טלפון בעיה ביצירת סיסמא לפלאפון


rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
היי.יש לי בעיה ביצירת סיסמא לפלאפון,אבטחה רגילה למסך באמצעות טביעת אצבע או סיסמא:אני נכנסת להגדרות,ואז ל"lock screen & password" ואז לpassword & fingerprint.כשאני לוחצת על זה כתוב לי "אשר את הPIN שלך". מה זה?
אשמח לדעת איך לעשות סיסמא לפלאפון באמצעות טביעת אצבע.פניתי כבר ליבואן והם אמרו לי לחפש באינטרנט.תודה.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
Pin זה מספר שהגיע עם כרטיס הסים שלך.
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
פניתי כבר ליבואן והם אמרו לי לחפש באינטרנט

יופי של שירות לקוחות :(

Pin זה מספר שהגיע עם כרטיס הסים שלך.

ליאור,
העלתה פה נקודה "כואבת". רוב האנשים,ואפילו אני,מכניסים את הסים לנייד ואת הכרטיס שהוא היה טמון בו משליכים לפח,במקרה הטוב,ובמקרה הרע הנציג בעמדת השירות של חברת הסלולר,טומן את הסים במכשיר ואת הכרטיס,עם מספר ה PIN משליך לפח שמתחת לדלפק.

פתרון:

הפתרון נכון לטלפונים שמריצים אנדרואיד 6 לא בדקתי בגרסאות תוכנה קודמות.

אז ככה: במסך נעילת מסך צריך להפעיל את הפונקציה (סימון V בתיבת הסימון) או אז תתבקשו להזין את מספר ה PIN...האבוד. בשלב הזה,חיזרו למסך הקודם (יש,לשם כך,חץ המורה על חזרה למסך קודם ומיקומו בחלק העליון של מסך הטלפון). כשתחזרו למסך הראשי של "נעילת הטלפון" תגלו פונקציה חדשה המאפשרת הקשת PIN אישי שלכם,אז להזין PIN אישי חדש,לשמור ולהשתמש ב PIN האישי להמשך הליך הפעלת פונקציית נעילת הטלפון.

אינני גנב טלפונים ולגבי פריצה אליהם - תחביב בתשלום בלבד;) - מכל מקום אנא הקשו על גונבי הניידים ושאר זבי החוטם וקישו מספרי PIN וסיסמאות קשות לניחוש - לא 1234 וכדומה.תודה.


HIH

מנחם
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
עוד פתרון:

פני או פנו לחברת הסלולר שלכם ובקשו מהם את מספר ה PIN לשיחזור או את ברירת המחדל שלהם. לכל ספק סלולר יש מספר PIN ברירת מחדל והוא ימסור אותו בשמחה....

אם,בכל זאת,קיבלתם,מספק הסלולר,תשובה שלילית או תשובת "אין דבר כזה" בקשו ממנו את הקוד לפתיחת נעילת ה PIN (בהגה המקצועית זה נקרא PUK) ואת המספר שימסור לכם שימרו והשתמשו ו/או בקשו הדרכה לתפעול במעמד שיחת הטלפון.

ובבדיחותא: לא הייתי מתקשר לספק הסלולר שלי ומבקש ממנו מספר פוק.... למילה הזו יש קונטציה לא ממש מנומסת בשפת הקודש דא"י פלסתינה ארץ הקודש.:D:D:D:D:D:D


HIH

מנחם
 

rachelyyy

חבר אתר
הודעות
27
מעורבות
1
נקודות
3
תודה.לפלאפון שלי הוא xiaomi redmi note 3.
לפלאפון שלי מריץ אנדרואיד 6?
או שפשוט להתקשר לחברה ולבקש את הPin שלי?חחחח הרגת אותי...אבל אין מה לעשות...שיסתדר הנציג....
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור