התקנת וויז למרכת מולטימדיה ברכב


יצחק יצחקי

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
1
איפה ניתן להתקין במחיר שפוי?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא נראה לי שניתן להתקין וויז במולטימדיה.
ניתן להתקין תוכנות אחרות.

מהיכן אתה בארץ?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
צריך להרחיב את מערכת המולטימדיה ברכב עם הוספת מערכת אנדרוייד ואז אפשר להתקין שם WAZE.
המערכת צריכה חיבור לכרטיס סים לתקשורת נתונים או בעזרת BT היא מתחברת לטלפון שלך ומקבלת ממנו תקשורת נתונים.
 

yol

אוהב את התחום
הודעות
202
מעורבות
4
נקודות
18
שלום לנוכחים!!
עברה תקופה מאז כתבתי בפורום ומייל על התערוכה היום ומחר הזכיר לי נשכחות.
אז הנה אני עם יותר נסיון וידע ואשמח לחלוק עם כולם בנושאים טכנים בכלל ובקשור לרכב/מחשבים/צילום בפרט.

לא יודע אם זה עדיין רלוונטי אבל אתן את חלקי בכל זאת.
הוספת וויז או אנדרואיד בעולם הרכב למעשה מתחלק לשניים :
1. רכב מגיע עם מערכת מדיה מקורית (עם צג 5" ומעלה) שהיא לרוב פשטנית ומציגה רק רדיו, משמיעה מודיה, חיבור BT ונתוני רכב (לפעמים גם תמונה ממצלמה/ות אבל ברכבים בודדים בעולם רכבי הפרמיום). - לרכבים מסוג זה מוסיפים מתאם מעולם ה- AFTER MARKET שלמעשה "גונב" את התמונה המקורית ומשטח המגע המקורי ומציג במקומה את ממשק האנדרואיד/מצלמה אחורית/אפליקציות אחרות שעובדות תחת האנדרואיד (וויז, יוטיוב וכו)
2. רכב מגיע עם מערכת כלשהיא שמפורקת מהרכב ובמקומה מורכבת מערכת מולטימדי מבוססת אנדרואיד אחת משתיים :
א, אוניברסלית שבאמצעות חלקי מתכת/פלסטיק יעודיים מותקנת במקום המערכת שפורקה
ב. מערכת מולטימדיה "תואמת מקור" שבמבנה החיצוני שלה זהה למערכת המקורית

לגבי מחירים - כיום זה הדבר הכי נדרש בתחום האודיו לרכב ולכן המחירים לא זולים. במיוחד אם לוקחים משהו איכותי (יש הרבה מוצרים באיכות ירודה בשוק). מערכת מולטימדיה שיש לה אבא ואמא תעלה לא פחות מ-2500ש"ח ומתאם מדיה למסך המקורי ברכב מתחיל גם מאיזור ה - 3000ש"ח צפונה.
 

staticx

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
17
נקודות
18
עדכון נוסף - אל תקנו בארץ מערכת מולטימדיה אנדרואיד לרכב. הן מיושנות, אין תמיכה ולא עובדות טוב.
עדיף להזמין מ EBAY משהו נורמלי עם ביקורות טובות, גם יעלה לכם שליש מחיר.
סה"כ מערכת האנדרואיד משתלבת הייטב ברכב ובאופן מפתיע מתממשקת עם שאר ההתקנים של הרכב.
עדיין לא מצאתי מערכת מבוססת אנדרואיד מעל 4.4.4 , או עם מעבד / זיכרון מהירים... מה שיש בשוק כרגע בעיקר מבוסס על חומרה דומה למכשירי טלפון מלפני 4-5 שנים (cortex a8 במהירות 1.2GHZ ועם 1GB RAM)
 

yol

אוהב את התחום
הודעות
202
מעורבות
4
נקודות
18
staticx - סליחה אבל כרגע אתה צודק רק בשני דברים -
1. מערכות המולטימדיה הקיימות כיום בעולם הן לכל היותר עם אנדרואיד 4.4.4 .
2. אכן מבחינת חומרה אין (כמעט) מולטימדיה כיום עם מפרט חזק יותר מזה שציינת לשוק הרכב.

הנ"ל נובעים מקשת רחבה מאוד של סיבות כשלדעתי הראשונות במעלה הן שיווקיות נטו.
שוק הרכב מורכב ביותר בכל הנוגע לאביזרים שאינם OEM (מקוריים המסופקים על ידי היצרן) - שיקולי העלות מול תועלת והצדקה קיומית לחברות המייצרות אביזרים הם קריטיים להישרדותן.
קיימות כארבע חברות סיניות "רציניות" וותיקות שהן יצרניות אמיתיות למכשירי מולטימדיה לרכב - חברות שמחזיקות צוותים לפיתוח, ייצור, שיווק וכו' .
יש המון ייתרונות לקניית מולטימדיה בארץ. מנסיוני עם מולטימדיות לרכב, יש ה מ ו ן גורמים שחייבים לקחת בחשבון -
1. תאימות המולטימדיה מבחינת שפה - בכלל אנגלית נורמאלית (ולא מתורגמת מסינית) ובפרט עברית - שלא תהייה עברית של גוגל טרנסלייט שנתקלתי בזה לא פעם כולל תמיכה בספר טלפונים (בצימוד לדיבורית) בעיברית - לא טריוויאלי.
2. תאימות המולטימדיה לרכב עצמו מבחינה מכאנית (שיכנס בדיוק למקום המיועד לו באופן כמו המכשיר המקורי מבלי צורך בחיתוכים של פלסטיק/מתכת של פנים הרכב או בתוספי מסגרות למינהם) ואלקרונית - ברכבים היום יש תקשורת - גם ברכבים "פשוטים" - הרכב מתקשר עם המערכת המקורית ומציג חיויים למינהם (ויזואליים או קוליים למשל דלתות פתוחות, חיישני חנייה ועוד ועוד) במקרה הפשוט, וברכבים מתוחכמים יותר מאפשר שליטה ובקרה על מאפייני הרכב ( בקרת לחץ אויר בצמיגים, חיוויי מצב מנוע, התנהגות מתלים, מחשב דרך ועוד ועוד).
3. תאימות לפקדי שליטה חיצוניים (בדרך כלל על גלגל ההגה) מקוריים ברכב.
4. בכל זאת צריך לדעת להתקין את המערכת ברכב. לא תמיד זה "שקע תקע".
5. אחריות. גם אם נניח שהיצלחת להביא לארץ ב 300$ - אתה אדון לעצמך גם בזה. כל שאלה הכי קטנה אתה תלוי במוכרן שיודע למכור לבודדים ואין לו יכולת לתמוך בך טכנית במידת הצורך. אם נפלת על מוכרן נחמד הוא יגלגל את השאלות שלך (נניח) למהנדסי היצרן אבל אתה נכנס ללופ עד שתקבל תשובות.
והכי חשוב וזה דבר שכנראה לא הרבה יודעים או נותנים עליו את הדעת -
יבואנים של מערכות מולטימדיה עומדים מול שני גופים מאוד חזקים :
1. המדינה - שגובה מיסים ומציבה תנאים ומגבלות ( חייבים לעמוד בחוקי משרד התקשורת והתחבורה - למשל אסור למכור מולטימדיה שבזמן נסיעה לאחור תשמיע מוסיקה כלל. דוגמה נוספת היא איסור הצגת וידאו מכל סוג שהוא בזמן שהרכב במצב נסיעה) - אגב, עבור כל הדוגמאות שבסוגריים - נתקלתי באנשים שקיבלו דוחות על אי עמידה בחוקי תעבורה אלה.
2. יבואנית הרכב שמתירה את התקנת הדגם הספציפי ברכבה - לרוב הם אלה שקובעים איך יראה ה UI הסופי ללקוח כולל אילו אפליקציות יהיו נגישות ( היבואנים לרוב "סוגרים" את האנדרואיד כך שניתן להפעיל רק אפליקציות ידועות מראש (וויז, סלופארק, פנגו ועוד) בלבד.

דבר נוסף שאנשים אמנם עושים אותו בצורה אוטומטית אך לא נכונה - ההשוואה בין מערכת המולטימדיה האנדרואידית לבין הסמרטפון - השוואה לא נכונה מייסודה.
ברוב המולטימדיות מותקנת גירסאת קושחה ( Firmeare) של אנדרואיד שעברה עיצוב והתאמה לרכב . המשמעות של כך היא השפעה ישירה על איזה אפליקציות ניתן להתקין עליה. האינסטינקט שלנו להכניס חשבון גוגל ולהיכנס לחנות האפליקציות יכול להתברר לנו כאכזבה כשנרצה להוריד פנגו וניתקל בהודעה שאפליקציה אינה מתאימה לגירסת האנדרואיד. וזה יקרה.

לכן, נראה לי יהיה פזיז לרוץ ל EBAY ולקנות מכשיר במחיר שקורץ לעין ולכיס ובסוף להיתקע עם מעצור יקר לדלת.
 

staticx

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
17
נקודות
18
@yol

מאז כתיבת התגובה ועד היום, יש כמה שינויים ועדכונים.
יש מערכות של חברת OWNICE , למשל דגם C500 שאמור להתחיל להימכר בימים אלה, שמכיל אנדרואיד 6, מעבד 8 ליבות , 2 גיגה זיכרון ושלל תוספות והרחבות (TPMS, מצלמה קדמית ואחורית ופנימית, כמובן WIFI , 3G, BLUETOOTH, חיבור ל DVB-T ועוד ועוד)

אתייחס לסעיפים
1 - חיוג קולי בעברית עדיין לא עובד טוב, גם במכשיר הכי חדיש עם אנדרואיד 7. מבחינת תצוגת שפה עברית, זה עובד מעולה, מקסימום אם המערכת מיושנת ואין עברית מובנית אתה מריץ MORELOCALE וזה מספיק.

2 - המערכות האלה לא מיועדות להחליף את מחשב הרכב. מיועדות לרכבים בהם אין מחשב רכב משוכלל שמציג את כל החיוויים האפשריים, אלא בא להחליף את מערכות המולטימדיה הפשוטות או מי שעדיין עם "סתם" רדיו-דיסק.

3 - יש תאימות מלאה לפקדים על ההגה, זאת בתנאי שקונים מערכת מיצרן מוכר יותר (אפשר להסתכל ב XDA ולהבין מה כדאי)

4 - מי שלא יודע שייקח למתקין... אז תשלם 200 שח התקנה, זה עדיין יותר זול מלקנות מערכת ב 4000 שח.

5 - אחריות? בד"כ הדברים האלה עם 0 תקלות. אם יש בעיית תוכנה, תמיד יש לחצן איפוס להגדרות יצרן.

החוק שאומר שאסור להציג וידאו הוא מוכר וידוע, יש לך אפשרות לחבר את המערכת לזוג מסכים אחוריים במידת הצורך.
ושוב , ואולי הכי חשוב , זה לא מתאים לכל אחד.
בשבילי - השימוש העיקרי הוא Google Music, Spotify , WAZE והצורך שלא להתעסק עם הטלפון ופשוט להשאיר אותו בכיס...
 

yol

אוהב את התחום
הודעות
202
מעורבות
4
נקודות
18
staticx -
האם אתה כותב מנסיונך הפרטי ? על סמך הזמנה שביצעת לרכבך ?

נסיוני, לאחר התאמה של למעלה מ 15 סוגים שונים של מולטימדיות "תואמות מקור" בלמעלה מ 20,000 מכוניות (!!), לימד אותי שאין בתחום הזה ארוחות חינם. חד משמעי.
אני זוכר בזמנו (לפני כשלוש שנים) כשיצאו המערכות מבוססות אנדרואיד 4.4.4 החדישות היו רק שתי חברות חלוציות שסיפקו חומרה שיכלה להריץ אותה ללא בעיה - כשקיבלתי את הדוגמאות הראשונות הן היו בוסר לחלוטין והרבה מאפיינים שהתפארו בתמיכה בהם קירטעו במקרה הטוב ( תמיכה ב 3G, בלוטוס נורמאלי ועוד).

מערכות מולטימדיה עם פלטפורמת חומרה מרובת ליבות (octa-core) קיימות כבר למעלה משנה, וכאלה המריצות גירסה 6.0 כחצי שנה. לעניות דעתי יקח עוד כחצי שנה עד שנה עד שניתן יהיה לומר בבטחה שהן יציבות וראויות לשימוש בארץ.

דבר אחד ראיתי בבירור בכל המוצרים במצבם ה"בוסר" - הם מותאמים לשוק הסיני שהוא וותרן וגמיש שנות אור מהשוק בארץ. לדוגמה - BT - איכות השמע בכלל לא מעניינת אותם., ספר טלפונים כנ"ל - לאנשים במקרים חריגים ונדירים ביותר יש מעל 50 אנשי קשר ( בארץ המספרים כל הזמן עולים וממה שאני ם לב - בממוצע יש סביב ה 500). 3G - ברוב סין בקושי יש 2G כך שזה בכלל לא רלוונטי. איכות התמונה במצלמה אחורית - העיקר שיראו משהוא...ועוד ועוד....

1. לא ניתקלתי בבעיה בזיהוי הקולי בעברית - עובד מצויין. אחד הייתרונות במכשיר שנמכר בארץ הוא שהוא עבר תהליך "גיור" והתאמה לעברית כולל תחביר שפת ממשק נכונה, הצמדה/יישור לימין נכונה בכל התפריטים כולל ספר טלפונים שיודע לשלב עברית ואנגלית יחד באופן נכון וקריא. וכל זאת מבלי צורך של התקנת תוספים צד שלישי ע"י המשתמש.

2. לא לגמרי נכון משום שברכבים בהם ברדיו המקורי כן יש פונקציות בקרה (אקטיביות או אפילו רק חיוויים פאסיביים) הקשורות לרכב - אתה חייב שהמולטימדיה תדע להתנהג באותו אופן. ברוב הרכבים העכשוויים יש חיווי כזה או אחר גם אם מינימליסטי.

3. לחלוטין לא באופן אוטומטי ישר מהקופסא. שלוש אפשרויות - 1. המולטימדיה מסופקת עם מתאם תקשורת (או שקיים במולטימדיה מתאם פנימי) שמחובר בין הרכב למולטימדיה והוא עושה את התרגום של תקשורת הרכב (לחצני הגה, פתיחת מפתח, שילוב לרוורס, הדלקת אורות וכן הלאה) למולטימדיה. 2. אתה מוסיף קופסת תיאום בין ההגה למולטימדיה (תוספת עלות - שים לב) ומבצע תהליך "לימוד" במולטימדיה של פקדי ההגה. 3.נדיר יותר אך אפשרי - ברכב קיים חוט (או שניים) המגיעים מההגה לטובת פקודות ממנו ואז במידה וקיימות כניסות יעודיות במולטימדיה ניתן לחבר בינהן ולעשות "לימוד".

4. 200 ש"ח התקנה. נכון + מולטימדיה 300$ (נניח) לפני משלוח, מיסים וזמן ללכת לשחרר + מתאם להגה באם יש צורך + אחריות בעייתית משהוא ( לשלוח חזרה ליצרן על חשבונך ובהנחה שעשית הליך רשומון יצוא כהלכה אז בחזור המכשיר החדש/מתוקן עליך לשלם מע"מ על שווי התיקון) + ראה סעיף הבא

5. ממש ממש מאוד לא! לא ניתקלתי בייצרנית סינית שעושה QA כמו שצריך (שוב, כדי להוזיל עלויות) לאורך זמן עם כמה צוותים וכו'...על אחת כמה וכמה פלטפורמות חומרה חדשות שנמצאות בשוק חודשים בודדים (octa-core לעולם הרכב) ובוודאי מערכות הפעלה חדשות (android 7.0). לא קיים בשוק העולמי מכשיר עם 0 תקלות. וממש מבאס להיתקל בבאג (וזה קורה) פעמיים שלוש בשבוע או כל פעם שאתה רוצה להפעיל פונקציה שניראית לך בסיסית וטריוויאלית ואז צריך ללחוץ על הריסט על ההשלכות של זה (BT מתנתק, שמע מופסק, טעינה מחדש של כל המערכת הפעלה וכו').
 

AUdi a3 sedan

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
מתפרץ לדלת פתוחה..רכשתי רכב חדש (AUDI A3ׂ), הוספתי מצלמת רוורס (התמונה במסך המולטימדיה המקורי כך שהמערכת להבנתי פתוחה לוידאו) וברצוני להתקין WAZE במערכת המקורית, האם מישהו מכיר את התהליך / עשה זאת וידע במה זה כרוך (מבחינה טכנית ומבחינת עלויות)? תודה וחג שמח
 

arix

חבר משקיען
הודעות
2,341
מעורבות
486
נקודות
83
התחדשתי לא ממזמן בפורד פוקוס החדשה , למכונית החליפו בהתקנה מקומית מערכת מולטימדיה של קוברה (הם רק המשווקים והמתקינים, כמובן לא מערכת שלהם), המערכת מישונת מאוד (אנדרואיד 4.1 , 1 ג'יגה זכרון, כמו הגאלקסי S2 מלפני כמה שנים טובות) ,
הבעיה חוץ מהאיטיות ב WAZE זה איכות קליטת הרדיו (רעשים) ואיכות השמע של המוסיקה על הפנים,
לגבי הרדיו, אני עוקף את הבעייה ע"י שמיעת רדיו מהאינטרנט - יש אפשרות לכרטיס סים בתשלום, אבל אני לא רוצה לשלם , במקום זה אני מקבל אינטרנט דרך WIFI שהטלפון שלי מספק (הוט ספוט).
לפני זה היה לי גם פורד פוקוס בלי מולטימדיה, אבל איכות הרדיו , ואיכות השמע של מוסיקה (מ USB) מושלמת.
אני מחפש מערכת חדישה (אנדרואיד) אבל שאיכות הרדיו תהיה טובה ואיכות השמע מעולה,
אשמח על המלצות בנושא...
 

Tamir Ivan

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
801
מעורבות
179
נקודות
43
בדיוק לאחרונה בדקתי אפשרות שידרוג הרדיו בקורולה 2005, ומצאתי כי השוק מפוצץ במערכות עדכניות במגוון גרסאות אנדרואיד.
ממשוב הקונים מצאתי שלא תמיד גרסת האנדרואיד האחרונה כ"כ מוצלחת.
בשל הבדלי הפתחים חלק מהמכוניות נדרשות במסגרות התאמה.
המוכר הבא מצרף מסגרות לחלק מהדגמים. כמות המכירות שלו עצומה ביחס למתחרים ולכן ניתן לבסס מידע על איכות המוצר המשובים.
התוספות האפשריות:
  • דונגל 3G לגלישה ללא הוט ספוט להפעלת ווייז
  • מתאם DVB-T לצפיה בטלויזיה
  • מיקרופון לדיבורית המובנית (מגיע בערכה)
  • צמה תואמת לדגם הרכב שלך על מנת לבצע חיבור פשוט ומהיר.
  • מצלמה אחורית לרוורס - התמונה משתלטת אוטומטית עם השילוב לרוורס
ממה שראיתי עד כה ההתקנה פשוטה, מלווה באין סוף סרטונים שמדגימים שלב אחרי שלב את פירוק הפאנל בדגמי רכבים פופלריים.

בנוסף, ב- 11.11 יש יום מכירות מיוחד בעליאקפרס. למי שמתכנן ברצינות את השידרוג, זה הזמן לחפש דגם שווה ולשים בסל...
 

meti

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
1
אשמח לעזרה
יש לי יונדאי חדשה עם מערכת מולטימדיה. הבעיה שלי היא שהוויז שותק במהלך שיחת טלפון, ואני צריכה שיתגבר על השיחה וימשיך לכוון אותי, כפי שהיה גם ברכב ההדגמה שקיבלתי לפני חודשיים. מכלמוביל היבואנים אמרו לי שזה קשור לוויז ואין להם שליטה על העניין. החברה המתקינה אמרה שבעבר הוויז התגבר על הקול בטלפון עקב באג, אולם הבאג תוקן וכעת לא ניתן לשמוע הנחיות קוליות בזמן שיחה.
בעוד שבמכשיר הגלקסי שלי קיימת אפשרות לבחור אם להשתיק את וויז במהלך השיחה, האפשרות הזו פשוט לא קיימת בוויז שבמערכת המולטימדיה ברכב.
מישהו אולי יודע איך אני יכולה להתגבר על הבעיה??
 

yol

אוהב את התחום
הודעות
202
מעורבות
4
נקודות
18
audi a3 sedan, arix, tivan, meti - אשמח לענות לכל אחד מכם אבל בשירשור נפרד כדי לא לסטות מהשרשור המקורי כאן. תעתיקו את השאלה לשירשור חדש ואענה לכם בשמחה!
 

DahanNisim

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
מי יודע איך אפשר לראות וויז במערכת מולטימדיה בטנדר טויוטה 2016
 

yol

אוהב את התחום
הודעות
202
מעורבות
4
נקודות
18
DahanNisim

נא לפתוח שירשור חדש תוך ציון כל הפרטים על הרכב הספציפי (יצרן, שם דגם, וכו')
 

staticx

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
17
נקודות
18
staticx -
האם אתה כותב מנסיונך הפרטי ? על סמך הזמנה שביצעת לרכבך ?

תשמע , ככל הנראה זה כמו בטלפונים, תמיד יבוא זה שיאמר שאנדרואיד זה גרוע...
כל אחד והחוויה שלו.
אצלי מערכת מותקנת בקיה ספורטז' ומשרתת אותי נאמנה.
כמובן כמו שהמעכת הגיעה היא לא שווה יותר מידי, והייתי צריך לבצע ROOT והתאמות כלשהן (כולל לוגו KIA בעת הדלקה) כדי שהמערכת תתאים לצרכים שלי.
לצערי היבואן/יצרן התוכנה - UZEB לא מציג שדרוגי תוכנה או אפשרויות מתקדמות מידי.
ה OWNICE C500 בדגם ה 8 ליבות אמורה להתחיל להימכר בעוד חודש (זאת לפי שיחה שלי עם היצרן) כך שיש סיכוי טוב שאשדרג את המערכת הקיימת.
 

yoavelocity

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
1
אצלי מערכת מותקנת בקיה ספורטז' ומשרתת אותי נאמנה.

שלום, גם לי יש קיה ספורטז' חדשה. פחות מפריע לי שהמערכת נעולה להוספת אפליקציות. השאלה שלי היא אם אתה יודע איך להגדיר עידכון אפליקציות אוטומתי (כמו שיש בטלפון נייד). תודה !!
 

staticx

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
17
נקודות
18
שלום, גם לי יש קיה ספורטז' חדשה. פחות מפריע לי שהמערכת נעולה להוספת אפליקציות. השאלה שלי היא אם אתה יודע איך להגדיר עידכון אפליקציות אוטומתי (כמו שיש בטלפון נייד). תודה !!
שלי לא חדשה, מותקנת לי מערכת "פתוחה" ופשוט בחנות הגדרתי עדכון אפליקציות אוטומטי.
התקנתי ברכב ראוטר 4G לשימוש הנוסעים (טאבלטים/המערכת עצמה וכו..) מתוצרת ZTE יש ב EBAY ב 170 שח ואולי פחות. עושה עבודה מצויינת.
 

keeper

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
אצלי מערכת מותקנת בקיה ספורטז' ומשרתת אותי נאמנה.
כמובן כמו שהמעכת הגיעה היא לא שווה יותר מידי, והייתי צריך לבצע ROOT והתאמות כלשהן (כולל לוגו KIA בעת הדלקה) כדי שהמערכת תתאים לצרכים שלי.
לצערי היבואן/יצרן התוכנה - UZEB לא מציג שדרוגי תוכנה או אפשרויות מתקדמות מידי.

הי!
ניסיתי לשלוח לך הודעה פרטית אך לצערי יש הודעת שגיאה כל הזמן.
אשמח לקבל פרטים על הפרוצדורה.

תודה!
 

staticx

אוהב את התחום
הודעות
145
מעורבות
17
נקודות
18
הי!
ניסיתי לשלוח לך הודעה פרטית אך לצערי יש הודעת שגיאה כל הזמן.
אשמח לקבל פרטים על הפרוצדורה.

תודה!
איזו פרוצדורה?
זה שונה בכל מערכת ולא בטוח שיעבוד במערכת שלך...
כדי בכלל להתחיל ממשהו אתה חייב לבצע ROOT שייתכן ותוכל באמצעות אפליקציה
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור