עסק בפוקוס: החנות פיוז - אודיו מודרני עם שורשים


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,337
מעורבות
719
נקודות
113
 

moshe31

אוהב את התחום
הודעות
74
מעורבות
0
נקודות
0
חנות מעולה , החלפתי אצל ניסן כמה וכמה מערכות בעשור האחרון , אדם אמין מאוד לדעתי
 

misty0

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
החנות שלי.
אין כמו ניסן בשרות יחס ובעיקר הגינות.
יישר כח
 

kyroz

חבר משקיען
הודעות
861
מעורבות
51
נקודות
28
ניסן - אין לי איך לפרט כמה הבן אדם עזר לי אישית, הוא הבן אדם שהכניס אותי לתחום ושינה לי לגמריי את התפיסה לגבי אנשי מכירות.
מהטובים והבולטים בתחום, ללא ספק.

מה גם שככל הנראה גם הוא חובב פוקאלים - בונוס :cool:
 

א

אורח

אורח
ניסן - אדם מקצועי והכי חשוב הגון!

לא הייתי בגבעתיים כבר 8 שנים. אבל עוד בחנות הישנה ניסן הותיר בי רושם של אדם אמין מאד ומקצועי מאד.
מעולם לא "דחף" מוצר או ניסה למכור חתול בשק. השאיל ציוד להתנסות, ותמיד היה הגון במחיר ובשירות.
שלחתי אליו הרבה חברים שתמיד יצאו מרוצים.
לא ניסיתי אף פעם להתווכח אפילו על שקל - ותמיד קיבלתי הצעה הוגנת מייד בהתחלה.
אני שמח לקרוא כתבות כאלה.
תצליח ובגדול - מגיע לך!

אורי אייל.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
למרות שאני כאן בתפקיד ולרוב אינני מגיב לכתבות, אני מוכרח לציין כמה עובדות שבוערות בי.

-מניסן רכשתי את המערכת הראשונה שלי.
-השירות והסבלנות שהיו לו פשוט גרמו לי להרגיש כאילו אני בקבוצת תמיכה אודיופילית.
-לקחתי ממנו המון טיפים האזנתיים שהיום הם משתמשים אותי בבחירת מוצרים עבורי.

שומר פינה חמה בלב לחנות הזו בזכות שלושת הסיבות הללו ועוד.

תמשיכו בדרככם הפוריה והפיצו את תורת האודיו האיכותי ללקוחותיכם. זה טוב לשוק האודיו כולו.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
היה שם בעבר בחור בשם אבי,נדמה לי שזה שמו? לפני המעבר -בזמן שהם היו "חנות קטנה ומטריפה..."
בכל אופן הבחור הזה היה חביב במיוחד ובעל ידע עצום בתחום שתמיד שמח לכוון ולעזור בדילמות כאלו או אחרות בבחירת מוצרים
או סתם יעוץ סבלני. :בעד:
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
כיף לקרוא על חנות ששומרת על האופי שלה ולא הופכת לעוד חנות טלוויזיות כמו כולם .
 

Boazon

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
כלקוח צעיר, בעל תקציב מוגבל, אני בד"כ מחפש את אותם מוצרים מתצוגה או יד שנייה. החוויה שלי בחנות היא די אמביוולנטית. בביקורים בעבר באמת זכיתי ליחס חם, משקיע וסבלני למרות שהבהרתי מראש את גובה התקציב הנמוך. לצערי בשנתיים האחרונות משהו ביחס השתנה (לא קיבלתי מעולם שרות מניסן עצמו, כך שאין זו תלונה אישית כלפיו): יחס הרבה פחות סבלני, ולא נעים לומר - טיפה מזלזל. מיותר לומר שכבר לא קניתי שם, אלא מצאתי מקומות בהם כיבדו אותי כלקוח (וכשאין ברירה גם התחלתי לקנות ולהזמין מארה"ב).
אני מאוד מקווה שהם לוקחים זאת לתשומת ליבם, כי אין תחליף לחנויות מתמחות ומקצועיות.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
המלצה
לכל מי שמחפס רמקול רצפתי שיודע לעשות הכל וגם לנגן מוזיקה וגם לתפקד בקולנוע : אני ממליץ לבדוק קודם רמקול שיש רק אצל ניסן : QUADRAL PLATINUOM M5
רמקול עם אופי גרמני (שזה אומר מפורט מאוד עם בס תפוס ועוצמתי - לא מדובר על רמקול חמים ועגול ) הרמקול מדוייק ומפורט ולמרות זאת מתמודד עם כל סוג מוזיקה . הרמקול משלב מס טכנולוגיות שלא קימות ברמקולים במחיר דומה .
לרמקול יש אח קטו לחללים קטנים יותר M4

ביקורת על הרמקול : http://www.fxentertainment.in/reviewsFile/1010_AV%20MAX_November%202011_Quadral%20Platinum%20M5.pdf
 

gtr

חבר משקיען
הודעות
1,055
מעורבות
463
נקודות
83
מכיר את הברנש

המון שנים.
במילה אחת-נסיך!:כל-הכבוד:
איתן
 

SHMILO

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
1
חנות לא אמינה לחלוטין. הייתי בכצנלסון גבעתיים עם פטיפון מזוודה ישן ( קיבלתי מדוד מבוגר ) בבקשה להראות לי איך אמורים להפעיל את הפטיפון .מיד הבחור שם אמר לי שיש בעיה והוא לא יודע " משהו לא עובד " ויש טכנאי שבא פעם בשבוע והוא מקצועי ויפתור את הבעיה ושאחתום על מסמך תיקון עד 450 שקל ללא צורך לבקש אישור תיקון מהלקוח . האמנתי לבחור.
אחריי יום התקשר אליי ואמר שתוקן . עולה 450 שקל. התקשרתי לדוד שממנו קיבלתי את הפטיפון והסביר לי שהעביר לי פטיפון תקין לחלוטין ובשביל להפעיל ולסובב את הפלטה יש למשוך את מוט של המחט ימינה והכל עובד. מה שלא ידעתי לפני שהגעתי לבדיקה בחנות " פיוז " בגבעתיים.
שאלתי מה תוקן ? הוסבר לי כי הכל פורק נוקה והורכב מחדש ובגלל זה המחיר 450.
מה שכמובן לא נכון . העברתי את הפטיפון לחבר של הדוד שפתח ואמר שלא נגעו בכלום. סה"כ לא ידעתי איך להפעיל את הפטיפון.

חנות לא הוגנת . חנות מקצועית והוגנת הייתה בסה"כ מראה לי איך לעבוד עם הפטיפון ולא גובה שקל .לא אתקרב לשם יותר בחיים . מציע לכולם לא לשים לב לתגובות " מטעם " .

הסיפור אמיתי לחלוטין והיה חשוב לי לשתף כמה שיותר אנשים.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,658
מעורבות
1,409
נקודות
113
זאת חנות, לא מעבדה
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
חנות לא אמינה לחלוטין. הייתי בכצנלסון גבעתיים עם פטיפון מזוודה ישן ( קיבלתי מדוד מבוגר ) בבקשה להראות לי איך אמורים להפעיל את הפטיפון .מיד הבחור שם אמר לי שיש בעיה והוא לא יודע " משהו לא עובד " ויש טכנאי שבא פעם בשבוע והוא מקצועי ויפתור את הבעיה ושאחתום על מסמך תיקון עד 450 שקל ללא צורך לבקש אישור תיקון מהלקוח . האמנתי לבחור.
אחריי יום התקשר אליי ואמר שתוקן . עולה 450 שקל. התקשרתי לדוד שממנו קיבלתי את הפטיפון והסביר לי שהעביר לי פטיפון תקין לחלוטין ובשביל להפעיל ולסובב את הפלטה יש למשוך את מוט של המחט ימינה והכל עובד. מה שלא ידעתי לפני שהגעתי לבדיקה בחנות " פיוז " בגבעתיים.
שאלתי מה תוקן ? הוסבר לי כי הכל פורק נוקה והורכב מחדש ובגלל זה המחיר 450.
מה שכמובן לא נכון . העברתי את הפטיפון לחבר של הדוד שפתח ואמר שלא נגעו בכלום. סה"כ לא ידעתי איך להפעיל את הפטיפון.

חנות לא הוגנת . חנות מקצועית והוגנת הייתה בסה"כ מראה לי איך לעבוד עם הפטיפון ולא גובה שקל .לא אתקרב לשם יותר בחיים . מציע לכולם לא לשים לב לתגובות " מטעם " .

הסיפור אמיתי לחלוטין והיה חשוב לי לשתף כמה שיותר אנשים.

נסיוני איתם שונה. חבר קרוב (גר לא רחוק משם) התקשר אלי ואמר לי שיש לו בעיה בקדמגבר.
אמרתי לו שילך לשם (כי זה מטר ממנו) ויבדוק. הגיע לשם, לא הזדהה כחבר שלי ופשוט נתן להם את המוצר לתיקון. חתם על אותו מסמך בדיוק ולאחר שלושה ימים התקשרו אליו ואמרו לו שהבעיה היא במנורות והוא צריך לרכוש חדשות (הם לא מוכרים כאלה). לקחו ממנו 150 ש״ח עבור בדיקה (הוגן לחלוטין).

לפעמים (לא אומר שזה המקרה) ״החבר של״ לא מדייק. אולי באמת הפטיפון לא עבד כהלכה והטכנאי של פיוז פתח, ניקה והשמיש אותו מעבר למה שהיה קודם.

האם דיברת עם החנות לאחר שהבחור מטעמך בדק? האם סיפרת להם על המקרה?
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
פיוז הישנה באמת הייתה מקום עליה לרגל לאוהבי סאונד ומתחילים בתחום, היה מגוון של ציוד ובעיקר יד שניה מיוחד, לניסן הייתה את היכולת הנדירה לתאם מכשירים בסינרגיה מופלאה אפילו כאלה שזולים.
רוח הזמן אילצה אותו ליישר קו עם השוק העכשווי ולעבוד בעיקר עם יבואני מיינסטרים, העובדים בחנות גם הם מהדור החדש וגישתם בהתאם ובהתאמה לצורכי החנות, זה מה יש לנו היום רבותי.
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
לא בטוח שהתלונה נשמעת לי אמינה , הוא קיבל פטיפון מהדוד ורק אחרי שמסר אותו לחנות התקשר אליו לשאול איך מפעילים ? אחרי שנתן את הפטיפון לתיקון פתאום יש לדוד חבר שיודע לפתוח ולתקן פטיפונים ? מוזר מאוד
אתה כותב שהסיפור אמיתי אבל נרשמת רק אתמול ואנחנו לא יודעים מי אתה , אולי טרול ?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
לא מאמין שמדובר בטרול. אני מאמין שהסיפור אמיתי רק שהוא מוגש אלינו מצד אחד.
הבעיה היא שהמתלונן חדל מלהגיב. הייתי רוצה לדעת אם הוא דיבר עם החנות לפני שהחליט להעלות את זה לכאן.
 

SONYES

חבר משקיען
הודעות
1,659
מעורבות
744
נקודות
113
ש
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור