הבמה המרכזית: רן לוי מסכם את תערוכת Digitown 2019


עומר קרני

עוסק בתחום
הודעות
11
מעורבות
11
נקודות
3
רן,
ההולנדיות מודות לך על מדליית הזהב המוגברת.

הן התוודו בפניי שבאו למלון קצת מופקרות, עם שיער מיד פזור ועקבים מוגזמים שאולי ערערו קצת את היציבות בגובה.
מאשימות את המלון..o_O רצפה עקומה, אמרתי להן.

מסרו לי למסור לך שאתה, ו/או אחרים, מוזמנים להזמין אותן לביתכם ולהאזין להן , בסביבה נעימה ורגועה.

בברכה
 

Audio Extreme

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
33
נקודות
28
mg30.7.jpg
צפה בקובץ המצורף 46090
אם אתה כבר כאן, אשמח אם תרחיב קצת, כי הייתי ביום השני, אכן התפעלתי מהצליל, אבל גם התפלאתי איך מקור SOUND נוסף עומד מטר מאחורי הפאנלים הקדמיים ומקבל אותו סיגנאל, בלי ליצור חגיגת התאבכויות.
אז אם הבנתי נכון, הם לא קיבלו אותו סיגנאל, ואחד מהם היה סוג של סאב?

השימוש בפאנל נוסף זו טכניקה בה מגנפן משתמשים בדגם הבכיר, MG30.7 ובעבר הרחוק בסדרת ה Tympni. גם ה "סאבוופר" DWM שלהם משתמש באותה טכניקה. ראה תמונות מעלה. אתה צודק, בטח שיש התאבכות (שיכולה להיות חיובית או שלילית) ודרך ניסוי ותהייה ניתן בעצם לעשות Fine Tuning לזוג הראשי. האפקט יכול להיות מדהים כי 1 + 1 יכול להיות הרבה יותר מ 2. אני לא הייתי מרוצה מהתוצאה שהתקבלה בהתחלה, ובהעדר יכולת להשפיע פאסיבית על האקוסטיקה, החלטתי להשפיע אקטיבית. אמנם פרובוקטיבי, אבל כיף ללמוד משהו חדש.
 

תמונות מצורפות

  • mg30.7.jpg
    mg30.7.jpg
    KB 84.2 · צפיות: 670

מלכיאל

אוהב את התחום
הודעות
51
מעורבות
3
נקודות
8
משהו אחד בטוח אפשר לומר על היצרן מגנפלנר.
עם הטכנולוגיה המוכרת, פשוטה, חוצת כל תקציב וגבולות זמן ובטח סאונד.
במציאת ארטדיירקטורים ופרסומאים הם לא עושים את הבחירות הנכונות :)

לטעמי ביום הראשון (בשני לא הייתי) הסאונד נשמע יותר בכיוון הזה:

Screen Shot 2019-10-24 at 20.28.53.jpg
 

תמונות מצורפות

  • Screen Shot 2019-10-24 at 20.28.53.jpg
    Screen Shot 2019-10-24 at 20.28.53.jpg
    KB 130.4 · צפיות: 674

leni

אוהב את התחום
הודעות
476
מעורבות
130
נקודות
43
?
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
רן,
ההולנדיות מודות לך על מדליית הזהב המוגברת.

הן התוודו בפניי שבאו למלון קצת מופקרות, עם שיער מיד פזור ועקבים מוגזמים שאולי ערערו קצת את היציבות בגובה.
מאשימות את המלון..o_O רצפה עקומה, אמרתי להן.

מסרו לי למסור לך שאתה, ו/או אחרים, מוזמנים להזמין אותן לביתכם ולהאזין להן , בסביבה נעימה ורגועה.

בברכה

חחחחחח. אהבתי.
אבל על מנת שיבינו מי הכותב אז הנה. זהו ערן קרני, היבואן של דאץ׳ אנד דאץ׳.
 

אורחכתום

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
5
נקודות
8
משהו אחד בטוח אפשר לומר על היצרן מגנפלנר.
עם הטכנולוגיה המוכרת, פשוטה, חוצת כל תקציב וגבולות זמן ובטח סאונד.
במציאת ארטדיירקטורים ופרסומאים הם לא עושים את הבחירות הנכונות :)

לטעמי ביום הראשון (בשני לא הייתי) הסאונד נשמע יותר בכיוון הזה:

צפה בקובץ המצורף 46092


לא הבנתי, אבל אני תומך בשיטות ההדגמה שלך, בו בזמן שאני מוחה על ההחפצה.
 

אורחכתום

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
5
נקודות
8
צפה בקובץ המצורף 46091 צפה בקובץ המצורף 46090

השימוש בפאנל נוסף זו טכניקה בה מגנפן משתמשים בדגם הבכיר, MG30.7 ובעבר הרחוק בסדרת ה Tympni. גם ה "סאבוופר" DWM שלהם משתמש באותה טכניקה. ראה תמונות מעלה. אתה צודק, בטח שיש התאבכות (שיכולה להיות חיובית או שלילית) ודרך ניסוי ותהייה ניתן בעצם לעשות Fine Tuning לזוג הראשי. האפקט יכול להיות מדהים כי 1 + 1 יכול להיות הרבה יותר מ 2. אני לא הייתי מרוצה מהתוצאה שהתקבלה בהתחלה, ובהעדר יכולת להשפיע פאסיבית על האקוסטיקה, החלטתי להשפיע אקטיבית. אמנם פרובוקטיבי, אבל כיף ללמוד משהו חדש.

זהו, שברמקול שאת התמונה שלו הבאת, הם ממקמים את הפאנלים כך שהמרחק שלהם מהמאזין זהה. אצלך, מה שיצא מהפאנלים האחוריים מגיע לאוזן אחרי זמן מה, מה שאומר שבתלות בתדר, נוצרות התאבכויות בונות או מבטלות.
 

Audio Extreme

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
33
נקודות
28
זהו, שברמקול שאת התמונה שלו הבאת, הם ממקמים את הפאנלים כך שהמרחק שלהם מהמאזין זהה. אצלך, מה שיצא מהפאנלים האחוריים מגיע לאוזן אחרי זמן מה, מה שאומר שבתלות בתדר, נוצרות התאבכויות בונות או מבטלות.

צודק - אבל אם לדייק, ב MG30.7 היצרן ממליץ על הפרש רדיוס של 15 סמ בין הפאנלים של הבאס וטוויטר/מיד. כמו כן הפאנל של הבאס אמור להיות מוטה וורטיקלית ע"י ניסוי ותהייה. בפועל בגלל שבתערוכה הייתי עם דיגמי כניסה, ה 0.7 כבר מוטה הוריזונטלית אם אני רוצה או לא.... בקיצור, לא נותר לי אלה לנסות ומה שאתה רואה בתמונות זה מה שבסוף קימבנתי. אני מבטיח לשחק עם זה בעסק, ואתה (אורח כתום) מוזמן לשחק איתי :)

אני בטוח שרוב מי שקורא את השורות האלו איבד אותנו מזמן, אז בו נסתפק בכך שבסוף היה סאונד טוב בחדר. שבת שלום
 

ronensud

חבר משקיען
הודעות
1,193
מעורבות
733
נקודות
113
עומר קרני!!!
נמר החליט שאתה ערן!!!
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
חחחח. עומר עומר. סליחה חביבי. יש לנו גם ערן קרני.
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,066
מעורבות
1,563
נקודות
113
Dutch & Dutch זה המוניטורים הענקיים שעולים 57,000 ועובדים עם bluetooth?
 

haim sultan

חבר משקיען
הודעות
730
מעורבות
291
נקודות
63
עומר קרני!!!

עומר היקר, ברוך המצטרף!

גילוי נאות, את עומר אני מכיר אישית משני ביקוריו בביתי, עת החלטתי לטפל אקוסטית בחדר.
עומר אמן בתחומו, מאחוריו מאות אולפנים (כ-400) שעיצב וטיפל בהם אקוסטית, ואם החליט להיכנס לתחום, אזי מצפה לנו איש עם נסיון רב בתחום והעשרה בידע האקוסטיקה.

אני אישית מאוד נהנתי מהתוצאה שבקעה מההולנדים/ות.
אני מאחל לך הצלחה רבה בתחום, וכך נוכל להנות, הן מהאיש והן מהמוצרים אותם הוא מייצג וייצג בעתיד.

בהצלחה! :כל-הכבוד:(ורד)
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
לא ממש קשור - רגע של לשון.
הרוב פה כותבים "ניסוי ותהייה" ביטוי שמקורו ב TRIAL AND ERROR בלשון הגוים...

https://hebrew-academy.org.il/2017/12/20/ניסוי-וטעייה-או-ניסוי-ותהייה/
 

ח_ג_י

חבר משקיען
הודעות
1,480
מעורבות
477
נקודות
83
החבר'ה פשוט לקחו את זה צעד קדימה.
אחרי הטעייה באה התהייה.
: -)
 

DavidGil

חבר משקיען
הודעות
1,870
מעורבות
1,864
נקודות
113

exupgh12

חבר משקיען
הודעות
4,889
מעורבות
3,005
נקודות
113
שני הסנט שלי... לא מסתמך על סאונד בתערוכה, מניסיון גם מערכת נפלאה עלולה להישמע בינוני ואף פחות מזה בתערוכה ולככב בבית, כך קרה עם המג׳יקו שלי.

בקיצור, ראיתם, התרשמתם יותר או פחות, גשו לשמוע בתנאים אופטימליים ותקבלו הצצה אמיתית למה שכל רכיב או סטאפ מסוגל לבצע.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור