תגובה אחרונה ע"י Tamir Ivan


  1. T

    אוזניות anker liberty 4

    הי אבי, יש לך אחלה אוזניות. סקרתי אותם בעבר כאן. https://www.dtown.co.il/anker-soundcore-liberty-4 כדי לוודא האם ניתן לרכוש להן רק את הקייס, כדאי שתבדוק עם היבואן המילטון. בהצלחה!
  2. T

    אדבר איתך - מופע בעברית וערבית של תזמורת המהפכה

    תודה RB68. מעריך את זה מאד.
  3. T

    אדבר איתך - מופע בעברית וערבית של תזמורת המהפכה

    הי מתנוש, זה אחת מתופעות הלוואי המוכרות של המקלדת שלי. לפעמים היא לוקחת אותי רחוק במחשבות. תוסיף לזה את הנוכחות בהופעה שמובילה אותנו למחשבות אופטימיות, שלא לומר אוטופיות. אבל אז מתעוררים עם סיפור על "אבקת כיבוש" שמפזרים לך על הראש, ומעירה אותנו מהתרדמת :-).
  4. T

    מצלמת צינור TiOC 2.0 של Dahua עם בינה מלאכותית במבחן

    הי arix, תשומת ליבך לקודק. זה בתקן h.265, ומכאן שלא אמורה להיות איתו בעיה שאתה מתאר. תוכל לשתף איזה דגם מצלמת אבטחה היתה לך, עימה חווית את התופעה הזו?
  5. T

    פלאפון משיקה שירות Core 5G ללקוחות VIP

    הי RB68, מה נותר לנו אם לא לכתוב את הדברים בצורה ברורה ולקוות שמישהו שם למעלה יתפכח? מנכ"ל פלאפון עומד בפני כתבים ועיתונאים מכל המדיה בישראל, מספר שידוע להם שבאיצטדיון מלא קהל פלאפון לא מסוגלים לתת שירות שעומד בציפיות הלקוחות שלהם, ומחליט לפתור את זה באמצעות שיטת תיעדוף לפי תשלום. פשוט מביך...
  6. T

    פלאפון משיקה שירות Core 5G ללקוחות VIP

    הי מיכאל, האמת שלזה בדיוק התייחס מנכ"ל פלאפון. לטענתו, פלאפון הכינו עצמם למצב האפלה זמני, בדקו את מיכלי הסולר של האתרים, ואת סוללות הגיבוי. הסיפור עם מחירי ציוד החירום בישראל פשוט מביש. חנויות מוכרות רדיו טרנזיסטור נייד, שבקושי עולה 30 ש"ח, ב-130 ש"ח ואפילו סוללות במחירים מופקעים. במילים אחרות...
  7. T

    פלאפון משיקה שירות Core 5G ללקוחות VIP

    הי יעקב, תודה על המשוב. מסתבר שסלקום, ולאחרונה גם פלאפון, מעדיפות לייצר מסלולי VIP ללקוחות שהממון בכיסם, במקום לעשות את המובן מאליו, לשפר את רוחב הפס במקומות בהם יש תעבורה גבוהה במיוחד.
  8. T

    מצלמת צינור TiOC 2.0 של Dahua עם בינה מלאכותית במבחן

    הי אבנר, אני שמח שהסקירה יושבת לך בול על הצורך. אני שילבתי בין המצלמה שבסקירה עם מכשיר הקלטה סדרה 5 עם סיומת EI. אצלי זה NVR מסוג NVR5208-EI, שכולל 8 ערוצי הקלטה. היבואן ביקש שלא לציין מחירים מדויקים, אבל בחיפוש מהיר בגוגל תמצא קנה מידה. אוטוטו יעלו סקירות של מצלמות דגל נוספות של Dahua. שווה...
  9. T

    סיכום אירוע iDigital להשקת חנויות Apple Premium Partner (APP)

    זו אכן חלק מהאסטרטגיה שלהם. לטענתם יש להם בחנויות APP את המגוון הרחב ביותר של סלולרי, טאבלטים, מחשבים וציוד נלווה , בהשוואה לחנויות איי דיגיטל אחרות, ובהשוואה למתחרים.
  10. T

    מבקש המלצה לרסיבר

    אל תתרשם מהמחירים באתרי האינטרנט. המחיר בפועל יהיה נמוך יותר
  11. T

    נתב סיבים Fritz!Box 5530 במבחן

    אם אתה חושב על Ruckus, אז כשיושק בישראל דגמי ה- WIFI 7 שלהם, היבואן אמור לשלוח לי דוגמאות לסקירה.
  12. T

    נתב סיבים Fritz!Box 5530 במבחן

    תתחדש! נראה חללית לפי המיפרט. מה הפיתרון האלחוטי שיישמת בבית? אני שואל כי נראה שהמוצר תומך רק בניתוב קווי. אגב, צפה להפתעות בקרוב כי אמור להגיע גשם של ראוטרים חדשים לסקירה.
  13. T

    נתב סיבים Fritz!Box 5530 במבחן

    הי, Fritz!Box לא תומך ב bridge.
  14. T

    סיכום אירוע iDigital להשקת חנויות Apple Premium Partner (APP)

    הי מיכאל, העלית נושא מעניין, שקשור גם לאופי הישראלי שנמשך לחנויות "תביא לי" שמוכרות "ברזלים". לשם כידוע, צריך להגיע מוכן עם מה שרוצים, כי לא בטוח שתוכל לסמוך על מיקצועיות הנציג בחנות. איי דיגיטל מבקשת לבדל את עצמה מחנויות "תביא לי" כדוגמת KSP, ולספק ללקוחות גם ערך מוסף. אבל ההדרכה שמציעה איי...

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור