כיצד להבדיל בין תתי דגמים של סמסונג 46F6400? מיואש...


santana

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
אחרי שביקרתי במס' אולמות תצוגה, התרשמתי שלתקציב שלי (4,000 - 5,000) ולמרחק של 3 מ', הכי תתאים טלוויזיית 46", והכי התרשמתי מהדגם 46F6400, אבל כנראה נתקלתי בדגם הכי טוב מבחינת נתונים טכניים,
וכשבאתי להשוות מחירים, הבנתי שיש יותר מדי תתי דגמים, ואני לא מצליח להבין כיצד להבדיל ביניהם.


למשל, יש דגם שמיוצר באירופה ומסומן UE (אך נאמר לי שהוא מיועד לשוק האסיאתי), ויש דגם שמסומן UA שיש לו איזשהו קשר לאסיה גם כן.
בנוסף, חלק מהדגמים מציעים אחריות שנה בלבד, אחרים 3 מלאות, ואחרים שנה + שנתיים תשלום על ביקור טכנאי.
בנוסף, בדגם הטוב ביותר להבנתי יש 400 הרץ למעבד, ואילו לדגמים פחות טובים יש רק 200 הרץ (גם כאלה שבאותו סדרת UE או UA),
והבנתי גם שהפאנל עצמו יכול להיות מיוצר במדינות שונות ובאיכות שונה.


ככה שאני לא מבין כיצד להבדיל ולהשוות מחירים, והחנויות השונות לא ממש לא רוצות לעזור לי להבין.

ברור לי שזאת מעיין טכניקת שיווק מלוכלכת, איך מתגברים עליה?


מה עושים?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מוודאים בין היבואן הרשמי סמליין שאמור לספק אחריות של 3 שנים לבין יבואנים מקבילים המספקים אחריות שנה. הדגם של סמליין מכונה UA46F6400.
אגב, אין דבר כזה "דגם אירופאי המיועד לשוק האסייתי", זה או דגם אסייתי או אירופאי.
 

santana

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
כבר נתקלתי בחנות שמציעה 3 שנות אחריות ע"י טלטיב למשל, על הדגם UE.
ונתקלתי בחנות שמציעה את הדגם של UA עם אחריות לשנה של יבואן מסויים, ובתוספת 700 ש"ח יותר עם אחריות ל 3 שנים של סמליין, כשלדברי המוכר גם הדגם עצמו, על אף ששניהם UA, יהיה שונה.
לכן אני מחפש דרך קצת יותר ברורה להבין את ההבדלים...
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,079
מעורבות
1,023
נקודות
113
אחרי שביקרתי במס' אולמות תצוגה, התרשמתי שלתקציב שלי (4,000 - 5,000) ולמרחק של 3 מ', הכי תתאים טלוויזיית 46", והכי התרשמתי מהדגם 46F6400, אבל כנראה נתקלתי בדגם הכי טוב מבחינת נתונים טכניים,
וכשבאתי להשוות מחירים, הבנתי שיש יותר מדי תתי דגמים, ואני לא מצליח להבין כיצד להבדיל ביניהם.


למשל, יש דגם שמיוצר באירופה ומסומן UE (אך נאמר לי שהוא מיועד לשוק האסיאתי), ויש דגם שמסומן UA שיש לו איזשהו קשר לאסיה גם כן.
בנוסף, חלק מהדגמים מציעים אחריות שנה בלבד, אחרים 3 מלאות, ואחרים שנה + שנתיים תשלום על ביקור טכנאי.
בנוסף, בדגם הטוב ביותר להבנתי יש 400 הרץ למעבד, ואילו לדגמים פחות טובים יש רק 200 הרץ (גם כאלה שבאותו סדרת UE או UA),
והבנתי גם שהפאנל עצמו יכול להיות מיוצר במדינות שונות ובאיכות שונה.


ככה שאני לא מבין כיצד להבדיל ולהשוות מחירים, והחנויות השונות לא ממש לא רוצות לעזור לי להבין.

ברור לי שזאת מעיין טכניקת שיווק מלוכלכת, איך מתגברים עליה?


מה עושים?


ממליץ לך לרכוש יבוא רשמי סמליין 3 שנות אחריות מלאות של היבואן הרשמי .

בהצלחה (ורד)
 

santana

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
אפשר לדעת מה ההנמקה להמלצה? סמליין בסה"כ שולחים אותך למעבדה חיצונית, ובהנחה שבייבוא מקביל גם ניתן להשיג יותר משנת אחריות אחת, אני לא בטוח למה זהות היבואן אמורה לשנות לי כל עוד אני מקבל תעודת אחריות שמעבדת התיקון תהיה חייבת לכבד.
 

eyalzenou12

חבר אתר
הודעות
25
מעורבות
0
נקודות
1
אז ההבדל בין האותיות זה רק ארץ יצור ?
והאם באיכות הטלוויזיה יש הבדל ? לא בהכרח באיכות החומרים שממנה היא עשויה אלא איכות הצפייה
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,079
מעורבות
1,023
נקודות
113
אפשר לדעת מה ההנמקה להמלצה? סמליין בסה"כ שולחים אותך למעבדה חיצונית, ובהנחה שבייבוא מקביל גם ניתן להשיג יותר משנת אחריות אחת, אני לא בטוח למה זהות היבואן אמורה לשנות לי כל עוד אני מקבל תעודת אחריות שמעבדת התיקון תהיה חייבת לכבד.

יש הבדל אחד עצום בין יבואן רשמי . לבין יבואן פרללי .

והוא .. שהיבואן הרשמי יש לו גב חזק מאוד מסמסונג קוריאה ,לגבי החלפת מסך בשעת הצורך .
ועוד יותר מומלץ יהיה לרכוש את המסך דרך חנות מתמחה איכותית . כך תוכל לישון טוב יותר .
 

santana

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
מה זה "גב"? החוק הישראלי לגבי אחריות ושירות למוצרי חשמל, לרבות אספקת חלפים חדשים ומקוריים במקרה הצורך, חל באופן שווה גם על יבואנים מקבילים...
 

איציק ירקוני

צוות האתר
צוות האתר
הודעות
4,079
מעורבות
1,023
נקודות
113
מה זה "גב"? החוק הישראלי לגבי אחריות ושירות למוצרי חשמל, לרבות אספקת חלפים חדשים ומקוריים במקרה הצורך, חל באופן שווה גם על יבואנים מקבילים...


כנראה ששכחת שאתה גר וחי בארץ הקודש ! ולא בסקנדינביה !!
 

santana

חבר אתר
הודעות
17
מעורבות
0
נקודות
1
מאותה סיבה אני לא בונה על זה שבעת הצורך אני בהכרח אהלל ואשבח את השירות של היבואנים הרשמיים למיניהם... אני בטוח שקיימים צרכנים שהיה להם ניסיון לא טוב גם עמם.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור