פס כחול דק על מסך ES7500


yigal83

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
1
שלום

המסך הותקן בביתי לפני כשבועיים והוא מחובר בשלב זה ישירות לממיר YES רגיל (לא HD).
לאחרונה אני רואה בצד ימין של המסך פס כחול דק מלמעלה למטה ברוחב של פיקסל אחד.
הפס הזה נמצא קרוב לסוף התמונה (כלומר רואים את המשך התמונה המשודרת גם מימין לפס הכחול).

התופעה הזו מתרחשת מדי פעם (פס דק מלא מלמעלה למטה), לא כל הזמן. ניסיתי לעבור למצב תפריט של הטלויזיה במצב שיש את הפס (כאשר מופיעים האייקונים של סמסונג על המסך), והפס עדיין נשאר (חשבתי אולי בעיה בשידור מהממיר).
גרסאות התוכנה/קושחה בטלוויזיה מעודכנות.

מה יכולה להיות הסיבה לכך ? בעייה בטלוויזיה או בשידור שמגיע ? מישהו ניתקל בתופעה ?
תוך שבועיים הטלוויזיה תתחבר לרסיבר כך שאוכל לבדוק מה קורה עם מקור אחר. בעוד מספר ימים מחליפים לי את הממיר ל HD, כך שאוכל לבדוק אם התופעה חוזרת על עצמה.

תודה מראש
יגאל
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אין לך נגן DVD או סטרימר שאפשר לחבר ולבדוק?

אמור להיות בתפריטי המסך מצב של בדיקת תמונה, חפש אותו.
 

yigal83

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
1
הפס לא מופיע תמיד (ראיתי אותו בפועל רק פעמיים ביומיים האחרונים וגם זה רק לחלק מהזמן).
אני אנסה למצוא את האפשרות של בדיקת התמונה.
אמתין גם להחלפת הממיר של YES - ביום חמישי הזה.
את הרסיבר אחבר בשבוע הבא (יש מישהו שיגיע לחבר את המערכת ולכוון אותה).

מקווה שהבעיה אינה בטלוויזיה.
 

ahersko

אוהב את התחום
הודעות
267
מעורבות
1
נקודות
18
זה נשמע לי כמו בעיה בפנל.
עדכן את היבואן שלך ובקש את עזרתו.
לדעתי הצנועה, החלפת המכשיר תהיה בלתי נמנעת.
 

yigal83

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
1
עדכון לגבי הפתרון

היה טכנאי אצלי, וכמובן התקלה (הפס) לא הופיע (כמו שמגיעים למוסך והרכב עובד תקין).
הכנתי מראש את הצילומים של המסך עם הבעיה במצבים שונים, כולל עם תמונת הביקורת שיש למסך עצמו.

הטכנאי דיבר עם היבואן והמנכל ואושר לי החלפת הטלוויזיה בחדשה. אז אני מקווה שבעוד מספר ימים תגיע טלוויזיה חדשה ומקווה מאוד שתהיה תקינה.
 

yosilevi71

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
הי יגאל. נכון שאני מגיב באיחור רב לבעיה שלך. יש לי בדיוק את אותו דגם, קניתי באותה שנה שאתה קנית. גם לי יש את אותה תופעה מהשבוע הראשון שקניתי אותה אבל התעלמתי מזה. חשבתי שזה קשור לממיר של הוט, גם כשחלפתי ממירים ולאחרונה עברתי לעידן פלוס התופעה ממשיכה מידי פעם. הזמנתי טכנאי היום והוא רצה לקחת אותה למעבדה, ביקשתי ממנו לנסות לעשות אתחול לטלוויזיה וזה לא עזר אחרי כמה שעות זה חזר. השאלה שאני רוצה לשאול כדי לדעת איך לדרוש לטפל בבעיה כי האחריות שלי מסתיימת עוד 3 חודשים: האם החליפו לך לאותו דגם? ואם כן האם התופעה נעלמה או חזרה על עצמה ומדובר בתופעה גורפת לדגם הזה? האם התופעה נעלמה? אני כנראה אלחם אתם שיחליפו אותה למרות שעברו כמעט 3 שנים. שמעתי גם שאי אפשר לתקן כזה דבר למרות שהטכנאי שהגיע אלי, טעם שמחליפים במקרה כזה כרטיס מסך. מקווה מאד שאתה קורא את זה, אני רוצה ביום ראשון הקרוב לטפל בזה. תודה יוסי. אפשר לשלוח לי תשובה למייל שלי: yosilevi71@gmail.com
 

yosilevi71

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
הי יגאל. נכון שאני מגיב באיחור רב לבעיה שלך. יש לי בדיוק את אותו דגם, קניתי באותה שנה שאתה קנית. גם לי יש את אותה תופעה מהשבוע הראשון שקניתי אותה אבל התעלמתי מזה. חשבתי שזה קשור לממיר של הוט, גם כשחלפתי ממירים ולאחרונה עברתי לעידן פלוס התופעה ממשיכה מידי פעם. הזמנתי טכנאי היום והוא רצה לקחת אותה למעבדה, ביקשתי ממנו לנסות לעשות אתחול לטלוויזיה וזה לא עזר אחרי כמה שעות זה חזר. השאלה שאני רוצה לשאול כדי לדעת איך לדרוש לטפל בבעיה כי האחריות שלי מסתיימת עוד 3 חודשים: האם החליפו לך לאותו דגם? ואם כן האם התופעה נעלמה או חזרה על עצמה ומדובר בתופעה גורפת לדגם הזה? אני כנראה אלחם אתם שיחליפו אותה למרות שעברו כמעט 3 שנים. שמעתי גם שאי אפשר לתקן כזה דבר למרות שהטכנאי שהגיע אלי, טעi שמחליפים במקרה כזה כרטיס מסך. מקווה מאד שאתה קורא את זה, אני רוצה ביום ראשון הקרוב לטפל בזה. תודה יוסי.
 

yigal83

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
1
שלום יוסי
כפי שכתבתי בסוף, הספיק הצילום שעשיתי למסך עם הבעיה. הטכנאי דיבר עם היבואן, המנכ"ל, והסביר לו כנראה שאין דרך לתקן זאת. כנראה בעיה ידועה. החליפו לי את הטלוויזיה בלי בעיה לחדשה, מאז ועד היום אין איתה בעיות והיא עובדת בצורה תקינה.
אתה זכאי לקבל טלוויזיה חדשה, לא ניתן לתקן בעייה כזו כי זה בפנל (שמהווה את החלק העיקרי והייקר בטלוויזיה).

בהצלחה
יגאל
 

yosilevi71

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
תודה על התגובה אחי. כשאתה אומר שמאז שהחליפו לך, אין לך בעיה: האם החליפו לך לאותו דגם זהה לחלוטין? אגב איזה גודל המסך? (שלי 46). שנית, לדעתך יסכימו להחליף לי אחרי שנתיים וחצי? (שלא נדבר שאין את הדגם הזה יותר, מאד אהבתי את העיצוב הדק שלו, קניתי מאותה סדרה עוד 2 לחדרים בגודל 32). אבל יסכימו להחליף? אני בכל זאת הולך לעשות רעש וצלצולים. השאלה אם יש טעם להתאמץ? תודה..
 

yigal83

חבר אתר
הודעות
23
מעורבות
0
נקודות
1
שלום
החליפו לי לאותו דגם - 46 אינץ. טלוויזיה מעולה.
אין קשר לזה שירצו או לא ירצו להחליף לך את הטלוויזיה - יש לך אחריות ויש לך בעיה עם הטלוויזיה - חובתם לתקן אותה ושתקבל את המוצר עובד ותקין. זה החוק והכללים וזו זכותך. בעיה כזו לא ניתן לתקן כי זה בתוך המסך כנראה - מגעים או חלקים שרופים, אז נשאר להחליף מסך שזה עלות טלוויזיה חדשה, לכן במקרה כזה הם מחליפים את כל הטלוויזיה. אם היית פונה אליהם בחצי שנה הראשונה - היית יכול לדרוש על כל בעיה טלוויזיה חדשה (למה מתקלקל כל כך מהר?) אבל עכשיו זכותך, ותעמוד על כך, שהטלוויזיה תהיה תקינה. אם הם יכולים לתקן - יתקנו (אני בספק), סביר שתקבל טלוויזיה אחרת 46 אינץ מדגם אחר (אמרת שאין יותר את הדגם הזה) הכי קרוב למה שהיה לך (כמובן שלא פחות טובה).

שיהיה בהצלחה ולא צריך רעש וצילצולים (זה לא מביא תוצאות טובות). צריך לדבר יפה ולדרוש את המגיע לך. לא צופה לבעיות.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור