ההבדל בין התערוכה והבית


ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
ערב טוב.

כל האמור מטה, נכתב באופן כללי.
אמנם בתערוכה זו לא הייתי, אך לא בדיוק חדש ...
כי בבית הסאונד יותר טוב.
אני לא מצליח להבין למה!

על פניו, יכולות להיות 2 סיבות עיקריות.

1 - אקוסטיקה? ממש לא.
המע' שאני שמעתי אצל חברים, החדר לא היה מושקע אקוסטית!
גם אצלי לא.
אדרבה, יש פעמים שהחדר הנתון בעייתי (כגון הסלון מחובר עם ההול וכו).

2 - המע' ששמעתי אצל חברים, יותר טובות מהמע' בתערוכה? ממש לא!
אצלי בטוח לא.

אני כל הזמן חושב, למה. מה יכולה להיות הסיבה.
גורנישט, אין לי תשובה מספקת.

הגיגים למוצש.

שבוע טוב.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
ערב טוב.

כל האמור מטה, נכתב באופן כללי.
אמנם בתערוכה זו לא הייתי, אך לא בדיוק חדש ...
כי בבית הסאונד יותר טוב.
אני לא מצליח להבין למה!

על פניו, יכולות להיות 2 סיבות עיקריות.

1 - אקוסטיקה? ממש לא.
המע' שאני שמעתי אצל חברים, החדר לא היה מושקע אקוסטית!
גם אצלי לא.
אדרבה, יש פעמים שהחדר הנתון בעייתי (כגון הסלון מחובר עם ההול וכו).

2 - המע' ששמעתי אצל חברים, יותר טובות מהמע' בתערוכה? ממש לא!
אצלי בטוח לא.

אני כל הזמן חושב, למה. מה יכולה להיות הסיבה.
גורנישט, אין לי תשובה מספקת.

הגיגים למוצש.

שבוע טוב.
אני לא מצליח להבין איך אתה קובע שאצלך בבית שומעים טוב יותר מאשר בתערוכה אם לא היית בתערוכה?
היו בתערוכה הזו מערכות שנשמעו פנטסטי.

אריה
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
אקוסטיקה והתאמת הסטאפ לחדר.
היו בתערוכה מערכות עם רמקולים גדולים בחדר קטן שכלל ויטרינת זכוכית, מראה גדולה ממול, מרווח צר בין הרמקולים או הצמדה לקירות צד, ריהוט שכלל ספה וכסאות פלסטיק וגם אם פה ושם ראינו כמה לוחות אקוסטיים עדיין מדובר באקוסטיקה מאוד בעייתית ובהחלט יש מצב שזה גרוע יותר מהאקוסטיקה בהרבה בתים.
צריך להיות קוסם על מנת להוציא תוצאה משובחת תוך 24 שעות מסטאפ כזה.
מי שהיה בחדר של יגאל לסרי וראה את החדר הגדול ואופן ההצבה של המערכת והתאמת הסטאפ לגודל החדר תוך כדי הקפדה על המון דברים מבין מדוע אצלו זה נשמע הרבה יותר טוב...
ארז
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
לא ברור איך החלטת שלא מדובר בבעיות אקוסטית, הרי לא היית בתערוכה, הצמדת רמקולים גדולים לקיר, או הצמדת רמקולים אחרים מצידי הרמקול המנגן הן בעיות אקוסטיות שאינן קיימות בבית, מעבר לכך רוב החדרים במלון כך שפעמים רבות רמקולים היו צמודים לקירות הצד. בחללים הגדולים, גודל החלל לא תמיד התאים לרמקול המוצג, ההפרדה בין החללים וכן התכולה בחללים רחוקה מלהיות דומה למה שיש בבית.

דבר נוסף מניסיוני מהתערוכה הקודמת, לא תמיד המציג משדך הגברה/מקור מתאים לרמקול.
בערוכה הקודמת הייתי רחוק מלהתרשם מרמקול שרכשתי כשנה וחצי מאוחר יותר (לאחר האזנה חוזרת) משום שבתערוכה חובר למגבר חלש מידי עבורו.
 

web

חבר משקיען
הודעות
770
מעורבות
488
נקודות
63
דבר נוסף מניסיוני מהתערוכה הקודמת, לא תמיד המציג משדך הגברה/מקור מתאים לרמקול.
בערוכה הקודמת הייתי רחוק מלהתרשם מרמקול שרכשתי כשנה וחצי מאוחר יותר (לאחר האזנה חוזרת) משום שבתערוכה חובר למגבר חלש מידי עבורו.

בטוח בקשר למגבר?
למיטב זיכרוני ערן הדגים את המג׳יקו S3 עם מגבר של לקסמן 900 כמו שאתה קנית, לא?
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,656
מעורבות
1,409
נקודות
113
ערב טוב.

כל האמור מטה, נכתב באופן כללי.
אמנם בתערוכה זו לא הייתי, אך לא בדיוק חדש ...
כי בבית הסאונד יותר טוב.
אני לא מצליח להבין למה!

על פניו, יכולות להיות 2 סיבות עיקריות.

1 - אקוסטיקה? ממש לא.
המע' שאני שמעתי אצל חברים, החדר לא היה מושקע אקוסטית!
גם אצלי לא.
אדרבה, יש פעמים שהחדר הנתון בעייתי (כגון הסלון מחובר עם ההול וכו).

2 - המע' ששמעתי אצל חברים, יותר טובות מהמע' בתערוכה? ממש לא!
אצלי בטוח לא.

אני כל הזמן חושב, למה. מה יכולה להיות הסיבה.
גורנישט, אין לי תשובה מספקת.

הגיגים למוצש.

שבוע טוב.

לא יודע מה יש לך בבית, ומה שמעת.
לי אומנם קשה למצוא משהו שילהיב אותי, פעם אחרונה במינכן דווקא זאת הייתה התערוכה השנייה deluxe עם כמה מערכות מעניינות
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
אריה, גיא.
כתבתי, כי בתערוכה זו לא הייתי, בעבר כן.
גם בעבר, היו מערכות הרבה יותר טובות ויקרות משלי
ועדיין שמעו פחות טוב מקיטוני החביב. מיותר לציין שלא כל המערכות!
אדרבה, אחרי קריאת התגובות והדעות של החברים...
על התערוכה האחרונה, לא בדיוק טעיתי.
(והרי קראתם כמוני, את שלל חוות הדעת של החברים)
מה גם, לא כל החדרים נשמעו כמו החדר של לסרי.

אגב גיא ...
דבר נוסף מניסיוני מהתערוכה הקודמת, לא תמיד המציג משדך הגברה/מקור מתאים לרמקול.
תתפלא, זה גם קרה בתערוכה זו.
כשקראתי על חדר מסויים, איזה מגבר שודך לרמקול - התפלאתי!
(בלי שמות).
לדעתי, עשה עוול לרמקול.

אריה...
היו בתערוכה הזו מערכות שנשמעו פנטסטי.
אין ספק! גם קראתי.
גם בתערוכות קודמות. אז?
רק שזה לא סותר במאומה את דברי.

מיכאל, מעולם לא הייתי בתערוכה בחול, אזי לא יכול להביע דעה.
אגב, בתערוכה אני לא בא במטרה להתלהב. אלא להתרשם ולהכיר.
מה שכן, כשיש מערכות כה איכותיות ויקרות, אני פשוט מצפה ליותר.

ארז.
אין לי ספק שיש סיבה.
זה לא שאני שולל, את סיבת האקוסטיקה.
אדרבה, לדעתי זו סיבה ניכרת.
רק שזה לא מובן לי מאליו. אלו דברים שאני משער.

אני זוכר שבאחד השרשורים שהיו פה בעבר, דנו במיקום הרמקולים בחדר מלבני.
והרוב המוחלט, חשב שהכי טוב, שהרמקולים ישבו על הקיר הצר!
בדירה הקודמת שלי (שהיה סאונד יותר טוב מהנוכחית)
הרמקולים ישבו על הקיר הארוך, של החדר המלבני.
אגב, לא היה לי שום טיפול אקוסטי! למעט דברים טבעיים ...
כגון שטיח, ספה, שידה וכו.

בכל מקרה, זו ההתרשמות מהניסיון שלי.
לדעתכם (מי שחולק עלי) זה הפוך, בתערוכה שומעים יותר טוב?
אחלה.
: -)
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
לפעמים אני מופתע מפוסטים כאלו .

ברור שב 99% הסאונד בבית יהיה טוב מסאונד בתערוכה בהנחה שמדובר באותו סט אפ כמובן.
בבית אתה מכוון ומשחק עם המערכת במשך ימים ושנים עד לתוצאה - פרווילגיה שבתערוכה קיימת לזמן קצר ביותר.
בבית החשמל בליגה אחרת , וכמובן האקוסטיקה פחות בעייתית ובמקרים מסויימים מושקעת .
בתערוכה מקבל המציג יום לפני התערוכה חדר ערום אקוסטית ובמקרה דנן , בחדרים עמדו רמקולים דבוקים לקירות מאחר והחדר צר , ובנוסף לכל זה עוד היה חלון ענק מאחור שהוא אסון אקוסטי ברוחב של 3 מטר.
למי שהציג באולמות הכנסים ולא בחדרי המלון הבעיות האקוסטיות הללו לא היו לו , ולכן חדרים אלו שהם גדולים היו למעשה יתרון.

חוץ מזה לכל אודיופיל רציני וכל אחד שמבין עניין מהתחום , ברור שתערוכה זה רק ל Show ולא אומרת כלום על שום מוצר או רמקול , ואנני מאמין שאדם בר דעת לוקח ברצינות סאונד מחדר מתערוכה - כרפרנס .... אלא אם כן הוא אידיו....

נדיר שבתערוכה שומעים טוב , וזה תלוי במציג שהרכיב מערכת סנרגטית נכונה שהוא מכיר ובמזל משמים שבחדר לא יהיו בעיות אקוסטיות , וגם שמתח החשמל לא יהיה נמוך., וגם אז זה לא אומר שבבית שלך זה ישמע ככה .

תערוכה נועדה להתרשמות , להריח, לראות מקרוב, לגעת, לשמוע כיוונים, מפגש חברים, בריחה מהמשפחה והילדים, לא יותר מזה.

בהזדמנות זו חייב לומר כמי שמכיר את נמר מקרוב וראה איך הוא כבר חצי שנה מכין את התערוכה , ממש כל הכבוד על ההפקה .
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
אמיר, לא מתווכח על זה.
לגיטימי.

מה שכן, בנוגע לחשמל - גורנישט!!
זה אפילו לא מעניין אותי!
אדרבה, כל המע' אצלי מחוברת לשקע אחד.
יתרה מזאת, בכל הנוגע לכבלים - לא משקיע שקל!
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
אמיר, לא מתווכח על זה.
לגיטימי.

מה שכן, בנוגע לחשמל - גורנישט!!
זה אפילו לא מעניין אותי!
אדרבה, כל המע' אצלי מחוברת לשקע אחד.
יתרה מזאת, בכל הנוגע לכבלים - לא משקיע שקל!

לדעתי טעות, בתערוכה קיבלנו בלייב שיעור מעלף אצל אחד המציגים על חשיבות החשמל ומה קורה כשרשת החשמל עושה קצת "קונצים".
 

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
בטוח בקשר למגבר?
למיטב זיכרוני ערן הדגים את המג׳יקו S3 עם מגבר של לקסמן 900 כמו שאתה קנית, לא?

בתערוכה ערן הדגים עם לקסמן 700...
אגב, בהאזנה פרטית שמעתי את המג'יקו עם כל מגבר.מגבר כוח.פרה שיש לערן להציע וזו הסיבה גם שבחרתי ב 900 (פרה ו פאוור)
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
לפעמים אני מופתע מפוסטים כאלו .

ברור שב 99% הסאונד בבית יהיה טוב מסאונד בתערוכה בהנחה שמדובר באותו סט אפ כמובן.
בבית אתה מכוון ומשחק עם המערכת במשך ימים ושנים עד לתוצאה - פרווילגיה שבתערוכה קיימת לזמן קצר ביותר.
בבית החשמל בליגה אחרת , וכמובן האקוסטיקה פחות בעייתית ובמקרים מסויימים מושקעת .
בתערוכה מקבל המציג יום לפני התערוכה חדר ערום אקוסטית ובמקרה דנן , בחדרים עמדו רמקולים דבוקים לקירות מאחר והחדר צר , ובנוסף לכל זה עוד היה חלון ענק מאחור שהוא אסון אקוסטי ברוחב של 3 מטר.
למי שהציג באולמות הכנסים ולא בחדרי המלון הבעיות האקוסטיות הללו לא היו לו , ולכן חדרים אלו שהם גדולים היו למעשה יתרון.

חוץ מזה לכל אודיופיל רציני וכל אחד שמבין עניין מהתחום , ברור שתערוכה זה רק ל Show ולא אומרת כלום על שום מוצר או רמקול , ואנני מאמין שאדם בר דעת לוקח ברצינות סאונד מחדר מתערוכה - כרפרנס .... אלא אם כן הוא אידיו....

נדיר שבתערוכה שומעים טוב , וזה תלוי במציג שהרכיב מערכת סנרגטית נכונה שהוא מכיר ובמזל משמים שבחדר לא יהיו בעיות אקוסטיות , וגם שמתח החשמל לא יהיה נמוך., וגם אז זה לא אומר שבבית שלך זה ישמע ככה .

תערוכה נועדה להתרשמות , להריח, לראות מקרוב, לגעת, לשמוע כיוונים, מפגש חברים, בריחה מהמשפחה והילדים, לא יותר מזה.

בהזדמנות זו חייב לומר כמי שמכיר את נמר מקרוב וראה איך הוא כבר חצי שנה מכין את התערוכה , ממש כל הכבוד על ההפקה .

סליחה אבל אני חולק על חלק מהדברים של פותח הפוסט ושל כמה נוספים..
ראשית, מציגים שרוצים יכולים לחבר הציוד לרג׳נרטור איכותי שבונה סינוס גל מתח מחדש ומספק חשמל נקי ומיוצב בדיוק למתח הרצוי ומנקה כמעט לחלוטין Thd ואז החשמל במקום לא ממש משפיע אליהם.
הנה אביעד מוכר אחד, אין השקעה יותר טובה בתחום בעיני מהמכשיר הזה.
דבר נוסף, החדרי כנסים כן מטופלים אקוסטית, הרבה יותר מרוב הסלונים של אנשים בבית, למעט אנשים שיש להם חדרים ייעודיים ובודדים שלמרות שמדובר בסלון, מעמיסים אקוסטיקה.
לכן הם נותנים רפרנס ראוי ביותר לרוב הלקוחות הפוטנציאלים. מי שיש לו חדר מטופל לעילא ולעילא גם ככה יודע שהוא יכול להוציא מהציוד יותר מאיך שהוא נשמע בתערוכה, בד״כ יש לו הרבה נסיון והוא יודע לזהות בציוד את מה שהוא צריך והוא יחזור ויישמע אותו.
אומנם החדרים מטופלים להרצאות ודיונים ולא לתחום תחתון אבל ניתן להוסיף מספר לוכדי באסים ולסגור עניין באופן סביר לתערוכה. זה לא בשמיים. לסינרגטיק ריסרץ' יש לוכדי באס שעושים עבודה מדהימה, שניים-שלושה כאלו ויחד עם הרג'נרטור, לא צריך יותר
לגבי חדרי המלון, אכן היו מאתגרים..חלון כזה זה באמת לא פשוט, אבל היו היו מציגים שהתמודדו יפה פחות או יותר, בדיוק אלו שיש להם אהבה בוערת לתחום והם לא רק סוחרים.
אגב חבל מאוד שארמה ואביעד לא הציגו היו מאוד חסרים.
 
נערך לאחרונה ב:

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
אמיר, לא מתווכח על זה.
לגיטימי.

מה שכן, בנוגע לחשמל - גורנישט!!
זה אפילו לא מעניין אותי!
אדרבה, כל המע' אצלי מחוברת לשקע אחד.
יתרה מזאת, בכל הנוגע לכבלים - לא משקיע שקל!

אם ניסית על הסטאפ שלך אצלך בבית ולא עשה לך הבדל מובחן משמעותית אז אחלה.
אם לא ניסית - ההפסד כולו שלך.

חבר שלי לא אודיופיל , מחזיק במערכת ממש בסיסית (נגן DVD 696 של פיוניר, רמקולים בוז 301 , רסיבר ק"ב ישן מאוד של מרנץ בערך בן 20 שנים...) וחיבור של כבל חשמל דגם כניסה של טרנספרנט לנגן DVD שינה את הסאונד באופן שהפתיע גם אותי וגם אותו משום שסברתי שיש לזה השפעה רק אם הסטאפ מספיק איכותי.....

אז אם מתוך אידיאולוגיה אינך מעוניין להתנסות - זכותך.
ההפסד כולו שלך.
ארז
 

gds

מושעה
הודעות
2,098
מעורבות
756
נקודות
113
לפעמים אני מופתע מפוסטים כאלו .

ברור שב 99% הסאונד בבית יהיה טוב מסאונד בתערוכה בהנחה שמדובר באותו סט אפ כמובן.
בבית אתה מכוון ומשחק עם המערכת במשך ימים ושנים עד לתוצאה - פרווילגיה שבתערוכה קיימת לזמן קצר ביותר.
בבית החשמל בליגה אחרת , וכמובן האקוסטיקה פחות בעייתית ובמקרים מסויימים מושקעת .
בתערוכה מקבל המציג יום לפני התערוכה חדר ערום אקוסטית ובמקרה דנן , בחדרים עמדו רמקולים דבוקים לקירות מאחר והחדר צר , ובנוסף לכל זה עוד היה חלון ענק מאחור שהוא אסון אקוסטי ברוחב של 3 מטר.
למי שהציג באולמות הכנסים ולא בחדרי המלון הבעיות האקוסטיות הללו לא היו לו , ולכן חדרים אלו שהם גדולים היו למעשה יתרון.

חוץ מזה לכל אודיופיל רציני וכל אחד שמבין עניין מהתחום , ברור שתערוכה זה רק ל Show ולא אומרת כלום על שום מוצר או רמקול , ואנני מאמין שאדם בר דעת לוקח ברצינות סאונד מחדר מתערוכה - כרפרנס .... אלא אם כן הוא אידיו....

נדיר שבתערוכה שומעים טוב , וזה תלוי במציג שהרכיב מערכת סנרגטית נכונה שהוא מכיר ובמזל משמים שבחדר לא יהיו בעיות אקוסטיות , וגם שמתח החשמל לא יהיה נמוך., וגם אז זה לא אומר שבבית שלך זה ישמע ככה .

תערוכה נועדה להתרשמות , להריח, לראות מקרוב, לגעת, לשמוע כיוונים, מפגש חברים, בריחה מהמשפחה והילדים, לא יותר מזה.

בהזדמנות זו חייב לומר כמי שמכיר את נמר מקרוב וראה איך הוא כבר חצי שנה מכין את התערוכה , ממש כל הכבוד על ההפקה .

אכן,

החלון האחורי היה זוועה לכולם ולכן כתבתי ביום הראשון שהדיפיוזר-סופג הענקי (19 אל"ש) שהיה בחדר של דאץ' אנד דאץ' אם אני לא טועה עשה נפלאות לביטול הבעיה ואי אפשר לזקוף את הכל ל RC.

זה היה די מגוחך לראות מערכות עם כבלי מתח שני צול שעולים ת'לפים מחוברות למפצל שמחובר לשקע ישראלי עלוב שהולך לאיזה לוח עלוב של המלון, ודאי שאספקת חשמל טוב היתה מקפיצה שם מערכות בהרבה.
 
נערך לאחרונה ב:

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,346
מעורבות
882
נקודות
113
למדתי במשך השנים שאודיופילים מפתחים אוזני עטלף ויכולות גבוהות בניתוח וביקורת סאונד בשעה שמקשיבים למערכות של אחרים, ומסיבות עלומות אותן יכולות שמיעה וביקורת יורדות פלאים בהאזנה למערכת שלהם...
 

viamusic

אוהב את התחום
הודעות
258
מעורבות
48
נקודות
28
יש רק תשובה אחת:
אתה טועה
 

ארמה אודיו

עוסק בתחום
הודעות
1,320
מעורבות
963
נקודות
113
למדתי במשך השנים שאודיופילים מפתחים אוזני עטלף ויכולות גבוהות בניתוח וביקורת סאונד בשעה שמקשיבים למערכות של אחרים, ומסיבות עלומות אותן יכולות שמיעה וביקורת יורדות פלאים בהאזנה למערכת שלהם...

חח אין לך מושג כמה אתה צודק.
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
גיא, ארז.
אני לא שומע הבדלים, ברמת כבלים. בין אם רמקול, חשמל וכו.
(מדגיש - אני).

חח אין לך מושג כמה אתה צודק
אז מה שאתה אומר בעצם, שהמע' שלו נשמעת .... !!
: -)
 

web

חבר משקיען
הודעות
770
מעורבות
488
נקודות
63
בתערוכה ערן הדגים עם לקסמן 700...
אגב, בהאזנה פרטית שמעתי את המג'יקו עם כל מגבר.מגבר כוח.פרה שיש לערן להציע וזו הסיבה גם שבחרתי ב 900 (פרה ו פאוור)
:מבולבל::eek:
מזל שהיכרתי אותם מקודם :D
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
גיא, ארז.
אני לא שומע הבדלים, ברמת כבלים. בין אם רמקול, חשמל וכו.
(מדגיש - אני).

מצד אחד - סבבה לך , חסכת הרבה כסף...
מצד שני אני מצטער בשבילך כי לי זה נשמע כמו חובב סרטים שצופה במסך בסיסי כי הוא עיוור צבעים....
אבל הדבר היחיד שחשוב זה שאתה מבסוט מהסטאפ שלך.
כל השאר ממש לא משנה.
ארז
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור