תגובה אחרונה ע"י אוריג


  1. א

    דאק לעומת פטיפון

    אם לדקדק, אז ההשוואות הרלוונטיות הן או מקור (פטיפון מול מקור דיגיטלי) או הכנה להגברה (פונו-סטייג' מול דאק). אבל כמובן בחיים האמיתיים אתה תמיד שומע צירוף, או של מקור אנלוגי ופונו סטייג' או של מקור דיגיטלי ודאק. המקור קריטי, מאוד, גם בדיגיטל. אבל אתה מתעניין בדאק, אז לשאלתך, אני אוהב למפיזטור -...
  2. א

    למה לא ניתן להסתמך רק על מדידות אודיו

    כבל סיגנל באולפן צריך להעביר חומר גלם למיקס, אם הוא סתום זו בעייה, איזון טונאלי פחות קריטי, וגם "פירוט יתר" זה לא כזה אסון. ("פירוט יתר" הוא צירוף מגוחך ופרדוקסלי, הכוונה היא לחווית האזנה של "מרוב עצים לא רואים את היער", או מרוב קשתות לא שומעים את חטיבת המיתרים)
  3. א

    מחשבות למעלה

    כמו אותו רפסוד שהתהדר שהוא גדול האסטרטגים. כי הרי הומרוס ידע הכל על אסטרטגיה, והוא יודע הכל על הומרוס.
  4. א

    מה היתרון בלקנות אצל יבואן?

    הוא לא קונה, הוא קורא וכותב.
  5. א

    המרת sacd למחשב

    עוד שרשור דומה (לא שקראתי): https://audiophilestyle.com/forums/topic/28569-sacd-ripping-using-an-oppo-or-pioneer-yes-its-true/#comments
  6. א

    Acoustic Sounds מפסיקים למכור SUPER HiREZ Downloads

    סוויצ' זה הבית שחי של הדיגיטל, רובנו לא צריכים, אבל מי שבנה סטאפ שבו כמה שרתים צריכים לדבר זה עם זה אולי יעדיף להעביר את התעבורה ביניהם מהראוטר\מודם אל סוויצ' שנמצא קרוב יותר לשרתים. אז אם באמת צריך סוויצ' כדאי לבחור אחד רובסטי, לשדך לו לאספקת חשמל מצויינת, ולהתמודד עם הרעש העצמי שלו ושל כל...
  7. א

    ארון תקליטים

    חברים, זה לא ארון עץ, זו כוורת שבנוייה מהכלאה בין קרטון ונסורת. איקאה לא מסתירים כלום, במפרט מופיע המשקל המקסימלי למדף. תמלאו את המדף בתקליטים -- תעברו את המשקל הזה ביג טיים. האם הכוורת תקרוס? לא יודע, לא בדקתי, העדפתי לחזק.
  8. א

    ארון תקליטים

    נכנס, אבל שים לב שזו כוורת ולא ארון. זה לא בנוי למשקל של תקליטים. קניתי כזה (טיפה יותר גדול, 25 תאים ולא 16) והצמדתי לו גב מיריעת אלומיניום כדי שהמסגרת כולה לא תקרוס הצידה (כלומר שהכוורת כולה תישאר בצורת ריבוע ולא תהפוך למעויין). אח"כ הנחתי בגב של כל אחד מ25 התאים לוח סנדויץ' בגודל של התא...
  9. א

    לאחר סיעור המוחות בעניין המעמדים לציוד ....

    נהדר. וגם ה"מגפי בטון" של סוליד טק (הבדל דרמטי מול הדיסקיות הפשוטות שלהם). אני מאוד אוהב את הגישה של מאסה ויציבות לסטנד כולו, ואז טיפול פרטני בקופסאות שמונחות עליו: כל אחת באה עם המחלות שלה, כל אחת תקבל את התרופות שלה.
  10. א

    לאחר סיעור המוחות בעניין המעמדים לציוד ....

    אם אפשר קצת stating the obvious: במערכת שקופה יותר כל שינוי יהיה משמעותיים יותר, וההבדלים הדרמטיים יהיו בחוליות החלשות (יש אצל כולנו). גם אם נניח שהשמיעה שלנו דומה ונתעלם מהעדפות אישיות, המערכות והחדרים שלנו שונים. מה שעושה הבדל גדול בסטאפ אחד אולי לא יעשה הבדל גדול בסטאפ אחר. אז חבר אחד מעיד...
  11. א

    מחשב אודיופיל

    בארץ קודשנו?
  12. א

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    כן, יש את הגישה הזו. כמו שהפריץ על ערש דווי מזמין את הכומר, מתוודה על חטאיו ולגן עדן מגיעה נשמה זכה, ככה ממשק USB מוחל למקור הדיגיטלי על כל חטאי החומר, הטומאה החשמלית שדבקה בו מטוהרת ולצ'יפ מגיעים רק ביטים. בסדר. אשרי המאמין.
  13. א

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    משהו כזה, כן. הממיר שלי מקבל סטרים ב-USB, ונוכחתי שספקי כוח ובידוד גלווני לרכיבים בשרשרת הדיגיטלית יכולים להשפיע מאוד על הסאונד. כמוך, אני מאמין שהם לא משפיעים על הסטרים הדיגיטלי.
  14. א

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    מציע שתנסח מחדש את ההודעה בשפה יותר מכבדת.
  15. א

    שימוש ראוי/נכון בתקציב

    אין בעייה של העברת מידע. אם מישהו מנסה למכור לך מוצר שמציל ביטים אבודים או מונע אובדן ביטים - תיזהר ממנו, זה נוכל. המוצרים שאני מכיר עושים רקלוקינג, בידוד גלווני או כל מיני טיפולי חשמל. לא תמיד הם מועילים, ולפעמים הממיר או הסטרימר כבר נותנים לך את זה ממילא.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור