מסך טלוויזיה LED 42P11F THOMSON במבחן


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,337
מעורבות
719
נקודות
113
שרשור תגובות עבור המאמר: מסך טלוויזיה LED 42P11F THOMSON במבחן
 

א

אורח

אורח
איך שהמחירים יורדים . חבל שלא המתנתי עוד כמה חודשים , וגם אז הייתי כבר אחרי שנה של המתנה.
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
מבדיקות שערכתי לפני מספר חודשים עלתה בראשי התהייה מדוע יצרן כה גדול ומפורסם כמו טומסון לא מייצר בעצמו את המסכים הנושאים את שמו. אני מניח שהדבר נובע בין היתר מעלות היצור הגבוהה הנדרשת לצורך יצירת מסכים בטכנולוגיות השונות, ועל כן רוב רומם של המותגים הגדולים אינם מייצרים למעשה את המסכים בעצמם אלה מתלים את מלכת היצור ליצרנים אחרים שהנם בעלי מפעלים לייצור פנלים כמו: SHARP, HITACHI\Panasonic, LG\PHILIPS, SAMSUNG, CHIMEI, AOC, ואחרים.

לכן רציתי לשאול אותך מי למעשה מייצר את המסך הזה ודגמים אחרים של המותג "טומסון"?

בתודה מראש: MAX!
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אני לא יודע מי מיצר את כל דגמי המותג השונים, בנוגע למקור המסך הספציפי הזה, התייחסתי לכך בכתבה.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
בטווח המחירים הזה

הייתי מוסיף עוד קצת וקונה את הפלאזמה46U20 של פנסוניק . אתה מקבל יופי של מכשיר באזורה 5K ופי 10 יותר טוב מכל LCD שהוא LED או לא LED בשוק . נכון יש בעיה של השתקפות אבל הבדלי הרמות בין המכשירים הם תהומיות .
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
לליאור קרן שלום רב! הבנתי מדבריך שאינך יודע מי מייצר את המסכים עבור חברת טומסון!, אולם האם אני צריך להסיק ממה שנכתב בסקירה שלך את המסך כי היצרן של הדגם הספציפי הזה הנה חברת האלקטרוניקה הקוריאנית SAMSUNG?...

כמו כן רציתי לציין שיש נם יצרנים שכן מדגישים את היות המוצר שלהם בעל פאנל של יצרן כזה או אחר!. האם היצרנים מנסים במכוון להסתיר את זהות מייצר המסך בשל החשש שמדובר למעשה ביצרנים נישאים ולא מוכרים במקרה הטוב, או טיב סחורה גרוע ויצרנים קטנים במקרה הרע?...

אני מקבל לפעמים את התחושה העצובה שליצרנים רבים וגם מוכרים מאוד יש מה להסתיר, ואם המסך טוב כמו שהם מצהירים הזי אני חושב באופן אישי שעדיף להם כן לציין את זהות היצרן וכך למעשה להגדיל באופן משמעותי את המוניטין שלהם כלפי ציבור הרוכשים המיועד!.

"הרי מוצר טוב מבית טוב הוא ההוכחה החזקה ביותר לטיב המוצר, ולא עוד פרסומת או מדביקה נוצצת!"

תחשבו על זה!!!
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
לליאור קרן שלום רב! אני יודע שאינכם נוהגים לסקר מוצרים של מותגים אותם אתם מכנים "מותגי מדביקה", אולם מכיוון שמדובר ביבואן גדול מאוד כ-"אל כל אלקטרוניקה" - שהינו היבואן הרישמי של המותג SANSUI בישראל, ובעל רשת עולם הקולנוע הייתי שמיח מאוד אם בכל זאת תועילו לסקור את אחד ממסכי ה-LED החדשים של SANSUI, כך שתהיה גם לאלו המעוניינים לרכוש מסכים בסדר מחיר דומה את האפשרות לתהות על קנקנו.

נ.ב: מבדיקות שערכתי התברר לי כי אנשים רבים ראו את המוצר והתרשמו ממנו לטובה!
בתודה מראש: MAX!
 

eldo

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
124
נקודות
43
Sansui זה מדבקה, וכך גם Thomson.
 
נערך לאחרונה ב:

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
מקס, כפי שכתבתי בסקירה, הצורה החיצונית וגם סידור החיבורים מרמזים מאוד על עובדת היותו מבוסס סמסונג.
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
אם מה שכתבתה אכן נכון רציתי לשאול בהתבסס על תמונתו של מוצר SANSUI 3211 HTL USB SAKURA שמוצג בלינק שצרפתי לבקשתי לפי דעתך המלומדת על איזה חברה מבוססים מסכי הלד של SANSUI?

בתודה מראש: MAX!
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
דרך אגב ראיתי גם באתר היבואן טלוויזיה 55 אינץ' SANSUI אשר הטפריטים שלה דומים וכמעט זהים לטפריטים המצויים בטלוויזיית ה-LCD 32 אינץ' מבית SHARP שסקרתם לאחרונה.

האם אני צריך להסיק מכם שהפאנל במוצר זה הינו של SHARP ושהמוצר מבוסס על מוצרים מבית SHARP?

נ.ב: המור הנו בעל פאנל בעל 1.07 מיליארד צבעים בכל פיקסל 10Bit!

בתודה מראש: MAX!
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אי אפשר לדעת דבר כזה רק לפי מפרט או תמונות באינטרנט.
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
האם מסקרן אותך לבדוק את מסך ה-SANSUI 55 אינץ', ולבצע סקירה על מוצר זה?
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
דרך אגב מדובר במוצר בעל טיונר מובנה לקליטת השידורים הדיגיטליים "עידן+", טכנולוגיית רענון 120hz, מעבד וידאו מסוג XVT - Extreme View Technology, זמן תגובה של 2 מילי שניות, ופאנל 10 ביט.
 

hbs

חבר משקיען
הודעות
971
מעורבות
9
נקודות
18
אתה עובד של היבואן ? מה אתה מצלהב כל כך מהסנסוי הזה
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
לידיעתך הרבה אני עוקב כבר למעלה מעשור בכל מה שקשור לאלקטרוניקה בידורית בכלל ומסכים בפרט!, כבר יצא לי ליראות ולחוות צגים זוועתיים במיוחד של מותגים ידועים ומפורסמים, ומאידך יצא לי להתפעל מצגים ברמה גבוהה מאוד של מותגים הנחשבים לפחות מוכרם.

איני מתלהב משום דבר ואיני עובד אצל אף יבואן או גוף מסחרי כלשהו. אני בסך הכל מעוניין שציבור הרוכשים יקבל את מלא האינפורמציה על מוצרים הנמכרים בישראל הקטנה שלנו, ולא רק של מותגים נחשבים, אלה גם מותגים המכונים מותגי מדביקה.

אני בסך הכל טוען שהשם לא אומר כלום, ולעתים קרובות מוצרים של מותגי מדביקה לא זו בלבד שלא נופלים מין המותגים הגדולים אלה אף לעתים עולים עליהם: אם זה בתחום התמיכה בשפת הקודש, ובניית מוצר על פי הצרכים הספציפיים של הקהל המקומי הישראלי. כמובן הכל תלוי ביבואן: אם מדובר ביבואן גדול מוכר, ובעל מוניטין הזי בדרך כלל לא מדובר בסחורה סוג ג', אלה במוצרים אשר עברו את כל הבדיקות המחמירות הן בטיב המוצר והן בתקני הבטיחות.

יתרה מזו אם אינך יודע אפילו יצרנים מוכרים מאוד מייצרים את המוצרים שלהם אצל חברות אחרות: דוגמה מצוינת לכך הנה חברת הענק סוני שאמורה להפסיק בהדרגה את יצור טלוויזיות ה-LCD בעצמה, והנה אמורה ליצר את מוצרי ה-LCD שלה במפעלים של יצרניות אחרות בטיוואן בכדאי לצמצם עלויות בעקבות חובות הענק של התאגיד.

יתרה מזו אם אינך יודע יש מספר מצומצם מאוד של חברות המייצרות פאנלים. טענה רווחת אחרת אומרת כי מוצרים של מותגי מדביקה משתמשים ברכיבים של דור או שניים אחורה {כלומר חלפים של דגמים קודמים}!: טענה זו הייתה אומנם שכיחה יותר לפני 5 שנים, אולם היום בדרך כלל כמעט כל יצרן משתמש ברכיבים החדשים ביותר הקיימים בשוק, בייחוד כאשר כל המפעלים הגדולים מפסיקים לייצר רכיבים אלה!. אז אני מציע לך ללכת לאחת מחנויות האלקטרוניקה הקרובות אל מקום מגוריך וליראות בעצמיך: "אל תביט בתווית אלה בתמונה על המרקע" זה משפט המפתח!

אז שיהיה בהצלחה!!!
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
אתה צודק לגבי תמיכה בעברית, למשל, שיכולה להופיע במותג מדבקה ולא אצל מותג רשמי גדול, אבל, לגבי איכות תמונה, אני עוד לא זכיתי לראות מותג מדבקה שמציג תמונה שוות ערך באיכותה למותג מוביל במחיר וגודל דומה.
בנוסף, בפרמטרים אחרים של תפריטי כיול למשל, האפשרויות במסכי מדבקה יהיו מצומצמות ביותר לעומת תפריטי כיול של מותגים מובילים - שם ניתן לכייל את המסך להציג תוצאות טובות אף יותר בהשוואה.
סוני מייצרת את פאנלי ה- LCD במסכים שלה במפעל המשותף עם סמסונג, חברות אחרות רוכשות פאנלים אצל LG או שארפ (היו גם מיזמים משותפים כמו ה- IPS אלפא של פנסוניק והיטאצ'י למשל) וזה ענין מקובל בהחלט, אבל זה לא מסתכם רק בכך, משום שאיכות מעבדי הוידאו במותגים המובילים משפיעה גם היא מאוד על התוצר הסופי.
סיבה נוספת שמונעת ממני לבחון מותגי מדבקה בדרך כלל היא בגלל מקרים בעבר, בהם בדגם מסויים השתנה פתאום ספק פאנל ה- LCD, זאת מבלי שמספר הדגם ישתנה גם הוא וכך התקבלה איכות תמונה אחרת מזה של המסך ה-"מקורי".
 

Max

אוהב את התחום
הודעות
62
מעורבות
3
נקודות
8
ליאור קרן היקר שלום רב! יכל מאוד להיות שלא יצא לך ליראות מסכים של מותגי מדביקה השווים באיכותם למסכים של מותגים מובילים, אולם לי יש ניסיון אישי עם זה: לפני מספר חודשים הורי רכשו לבית מסך מבית LG בגודל 32 אינץ של היבואן המקביל "י שלום". במקביל אנחנו מחזיקים בשלושה דגמי טלוויזיות LCD: מסך ראשון FUJICOM LC22G72+DVD מסדרת DIVINE, מסך SANSUI 3210 FHD USB מסדרת SAKURA, ומסך SANSUI 42 מדגמי 2009 בעל פאנל של LG. הריני מציג לך את המסקנות שלי: גימור - איכות הגימור של המסכים הללו טובה יותר מזו של מסך ה-LG, והדבר נכון גם לגבי איכות הפלסטיק ממנו מוצרים אלו מורכבים. בנוסף על כך מסכים אלו מאסיביים יותר מה-LG במידה ניכרת. בנושא איכות התמונה אני מוכרך לציין ש-LG נראה לאחר כיול בסיסי באמצעות תוכנת כיול קצת חד יותר מהאחרים, אולם חדות זו בייחוד בשידורים רגילים SD מביאה את אופי התמונה לגרעיניות שקצת מציקה בעין לאומת המסכים האחרים בבית שהנם בעל אופי הדומה יותר לתמונה המתקבלת במסכי פלסמה למשל. בנוסף עלי לציין כי רוב מסכים של מותגי מדביקה שיצא לי ליראות כוללים הרבה יותר נקודות חיבור מאשר אצל המתחרים הידועים בטווח מחיר ותקציב בינוני עד נמוך, ובדרך כלל דגמים המצויידים בחיבורים כגון USB DIVX HD למשל בעל יכולת תמיכה בכתוביות בעברית עשויים לעלות במקרים מסויימים כלפיים מדגמים אלו. בנושא איכות הצבעים ההבדלים הנם מינוריים למדי וכמעט אינם מורגשים. איכות השחור דומה מאוד אם כי קצת יותר טובה במסך ה-LG, אולם בצפייה של אדם ממוצע כמעט ולא יחוש בהבדל.

נ.ב: עלי לציין כי רוב רובם של האנשים שביקרו אצלנו דווקא מאוד התלהבו מהמסכים הללו הן מאיכות התמונה והן מהפן הוויזואלי. ולסיום זווית הצפייה הנה זהה כמעט לחלוטין במסכים אלו עם נטייה קלה לטובת דגם ה-SANSUI 42, וה-SANSUI 3210 FHD USB SAKURA כאשר בדגמים אלו ניתן לשבת כמעט בכל זווית צפייה שתרצה כאשר בזווית של 177 מעלות ישנה ירידה מסויימת באיכות הצבעים על המסך.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
יכול להיות שיש דגמים עם יותר חיבורים ויכול להיות שישנם אנשים שלא ממש יבחינו בהבדלי התמונה, אבל, עבורי, כבודק מסכים, איכות תמונה היא הפרמטר החשוב ביותר בבדיקת מסך ועל זה, ברוב המקרים יקום או יפול דבר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור