מה הקשר?! הקשר, שיש להם מנגנון טרנספורט זהה, שכאמור נשמע רע מאוד.
אין לי נסיון עם הדאק של ה- 105, אבל במכשיר שאין בו הפרדה מוחלטת בין רכיבי האודיו לוידאו, לא משנה אם תשים בו את הקונברטר הכי טוב בשוק (למרות שלא כך הדבר ומדובר בדאק- דלטה סיגמה מעופש), נכנס רעש שמעוות את הצליל.
יכול להיות שלהליקופטרים ופירוטכניקה בסראונד זה מספיק, אבל למוזיקה זה נשמע לא מספיק טוב.
ראשית לפני שנכנסים למסקנות גורפות עלנו להתבונן בכמה פרמטרים בנוגע ל 103 בסאונד
ולגבי 105 בסאונד
103
יכולות גם ברגיל וגם D בוידאו זהות
יכולות אודיו הן מה שנקרא "און בורד" - הן לא מיועדות לקהל האודיופילי בכלל גם לא כטרנספורט
כל מערכת האודיו עם רסיבר כניסה ויציאה לאופטי וקוואס הוא לא מה שהכניסו בדגם 105
סידרת דלתא סיגמא בהחלט יש טוענים לכאן ולכאן - רק לצורך הפרוטוקול יש לדאק הזה הרבה
מתנגדים בתחום האודיופיליה למרות שמרנץ הוציאו לא מעט מכשירים מעולים עם דלתא סגמא 6005 וכוCD
105
יכולות גם הוא דומה אחד לאחד לאח הצעיר
אבל כל האודיו שונה לחלוטין בכל פמטר והוא לא דלתא סיגמא אל סבר 32 ביט 90018
כאשר יש בורד נפרד לאודיו וגם הוא מחולק גם ליצאת RCA וגם לXLR בנפרד לחלוטין על גבי הבורד
עם ספק כוח נפרד לאנלוג ולמעגלים דיגיטאלים עם טרנספורמר טרואידי גדול
היה לי אותו 105D הצליל שלו מאד פתוח מפורט לרמות מדהימות כאשר היה לי אותו עם דאק ריגה אנגלי אדיופילי
הDAC REGA עם כל הכבוד שרכשתי אליו ושמעתי בו המון עם אוזניות ראפרנס ומגבר רפרנס
לצערי לא הגיע ליכולת הפרדה בין ערוצית טובה מזו של האופו -הפירט אנליטי
ולמרות שהטופ-רגיסטר של הריגה מעולה ובס טוב מאד ומיד טוב מאד - DAC הפנימי של האופו גם כאשר משמיע דיסק .
מטרנספורט חיצוני וגם בטרנספורט הקיים
היה הבדל ושמיעה- העדפתי את האופו -גם כדאק חיצוני גם{ כטנספורט שונה וזהה ל103-לא בדיוק -ראה למטה תמונות }- לקחתי את המכשיר 103D מחבר - תמונה זהה.
צליל טוב לחברי{הוא לא אודיופיל כמוך או אחרים } אך לא טוב לי - לא הייתי רחוק וקצת הגזמת בלשון המעטה מעופש ווכ- בסדר מסכים איתך לחלוטין לא ברמה אודיופילית בכלל .
זה על הדרך מה שניקרא .
לצערי לא מצאתי כל דבר שיצדיק את הקיום של הדאק דלתא סיגמא רק חיזק אצלי את דעה שיש לי גם
מהדאק הזה - מולטי ביט איכותי ישן טוב ממנו בעשרות מונים
אבל אסור לך לשכוח כי הדאק ומה שמסביב עם מגברי סופיים שלו לא ברמה ולא מתקרבים ל105 לדעתי בכלום
לסרטים זה מעולה אך למוסיקה - זו לא הנישה שכיונו אותו לא מתאים לך .....אתה צריך את האיכות !!!!!
103 מצטיין בתמונה וסאונד לסרטים - למוסיקה -זה סטנדרטי לחלוטין .
105
חיה אחרת לגמרי ניסיתי אותו בכל הוואריאציות הקימות - כדאק חיצוני לטרנספורט כדאק פנמי לHDD
בכל הכניסות ויציאות שלו
הטופ היה לי עם טרנספורט סוני XA50ES -מכל הטרנספורטים זה התוצאה הכי טובה
שמתחברת בדיוק לאיכות הDAC+ הטופולוגיה פולי בלנאנס אמיתי
גם טרנספורט לדאק מרנץ CDA-94 או לריגה דאק
או לתוך DAC שני מכשירים טופ MD סוני JA555ES JA30ES
עם תוצאות מרשימות ביותר -
כחבילה הכוללת דאק טוב ובניה מסיבית של שני מעגלים שונים RCA /XLR - אגב ניתן לחבר במקביל שני יציאות ולהשוות מה שלא ניתן לעשות במרנץ SA11 שלי
עם עדיפות לדעתי לXLR
יצאת אוזניות עם מגבר כמו שיש בדיוק למגבר סנהייזר 800/600HVD
המחוברת ישירות לדאקים
בשום מקום לא תקבל ממחיר שלו את היכולות שלו לקר DSD 2.8/5.6 ובעידכון גם פורמט חדש יותר
שירות של אופו חול מעולה -
עד כאן דברתי רק על האודיו על וידאו אוכל למלא דף נוסף
זה האחראי ליציאות וכניסות 105- ל 103 אין לו את הסאונד האיכותי של אח הבוגר
זה הDAC
זה הטופולוגיה של 105 עם בורד נפרד לאודיו שאין ל103 ולא את כל מערכת ספקי הכוח וטרפו
ישירות מהדאק אל
ה103 רק ממבט אחד עליו ניתן לראות מה ומי ספק כח סטנדרטי בצד ימין אודיו במרכז וידאו בצד שמאל
תראה בעצמך -103 לא תוכנן להיות ברמה של 105 או אודיופילי כן וידאופילי זה כן ועוד איך - תמונה פר אקסלנס
כל תחום האודיו ב103 הוא לא אודיופילי