זהירות! נמר נושך


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: זהירות! נמר נושך
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
יפה.

לגבי ה NAIM "השרירי" מאחר ו NAIM מיצרים מערכת סאונד לבנטלי, נראה לי רעיון שיווקי לא רע שמי שקונה בנטלי שם עוד 200 אלף דולר ומוצא בבגז' את המערכת הזו. ממילא בטוח שלא הוא יצטרך לסחוב אותה במעלה המדרגות לבית...

אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
יפה.

לגבי ה NAIM "השרירי" מאחר ו NAIM מיצרים מערכת סאונד לבנטלי, נראה לי רעיון שיווקי לא רע שמי שקונה בנטלי שם עוד 200 אלף דולר ומוצא בבגז' את המערכת הזו. ממילא בטוח שלא הוא יצטרך לסחוב אותה במעלה המדרגות לבית...

אריה

אריה, הסניגור הניצחי של ניים.

נראה לי שגם אם אני אדבר על חבר שלי, ששם המשפחה שלו "נעים" (ובאנגלית כותבים NAIM) - גם אז יהיה לך משהו להגיד, לא? :)

ולגופה של חברה. היה אצלי סט די רציני להם לפני כמה שבועות. חובר אצלי לטידל, ניגן ימים ארוכים.
מה אגיד לכם... סאונד שעבד עליו הקלח. או יותר נכון, אבד עליו הכלח.

מהיר, קיצבי, מפורט יחסית. זהו.

שטוח כמו הבטן שלי בגיל 15, מעייף קמעה, ולא מחדש דבר. ללא בשורה.

אבל אתם יודעים מה? ניחא. אולי זה התאמה לרמקולים. אני בטוח שבסט-אפים אחרים המגבר הזה יושב הרבה יותר טוב.
מה שבכלל הביא לי את הסעיף בכל הסיפור, הוא שהחברה אונסת אותי בכח, ואני מדבר בכח - ברמת ה- BSDM עם אזיקים ואביזרים פאליים מווזלנים - להשתמש בכבלים המצ'וקמקים שלה, ולעשות הוקוס פוקוס וקומבינות מהת-ח-ת כדי לחבר ממיר שמחובר ב- BALANCED אל מגבר שעושה טובה שיש לו כניסת RCA אחת, וכל השאר זה ה- DIN המעפן הזה.

וכדי להוסיף שמן למדורה, אמרו לי האנשים הטובים שקידמו את המותג אצלי בבית (והם באמת אנשים טובים), את הטיעונים הבאים:
1. "החברה חושבת שאלה הן דרכי החיבור הטובות ביותר ולכן משתמשת בהן". (הטענה מתייחסת לכבלי הרמקולים המצ'וקמקים האלה, למחברי דני-דין האלה ולהזיות נוספות כמו הכבל מקמ"ש (בדיחה פנימית של חיל קשר) שמחבר בין הפרה לפאוור.

2. "בדוק את התוצאה הסופית כמכלול, ואל תכנס כרגע להחלפה של כבל כזה או אחר". נכון. אז כדי לקנות את המוצר של ניים, ורק במקרה של ניים - ולא במקרה של אף חברה אחרת - אני צריך להחליף את כבל הרמקול שלי שעולה חדש הרבה מאד כסף; כנ"ל לגבי כבל ה- RCA שלי שגם הוא לא זול בכלל, ולהתחיל לשחק עם מגבר הפונו כדי להוריד את רמת ה- HUM (מה שלא היה קיים קודם). אחרי שסיימתי את זה אני צריך להפליץ פיתרון קומבינה לכבל ה- XLR (שגם הוא עולה כמה אלפי דולרים) מהממיר אל הפרה שלהם - ולא, אני לא יכול להשתמש ב- RCA כי זה נשמע הרבה פחות טוב. אולי אני צריך לבקש מאלדר שיבנה לי כבל מדהים שמעביר בין XLR ל- RCA, רק בשביל שאוכל להנות מהקסם הניימי.

אה, כן, ולא לשכוח שאני צריך קנות עוד סטנד כי זה 4 חתיכות. (שני ספקים, פרה ופאוור). אל דאגב, ניים מספקים גם אותו.

מה שהכי אהבתי זה כפתור BALANCE צמוד לווליום, בלי מגרעת חמודה כזאת באמצע שמאפשרת לי לדעת שאני בדיוק באמצע. כאילו, אני אמור לנחש. להעמיד פלס בנאים או אנך מול הקו של הכפתור ולראות שהוא בדיוק בשעה 12. יופי. וכל זה עם איכות בניה של NAD ב- 2000 ש"ח.

כאילו... בכיאת זיבי. באיזה סרט החברה הזאת חיה?

(לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב. פשוט לא ישב אצלי טוב, ולא היה טוב מספיק. אבל למי שמתחיל מאפס, זאת חברה שבהחלט שווה לשקול אותה. אבל כמה מאיתנו מתחילים עם מגברים שעולים 80,000 שח?)
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: זהירות! נמר נושך

ואתה נמר, גם כן רפה אצבעות מתבולל שכמוך, התחלת בקול תרועה רמה וסיימת בקול ענות חלושה, מה קוראים אותה האשכנזים: דרדה'לה.

התחלת בנשיכות וסיימת עם זנב מקשקש. אני בסופו של דבר לא הבנתי מה רצית לראות ומה היה חסר לך.

אז ניים סרחו, מורל איכזבו. נו ו? מה עוד למדנו? שהשוק ממשיך במגמה של הקצנת מחירים? שהכל שם שופוני ואין סחורה לאודיופיל הנורמלי, זה שרוצה להשקיע ממון שווה ערך לרכב, במערכת? אוקיי. אז תגיד! צריך לנחש?
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
מתן, לא סנגרתי על NAIM בנוגע להגברה ב 200,000$ הייתי מאוד ציני.

את הטענה שהצליל של NAIM שטוח שמעתי פעמים הרבה - לא יודע מה הגורם לזה, כשהמערכת מתפקדת היטב הצליל לא שטוח.
לגבי הקשר לכל האביזרים האחרים, יש מי שרואים בזה חיסרון ויש מי שכמוני רואים בזה יתרון. אני מעדיף - בהנחה שאני אוהב את התוצאה ולאור הניסיון שלי - לקבל מאותו יצרן את הכל. לא רוצה להתעסק עם רכיבים שונים מיצרנים שונים כי זה תהליך בעייתי מהרבה בחינות וגם מהבחינה הכלכלית. הייתי בסרט הזה.
להשוואה - אני מעדיף איפון שהוא מכשיר "סגור" ואני יודע שכל מה שאני שם בו עובר סוג של ביקורת אצל היצרן מול מכשירי אנדרואיד שהם "פתוחים" וממילא 90% מהאנשים שאני מכיר ויש להם אנדרואיד לא עושים שום דבר עם "הפתיחות" הזו. מערכת המולטי מדיה ברכב שלי עובדת עם אנדרואיד וגם ברכב אני לא יושב ומחפש זיקוקי דינור באינטרנט.

כך שכמו כל דבר בתחום - מה שנראה כחיסרון בעיניך נראה כיתרון אצל אחרים.

אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
את הטענה שהצליל של NAIM שטוח שמעתי פעמים הרבה - לא יודע מה הגורם לזה, כשהמערכת מתפקדת היטב הצליל לא שטוח.
אריה
זה פשוט חוסר התאמה לרמקולים. עם הגברה אחרת הצליל נשמע הרבה יותר תלת מימדי.

לגבי הקשר לכל האביזרים האחרים, יש מי שרואים בזה חיסרון ויש מי שכמוני רואים בזה יתרון. אני מעדיף - בהנחה שאני אוהב את התוצאה ולאור הניסיון שלי - לקבל מאותו יצרן את הכל. לא רוצה להתעסק עם רכיבים שונים מיצרנים שונים כי זה תהליך בעייתי מהרבה בחינות וגם מהבחינה הכלכלית. הייתי בסרט הזה.
להשוואה - אני מעדיף איפון שהוא מכשיר "סגור" ואני יודע שכל מה שאני שם בו עובר סוג של ביקורת אצל היצרן מול מכשירי אנדרואיד שהם "פתוחים" וממילא 90% מהאנשים שאני מכיר ויש להם אנדרואיד לא עושים שום דבר עם "הפתיחות" הזו. מערכת המולטי מדיה ברכב שלי עובדת עם אנדרואיד וגם ברכב אני לא יושב ומחפש זיקוקי דינור באינטרנט.

כך שכמו כל דבר בתחום - מה שנראה כחיסרון בעיניך נראה כיתרון אצל אחרים.
אריה

זאת השוואה לא נכונה.
אני מסכים איתך 100% בנוגע ל- iphone ואנדרויד, בתור אחד שהיה לו קודם אייפון ואח"כ אנדרויד: הפעולה החלקה וחוויית המשתמש המלאה/טובה יותר באפל בהחלט שווה את הסביבה הסגורה, ויתירה מכך: מה שאמרת על חוסר ניצול הפלטפורמה הפתוחה אצל רוב האנשים הוא מאד נכון ואני מסכים איתך.

אבל בסטריאו התמונה שונה בתכלית.
קודם כל, העובדה שאני אוהב מגבר של חברה מסויימת לא אומר שאני אוהב את הפונו או הנגן או הממיר שלהם. דבר שני, בניגוד לסמארטפונים, ניים היא החברה היחידה שעובדת בצורה דוגמטית כזו ומכריחה לקוחות לקחת הכל או לא-כלום. זאת בניגוד לשוק הטלפונים שבו היחס הרבה יותר מאוזן בין משתמשי אפל למשתמשי האנדרויד. אני רוצה שתהיה לי אפשרות בחירה ולא רואה שום היגיון בלהיות כבול לכל המוצרים של אותה חברה. לא נתקלתי עדין בחברה שעושה את כל המוצרים באיכות זהה, קרי - כולם הכי טובים.
והכי חשוב, וזה מבחינתי ה- deal breaker האמיתי - לא יכול להיות שחברה תגביל את האיכות שאני רוצה לשמוע ותכבול אותי באזיקי צריכה. למשל, כבלים: הכבלים שיש לי היום הם הרבה יותר טובים מהכבלים שיש לניים. אני יודע את זה כי בדקתי והישוויתי את הכבל RCA שלהם לכבל RCA שלי יש. אין בכלל מה להשוות. אז בגלל שזה ניים, אני לא יכול להשתמש בו.
דבר אחרון, קידמה. באפל מעולם לא היתה לי הרגשה שאני נשאר מאחור כי אני עם אפל. היו עדכוני מע' הפעלה תמידיים, שיפורים והתקדמות. בניים זה הרבה פחות מורגש. כשאני חושב ניים, אני לא חושב על חברה בחוד חנית טכנולוגי עם שאיפה למצויינות. אני חושב על שמרנות, על קיבעון ועל בריונות צרכנית. וכאמור, זה מבלי להכנס לנושא הסאונד שלהם שבסיטואציות מסויימות יכול להיות טוב, טוב מאד, אך לעולם לא הכי טוב, כי אין דבר כזה הכי טוב.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לא הבנתי מדוע אינך יכול להחליף כבל RCA שלך בכבל RCA שלהם?

אריה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
לא הבנתי מדוע אינך יכול להחליף כבל RCA שלך בכבל RCA שלהם?

אריה

כי הוא עבה מדי, אין מספיק מקום בין הטרמינלים. ובכל מקרה, זה לא ה"חיבור האופטימלי". האופטימלי הוא לחבר ל- DIN בצד אחד, ו- RCA בצד אחר.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
נמר, הכל שאלה של מה אתה מצפה מתערוכה?
בתחום הזה אתה לא יכול לקבל שינוי טכנולוגי או פריצת דרך כל שנה - דרך אגב גם בתחום הטלפונים הסלולארים כבר הרבה זמן אין פריצת דרך.
אז כן התערוכה בעוד בטח גם לא תספק פריצת דרך וגם אז לא לכל חברה יהיה מוצר חדש כל שנה - אחרי הכול רובנו לא מחליפים ציוד כל שנה.
 

zapilak

אוהב את התחום
הודעות
181
מעורבות
65
נקודות
28
אם כבר מדברים על ניים מה דעתכם על ניים בהשוואה לתדי? חוץ מזה שהיית שמח אם תדי יוצא מגבר מפלצת. חוץ מזה רציתי לשאול את נמר האים רמקולי הדגל של תידאל [בתצורת 2 גורדי שחקים - אחד רמקול "רגיל" אחד אחראי על הבאס] באמת יותר טובים מהרמקולים הרגילים שלהם [בהנחה שקוראים לי ביל גייטס] זאת אומרת שהצליל יותר מאוזן , מפורט, ריאליסטי, מהנה וכו' או שאילו רמקולים עם יתרונות סוניים וחסרונות סוניים?
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
נמר, הכל שאלה של מה אתה מצפה מתערוכה?
בתחום הזה אתה לא יכול לקבל שינוי טכנולוגי או פריצת דרך כל שנה - דרך אגב גם בתחום הטלפונים הסלולארים כבר הרבה זמן אין פריצת דרך.
אז כן התערוכה בעוד בטח גם לא תספק פריצת דרך וגם אז לא לכל חברה יהיה מוצר חדש כל שנה - אחרי הכול רובנו לא מחליפים ציוד כל שנה.

אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט...

אריה
 

Adiel

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
52
נקודות
28
ולגופה של חברה. היה אצלי סט די רציני להם לפני כמה שבועות. חובר אצלי לטידל, ניגן ימים ארוכים.
מה אגיד לכם... סאונד שעבד עליו הקלח. או יותר נכון, אבד עליו הכלח.
מי הם המגברים ששמעת?
איזה פרה שמעת?
מהו ה-Source?

מהיר, קיצבי, מפורט יחסית. זהו.
.
אתה בטוח?

שטוח כמו הבטן שלי בגיל 15, מעייף קמעה, ולא מחדש דבר. ללא בשורה.
מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר.

מה שבכלל הביא לי את הסעיף בכל הסיפור, הוא שהחברה אונסת אותי בכח, ואני מדבר בכח - ברמת ה- BSDM עם אזיקים ואביזרים פאליים מווזלנים - להשתמש בכבלים המצ'וקמקים שלה, ולעשות הוקוס פוקוס וקומבינות מהת-ח-ת כדי לחבר ממיר שמחובר ב- BALANCED אל מגבר שעושה טובה שיש לו כניסת RCA אחת, וכל השאר זה ה- DIN המעפן הזה.
תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים.

וכדי להוסיף שמן למדורה, אמרו לי האנשים הטובים שקידמו את המותג אצלי בבית (והם באמת אנשים טובים), את הטיעונים הבאים:
1. "החברה חושבת שאלה הן דרכי החיבור הטובות ביותר ולכן משתמשת בהן". (הטענה מתייחסת לכבלי הרמקולים המצ'וקמקים האלה, למחברי דני-דין האלה ולהזיות נוספות כמו הכבל מקמ"ש (בדיחה פנימית של חיל קשר) שמחבר בין הפרה לפאוור.

2. "בדוק את התוצאה הסופית כמכלול, ואל תכנס כרגע להחלפה של כבל כזה או אחר". נכון. אז כדי לקנות את המוצר של ניים, ורק במקרה של ניים - ולא במקרה של אף חברה אחרת - אני צריך להחליף את כבל הרמקול שלי שעולה חדש הרבה מאד כסף; כנ"ל לגבי כבל ה- RCA שלי שגם הוא לא זול בכלל, ולהתחיל לשחק עם מגבר הפונו כדי להוריד את רמת ה- HUM (מה שלא היה קיים קודם). אחרי שסיימתי את זה אני צריך להפליץ פיתרון קומבינה לכבל ה- XLR (שגם הוא עולה כמה אלפי דולרים) מהממיר אל הפרה שלהם - ולא, אני לא יכול להשתמש ב- RCA כי זה נשמע הרבה פחות טוב. אולי אני צריך לבקש מאלדר שיבנה לי כבל מדהים שמעביר בין XLR ל- RCA, רק בשביל שאוכל להנות מהקסם הניימי.

אה, כן, ולא לשכוח שאני צריך קנות עוד סטנד כי זה 4 חתיכות. (שני ספקים, פרה ופאוור). אל דאגב, ניים מספקים גם אותו.
החיים קשים.
ואז מתים...

מה שהכי אהבתי זה כפתור BALANCE צמוד לווליום, בלי מגרעת חמודה כזאת באמצע שמאפשרת לי לדעת שאני בדיוק באמצע. כאילו, אני אמור לנחש. להעמיד פלס בנאים או אנך מול הקו של הכפתור ולראות שהוא בדיוק בשעה 12. יופי.
אתה ילד בן 4?

וכל זה עם איכות בניה של NAD ב- 2000 ש"ח.
וכל זה ראית בעיניים?

כאילו... בכיאת זיבי. באיזה סרט החברה הזאת חיה?
לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה.
בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן.

(לא להתבלבל - הסאונד שבקע מהמגברים האלה היה טוב. פשוט לא ישב אצלי טוב, ולא היה טוב מספיק. אבל למי שמתחיל מאפס, זאת חברה שבהחלט שווה לשקול אותה. אבל כמה מאיתנו מתחילים עם מגברים שעולים 80,000 שח?)
אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית -
איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב?
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט...

אריה

למה זה מצחיק אותך? אתה יכול לפרט למה?
 

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
מי הם המגברים ששמעת?
איזה פרה שמעת?
מהו ה-Source?


אתה בטוח?


מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר.


תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים.


החיים קשים.
ואז מתים...


אתה ילד בן 4?


וכל זה ראית בעיניים?


לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה.
בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן.


אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית -
איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב?
הסגידה הזאת למותג, גורמת לי לסלידה.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
מעולם לא התלהבתי מהצגת מערכות כל שהן בתערכות.
לצפות לחדש?
ראה את ענף הרכב שהוא מוערך בעשרות מיליארדים של דולרים בשנה.
קצב החידושים בו לעומת ענף התעופה ממש מצחיק.
(מזמן היינו כולם צריכים לנסוע על רכב מונע מיימן משולב עם חשמלי)
מה שקורה בענף האודיו שלנו שולי לעומת ההתקדמות בגאג׳דים למיניהם.
ברור שהפלצנות תחגוג,מייצרים מוצר לאלפיון העליון,מוכרים מספר כאלה בשנה.
ומרווחים יותר מכל מכירת שאר המוצרים הצנועים.
רק יצרנים קטנים אולי יחדשו מה שהוא.
אני מאמין שבקצב הצב.
באו נהנה ממה שיש :כל-הכבוד:
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
מתקבל הרושם שכל תחום ה-High End Audio הולך לאט לאט ודועך. חבל.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מי הם המגברים ששמעת?
איזה פרה שמעת?
מהו ה-Source?
המקור הוא ממיר של Weiss DAC202 ופונו של איינשטין מחובר ל- TW ACUSTIC RAVEN AC3.
חוץ מהניים שמעתי סט פרה-פאוור של קאראן, וסט פרה-פאוור של לקסמן, משולב של קאראן והמשולב הגדול של פליניוס, ה- HIATO.


כן.


מעייף זה בדרך כלל משהו שאינו קיצבי, שאינו מהיר.
לא, זה עייף. מעייף זה חופר וגורם לך לרצות לסגור את המערכת.


תקרא קצת על "ה- DIN המעפן הזה" פה, אולי תחכים.
תודה. אני אוותר. אם הוא היה כ"כ טוב, אני בטוח שעוד הרבה חברות היו משתמשות בו.


החיים קשים.
ואז מתים...
רק עם ניים, כפרה. עם חברות אחרות לא.


אתה ילד בן 4?
לא. אני לקוח שמצפה לקבל איכות בניה הרבה יותר טובה ממה שקיבלתי. אבל אם לא הבנת את הבדיחה, אני יכול להסביר לך אותה שוב.


וכל זה ראית בעיניים?
לא. הסתובבתי עם הת-ח-ת למגבר, התכופפתי קדימה עד הראש נגע בברך ואז הארתי עם פנס בין הרגליים כדי לקלוט את גלי האור ישירות לרקטום שלי. ככה ראיתי.


לכל משימה יש אוסף של יכולות הנדרשות מן המבצע אותה.
בהקשר של שחזור מוזיקה, לניים יש את כולן.
חוץ מבמה נורמלית. שטוח כמו קרש. ובאופן כללי, לא נשמע טוב מספיק בסט-אפ שלי. אז על איזה יכולות אנחנו מדברים? כי על סט-אפים אחרים קשה לי לחוות דעה.


אבל מתן, אם אפשר רגע ברצינות - שאלה אקוטית -
איך הצלחת להבין שהסאונד שבקע מהמגברים היה טוב אם הוא לא ישב אצלך טוב?
כי שומעים שזה לא מגבר זבל. שומעים שיש פירוט, יש כוח, יש מהירות. בדברים מסויימים הוא טוב מאד, בייחוד בתחום המהירות ו"קצביות" כמו שאריה קורא לזה. אבל כחוויה מוסיקלית, אצלי בבית, זה לא היה בליגה של האחרים.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
אני למשל, מסכים איתך. מתן לעומת זאת - מדבר על ״חדשנות בצליל״ כך שנראה שיש מי שחושבים שיש למה לצפות. המצחיק אותי ההוא שעדיין הבסיס להשוואות הוא התקליט...

אריה

"חדשנות" בצליל זה משהו ששמעתי לפני 3 שנים. ולא בתערוכות, אלא אצלי בבית. AVM ו- DARTZEEL הן שתי דוגמאות. לא קניתי אותם כי גם הם לא ענו על כל הציפיות.

שמע פרה של לקסמן. זה חדשנות בצליל.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
מתקבל הרושם שכל תחום ה-High End Audio הולך לאט לאט ודועך. חבל.

ללא ספק. ישנה הרגשה לא מבוססת על מספרים, אך על תחושת בטן יציבה, שכמות האנשים המסוגלים להכיל אוסף קופסאות בסלון שלא עושות דבר מלבד ייצור מוזיקה - הולך וקטן. וזה חבל מאד.
 

zs

חבר משקיען
הודעות
4,908
מעורבות
1,590
נקודות
113
ללא ספק. ישנה הרגשה לא מבוססת על מספרים, אך על תחושת בטן יציבה, שכמות האנשים המסוגלים להכיל אוסף קופסאות בסלון שלא עושות דבר מלבד ייצור מוזיקה - הולך וקטן. וזה חבל מאד.

זה בסדר,השאר סתומים.
(במחשבה שניה אתה צודק,חבל אולי שהם סתומים)
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור