הסתכלות אישית על תערוכת מינכן בהקשר של רמקולים

  • פותח הנושא AK1
  • פורסם בתאריך

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
לא ידעתי על זה עד היום, ובודאי לא בגיל 18 כשהייו לי המחשבות האלה.
חוצמזה, מבחינתי, יש כמה וכמה באגים מהותיים בטיעון כפי שהוא מוצג שם.

לגבי הרמקולים : אני עדיין סבור אישית שיש מצב שהייתי קורא לו "מצב הקסם". הוא יכול להגיע עם מערכת יחסית פשוטה ולא יקרה, או מערכת יקרה בטירוף, אבל זה מצב שבו אתה (אני לפחות - אני מאמין שיש אנשים שלצערם באמת לא מסוגלים להגיע למצב הזה) יושב מול המערכת ובאמת, באמת אבל ב א מ ת שוכח לחלוטין שאתה מול מערכת, לא מנתח שום דבר, אין לך שום הרגשה שאתה רוצה לשפר נקודה כזאת או אחרת - פשוט שוקע ונעלם בתוך המוסיקה.
לדעתי כולנו שואפים למצב הזה, אפילו אם אנחנו עוטפים את זה בהרבה ברברת.
וגם אמרתי - יש אנשים שלא יהיו מסוגלים בשום מצב להגיע לנקודה הזאת. אלה אנשים שלא מצליחים לכבות את הקול הקטן והביקורתי שטוחן להם כל הזמן במוח. אנשים כאלה לא ייהנו גם מאוכל טוב, יין משובח, נוף מדהים או חברתה של אישה מקסימה. אנשים כאלה כדאי שיטפלו בבעייה שלהם באמצעות התבוננות עצמית, מדיטציה או כל כלי נפשי אחר, כי כל שינוי חיצוני לא יביא להם מנוחה.
אני רוצה להדגיש : אין פה ביקורת על אודיופילים שרוצים לשדרג את התוצאה במערכת שלהם. גם אני חוטא בזה, גם אני רוצה לשפר. השאלה - לאיזו תוצאה רוצים להגיע עם השיפור הנ"ל. אני בדיעה שהמטרה האולטימטיבית כאמור היא לא שיפור אובייקטיבי כאמור אלה להגיע למצב של שכחה של המערכת והיטמעות במוסיקה עצמה.
זוהי צורת חשיבה מאוד מקובלת, שאי אפשר לומר שהיא שגוייה כי בפועל יש לא מעט אנשים שייש להם את תכונת "אי ההסתפקות במה שייש", בוודאי בתחום האודיו, וחלק משאינם כאלה באופן כללי הם כאלה למשך תקופות קצרות עד ארוכות.

עם זאת, נראה לי שלא מדוייק/נכון להגדיר את כל האופי של אנשים רק לפי קיום התכונה הזו בתחום ספציפי בחייהם.

למשל, אם אשתי לא הייתה מתעקשת במשך שנים על מעבר דירה, הייתי מסתפק בחדר ההאזנה שהייה לי, משהו כמו 16 מ"ר -- ולא מדובר במשהו זניח -- מוזיקה זה התחום המושקע ביותר שלי. וגם עכשיו, כשעברנו דירה והכשרתי שם חדר האזנה, אני מסתפק בו ולא שואף הלאה, למרות שאפשר בקלות לחשוב על חדרים גדולים יותר מ-35 מ"ר או כמה שזה.

כמוכן, לא הייתי מסתפק באיזה סובארו DL עתיקה, ואמינה ככל שתהייה, כך שאני לא לגמרי אדיש לתחום המכוניות, אבל אני מסתפק במאזדה 2. אני זוכר כמה רציתי שעון אומגה דיינאמיק אוטומאטי עם תאריכון בשנות העשרה שלי, כך שאני לא אדיש לתחום השעונים, אבל אני מסתפק בשעון קאסיו פשוט, למרות שחברים מסביבי קונים שעונים מרשימים בסכומים שבין הרבה אלפים לבין לא מעט עשרות אלפים.

אולי לא התכוונת לביקורת, אבל מה שכתבת בפועל הייה הצגת התכונה הזו כבעייה, הדורשת טיפול: "אנשים כאלה כדאי שיטפלו בבעייה שלהם באמצעות התבוננות עצמית, מדיטציה או כל כלי נפשי אחר".

לפי מה שכתבת, גם אתה זקוק לטיפול כזה.

אני לא חושב ש"צריך" להגיע למצב כלשהו. אני בטח לא חושב שצריך "לכבות" מחשבות או רצונות, כל זמן שאינם מזיקים לעצמי ו/או לסביבה, אלא לנהל עדיפויות.

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
יכול להיות שגם במג'יקו הבינו לא מזמן שמתכון עם טיבול נכון כנראה טעים הרבה יותר?
ומה שניקרא פה בפורומים לפחות בארץ "הצליל המודרני" כנראה לא הכי טעים.
החליפו שם יחידות במיד וגם את הטוויטר ע"מ להגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר.
(כותבים בפירוש).
בעבר נתתי לינק אבל לא ענין אף אחד,כמו שאומר פותח הפוסט "מדינה דמוקרטית".
וכאשר עברו גם לרמקול החדש S7 ניתן להבין שזוהיא מגמה.
https://www.theabsolutesound.com/articles/first-listen-magico-q7-mkii/
קראתי את המאמר שהלינק מפנה אליו ולא ראיתי שכתוב במפורש (או בעקיפין) ש"החליפו שם יחידות במיד וגם את הטוויטר ע"מ להגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר".

בהחלט ייתכן שפיספסתי -- אני מת מרעב והולך לאכול -- אבל אשמח אם תוכל בבקשה לעשות copy/paste של הקטע הרלואנטי מהמאמר לכאן.

עמיר
 

Audiofreak

עוסק בתחום
הודעות
2,001
מעורבות
1,059
נקודות
113
קראתי את המאמר שהלינק מפנה אליו ולא ראיתי שכתוב במפורש (או בעקיפין) ש"החליפו שם יחידות במיד וגם את הטוויטר ע"מ להגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר".

בהחלט ייתכן שפיספסתי -- אני מת מרעב והולך לאכול -- אבל אשמח אם תוכל בבקשה לעשות copy/paste של הקטע הרלואנטי מהמאמר לכאן.

עמיר

שלמה, אם תסתכל על דגמי העבר של החברה שהיו מבוססי תיבות עץ, דווקא הסדרות הנוכחיות של מג'יקו הולכים על יותר
נטראליות ורזולוציה גבוהה ופחות תיבול. ה"עושר ההרמוני" אמור להגיע מהמקור וההגברה, הרמקול אמור רק "לשפוך" הכל החוצה עם כמה שפחות התערבות. יחידות חדשות אמורות פשוט לעשות את זה טוב יותר... זה לא שהם עברו לקרטון ;-)
אם אנסה לעשות סדר, אז סדרת הS אוזנה אחרת מסדרת הQ ופחות מאתגרת הגברות, הרמקולים קלים יותר להנעה מדגמים ישנים וזה שינוי המגמה המהותי שהחברה מכוונת אליו מבחינה טכנית, אפשר לראות שלאחרונה הS-3 וה S-5 מודגמים גם עם הגברות מנורתיות חזקות בארה"ב בהצלחה, בניגוד לQ-5 שחייב הגברת SS אימתנית בלבד.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
יכול להיות שגם במג'יקו הבינו לא מזמן שמתכון עם טיבול נכון כנראה טעים הרבה יותר?
ומה שניקרא פה בפורומים לפחות בארץ "הצליל המודרני" כנראה לא הכי טעים.
החליפו שם יחידות במיד וגם את הטוויטר ע"מ להגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר.
(כותבים בפירוש).
בעבר נתתי לינק אבל לא ענין אף אחד,כמו שאומר פותח הפוסט "מדינה דמוקרטית".
וכאשר עברו גם לרמקול החדש S7 ניתן להבין שזוהיא מגמה.
https://www.theabsolutesound.com/articles/first-listen-magico-q7-mkii/
זהו, אכלתי, שתיתי, אפילו הייתי במכון כושר (עניין חדש עבורי), התרחצתי, נרגעתי ובדקתי שוב.

היות וכתבת "הגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר", חיפשתי את הטקסטים "rich" ו-"harm". את השני לא מצאתי בכלל, ואת הראשון מצאתי בשני משפטים:
  • This new speaker was decidedly darker in balance, richer in tone color, smoother and softer in the treble, and less incisive
  • Strings in orchestral music were silky and rich in color, with no trace of electronic overlay in their timbre
טוב, אז במקום עושר "הארמוני" יש עושר ב"צבע", שזה לא משנה.

מה שכן משנה הוא שלא מישהו מ-Magico אמר את הדברים האלה, ובטח לא כהצהרת מגמה.
אלה דיברי המבקר שכתב את המאמר בבלוג שלו, Robert Harley.

אז אם ניסית להשתמש במאמר הזה כדי להכפיש את Magico בפרט ו/או את כל ה"צליל המודרני" בכלל, זה לא עובד.

אני לא חושב שצליל העבר טוב/רע יותר מהצליל ה"מודרני", אלא כל מקרה לגופו, ואם כבר, דווקא צליל מודרני הוא פחות "מתובל", בגלל שיפור היכולות הטכניות להפקת צליל בפחות עיוותים.

עמיר
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
זהו, אכלתי, שתיתי, אפילו הייתי במכון כושר (עניין חדש עבורי), התרחצתי, נרגעתי ובדקתי שוב.

היות וכתבת "הגיע לצליל עם עושר הרמוני גבוהה יותר", חיפשתי את הטקסטים "rich" ו-"harm". את השני לא מצאתי בכלל, ואת הראשון מצאתי בשני משפטים:
  • This new speaker was decidedly darker in balance, richer in tone color treble, and less incisive
  • Strings timbre in orchestral music were silky and rich in color, with no trace of electronic overlay in their
טוב, אז במקום עושר "הארמוני" יש עושר ב"צבע", שזה לא משנה.

מה שכן משנה הוא שלא מישהו מ-Magico אמר את הדברים האלה, ובטח לא כהצהרת מגמה.
אלה דיברי המבקר שכתב את המאמר בבלוג שלו, Robert Harley.

אז אם ניסית להשתמש במאמר הזה כדי להכפיש את Magico בפרט ו/או את כל ה"צליל המודרני" בכלל, זה לא עובד.

אני לא חושב שצליל העבר טוב/רע יותר מהצליל ה"מודרני", אלא כל מקרה לגופו, ואם כבר, דווקא צליל מודרני הוא פחות "מתובל", בגלל שיפור היכולות הטכניות להפקת צליל בפחות עיוותים.

עמיר

לי אין בעיה ש Robert Harley ולא מישהוא ממג'יקו כתב את הנ"ל.אני משער שרבים בעולם שקוראים את מה שהוא כותב
מתיחסים למה שהוא כתב ולא מי כתב.
והוא כתב על שינוי די משמעותי ברמקול.וגם אם אילו רק שני משפטים ,אילו הם המשמעותיים ביותר .הם מדברים על התוצאה.
"הרמקול החדש הזה היה בהחלט כהה יותר באיזון ,עשיר בצבע בטון ,טרבל פחות נוקב ובהיר,גוון של מיתרים בתיזמורת ,
נשמע הרבה יותר חלק (משיי) ועשיר בצבע, ללא שום איזכור אלקטרוני."
כל אחד יפרש זאת כבבת עינו והבנתו.
אז מה עכשיו ,מג'קו עושים רמקולים פחות טובים כי הם "מתובלים" או אין בהם איזכור אלקטרוני?
ולמה אתה חושב/שואל אם ניסיתי להכפיש את מג'יקו ?
התשובה בכל מיקרה היא ,שאני מעריך מאוד מאוד את החברה הזו .גם אם איני מתחבר לסאונד מסוים שהם יצרו.
ואני מאוד אוהב ומעריך את השינוי שהם יצרו ב Q7 החדש.
ומאחר שאת אותו שינוי הם העבירו גם לסידרת ה S בדגם הבכיר כרגע ,לי זו לא ניראית אפיזודה חולפת.


:
.

.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
לי אין בעיה ש Robert Harley ולא מישהוא ממג'יקו כתב את הנ"ל.אני משער שרבים בעולם שקוראים את מה שהוא כותב
מתיחסים למה שהוא כתב ולא מי כתב.
והוא כתב על שינוי די משמעותי ברמקול.וגם אם אילו רק שני משפטים ,אילו הם המשמעותיים ביותר .הם מדברים על התוצאה.
"הרמקול החדש הזה היה בהחלט כהה יותר באיזון ,עשיר בצבע בטון ,טרבל פחות נוקב ובהיר,גוון של מיתרים בתיזמורת ,
נשמע הרבה יותר חלק (משיי) ועשיר בצבע, ללא שום איזכור אלקטרוני."
כל אחד יפרש זאת כבבת עינו והבנתו.
אז מה עכשיו ,מג'קו עושים רמקולים פחות טובים כי הם "מתובלים" או אין בהם איזכור אלקטרוני?
ולמה אתה חושב/שואל אם ניסיתי להכפיש את מג'יקו ?
התשובה בכל מיקרה היא ,שאני מעריך מאוד מאוד את החברה הזו .גם אם איני מתחבר לסאונד מסוים שהם יצרו.
ואני מאוד אוהב ומעריך את השינוי שהם יצרו ב Q7 החדש.
ומאחר שאת אותו שינוי הם העבירו גם לסידרת ה S בדגם הבכיר כרגע ,לי זו לא ניראית אפיזודה חולפת.


:
.

.
איפה בכל זה ראית תיבול?? :(

עמיר
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אוי עמיר, עמיר .... ידעתי שאתך אני אסתבך. אתך חייבים להיות מדויק ואני, לצערי, כמו מערכות אודיו משובחות מסויימות, לפעמים יותר עשיר בצבע מאשר מדוייק ...
לא התכוונתי ש"חייבים " לעשות מדיטציה - מי שנעים וטוב לו להמשיך במסע האינסופי שימשיך - ניסיתי לומר שאין דרך לעצור את המסע הזה (למי שמעוניין. רק למי שמעוניין !) אלא על ידי שינויים מסויימים באישיות ובתפיסת העולם ולא בהתנהגות הפיזית. שינוי פנימי ולא חיצוני. ר ק ל מ י ש מ ע ו נ י י ן ב כ ך .

מנקודת המבט האישית שלי : כן, אני כן שואף להגיע למצב שבו מערכת האודיו תישכח לחלוטין. אני כן הייתי מעוניין להיות במצב שאני לא חושב בזה ולא מתעסק בזה. יש בעצם העיסוק והחיפוש גם תענוג מסויים. זה תחביב עם עליות ומורדות. ועובדה שאני מתעסק בזה.
א ב ל ..... אני חושב שלכולנו היו רגעים מסויימים, אפילו אם הם קצרים וחולפים, שבהם ישבנו מול מערכת, הגוף שלנו נרפה ושקע בתוך הכורסה, ופתאום הכל היה במקום, הכל זורם, הכל מושלם. אני כן הייתי רוצה להרבות ברגעים כאלה, גם אם בלתי אפשרי שזה יהיה מצב קבוע.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
אנשים כאלה כדאי שיטפלו בבעייה שלהם באמצעות התבוננות עצמית, מדיטציה או כל כלי נפשי אחר, כי כל שינוי חיצוני לא יביא להם מנוחה
נראה לי שמה שכתבת בהתחלה, באופן ספונטני, משקף יותר את דעתך בנושא מאשר כל ההתפתלויות שבאו אחר כך.

כל זמן שאין לך סמכות רשמית לכפות אישפוז על מי שלדעתך סובל מה"בעייה" הנפשית הזו, אין לי שום בעייה עם הדיעה הזו, שכאמור, היא נפוצה בהחלט.

גם לא ישנה לי אם כן או לא תטפל במופע של ה"בעייה" אצלך, אם באמצעות התבוננות עצמית, מדיטציה או כל כלי נפשי אחר, ואם בעזרת אשפוז מרצון.

מה שכן מוזר לי במקצת הוא הצורך להכליל מעצמך לגבי כולם, כאילו כולם רוצים/צריכים להגיע למקום שאתה נכסף אליו, כי אני לא.

עמיר
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
הויכוח עומד כנראה להיות אינסופי, עד שיימאס לכולם או שיבוא הקץ ליקום, מי מהם שיבוא קודם.
אבל אני מתפתה להמשיך , אז קדימה :
(הערת ביניים קטנה : אני מתקשה להבין איך הגעת מהמלצה על מדיטציה לאישפוז ברצון או בכפייה אבל נשים את זה רגע בצד).השאלה היא כזאת : נניח שהגעת לתערוכה במינכן. נכנסת לחדר מסויים - ובו שמעת פתאום צליל שהיה מ ו ש ל ם . לא כמעאט. לא בערך. מושלם. שמת דיסק אחרי דיסק ותקליט אחרי תקליט והכל עדיין מושלם. יתירה מזאת - הבטיחו לך שהם המציאו טכנולוגיה מהפכנית שתגרום למערכת להשמע זהה לחלוטין בכל חדר ובכל חלל. והשוס האחרון : הם מגיעים אליך, לוקחים את המערכת שקיימת אצלך, לא חשוב איזו, ומחליפים אותה במערכת שלהם, בלי תוספת עלות או טירחה כלשהי מצידך.
עכשיו השאלה היא : אחרי שיתקינו אצלך את המערכת המושלמת הזאת - האם עדיין תמשיך לחפש, לבדוק, להתלבט ?
עכשיו אתה מוזמן לאשפז את עצמך איפה שתרצה :) ...
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
הויכוח עומד כנראה להיות אינסופי, עד שיימאס לכולם או שיבוא הקץ ליקום, מי מהם שיבוא קודם.
אבל אני מתפתה להמשיך , אז קדימה :
על מה ולמה בדיוק אנחנו מתווכחים לא ברור לי, אבל שייהייה. קדימה :)
(הערת ביניים קטנה : אני מתקשה להבין איך הגעת מהמלצה על מדיטציה לאישפוז ברצון או בכפייה אבל נשים את זה רגע בצד)
מאוד פשוט. כפי שכתבתי:
כל זמן שאין לך סמכות רשמית לכפות אישפוז על מי שלדעתך סובל מה"בעייה" הנפשית הזו, אין לי שום בעייה עם הדיעה הזו.
וזה הופך את עניין האישפוז לרלוואנטי.

.השאלה היא כזאת : נניח שהגעת לתערוכה במינכן. נכנסת לחדר מסויים - ובו שמעת פתאום צליל שהיה מ ו ש ל ם . לא כמעאט. לא בערך. מושלם. שמת דיסק אחרי דיסק ותקליט אחרי תקליט והכל עדיין מושלם. יתירה מזאת - הבטיחו לך שהם המציאו טכנולוגיה מהפכנית שתגרום למערכת להשמע זהה לחלוטין בכל חדר ובכל חלל. והשוס האחרון : הם מגיעים אליך, לוקחים את המערכת שקיימת אצלך, לא חשוב איזו, ומחליפים אותה במערכת שלהם, בלי תוספת עלות או טירחה כלשהי מצידך.
עכשיו השאלה היא : אחרי שיתקינו אצלך את המערכת המושלמת הזאת - האם עדיין תמשיך לחפש, לבדוק, להתלבט ?
עכשיו אתה מוזמן לאשפז את עצמך איפה שתרצה :) ...
נניח לשם הוויכוח -- שלא ברור לי על מה הוא -- שכל זה קרה, והמערכת בפועל אכן מושלמת.

עם זאת, אף אחד לא ייתן לי את המטא-נתון הזה, שהמערכת אכן מושלמת, רק מה שאני שומע. אז אין סיבה שאפסיק לתהות/להתלבט. לכל היותר אני אשמח רוב הזמן, פרט אולי למקרים שהמערכת לא מצליחה להפוך זבל של הקלטה לזהב ו/או לא מצליחה להעלים רעשים של תקליט ו/או של מחט מלוכלכת, וכו'

כל זאת בעולם תיאורטי בפנטאזיה לא מעשית/רלוונטית לשום דבר. הכל מחוץ לעולם שלי.

אז מה? לאן אתה חותר??

האם אתה מנסה להוכיח שאני נכסף להגיע לאותו מקום כמוך?
אני לא.

למשל, אני יכול לשמוח עם כל צירוף של אחד או יותר מהדברים הבאים:
  1. שהמוזיקה יפה
  2. שהביצוע טוב
  3. שהצליל של הכלים/קולות יפה/מרשים/מערב (involving)
  4. שהמערכת מצליחה להעביר/ליצור את הצליל היפה/מרשים/מערב הזה
למה לי לוותר על #4? גם הוא מקור הנאה בשבילי. אז אני לא צריך שהמערכת תיעלם! :)

עמיר
 

נערך לאחרונה ב:

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אז מה? לאן אתה חותר??
האם אתה מנסה להוכיח שאני נכסף להגיע לאותו מקום כמוך?
אני לא.
עמיר

טעות...
וזו לא בושה להודות.
אבל אתם כן...
כל אחד בדרכו שלו.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
טעות...
וזו לא בושה להודות.
אבל אתם כן...
כל אחד בדרכו שלו.
איזו פסקנות! :(

טריוויאלי שעל ידי הכללה שמעבר לרמת הפירוט של הדיון אפשר להראות שדברים שהם שונים ברמת הדיון הם דומים ברמת ההכללה.

למשל -- דוגמה מהסוג שברקצ יאהב: :)
א' אומר שהוא אוהב רק בלונדות עם חזה גדול.
ב' אומר שהוא אוהב רק ברונטיות עם חזה קטן.

ג' אומר ש-א' ו-ב' דומים -- שניהם אוהבים נשים. אבל ברמת הפירוט של הדיון הם לא דומים.

ואפשר להכליל יותר -- ד' יכול לטעון שהם דומים כיוון ששניהם מעוניינים בסקס עם בני אדם. ה'(!) יכול לטעון שהם דומים כיוון ששניהם מעוניינים בסקס, וכו'.

ברקצ טען שהוא רוצה להגיע למקום שבו המערכת נעלמת מבחינתו, וזה חלק מהותי מההנאה שלו מהעניין, זה שהיא איננה.

אני טענתי שאני רוצה להגיע למקום שבו המערכת נמצאת, וזה חלק מהותי מההנאה שלי מהעניין, זה שהיא נמצאת ומתפקדת יפה.

לכן נראה לי שזה לא אותו מקום, ברמת הפירוט של הדיון.

אתה טוען שאני טועה.

נטל ההוכחה עליך, או שזו לא בושה להודות שטעית :)

עמיר
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
ברקצ טען שהוא רוצה להגיע למקום שבו המערכת נעלמת מבחינתו, וזה חלק מהותי מההנאה שלו מהעניין, זה שהיא איננה.

אני טענתי שאני רוצה להגיע למקום שבו המערכת נמצאת, וזה חלק מהותי מההנאה שלי מהעניין, זה שהיא נמצאת ומתפקדת יפה.

עמיר,
אלו בדיוק שני הצדדים של אותו המטבע.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
עמיר,
אלו בדיוק שני הצדדים של אותו המטבע.
כנראה שלא הבנת שאתה שוגה בהכללה מעל לרמת הפירוט של הדיון, שכללה את כן/לא נוכחות של המערכת כחלק מהותי מהעניין :(

אנסה להסביר שוב את אותה נקודה:

א' אומר שהוא מחפש מערכת שתביא אותו - בחווייה שלו - לפאב עם מוסיקה רועשת, באסים מפוצצים, ווליומים מטורפים, טרבל חודרני וכו'

ב' אומר שהוא מחפש מערכת שתביא אותו - בחווייה שלו - לחדר קטן ואינטימי, שבו הוא יכול לשמוע חליל ובללייקה עדינים בצורה אינטימית.

אתה יכול לומר שזה שני צדדים של אותה מטבע והם פשוט מחפשים שיביאו אותם למקום שהם אוהבים -- לא שזה לא נכון, אלא שזה לא ברמת הפירוט של הרצונות שלהם.

גם אם יש מצב של מערכות שייספקו את שניהם, עדיין קיימות מערכות שיספקו את ב', אבל לא את א', ולהיפך. לפיכך, לפי ההגדרה המשתמעת ל"מקום" בדיון הספציפי, זה לא אותו "מקום".

זה שההכללה ברמת פירוט מעל זו של הדיון היא נכונה, זה לא רלוואנטי לדיון עצמו.

מסובך מדי בשבילך, או שאתה מודה בטעות?
זו לא בושה, אתה יודע, כן? :)

עמיר

נ.ב., אולי זה יעזור לך להבין: לשיטתך, להיות במקום של סטרייט, הומו, לסבית ובועל חיות זה אותו דבר, כי אלה צדדים שונים של אותה מטבע של עניין בסקס. אם אתה מתעקש על שיטתך זו, אין לי מה להוסיף :(
 
נערך לאחרונה ב:

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
ברקצ טען שהוא רוצה להגיע למקום שבו המערכת נעלמת מבחינתו, וזה חלק מהותי מההנאה שלו מהעניין, זה שהיא איננה.

אני טענתי שאני רוצה להגיע למקום שבו המערכת נמצאת, וזה חלק מהותי מההנאה שלי מהעניין, זה שהיא נמצאת ומתפקדת יפה.

אנסה להסביר שוב את אותה נקודה:

א' אומר שהוא מחפש מערכת שתביא אותו - בחווייה שלו - לפאב עם מוסיקה רועשת, באסים מפוצצים, ווליומים מטורפים, טרבל חודרני וכו'

ב' אומר שהוא מחפש מערכת שתביא אותו - בחווייה שלו - לחדר קטן ואינטימי, שבו הוא יכול לשמוע חליל ובללייקה עדינים בצורה אינטימית.

אתה מציג כאן שני טיעונים שונים שהמסקנות מהם שונות לחלוטין...
אני בדברי התיחסתי לטיעון הראשון שלך ולא לשני.
לצערי,אתה מנסה להטעות ולבלבל בין הדברים.
תראה,
כשמערכת נעלמת, משמעות הדבר היא שהמוסיקה שמנגנת בחדר גונבת את ההצגה למערכת האלקטרו מכאנית, קרי,הקופסאות והכבלים, והנוכחים משתחררים מהעונש הטכני הזה, ועוברים לעיסוק האמיתי שעבורו באמת קיימת המערכת: המוסיקה.
אבל זה קורה רק במצב שבו הכל עובד מושלם... כמו שאתה מבקש להגיע.
אז אין כאן באמת הבדלים בין הדברים.
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
נ.ב., אולי זה יעזור לך להבין: לשיטתך, להיות במקום של סטרייט, הומו, לסבית ובועל חיות זה אותו דבר, כי אלה צדדים שונים של אותה מטבע של עניין בסקס. אם אתה מתעקש על שיטתך זו, אין לי מה להוסיף :(

יפה מאד מצדך..:נגד: :)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
אתה מציג כאן שני טיעונים שונים שהמסקנות מהם שונות לחלוטין...
אני בדברי התיחסתי לטיעון הראשון שלך ולא לשני.
לצערי,אתה מנסה להטעות ולבלבל בין הדברים.
כשמערכת נעלמת, משמעות הדבר היא שהמוסיקה שמנגנת בחדר גונבת את ההצגה למערכת האלקטרו מכאנית, קרי,הקופסאות והכבלים, והנוכחים משתחררים מהעונש הטכני הזה, ועוברים לעיסוק האמיתי שעבורו באמת קיימת המערכת: המוסיקה.
אבל זה קורה רק במצב שבו הכל עובד מושלם... כמו שאתה מבקש להגיע.
אז זהו, שלא הבנת את המקום שבו אני נמצא בייחס לזה, וטועה כמו ברקצ בהכללה מעצמך לאחרים.

לי אין שום עניין/רצון שהמערכת תיעלם -- אני ממש לא חווה אותה כעונש טכני אלא כמקור לכייף, בכמה רבדים -- ואני יכול ליהנות מכל הרבדים האלה בצורה בלתי תלוייה, וזה לא בא אחד על חשבון השני.

אני עוסק במוזיקה לא בפחות עומק מכל אחד כאן, אבל אני מקשיב בצורה שהיא כנראה שונה משלך ומשל ברקצ. אני מקשיב בצורה מודעת גם למוזיקה, וגם לכל ניואנס בביצוע, ולכל ניואנס בסאונד, ולכל ניואנס באיך המערכת מעבירה את הסאונד, ואני לא רוצה שההתעסקות שלי בסאונד תיעלם, כי זה חלק מההנאה שלי.

אם אתה מאזין בצורה מסויימת, אל תשליך את מסקנותיך ורצונותיך בהקשר זה עלי.

עכשיו, האם סוף סוף קלטת שטעית? לחלוטין?

עמיר
 

YB-7

חבר משקיען
הודעות
1,837
מעורבות
397
נקודות
83
אני עוסק במוזיקה לא בפחות עומק מכל אחד כאן, אבל אני מקשיב בצורה שהיא כנראה שונה משלך ומשל ברקצ. אני מקשיב בצורה מודעת גם למוזיקה, וגם לכל ניואנס בביצוע, ולכל ניואנס בסאונד, ולכל ניואנס באיך המערכת מעבירה את הסאונד, ואני לא רוצה שההתעסקות שלי בסאונד תיעלם, כי זה חלק מההנאה שלי.

אם אתה מאזין בצורה מסויימת, אל תשליך את זה עלי.

עכשיו, האם סוף סוף קלטת שטעית? לחלוטין?

עמיר

והיית ממשיך להתעסק בסאונד אילו המערכת שלך היתה מושלמת, ללא רבב, ושלא ניתן היה לשפר ולו דבר אחד נוסף??
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
והיית ממשיך להתעסק בסאונד אילו המערכת שלך היתה מושלמת, ללא רבב, ושלא ניתן היה לשפר ולו דבר אחד נוסף??
אתה ממשיך ללכת באותו קו עקום של ברקצ, אחרי שהסברתי למה זה עקום -- כי גם אם הייתי מגיע למערכת מצויינת, לא הייתי יכול לדעת, כנתון, שאי אפשר לשפר.

חוצמזה, יש פה אי-הבנה מהותית נוספת -- ההאזנה לסאונד אינה רק, או אפילו בעיקר, חלק מהמרדף אחרי השיפור -- יש לה ערך בזכות עצמה! גם אם הסאונד מופלא, אני מתעסק בו, במובן של ליהנות ממנו! אני לא רוצה להפסיק את זה!!

ומה שמפריע לי כאן הוא שייש כאן מצדך יומרה מתנשאת לדעת יותר טוב ממני מה אני מחפש, ולהגיד לי שזה אותו דבר כמו משהו שאחרים מחפשים, למרות שאני מסביר במפורט ובמדוייק למה זה לא אותו דבר, לפחות מבחינתי.

לא לעניין :נגד:

עמיר
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
עמיר, אתה נודניק.
אנחנו אוהבים אותך אבל אתה נודניק.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור