שווה? כמה עלה ריטייל של הסט בארה"ב?

אם ללא סאב, הסט לא שווה הרבה, זה סיפור אחר
 

liron-j

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
3
נקודות
18
אם המוצר עדיין באחריות מדוע הם מתנערים ממנה? נשמע מוזר, במיוחד שמדובר ביבואן גדול כמו ניופאן.
מנהל תחום האודיו בניופאן התנער ממנה כשמעבדת השירות של ניופאן 'מרום' פנתה אליו עד שאני השגתי את שירות הלקוחות של ניופאן עצמה והנציגה בדקה ומצאה שאכן ישנה אחריות מורחבת
גלוי נאות:

אינני עורך דין ואין לי אף מוצר שניופאן מיבאים ו/או מיצגים בארץ.

כל מה שאכתוב נובע מהמידע שסופק בפוסט הזה.

בית משפט (על דרך של תביעה קטנה):

אם תגיש תביעה קטנה ביום א הקרוב - במקרה הטוב היא תידון ברבעון הראשון של 2018.
אם וכאשר תגיע לאולם של כבודו עוד בטרם תגיע לשולי בימת השיפוט שלו הוא יציע לך,במקרה הטוב,לצאת אחוצה ולהגיע עם הנתבע להסדר טיעון בהסכמה,במקרה הרע יקשיב לך ולנתבע בקוצר רוח,וזמן,ויפסוק טובת ניופאן.

עכשיו אסביר:

להבנתי מהכתוב פה, המוצר נמכר במסגרת מבצע שבו האחריות הורחבה ל-7 שנים. היבואן,ניופאן,לא התכחש לעובדה הזו,ובנוסף:הביא חלק,ניסה לתקן את המוצר ומשכשל הציע שלוש הצעות:

1. לרכוש מוצר אחר של יצרן אחר בזכוי מלא על מחיר הקנייה המקורי של המוצר הפגום ובתוספת כ-4 אלף שקלים.
2. מוצר אחר של מותג אחר - ללא עלות.
3. להחזיר מחצית ממחיר הקנייה המקורי,שעמד על 2500 ש"ח,כלומר 1250 ש"ח.

להבנתי,מהכתוב,המוצר עבד בצורה תקינה מאז 2010,עד שכשל והתקלקל.

לצורך הטיעון כאן נשנה,לרגע,את פני המציאות ונניח שהמוצר תקין לחלוטין והוא עומד למכירה כיד שנייה. במקרה כזה אם תקבל עבורו 1250 ש"ח (מחצית מחירו המקורי) תהייה זו מכירה בהזדמנות,למוכר ולקונה והמחיר סביר והגיוני בתנאי השוק ועקרונות המכר.

יוצא איפה,שבסך הכל הצעות היבואן הן סבירות והוגנות.

לגבי ההצעה השנייה (סאב JBL) אני מניח שלא מדובר במשומש אלא במוצר מתצוגה או עודפי מלאי. אני סומך אמירה זו על בסיס ההבטחה לשנה אחריות של היבואן. בסיס הסירוב להצעה הוא גודל אלמנט הבאס בסאב,דבר שאומר לא כלום,שום דבר. מציע להאזין לסאב לפני שפוסלים בגין טיעון שאם וכאשר יגיע לבית משפט או לבוררות של "אמון הציבור" יפסל בטענה שהטיעון איננו מחזיק מים.

סיכום:

סה"כ,מהכתוב פה,היבואן מציג הוגנות שלא ממש שכיחה במקומותינו.

בבסיס הדברים,עד עכשיו,רוח הדברים היא חיובית והייתי ממשיך אותה ופונה לבימ"ש כמוצא אחרון ובלית ברירה. גם האופציה של "אמון הציבור" הייתי שומר לעת מצוא ובהתגלות פערים בלתי ניתנים לגישור במו"מ מול היבואן.

כמוצא ראשון הייתי מבקש לבדוק את הסאב שהוצע בבית מחובר למערכת שלך ולסט שלך ולהחליט על פי משמע אוזניים. אם זה לא מתממש זכוי של מחצית העלות המקורית של המוצר נראית לי פשרה סבירה בנסיבות העניין.

אבל,כל זה:זה רק אני וזו רק דעתי.

מנחם.
מנחם יכול להיות שזה באמת מה שיקרה אבל לא התייחסת בתגובה שלך לחוק שקובע שעל היצרן לתקן לי את המוצר ע"י רכיבים חדשים ומקוריים בלבד או להחליף לי אותו במוצר דומה או טוב יותר חדשים או לזכות אותי עליו - מה שמשאיר רלוונטי אולי את הצעה מס' 3. מה גם שב-2013 התקלקל לי הסאב המקורי והם החליפו לי לסאב אחר וב-2017 גם זה שהוחלף שבק חיים.
והבעיה היא רק ב-subwoofer?
האם אפשר להחליף אותו ואותו בלבד ע"י דגם אחר?

אם כך, 1250 ש"ח זיכוי זה יותר מבסדר, לדעתי. הרי אחרי 7 שנים כמה לדעתך זה שווה? כמה עלה ריטייל של הסט בארה"ב?

אם ללא סאב, הסט לא שווה הרבה, זה סיפור אחר
הבעיה היא רק בסאב ואין להם אפשרות להחליף אותו לדגם זהה או טוב יותר או לתקן אותו - הם הפסיקו למכור סטים 5.1 של הרמן בארץ וגם החלק לתיקון שהם הזמינו לא עזר להם (כמעט בוודאות המגבר) ובארה"ב הסט הזה כבר לא נמכר יותר.
 

ZEEV78

חבר משקיען
הודעות
1,130
מעורבות
349
נקודות
83
תבדוק אם יש להם בעודפים סאב של JBL מסידרת הstudio (משתלם גם בתוספת תשלום סבירה כיוון שמדובר בליגה אחרת ממה שאתה רגיל) או מהסדרות הזולות יותר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור