אוזניות סנהייזר HD558 במבחן - על סדר ודיוק


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,356
מעורבות
724
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: אוזניות סנהייזר HD558 במבחן - על סדר ודיוק
 

נקדי

אוהב את התחום
הודעות
172
מעורבות
0
נקודות
16
מדוע לא מוזכר הדגם HD580 (הלא הוא הפותח את הסדרה הגבוהה שאחריו באו ה- 600 וה- 650) ?
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אולי זה היה בעבר, בסדרה החדשה, הדגם הפותח הוא HD558.

אם אתה מתכוון "פותח היסטורית" אז זה משהו אחר.
 

Ilyan

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
4
נקודות
18
מנחם לא מאכזב גם הפעם, ביקרות ססגונית ומבדרת כתמיד... ;)

אני רוצה להתייחס לכמה אי-דיוקים בולטים שמצאתי בדברים:

- האוזניות הפתוחות הראשונות לא היו של סנהייזר, טכנית. אני מאמין שהכבוד שמור לSR-1 של סטאקס מ-1960. אבל אמנם ה414HD אמנם היו האוזניות הדינאמיות הפתוחות הראשונות וכמובן נמכרו הרבה יותר טוב.

- אני חושב שאין שום הבדל טכני בין HD558 של 2013 ו-2010, לראיה ה-HD518 שאינן נכללות בסדרת ה"היי-אנד" אבל משתמשות בדיאפרגמת הDuofol.

-אגב דיאפרגמה- מעניין אותי מה מקור המידע שלך פה, בטח לא מהSpec Sheet. לגבי הDuofol, מצאתי מאמר של Tyll Hertsens מ-2010 שבו יש פיסקה המפרטת יפה על מה מדובר:

The break-through technology seemed to be their Duofol diaphragm which relies on both the stiffness and the flexibility properties of their patented two-layer plastic diaphragm material. The diaphragm is formed into shape having a central dome and an outer suspension which is strategically creased to enhance it’s stiffness and allow very controlled flexing. The diaphragm is firmly attached to a rigid frame to position the extremely light weight aluminum voice coil (which is a ring attached behind and at the outer edge of the central dome) within the gap of the powerful neodymium magnet behind the driver.

כאמור עפ"י Tyll הדיאפרגמה אינה מאלומיניום אלא מקומפוזיט פלסטיק דו-שכבתי הסליל, הסליל אמנם מאלומניום. אז באמת מעניין על מה אתה מסתמך בסקירה שלך לגבי הנתונים האלה...

- הרצה: וואו, עכשיו*מאוד* מעניין אותי מאיפה מגיע הנתון של 70 שעות הרצה "עפ"י היצרן(!)". שמע, אני יודע שבדו-ערוצי יש לא מעט יצרנים אפילו לא בוטיקים שנותנים המלצות כאלה אבל בתחום האוזניות זה *מאוד* נדיר, ועוד שחברה ענקית כמו סנהייזר, שנמצאת עמוק גם בתחום הPRO, זה פשוט סנסציוני אם זה אכן כך. וזה לא, אני מוכן להתערב על אחת מהאוזניות היותר יקרות שלי שזה לא הגיע מגורם רשמי כלשהוא. אבל בהחלט אשמח אם תוכל להעמיד אותי על טעותי. :)

- "אוזנייה מנגנת"- הגענו לקטע האומנותי... בחיי אין לי מושג איך אוזנייה שמקפצת על הראש "במישור האופקי, אך לא רק" אמורה להפיק צליל מדוייק ואנליטי כמו שאתה כותב. אוזניות שמתוכננות ע"י שו-גזו-סין בע"מ אולי מתנהגות כך אבל באוזניות טובות השילדה אמורה להישאר אינרטית לגמרי כי אחרת מקבלים צליל עם אחוז עיוותים הרמוניים הרבה מעבר למה שנחשב "מוזיקלי", שלא לדבר על כך שבגלל שהדרייבר כ"כ קרוב לאוזן כל שינוי בזווית יחסית לאוזן עלול להיות משמעותי.

טוב אלה ה"היילייטס" של הסקירה מבחינתי, באמת קצרה היריעה מלהתייחס לכל הפנינים האחרות שמאצתי, כי באמת יש בשפע בסקירה המושקעת הזו, אני בהחלט אמשח לשמוע כזה זוג אוזניות היי-אנד-לכאורה, באמת נראות אחלה.
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
18
היי,

יש לי את ה - Sennheiser Ovation HD 565 , האוזניות בלויות וישנות וחשבתי להחליף בדגם שקול מהדגמים החדשים?, אז מי הוא המחליף שלו?
 

איתי ו.

חבר משקיען
הודעות
2,018
מעורבות
299
נקודות
83
תודה רבה
תענוג צרוף.
עם זאת מודה שהיה לי קצת קשה עם התאור הזה :
"
בתחום הנמוך, ישנה נטייה לבאס להיות הדוק. האופי הזה נשמר גם היכן שבמקור אין בס הדוק. בס לא חסר אבל גם אין עודף יש - בדיוק מה שהוקלט. למרות זאת, דווקא בתחום הבס,זה השמור לקונטראבס ולגיטרות הבס האוזנייה נשארת לעולם הדוקה ולטעמי הדוקה מידי."

בהגיון שלי מצאתי שיש פה איזה סתירה פנימית (פעמיים ??) אבל אני יכול "לחיות עם זה"
(lol)

מבלי לפגוע באף אחד מהכותבים והמבקרים אני חייב לומר שעם יכולת כתיבה כזו אשמח לקרוא ביקורות נוספות.


איתי
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
היי,

יש לי את ה - Sennheiser Ovation HD 565 , האוזניות בלויות וישנות וחשבתי להחליף בדגם שקול מהדגמים החדשים?, אז מי הוא המחליף שלו?

בעבר,סנהייזר וגם יצרנים אחרים,יצרו נישה שיווקית של אוזניות TV Hi Fi. זה רק עניין שיווקי אין לו שום אחיזה במציאות.

האוזניות שברשותך הופיעו בקטלוג של סנהייזר באותה הנישה, והיו מהמודלים העליונים באותה קבוצה. יצורה של האוזניה הופסק אבל ניתן לרכוש עבורה חלקי חילוף. אם זה רלוונטי הינה הקישור לחלקי החילוף אצל היצרן:
http://headphonespares.sennheiser.co.uk/hifi-tv-headphones/hd-565-ovation
המחירים שם מעט גבוהים כך שצריך לשקול עלות מול תועלת.

הסידרה המקבילה הקטלוג 2013,פחות או יותר,היא סידרת ה HD 41X שכוללת את 419,429,439 ו HD 449 האוזניה העליונה בסדרה הזו.

אני ממליץ לך לפנות לחנות קלימבו (סליחה על הפרסומת) בקניון הדיזנגוף סנטר. יש שם את כל הסדרות מקטלוג 2013 ביבוא של היבואן הרשמי ובמחירים הוגנים - וגולת הכותרת: אפשר להאזין שם לאוזניות לפני הרכישה.

שווה לך לקחת איתך,לקלימבו,את האוזניה הבלויה הם יתנו לך עיצה טובה לגבי כדאיות השיפוץ שלהן,והם עושים זאת דרך היבואן בחלפים מקוריים.

HIH

מנחם.
 

Ilyan

אוהב את התחום
הודעות
178
מעורבות
4
נקודות
18
חבל שאתה בוחר להתעלם מהפוסטים בשרשור שאשכרה מתייחסים לגופה של הסקירה שכתבת. אני מקווה שאתה לא מאלה שנפגעים מקצת ביקורת על הביקורת... גם אם אתה לא אוהב את החלקים היותר עוקצניים בפוסט שלי, העליתי כמה סעיפים ששמים בספק את עצם האמינות של הסקירה, אין לך מה להוסיף?
 

dupo

חבר משקיען
הודעות
692
מעורבות
24
נקודות
18
אבדוק את העניין,, תודה על התשובה המפורטת והמכווינה כמו תמיד.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור