מגבר חיפוש מגבר לAURUM CANTUS - VOLLA


TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
.

"אגב בטרמולו גם האליפסה לא התמודד מי יודע מה עם סימפוניות מורכבות {בדקתי את זה באופן אישי}
ובאמת יכול להיות שהאלקטרוניקה שם לא עושה טוב לרמקולים".


לפני כחודש האזנתי בניו-יורק, אצל stereo exchange (הדילר המקומי) לאליפסה מחוברת לסט הגברה ומקור של מקינטוש (שפופרות), משהו כמו 26,000 $ לשני מנוהולוקים ועוד איזה סכום מופרע נוסף לקדם. התוצאה לטעמי הייתה מאוד לא מרשימה, בלשון המעטה.
 

Rubi

אוהב את התחום
הודעות
109
מעורבות
0
נקודות
0
.

"אגב בטרמולו גם האליפסה לא התמודד מי יודע מה עם סימפוניות מורכבות {בדקתי את זה באופן אישי}
ובאמת יכול להיות שהאלקטרוניקה שם לא עושה טוב לרמקולים".


לפני כחודש האזנתי בניו-יורק, אצל stereo exchange (הדילר המקומי) לאליפסה מחוברת לסט הגברה ומקור של מקינטוש (שפופרות), משהו כמו 26,000 $ לשני מנוהולוקים ועוד איזה סכום מופרע נוסף לקדם. התוצאה לטעמי הייתה מאוד לא מרשימה, בלשון המעטה.

אם ולכולם היה טעם משותף אז לא היה מקום לכ"כ הרבה חברות רמקולים \ הגברה :) .
יש כתב מאוד ידוע (לא זוכר את שמו כרגע) שיש לו אליפסה והוא מגדיר את הרמקול הזה כקסם. שוב, זה טעם אישי נטו. אבל לא פה הנקודה, הנקודה הייתה שנמר טען טענה שיש בה הגיון ואני נתתי את דעתי עליה ע"פ מה ששמעתי.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
כתוב בפירוש: ירידה של 6 די.בי ב - 40 הרץ.

זה לא נקרא לרדת ל - 40 הרץ.

מעבר לזה, זה וויכוח עקר. מי שחושב שרמקול קטן יכול לנגן מוזיקה סימפונית כבדה עם הנוכחות, הגודל, העומק והבאס שמספקים אותו, שיהנה. אותי ורבים אחרים זה לא מספק בסוג מוזיקה זה.

הוסיף ואומר החלק התחתון לא חשוב רק לסינפוניות גדולות !!!
רול גברי וגם קול של זמרות עם בייצים לא ישמע לעולם מושלם ללא חלק תחתון.
פסנתר בודד ללא חלק תחתון אין תיבה , אותו דבר עם קונטרה בס - יש מייטרים אן תיבה .
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,027
מעורבות
96
נקודות
48
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול אתם שיגעתם את הפורום כאילו אתם קונים ושכחתם את הבחור הנחמד בצד הוא יחליט ורק הוא ולא כל ההויכוחים על רמקול שלך טוב או לך טוב לדעתי לא רמה בכלל אתם עקשנים לא רוצים לקבל את האמת די עם המסחר לעזור צריך לא יותר מיזה!! שבוע טוב!
 

a_yaron

אוהב את התחום
הודעות
211
מעורבות
3
נקודות
18
דיבורים כמו חול ואין מה לאכול אתם שיגעתם את הפורום כאילו אתם קונים ושכחתם את הבחור הנחמד בצד הוא יחליט ורק הוא ולא כל ההויכוחים על רמקול שלך טוב או לך טוב לדעתי לא רמה בכלל אתם עקשנים לא רוצים לקבל את האמת די עם המסחר לעזור צריך לא יותר מיזה!! שבוע טוב!

מה בעצם אתה רוצה להגיד בהודעה הזו ??

אומנם הנושא סטה לכיוון שונה מהשאלה הראשונית שלי אבל הנושא מעניין מאוד
לגבי כן/לא רמקול מוניטורי כל הזמן התרידה אותי השאלה כמה צליל יש עוד שאני לא שומע ברמקול בקטעי צ'לו למשל (אני אוהב צ'לו)

השבוע אשמע את את הוולה עם שני מגברי הסטנטה יחד ואת שני הרמקולים הנוספים שאני רוצה לשמוע ואולי נחליט

ירון
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,027
מעורבות
96
נקודות
48
טוב שיהיה רק בהצלחה מכל הלב
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
.


לפני כחודש האזנתי בניו-יורק, אצל stereo exchange (הדילר המקומי) לאליפסה מחוברת לסט הגברה ומקור של מקינטוש (שפופרות), משהו כמו 26,000 $ לשני מנוהולוקים ועוד איזה סכום מופרע נוסף לקדם. התוצאה לטעמי הייתה מאוד לא מרשימה, בלשון המעטה.

נו...ספר מה עוד שמעת? משהו שאהבת?
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
מה בעצם אתה רוצה להגיד בהודעה הזו ??

אומנם הנושא סטה לכיוון שונה מהשאלה הראשונית שלי אבל הנושא מעניין מאוד
לגבי כן/לא רמקול מוניטורי כל הזמן התרידה אותי השאלה כמה צליל יש עוד שאני לא שומע ברמקול בקטעי צ'לו למשל (אני אוהב צ'לו)

השבוע אשמע את את הוולה עם שני מגברי הסטנטה יחד ואת שני הרמקולים הנוספים שאני רוצה לשמוע ואולי נחליט

ירון
מה שלא הייה ברור לאורך הדרך הוא שהכיוון החדש אכן מעניין אותך -- לא הגבת -- ונראה הייה מהצד כאילו אנשים שכחו את בקשתך לעזרה ועפו, באותו שירשור, לכיוונים שמעניינים אותם ואולי לא אותך...:)

עמיר
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
נו...ספר מה עוד שמעת? משהו שאהבת?

האמת שבנסיעה הזו לא שמעתי שום דבר שעשה ממש חשק. רציתי לשמוע שני מגברים שאין בארץ, עם רמקולים דומים לשלי, ולא הסתיייע. כל היתר הפעם לא עשה לי את זה.
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
אולי גם אני סוטה פה מהנושא - אבל רציתי לשאול את המומחים.

לאור העובדה שמוניטורים נותנים לדעת רבים תוצאה יותר מדוייקת טונלית ויותר נעימה מבחינות רבות. אבל חסר להם תחום תחתון. למה אם כך יש קונצנזוס שלא רצוי לחבר למוניטורים איזה סאב טוב שישלים להם את התחום התחתון ? אני יודע שיש עניין של התאמה (כמו בכל ענין - מקור, הגברה, כבלים) - אבל חייבת להיות דרך למצוא את הפתרון שייתן את היתרונות של מוניטורים עם יותר דגש על הנמוכים - לא ?
ואם אין עדיין דרך - למה שכל החברות לעשרותיהן שמוכרות ציוד רב ויקר לא מחפשות דרך כזאת ?
נראה שפתרון כזה ייתן את המקסימום ל 90% מהצרכים של האודיופיל המצוי.
 

yairf

עוסק בתחום
הודעות
2,321
מעורבות
21
נקודות
38
מכיוון שסאב דורש סדרה של כיוונים על מנת להתאים אותו למוניטורים, ולא כל אחד יודע לעשות את זה נכון
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
יש לך סטים מוכנים.
למשל ADAM A5 עם הסאב שלו.

אבל אין הרבה כאלו.
בגדול לסאב בעיות משלו. כי הוא יצור אוטונומי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,232
מעורבות
2,745
נקודות
113
אולי גם אני סוטה פה מהנושא - אבל רציתי לשאול את המומחים.

לאור העובדה שמוניטורים נותנים לדעת רבים תוצאה יותר מדוייקת טונלית ויותר נעימה מבחינות רבות. אבל חסר להם תחום תחתון. למה אם כך יש קונצנזוס שלא רצוי לחבר למוניטורים איזה סאב טוב שישלים להם את התחום התחתון ? אני יודע שיש עניין של התאמה (כמו בכל ענין - מקור, הגברה, כבלים) - אבל חייבת להיות דרך למצוא את הפתרון שייתן את היתרונות של מוניטורים עם יותר דגש על הנמוכים - לא ?
ואם אין עדיין דרך - למה שכל החברות לעשרותיהן שמוכרות ציוד רב ויקר לא מחפשות דרך כזאת ?
נראה שפתרון כזה ייתן את המקסימום ל 90% מהצרכים של האודיופיל המצוי.
נראה לי שרוב אלה שבאמת חושבים ש"מוניטורים נותנים ... תוצאה יותר מדוייקת טונלית ויותר נעימה מבחינות רבות" יכולים לחיות בשלום עם "אבל חסר להם תחום תחתון".

באופן אישי, אני ממש לא חי עם זה בשלום וממש לא נעים לי החוסר הבולט והכואב באיזון הטונאלי, שבהכרח אפריורית אינו יכול להיות מדוייק כשחסרים חלק מהצלילים!

יש אי-דיוק מובנה בטענה לדיוק גדול יותר של מוניטורים :)

וכנראה שחברות שמייצרות מוניטורים יודעות להתאים רכיבי תדר-נמוך מתאימים להם, כך שמי שאוהב מוניטור מסויים, עדיף לו לקנות רמקול "רציני" יותר של אותה חברה מאשר לנסות להתאים סאב בעצמו.

עמיר
 

נערך לאחרונה ב:

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
לא בר-יישום

לאור העובדה שמוניטורים נותנים לדעת רבים תוצאה יותר מדוייקת טונלית ויותר נעימה מבחינות רבות. אבל חסר להם תחום תחתון. למה אם כך יש קונצנזוס שלא רצוי לחבר למוניטורים איזה סאב טוב שישלים להם את התחום התחתון ? - כזאת ?
.

על פניו נראה פתרון אידיאלי רק שמעשית זה רחוק מכך. השלמת סאב לרמקולים קדמיים מצריכה
הרבה משחק,התאמה,רכיבים יקרים,התנסות, וגם כל אלו, לא מבטיחים אחידות מוזיקאלית שווה
בין הסאב לקדמיים. {לא תרצה לקבל בס שינגן לך בנפרד מהשאר}

נכון שרמקול מדפי ייתן לך ברוב המקרים דיוק רב יותר מרצפתי,אבל זה לא אומר שאין רמקולים רצפתיים שעושים את אותה מטלה -העניין הוא שהם עולים הרבה כסף.

מעבר לזה גם אם נניח יהיה סאב שיעבוד בסינרגיה מושלמת עם הקדמיים ,זה עדיין לא יכול להוות תחליף ראוי לרמקולים רצפתיים ממותגים ומרשימים, על כל המשתמע מכך.
 

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
האמת שבנסיעה הזו לא שמעתי שום דבר שעשה ממש חשק. רציתי לשמוע שני מגברים שאין בארץ, עם רמקולים דומים לשלי, ולא הסתיייע. כל היתר הפעם לא עשה לי את זה.


כל הכבוד שאתה מטריח את עצמך עד לחצי השני של כדור הארץ בשביל לבחון/לבדוק הגברה
מתאימה לרמקולים שלך. אני רק יכול לברך אותך שתמצא את מה שאתה מחפש,ואשמח לעידכון כאן. {אם תרצה כמובן}
(Y)
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
על פניו נראה פתרון אידיאלי רק שמעשית זה רחוק מכך. השלמת סאב לרמקולים קדמיים מצריכה
הרבה משחק,התאמה,רכיבים יקרים,התנסות, וגם כל אלו, לא מבטיחים אחידות מוזיקאלית שווה
בין הסאב לקדמיים. {לא תרצה לקבל בס שינגן לך בנפרד מהשאר}

נכון שרמקול מדפי ייתן לך ברוב המקרים דיוק רב יותר מרצפתי,אבל זה לא אומר שאין רמקולים רצפתיים שעושים את אותה מטלה -העניין הוא שהם עולים הרבה כסף.

מעבר לזה גם אם נניח יהיה סאב שיעבוד בסינרגיה מושלמת עם הקדמיים ,זה עדיין לא יכול להוות תחליף ראוי לרמקולים רצפתיים ממותגים ומרשימים, על כל המשתמע מכך.

ממש לא נכון שרמקול מדפי יותר מדויק וברמקול גדול הבס ממסך את המיד - האמירה הרווחת הזאת ממש לא מדויקת !
העדר תחום תחתון נותן תחושה שהמיד יותר נקי וצלול- סברה זו תופסת לרמקולים א- שלא מתוכננים נכון ב- לא ממקמים נכון ג- מתוכננים נכון אך לא משודכים לציוד שיכול להתמודד עם יחידות בס גדולות .
רמקול שמנגן בס נכון והחיבור של הבס למיד הוא טוב ונכון יוצר אוטופייה מוזיקלית ששום מדפי לא מסוגל ליצר .
אפילו בקול של זמרות כמו פטרישייה ברבר או מרצדס סוסה שלא לדבר על זמרים (לאו דווקה טנורים ) והס מלהזכיר פסנתר או קונטרה בס ללא חלק תחתון וסקסופון ......כל שניה קופץ לי משהוא לראש שפשוט לא היה נשמע שלם ללא חלק תחתון .
חשוב לציין שמדפיין כמו המורל הגורינרי או דינהאודיו שמאופינים ביחידת '5.5 תכנון האלמנט מחייב מנועה רב כוח שהופך את הרמקול ללא נציל בעליל ולמרות שאלמנטים אילו יודעים ליצר מיד בס סביר קשה להם להתמודד אם סיגנונות עמוסים (ממטל עד סינפוניות )

הכותב הנ"ל דיסלקט
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
ישנם רמקולים שנבנים בתצורת 2.5 .
מה שאומר שאם המתכנן דאג להפריד ולייצר תיבה איכותית למיד+טוויטר ויצר סוג של מוניטור בפני עצמו היושב על תיבה נוספת שבה יושב וופר/סאב וכו.. שיש לו קרוס חיצוני משל עצמו. או מה שנקרא 0.5 , ולכן יש לנו מוניטור מלא עם כל היכולות עם תיבה נוספת שכבר משמשת כסטנד איכותי + תיבת באס כמו שצריך.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
כל הכבוד שאתה מטריח את עצמך עד לחצי השני של כדור הארץ בשביל לבחון/לבדוק הגברה
מתאימה לרמקולים שלך. אני רק יכול לברך אותך שתמצא את מה שאתה מחפש,ואשמח לעידכון כאן. {אם תרצה כמובן}
(Y)


בוא לא נסחף.....זה לא שנסעתי במיוחד לחפש הגברה. :) אני לא בליגה הזאת.
כולה מנצל הזדמנויות בחו"ל בשביל לשמוע ציוד.
 

tzachi

חבר משקיען
הודעות
2,412
מעורבות
386
נקודות
83
להוסיף על דבריו של נמר
זה לא שמוניטור זה דבר רע פשוט זה סוג של פשרה וצריך לדעת לפניי שקונים טוב טוב מה רוצים ומה הדרך למה שרוצים בכדי לא לזרוק סתם כסף (רמקול ביד 2 ימכר בחצי כסף גם עם הוא ממש חדש ).

בשביל להבין כמה קשה לשדך סב לרמקול מדפי צריך להסתקל על מורל והתהליך שהם עברו עם יחידות הסב לאוקטב : למרות שמדובר בחברה מקצועית בשלבים הראשונים הסבים פשוט לא ישבו טוב עם האוקטב וכל פעם שביקרתי במורל היה שיפור לטובה בסבים , עד שלבסוף בדור המדש של האוקטב (לאחר שנתיים ) השילוב הפך למצויין כך שכל היחידות מנגנות כרמקול אחד .

גם הגורינרי הוא רק רמקול מוניטורי ועם הוא היה מושלם בחלק התחתון סנוספבר לא היו מיצרים רמקולים רצפתיים עם יחידות של '10 .
 

diz1

חבר משקיען
הודעות
1,656
מעורבות
1
נקודות
0
לא מדובר פה על התחום התחתון וכמה נמוך הגוארינרי יורד, מדובר פה על היכולת של הרמקול לשחזר תזמורת פילהרמונית ולדעתי הוא עושה את זה באופן משובח.

אתה לא צריך להתנצל.(Y)
עבורך הרמקול מספק לתזמורת פילהרמונית.
עבורי-לא
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור