LG G5 - סמארטפון במבחן ביחד עם החברים

  • פותח הנושא dtown
  • פורסם בתאריך

dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
הי ליאור.

תודה על הסקירה,נהנתי לקרוא ומן הסתם...ישלי דבר או שניים לומר.

ראשית:מגיע ל LG שפו ענק על שימת הלב המיוחדת לנושא האודיו.

השפו הוא על שניים,הראשון:שצרפו למכשיר מודול HI-FI שעומד בפני עצמו,והשני:LG לא ממש ידועים בתחום האודיו (לשון המעטה) וכשפנו לקונספט ה"חברים" ב G5 פנו למיקור חוץ של B&O שאפשר להתווכח על פסגות האודיו אליהן הגיע,או לא,אבל אי אפשר להתווכח עם זה שמדובר ביצרן שאודיו הוא תחום שבו הוא שוחה כמו דג במיים.

ה- G5 לא יאכלס את כיס מכנסי,ולא יצא לי להאזין לו,כי אחרי לבטים,לא מעטים,והצעת מחיר אטרקטיבית רכשתי את ה G4.

אני רוצה להתייחס לסמביוזה בין מערכת ההפעלה - לאודיו שבוקע מהמכשיר:

ה G4 מגיע עם אנדרואיד 5.0.1 והצלחתי (מיד אסביר את המינוח "הצלחתי") לטעון ל G4 נציגים מאוסף האודיו שלי,להתרשם,וכעבור שעות בודדות לבצע שוב האזנה,אחרי עידכון אוטומטי לאנדרואיד 6 ב G4 - ולכן,ה"הצלחתי".

האופי הסוני שלה LG (4 ששמעתי ו 5 לפי הסקירה שלך) נשאר כשהייה קרי:עם נטייה לכהות והדגשה קלה בבס ובאזור של 10 קילו הרץ,אבל: המעבר לאנדרואיד 6 משפר את הבמה ובעיקר את המיקרו רזולוציה בתוך הבמה והצגה יותר ברורה של כלים,קולות ודינמיקה בסאונד.

גוגל,מאז אנדרואיד 4.2 נותנים דגש לנושא האודיו ובגרסה 6 מודול האודיו,במערכת ההפעלה,עובד "קצת" יוצר לינקסאית כלומר: המודול ממפה עצמו לזיכרון,עם קריאה לנגן האודיו,ועושה שימוש במפת מרחבי הזיכרון שהוקצתה לו רק כשנדרש/צריך. זה אומר:זרימה חופשית,ונטול גליצ'ים,של האודיו מה שהופך את ההאזנה לנעימה יותר וחלקה יותר מבעבר,ועל כן (ולפחות ב G4) למפורטת יותר.

כמו אצל,המתחרה,סוני: מודול האודיו לא רוכב על מערכת ההפעלה אלא:עולה כשרת אודיו,שוב - בדומה למה שקורה בלינוקס אם כי,עדיין,לאוזני סוני מטפלים באודיו בצורה כזו שעבורי הם הסמן הימני של התחום.

רק למען הסר ספק:בכל הטלפונים החכמים אין קשר,אפילו לא מקרי,בין האודיו שבוקע ממודל הטלפון (שיחת VOICE) לבין מודול השמע. האודיו בשיחת הטלפון מטופל בנפרד (פיזית/חומרתית ופיזית/חיצונית למערכת ההפעלה) על ידי רכיבי האודיו של הטלפון כטלפון ואיננו עובר דרך ממשק האודיו. רכיב האודיו של שיחת הטלפון קשור בפרוטוקול התקשורת של ה GSM ומטופל על ידו חומרתית בתוך הטלפון החכם בעת קליטת השיחה מהאנטנות הסלולריות ולא עושה שום שימוש במודול האודיו - שמשמש להאזנה לקבצי אודיו בלבד.

מבית החרושת:גם ה G5 וגם ה G4 מגיעים מבית החרושת עם תמיכה ברזולוציה של 192/24 ביט. במקרה של ה G5 ה"חבר" מוסיף רזולוציות גבוהות יותר.

HIH

מנחם.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
תתחדש ותהנה מנחם, תודה על ההסבר המעניין.
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
(ורד)

מנחם
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור