תגובה אחרונה ע"י גיא


  1. גיא

    חשמל נקי

    מצבך טוב. אני כבר מחובר בכבל מעאפן לכיליה של השכן.
  2. גיא

    חשמל נקי

    צריך לדעת מה לקחת מהחברה הזו. יש להם דברים בינוניים פלוס ויש להם דברים מצוינים. עם הפילטר הספציפי הזה לא התנסיתי אבל עם מוצרים אחרים כן. יש להם כמה יציאות מעולות. מהמייצב חשמל ל-front אני מאוד מרוצה!
  3. גיא

    חשמל נקי

    תודה רבה חבר. אזכור זאת בהמשך :אצבע מורמת
  4. גיא

    חשמל נקי

    הופההההההה, now your talking!!! וברור שצריך אומגה פה. זה מתבקש!!! סחטיין איש! תתחדש!!!! רמה על חלל. באמת הקצה של הקצה.
  5. גיא

    חשמל נקי

    נאאאא... עזוב. ה-15 וה-20 חיות אחרות לגמרי. לא שאני אומר שזה בטוח, עד שלא מחברים הכל השערות בלבד. אבל כן, הגדולים הללו תמיד סקרנו אותי אבל אף פעם לא הייתי מוכן לקחת על עיוור. עדיין היום, לא מסוגל לקחת על עיוור. האוורסט הזה הזה על הכוונת שלי, ואם אתה אומר (ואני יודע קצת ממה שעבר אצלך) אז בכלל....
  6. גיא

    חשמל נקי

    לא לוקח את הדבר הזה!! למה אני יודע שלא יוחזר o_O. אני תופס מאוד מהחברה הזאת!! המפגש האחרון שלי איתם הסתיים בכבל אחד לפני הטופ כשכולה לקחתי דגם כניסה מסקרנות. חברה מסוכנת! כמו נורדוסט, כמעט כל דבר שאתה שם "רק לבדוק" הסוף ידוע מראש. כרגע חי עם המפצל אוידה והמייצב SINE הנאמנים שעושים עבודה אש. אני...
  7. גיא

    חשמל נקי

    מסכים עם כל מילה. אני תמיד אומר שחשמל למערכת זה שווה ערך למזון שאנו מכניסים לגוף. נכניס זבל נקבל זבל ולהיפך.
  8. גיא

    חשמל נקי

    תאורטית צודק. מעשית, כנראה שפחות. תחשוב על זה, היית רוצה שהשכן לך יפעיל את הגנרטור דיזל שלו כל פעם שבא לו לשמוע מוזיקה? אגב, גם יש לזה תקינת רעש באיזורי מגורים. לא תמצא שם "שעות מותרות לאודיופילים משוגעים"
  9. גיא

    חשמל נקי

    לא יודע... נראה לי אני מיציתי את עולם הפילטרים כרגע, בטח להגברה. רגנרטור זה הדבר היחיד שעדיין מסקרן אותי. מה ששלחת אין בארץ אני מניח...
  10. גיא

    חשמל נקי

    פילטר חשמל איכותי מאוד תמיד עושה טוב במכשירי ה-front. לעומת זאת מגברים, מה שלא חיברתי אליהם תמיד בסוף חזרו לקיר. כבר שנים מחכה ליום שאוכל לנסות את זה: https://www.psaudio.com/products/directstream-power-plant-15 או אפילו את הגדול יותר שלהם. סופר סופר מעניין!!
  11. גיא

    מחפש דיון עתיק

    בבקשה: https://www.dtown.co.il/%D7%A1%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%9D-%D7%9E%D7%A4%D7%92%D7%A9-%D7%9E%D7%91%D7%97%D7%9F-%D7%A7%D7%93%D7%9D-%D7%94%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%94%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C
  12. גיא

    התחדשתי ברמקולים מדהימים PERLISTEN S7T

    איך תמיד אתה מגיע זה. על הגבול של הטרדה מינית אבל לא עד הסוף. מת עליך!! וכן, חושני ביותר. אני עכשיו בתכנון של חלל גדול. מאתגר אבל מעניין החושילינג!!
  13. גיא

    הרמקולים הכי טובים בעולם ?

    מבין לגמרי. אבל הגיאה עדיין מאוד איסטטי בעיני. יש לו קוים זורמים. זה עובד טוב. בין אם אתה מתחבר אליו או לא. היצור כלאים הזה בעיני פשוט לא שם. דעתי האישית.
  14. גיא

    סטרימר לסטריאו

    אז אם כך, לא חושב שתמצא הבדלים באיכות בין הזרמה כזו או אחרת. תהנה ממה שיש לך ואל תתפתה לבזבז כסף על כל מיני קסמים והבטחות. חבל.
  15. גיא

    הרמקולים הכי טובים בעולם ?

    עזוב את המחיר. ממר לורנס דיקי האגדי אחרי הנאוטילוס והגאיה הייתי מצפה לראות משהו הרבה יותר יפה ומעוצב מהדבר הזה. אין לי ספק שנשמע מטמטם (הגאיה רבע מהדבר הזה ונשמע אש) אבל ראבק, למה לקחת 4 ראשים של הנוסע השמיני ולחבר אותם ביחד? למה??? מאכזב ברמה העיצובית.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור