סמסונג מסבירה את פגמי הסוללה של הנוט 7...


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אתמול, הגיעה לסיומה אחת הפרשיות המתוקשרות שידע שוק הסלולר. במסיבת עיתונאים הודיעה סמסונג על ממצאי החקירה של הגלקסי נוט 7, כאשר החברה מודה שהמכשירים התחממו יתר על המידה והתלקחו עקב כשלים בעיצוב הסוללה.

אף אחד לא מופתע מהתוצאה הרשמית של ועדת החקירה של סמסונג בנושא הסוללות המתפוצצות של מכשירי הנוט 7, שגרמה לקריאת ההחזרה הגדולה בהיסטוריה של סמסונג. אתמול, החברה הגיעה למסקנה שאין תקלת חומרה או תוכנה במכשיר עצמו, האשם כולו הוא ב-2 הסוללות (הראשונה מתוצרת של "סמסונג SDI" והשנייה מתוצרת של חברה מהונג קונג "Amperex Technology"), שהיו בשימוש ושהוכנסו לנוט 7. הסיבה האמיתית שברוב הסוללות לא היה בכלל פס בידוד, מה שגרם להתחממות יתר ולפיצוץ. מומחים טוענים שהסוללה הייתה קרובה מידי לחלקים אחרים במארז של הנוט 7.

un.png

סמסונג מסבירה שבסוללה הראשונה, המעטפת הייתה מעט קטנה מדי. זה גרם לכך שהאלקטרודות השליליות לא נשארו ישרות אלא התעקמו פנימה אל כיוון מרכז הסוללה. כאשר נוצר מגע עם אלקטרודות אחרות נוצר קצר, שהוביל לפיצוץ הסוללה. בסוללה השנייה, נקודות ריתוך לא מוצלחות גרמו לפריצת פס הבידוד ויצירת מגע עם האלקטרודה השלילית.

Samsung-shares-concl.jpg

פרשת הנוט 7 גרמה לסמסונג הפסדים כספיים הנאמדים ב-5 מיליארדי דולרים, זאת כמובן בנוסף למשבר האמון מול הלקוחות והשוק בכלל.
.
על פי מקורות יודעי דבר, סמסונג בודקת בציציות ואת הסוללות של כל המכשירים החדשים, מכשירי הדגל החדש יוכרז ככל הנראה ב-29 במרץ, בניו יורק, ולא בתערוכת הסלולר MWC 2017, שתתקיים בסוף חודש פברואר בברצלונה.

תומר
 

תמונות מצורפות

  • un.png
    un.png
    KB 149.5 · צפיות: 134
  • Samsung-shares-concl.jpg
    Samsung-shares-concl.jpg
    KB 274.1 · צפיות: 102
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור