הבמה המרכזית: רן לוי מסכם את תערוכת Digitown 2019


יאיר ל

חבר אתר
הודעות
14
מעורבות
4
נקודות
3
אין ספק שצליל של מערכת הוא דבר סובייקטיבי ועם חלק מההתרשמויות של רן הסכמתי ועם חלק פחות.
אחת המערכות שהייתה אכן הפתעה היתה ה dutch & dutch עם הרמקולים המוגברים.
מסקרן אותי להבין למה ההגדרה היא שזה "הדבר הבא" במערכות אודיו ולא מטעמי הטהרנות של כל מרכיב בנפרד, אלא בגלל הבעיות האינהרנטיות של השראות מגנטית שנובעת מהקרבה הפיזית של הרכיבים.
אין ספק שהצליל היה מרשים כך שיש פתרון לבעיה ובכל זאת, זה העתיד?
 

אהרון66554

אוהב את התחום
הודעות
207
מעורבות
67
נקודות
28
תודה לכל אלו שעסקו במלאכה- יבואנים ומארגנים כאחד! תודה רבה!

אציין שזו פעם ראשונה שלי בתערוכה מסוג זה, הופתעתי! אבל שום דבר לא הפיל אותי מהכיסא (אולי פרט למערכת של עופר שחורי)

מקום 1 שלי- עופר (מאסטרו) כן, למרות שביום הראשון הסאונד לא נגע בי כ"כ, אבל האיזון והבמה היו מהטובים ששמעתי בחיים! כנראה איזה עניין קטן היה שם שהסאונד קצת לא השתחרר מהרמקולים.

מקום 2- החדר של סוניק בליס- היה שם משהו מאוד מיוחד שמאוד מאוד אהבתי- אולי הרמקול טיפונת היה גדול על החדר, מעניין מאוד לשמוע את הסט הזה בחדר קצת יותר גדול... אחחח איזה סאונד!

מקום 3- סאונדקווסט!!!!! גבי! - מה אומר ומה אדבר, איזה סאונד! בעשירית מחיר מחדר המקום השני שלי!
לטעמי גבי הביא מערכת "ריאלית" (מבחינת מחיר) סט שגם מי שנכנס לתחום אחרי שהתחתן-יוכל לרכוש ולהינות.

כמובן החדר של לסרי שנשמע מדהים!!!! אבל דורש מחיר וחדר שבגדר הזיה לרוב בני התמותה.

בגזרת המאכזבים- פוקאל (טוב אף פעם לא אהבתי את הרמקולים שלהם) החדר עם הלאקטרוניקה של נגרה... אממ ציפיתי ליותר... dutch & dutch- לא הבנתי ממה כולם התלהבו-מחיר מוגזם (מאוד) לתמורה לדעתי. מאוד יכול להיות שהמציגים "הפילו" את הרמקול עם הטופולוגיה המוזרה שהייתה שם.
פיוז עם הקף בלייד 2- מאוד עניין אותי לשמוע את הרמקול הזה, ומה אגיד... התאכזבתי נורא, על הפנים! וגם פה, מאוד יכול להיות שהמציגים "הפילו" את התוצאה לקרשים בגלל אלקטרוניקה... לא יודע.

שוב, תודה לכולם! היה מדהים!
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
אם הייתי צריך לבחור סט-אפ אחד מהתערוכה זה היה זה (אבל אולי
איזה עיקר? שמה שניגן היה תלוי באיכות של מה שחובר לפניו?

ההתייחוס לתוצאה שנובעת בעיקר מרמקולים ולא מסטאפ שלם מטריפה אותי.

קח המיקרו סייקי הזה ושים אותו בכל חדר סביר יחד עם הסטפ אפ של קונדו (לא מדבר על הפונו והפרה) וזה ירים התוצאה לשמים או עד למגבלת צוואר הבקבוק. למרות שלא אוהב את הראש שניגן שם.

"מקור תחילה" מישהו שמע ומיישם את זה? או שזו רק המצאה של LINN?
מאוד מאוד מסכים איתך !
שמעתי את הפטיפון הזה על כמה סט-אפים עם כל מיני ראשים ועדיין לא שמעתי פטיפון יותר טוב כולל שניים במחירים של כמעט 100,000 שח ואני ממש מתאפק לא לציין שמות..חוץ מכמה פטיפונים במחירים ממש מטורפים למשל הדגמים הגבוהים של tech das אולי גם הפחות גבוהים אבל לא יצא לי לשמוע אותם בינתיים. וכמובן המיקרו סייקי 8000
עד כמה שהצלחתי לבודד וזה בספק, כי אני לא מכיר את הרמקולים שחוברו אליו, נדמה לי שמאוד אהבתי את מה שעשו שם הפרה אמפ והפרה פונו שחוברו אליו.
מישהו יודע מה מחיר הפונו שניגן שם ?
ותודה על הכתבה, אף כי, גם אני, כמו רבים אחרים שהגיבו לפני, חושב שונה מאוד מהכותבעל כמעט על כל הסט-אפים.
 

נערך לאחרונה ב:

zs

חבר משקיען
הודעות
4,907
מעורבות
1,588
נקודות
113
כתבה יםה כמו שכתבה צריכה להכתב.
מסכים עם הבחירות ממש לא...
אבל הכל באזני השומע...
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,921
מעורבות
365
נקודות
83
אם הייתי צריך לבחור סט-אפ אחד מהתערוכה זה היה זה (אבל אולי

מאוד מאוד מסכים איתך !
שמעתי את הפטיפון הזה על כמה סט-אפים עם כל מיני ראשים ועדיין לא שמעתי פטיפון יותר טוב כולל שניים במחירים של כמעט 100,000 שח ואני ממש מתאפק לא לציין שמות..חוץ מכמה פטיפונים במחירים ממש מטורפים למשל הדגמים הגבוהים של tech das אולי גם הפחות גבוהים אבל לא יצא לי לשמוע אותם בינתיים. המיקרו סייקי 8000
עד כמה שהצלחתי לבודד וזה בספק, כי אני לא מכיר את הרמקולים שחוברו אליו, נדמה לי שמאוד אהבתי את מה שעשו שם הפרה אמפ והפרה פונו שחוברו אליו.
מישהו יודע מה מחיר הפונו שניגן שם ?
ותודה על הכתבה, אף כי, גם אני, כמו רבים אחרים שהגיבו לפני, חושב שונה מאוד מהכותבעל כמעט על כל הסט-אפים.

אין ספק שהפטיפון מצויין אך ה 8000 זה ליגה אחרת. והטקדאס af3 באמת מבוסס עליו. אני מניח ש 40 שנות קדמה כן עשו משהו במקרה הזה. למרות שכבר אי אפשר לדעת כלום היום עם מה שקורה באודיו.

מה שבטוח שהפתרון של טקדאס של מנוע וואקום ביחידה אחת, הרבה יותר נוח ואלגנטי.

יש לי פרה דומה והיה לי פונו זהה. מניח שגוון הצליל של הפונו תרם לסאונד הכללי. אצלי הוא פחות עבד בזמנו. אבל זה תמיד עניין של שילוב ובתערוכה עשה טוב.
 

845

אוהב את התחום
הודעות
129
מעורבות
100
נקודות
43
איזה עיקר? שמה שניגן היה תלוי באיכות של מה שחובר לפניו?

ההתייחוס לתוצאה שנובעת בעיקר מרמקולים ולא מסטאפ שלם מטריפה אותי.

קח המיקרו סייקי הזה ושים אותו בכל חדר סביר יחד עם הסטפ אפ של קונדו וזה ירים התוצאה לשמים או עד למגבלת צוואר הבקבוק. למרות שלא אוהב את הראש שניגן שם.

"מקור תחילה" מישהו שמע ומיישם את זה? או שזו רק המצאה של LINN?
אין ספק שהפטיפון מצויין אך ה 8000 זה ליגה אחרת. והטקדאס af3 באמת מבוסס עליו. אני מניח ש 40 שנות קדמה כן עשו משהו במקרה הזה. למרות שכבר אי אפשר לדעת כלום היום עם מה שקורה באודיו.

מה שבטוח שהפתרון של טקדאס של מנוע וואקום ביחידה אחת, הרבה יותר נוח ואלגנטי.

יש לי פרה דומה והיה לי פונו זהה. מניח שגוון הצליל של הפונו תרם לסאונד הכללי. אצלי הוא פחות עבד בזמנו. אבל זה תמיד עניין של שילוב ובתערוכה עשה טוב.
הפרה שיש לך שונה מזה והפונו שהיה לך שונה עוד יותר ...:)
 

YOSSI24

חבר משקיען
הודעות
1,916
מעורבות
472
נקודות
83
גם לדעתי לא מדובר בעצמה שהרמקול ניגן אלא בעובדה שהמגבר שדחף את הרמקולים הגיע למצב של קליפינג ופיק רגעי של זרם הרס את היחידות.

זו בעיה בתיכנון הרמקול אם אינך יודע
איזה מגבר לחבר לרמקול כדי לא לגרום
נזק.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
זה מדהים. לעיתים הפערים בין תערוכה לתערוכה בהתרשמות מאותו רמקולים יכולים להיות משמעותיים. בכלל, לרן נסיון כביר בסיקור תערוכות.

אחת הדוגמאות הקלאסיות היא בחדר של דני בכור, בסיקור שנתן לרמקול שהוא בעצמו מאוד אוהב, אך בתערוכה הזו פחות אהב אותו בעוד בקודמת ממש החמיא לו. זה מלמד שרן יודע להתעלם לחלוטין ממה שהוא מכיר והתייחס אך ורק לתוצאה שהושגה בתערוכה כשניכנס לחדר. אהבתי את העובדה שציין שביום השני הוא נשמע אחרת לחלוטין.

אני מדבר כמובן על המגנפאן.

אצלי, בתנאים בדיקה הוא היה נפלא, בתערוכה הקודמת גם.

http://www.dtown.co.il/articles/4263.html

בכלל. אני מאוהב ברמקול הזה.
 

itz56

אוהב את התחום
הודעות
466
מעורבות
30
נקודות
28
נמר וליאור, שוב תודה רבה על התערוכה שארגנתם, עבר כשבוע מאז שביקרתי ועדיין אני מרגיש שאני חי ונושם את כל מה ששמעתי שם, אני קורא ביקורות, וחושב מה עוד אפשר לשפר בסט אפ שלי, לעניות דעתי כל מי שמנסה בציניות להעביר ביקורות מרומזות על ארגון התערוכה פשוט פוגע בכולנו, נמר כל הכבוד על המאמץ, אני מבין כמה זה קשה אחרי כל המאמצים שהושקעו להרים כזו תערוכה מדהימה לקבל עקיצות מטוקבקיסטים, חברה אל תישברו על כל אלף אנשים שגרמתם להם עונג תמיד יהיה קוץ אחד מעצבן
 

אד ליב

חבר משקיען
הודעות
531
מעורבות
323
נקודות
63
נמר וליאור, שוב תודה רבה על התערוכה שארגנתם, עבר כשבוע מאז שביקרתי ועדיין אני מרגיש שאני חי ונושם את כל מה ששמעתי שם, אני קורא ביקורות, וחושב מה עוד אפשר לשפר בסט אפ שלי, לעניות דעתי כל מי שמנסה בציניות להעביר ביקורות מרומזות על ארגון התערוכה פשוט פוגע בכולנו, נמר כל הכבוד על המאמץ, אני מבין כמה זה קשה אחרי כל המאמצים שהושקעו להרים כזו תערוכה מדהימה לקבל עקיצות מטוקבקיסטים, חברה אל תישברו על כל אלף אנשים שגרמתם להם עונג תמיד יהיה קוץ אחד מעצבן
זה לא כ"כ נכון..כולם כאן פירגנו מאוד לארגון התערוכה עד אחרון חברי הפורום (אגב, אנחנו לא טוקבקיסטים, זה פורום של חובבי\אוהבי\שרופי התחום)
מי כאן עקץ על הארגון של התערוכה ?? אני קראתי פרגון מקיר לקיר והיו הערות מאוד ענייניות בנוגע לגודל החללים במלון, משך התערוכה ועוד, כולם נאמרו מתוך הערכה ורצון לשיפור ואם זו היתה "ביקורת" היא נכתבה מתוך כוונה בונה.
הביקורת שלי היא.. שבאופן אישי (ואני בטח לא היחיד) אשמח לשלם מחירי כרטיסים גבוהים יותר (גם פי 3) אם זה יאפשר להרים עוד את רמת התערוכה או להאריך אותה..אנחנו מוציאים כ"כ הרבה כסף על התחום שפעם בשנתיים להוציא 150 שח זה זניח, אבל מן הסתם זה ירחיק אנשים שהם מבקרים יותר אקראיים.
(אני למשל לא הצלחתי להתפנות ליותר מכמה שעות ורציתי לבור עוד יום ולא יכולתי)
אם התכוונת להערה על הסקירה של רן, בעיני היא היתה עניינית ולא כוונה אל הכותב עצמו ובאופן כללי ברור שהיה עדיף בהרבה לקרוא סיקור של גורם חיצוני לחלוטין שאינו קשור למפיקי התערוכה. הרי זה כמו שבמאי של סרט יזמין את המפיק או שותף לכתוב סקירה על הסרט..
רן כתב מעניין אבל זו לא הנקודה, הבעיה שהמקום הזה קטן מדי ואכן אף אחד אחר שלא מטעם האתר, לא טרח לסקר את התערוכה המעולה הזו אז נשארנו רק עם סיקור מטעם וזה בוודאי עדיף על כלום.
מחכים לתערוכה הבאה..
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
זה לא כ"כ נכון..כולם כאן פירגנו מאוד לארגון התערוכה עד אחרון חברי הפורום (אגב, אנחנו לא טוקבקיסטים, זה פורום של חובבי\אוהבי\שרופי התחום)
מי כאן עקץ על הארגון של התערוכה ?? אני קראתי פרגון מקיר לקיר והיו הערות מאוד ענייניות בנוגע לגודל החללים במלון, משך התערוכה ועוד, כולם נאמרו מתוך הערכה ורצון לשיפור ואם זו היתה "ביקורת" היא נכתבה מתוך כוונה בונה.
הביקורת שלי היא.. שבאופן אישי (ואני בטח לא היחיד) אשמח לשלם מחירי כרטיסים גבוהים יותר (גם פי 3) אם זה יאפשר להרים עוד את רמת התערוכה או להאריך אותה..אנחנו מוציאים כ"כ הרבה כסף על התחום שפעם בשנתיים להוציא 150 שח זה זניח, אבל מן הסתם זה ירחיק אנשים שהם מבקרים יותר אקראיים.
אם התכוונת להערה על הביקורת של רן, בעיני היא היתה עניינית ולא כוונה אל הכותב עצמו ובאופן כללי ברור שהיה עדיף בהרבה לקרוא סיקור של גורם חיצוני לחלוטין שאינו קשור למפיקי התערוכה. הרי זה כמו שבמאי של סרט יזמין את המפיק או שותף לכתוב סקירה על הסרט..
רן כתב מעניין אבל זו לא הנקודה, הבעיה שהמקום הזה קטן מדי ואכן אף אחד אחר שלא מטעם האתר, לא טרח לסקר את התערוכה המעולה הזו אז נשארנו רק עם סיקור מטעם וזה בוודאי עדיף על כלום.
מחכים לתערוכה הבאה..

הסיקור אינו מטעם. לראיה, יבואנים לא ממש אהבו את הסיקור הזה. גם תומר וגם רן הביעו גם את שביעות רצונם מתצוגות מסוימות ומאחרות לא.

נכון. שני האתרים האחרים התעלמו לחלוטין מהתערוכה שמה לעשות, היא האירוע הגדול והחשוב ביותר בתחום. לא נותרה שום ברירה מלבד לאפשר לשניהם לכתוב את מסקנותיהם באתר המפיק וזה בהפרדה מוחלטת מעמדתו של dtown. אחרי הכל, אם לא יסכמו את התערוכה הזו, זה כאילו היא לא היתה. ואם היו מפרגנים לכל החדרים באופן מוחלט, זה פשוט יהיה לא הגיוני. לכן, כמו תמיד, נתתי חופש מוחלט לשניהם לכתוב מה שהם רוצים, בלי עריכה, בלי עידון, כאילו נכתבו באתר אחר שאינו מחויב לדבר.

האמן לי. מספר הטלפונים שקיבלתי אחרי הסיקור של תומר ורן היה משחק ילדים לעומת אירגון התערוכה. הסברתי ליבואנים את הסיבה שאפשרתי זאת, והם לשמחתי הבינו שאין ברירה. בלי סיקור מסכם זה כאילו התערוכה מעולם לא סוכמה. ומשם, כל עבודתי נזרקת לפח.

שתיקתו של לפחות אתר אחד המתיימר להיות פלטפורמה מסויימת בתחום האודיו בכל הנוגע לתערוכה, מלמדת אותי דבר מאוד פשוט. רק האתר הזה מדבר ועושה, היתר מסרבים להגיד מילה אחת על מי שעושה מטעמים שאינם קשורים כלל לאודיו, עידוד צרכנים למוצרי איכות, קידום התחום בישראל.

אני גם מכוון לטענות של מספר מאוד מצומצם של גולשים הנוגעים לאינטרסים חבויים. אז יש לנו אינטרסים ברורים. לחזק את היבואן הישראלי מכיוון שהוא הדבר היחיד שמאפשר לכם ולנו לשרוד. בלעדי היבואנים וחיזוק המעמד שלהם לא תהיה תערוכה, לא תהיה חשיפה למוצרי איכות ולא יהיה פורום להשתעשע בו.

הבעיה העקרית שהכי קל (ואני לא מדבר עלייך) לשבת ולזרוק עיצות ועקיצות מהצד, בעוד אף אחד מהעוקצים אינו מסוגל לעכל את המאמצים שאנו עושים על מנת לקדם את התחום (ומצליחים בכך בגדול) בישראל. ולכן, למרות שברוב המוחלט של המקרים אני לא מתייחס, לפעמים זה מקפיץ אותי. בדרך כלל התשובה שלי היא ״אם מישהו חושב שהוא יכול לעשות את זה יותר טוב - שיתכבד״. ובתשובה לזה, אני מבטיח לך ש-90 אחוז מהאנשים שאני מכיר, כולל מוכשרים מאוד, יקבלו התקף לב בשבוע הראשון של הקמת התערוכה או לחלופין בשנה הראשונה בניהול אתר גדול כמו זה. זה דורש שילוב של דיפלומטיה, פוליטיקה (ויש הרבה ממנה), מינון נכון של פעילות וכתבות כשההפרדה בין עסק לאתר תוכן בלתי תלוי הוא מוחלט. ולכן, מערכת הפרסום והשיווק של התערוכה והפרסום היא נפרדת לחלוטין מהביקורות והכתבות. אין יבואן שלא אמרתי לו את המשפט הבא ״בביקורות אין לנו חברים!״ ואין כתב שלא קיבל ממני את הגיבוי המוחלט לכתוב מה שהוא רוצה כולל בכתבות סיקור התערוכה.
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לדעתי יש הבדל תהומי בין תערוכת ציוד שמע בייחוד היי אנד לבין למשל תערוכת טכנולוגיה בה מציגים מכשירי טלפון ניידים או מקררים.
ההבדל נובע מכך ששוק ההי אנד מאוד מצומצם ואין דרך שלא ליצור חיכוך בין הלקוחות לבין מארגני התערוכה ולבין היבואנים או היצרנים עצמם אם מדובר בחו״ל.
אתר dtown עומד בכבוד בסוגיית ההשתלבות הזו והוא לא נותן לי תחושה שהוא ״מכור״ למישהו.
אם אני מקבל פה תחושה של נטייה ליבואן כזה או אחר, היא מגיעה ב 100% מהמקרים מפוסטים של חברי האתר, לא מנהליו, ששופכים לטעמי סופרלטיבים מוגזמים על איזה יבואן שמכר להם ציוד.
כל הכבוד לאתר ולמנהליו (גם כרמי מחזיק לדעתי היטב את תחום המצלמות שמעניין אותי) בשוטף וכל הכבוד על ארגון התערוכה.

אריה
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
זה מדהים. לעיתים הפערים בין תערוכה לתערוכה בהתרשמות מאותו רמקולים יכולים להיות משמעותיים. בכלל, לרן נסיון כביר בסיקור תערוכות.

אחת הדוגמאות הקלאסיות היא בחדר של דני בכור, בסיקור שנתן לרמקול שהוא בעצמו מאוד אוהב, אך בתערוכה הזו פחות אהב אותו בעוד בקודמת ממש החמיא לו. זה מלמד שרן יודע להתעלם לחלוטין ממה שהוא מכיר והתייחס אך ורק לתוצאה שהושגה בתערוכה כשניכנס לחדר. אהבתי את העובדה שציין שביום השני הוא נשמע אחרת לחלוטין.

אני מדבר כמובן על המגנפאן.

אצלי, בתנאים בדיקה הוא היה נפלא, בתערוכה הקודמת גם.

http://www.dtown.co.il/articles/4263.html

בכלל. אני מאוהב ברמקול הזה.
תבקש לסקירה את ה-3.6. שמעתי לפני כ12 שנה ועדיין חושב שזה אחד הרמקולים המצויינים בתנאי שיש לך את החלל בשבילו
 

אורחכתום

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
5
נקודות
8
זה לא כ"כ נכון..כולם כאן פירגנו מאוד לארגון התערוכה עד אחרון חברי הפורום (אגב, אנחנו לא טוקבקיסטים, זה פורום של חובבי\אוהבי\שרופי התחום)
מי כאן עקץ על הארגון של התערוכה ?? אני קראתי פרגון מקיר לקיר והיו הערות מאוד ענייניות בנוגע לגודל החללים במלון, משך התערוכה ועוד, כולם נאמרו מתוך הערכה ורצון לשיפור ואם זו היתה "ביקורת" היא נכתבה מתוך כוונה בונה.
הביקורת שלי היא.. שבאופן אישי (ואני בטח לא היחיד) אשמח לשלם מחירי כרטיסים גבוהים יותר (גם פי 3) אם זה יאפשר להרים עוד את רמת התערוכה או להאריך אותה..אנחנו מוציאים כ"כ הרבה כסף על התחום שפעם בשנתיים להוציא 150 שח זה זניח, אבל מן הסתם זה ירחיק אנשים שהם מבקרים יותר אקראיים.
(אני למשל לא הצלחתי להתפנות ליותר מכמה שעות ורציתי לבור עוד יום ולא יכולתי)
אם התכוונת להערה על הסקירה של רן, בעיני היא היתה עניינית ולא כוונה אל הכותב עצמו ובאופן כללי ברור שהיה עדיף בהרבה לקרוא סיקור של גורם חיצוני לחלוטין שאינו קשור למפיקי התערוכה. הרי זה כמו שבמאי של סרט יזמין את המפיק או שותף לכתוב סקירה על הסרט..
רן כתב מעניין אבל זו לא הנקודה, הבעיה שהמקום הזה קטן מדי ואכן אף אחד אחר שלא מטעם האתר, לא טרח לסקר את התערוכה המעולה הזו אז נשארנו רק עם סיקור מטעם וזה בוודאי עדיף על כלום.
מחכים לתערוכה הבאה..

רעיון מעניין.. אולי יום נוסף במחיר משולש ? ה"שרופים" לדבר ייהנו מתצוגה מרווחת בלי דוחק (וישאירו את השטח פחות צפוף בשאר הימים). אני בספק אם זה יחזיר את ההוצאות, או יצדיק לסוחרים להיעדר מהעסק עוד יום, אבל אין לי מושג מה התחשיב.
 

לני

חבר משקיען
הודעות
675
מעורבות
268
נקודות
63
נמר
דבר ראשון תודה.
התערוכה הייתה מדהימה.
ברור לכולם שהפקת אירוע בסדר גודל כזה היא מאתגרת ואני בטוח שכולם מעריכים זאת.

בעניי התערוכה חשובה מידי בשביל סיכומון קצרצר (ומסתבר שגם אינו משקף את דעת הרוב).
לדעתי צריך להוסיף לשונית חדשה באתר לטובת "תערוכת 2019" ולכול חדר לפתוח הודעה חדשה עם תיאור וביקורת על הסאטאפ. חשוב וגם מעניין להבין את "הצד" של היבואנים ומדוע הם בחרו את הסאטאפ שהם בחרו .

ושוב פעם
תודה
 

Audio Extreme

אוהב את התחום
הודעות
270
מעורבות
33
נקודות
28
72550990_10217491716379629_3455851271863402496_o.jpg
רן, ברשותך אחרוג ממנהגי ואכתוב תגובה לחוות דעתך לגבי המגנפן 1.7i בתערוכה.

אכן המגנפן 1.7i נחשב לרמקול עם VFM מטורף. יש בלי סוף התיחסות ברשת לנושא ההגברה שעובדת עם רמקולי מגנפן טוב. גם אם תקדיש לזה חודש של קריאה ברשת, עדיין לא תמצה אלפי חוות דעת בנושא.

ביום הראשון לתערוכה ה 1.7i לא ניגן לבד, אלא שימש כפאנל באס עבור ה 0.7 שניגן מלפנים. אז שמעת 4 פאנלים. זו היתה החלטה שלי לנגן כך לאור חוסר היכולת לטפל אקוסטית בחדר שבו יש חלון זכוכית ענק על כל הקיר מאחורי הרמקולים, ומראה מטורפת בגודלה, בקיר ממול, מאחורי קהל המאזינים.

ביום השני ביצעתי שינוי ו 1.7 עבר קדימה. ראה תמונה שצולמה ע"י אלי כרמי האהוב כל כך. חבל שלא באת לבקר, בטוח היית נהנה. קיבלתי אין סוף מחמאות בפייס וגם בעל פה.

בלי קשר, לדעתי ישבת ממש קרוב ל Null Point של החדר. בחדר מלבני, שהאזניים חצי דרך באורך וגם ברוחב של החדר, מה שמתקבל אקוסטית זה אפס מוחלט. מתמטית הכל מתבטל שם.

יום טוב,
דני בכור
 

תמונות מצורפות

  • 72550990_10217491716379629_3455851271863402496_o.jpg
    72550990_10217491716379629_3455851271863402496_o.jpg
    KB 95.5 · צפיות: 449
נערך לאחרונה ב:

omi

חבר משקיען
הודעות
860
מעורבות
408
נקודות
63
>> היחידה המשולבת טוויטר/מיד בשיטת היוני קיו של קף שרצה כבר יותר משלושים שנה, היא אחד הפלופים הגדולים ביותר של עולם האודיו - בצליל מרוכז כאילו שתית תרכיז מיץ ממותק מהבקבוק בלי למהול אותו במים. <<

לפעמים מישהו מוכשר צריך לכתוב דברים כדי שהם יעשו אצלך קליק. תיאור מושלם של היחידה הקונצנטרית המתכתית הזו של קף. הייתי מוסיף - כמו תרכיז ששותים בקשית. צליל צפוף וסגור ולא נינוח אף פעם. מוזר שדווקא חברה אנגלית ותיקה הלכה על דבר כזה.
 

אורחכתום

חבר אתר
הודעות
39
מעורבות
5
נקודות
8
צפה בקובץ המצורף 46089 רן, ברשותך אחרוג ממנהגי ואכתוב תגובה לחוות דעתך לגבי המגנפן 1.7i בתערוכה.

אכן המגנפן 1.7i נחשב לרמקול עם VFM מטורף. יש בלי סוף התיחסות ברשת לנושא ההגברה שעובדת עם רמקולי מגנפן טוב. גם אם תקדיש לזה חודש של קריאה ברשת, עדיין לא תמצה אלפי חוות דעת בנושא.

ביום הראשון לתערוכה ה 1.7i לא ניגן לבד, אלא שימש כפאנל באס עבור ה 0.7 שניגן מלפנים. אז שמעת 4 פאנלים. זו היתה החלטה שלי לנגן כך לאור חוסר היכולת לטפל אקוסטית בחדר שבו יש חלון זכוכית ענק על כל הקיר מאחורי הרמקולים, ומראה מטורפת בגודלה, בקיר ממול, מאחורי קהל המאזינים.

ביום השני ביצעתי שינוי ו 1.7 עבר קדימה. ראה תמונה שצולמה ע"י אלי כרמי האהוב כל כך. חבל שלא באת לבקר, בטוח היית נהנה. קיבלתי אין סוף מחמאות בפייס וגם בעל פה.

בלי קשר, לדעתי ישבת ממש קרוב ל Null Point של החדר. בחדר מלבני, שהאזניים שלך חצי דרך באורך וגם ברוחב של החדר, מה שמתקבל אקוסטית זה אפס מוחלט. מתמטית הכל מתבטל שם.

יום טוב,
דני בכור

אם אתה כבר כאן, אשמח אם תרחיב קצת, כי הייתי ביום השני, אכן התפעלתי מהצליל, אבל גם התפלאתי איך מקור SOUND נוסף עומד מטר מאחורי הפאנלים הקדמיים ומקבל אותו סיגנאל, בלי ליצור חגיגת התאבכויות.
אז אם הבנתי נכון, הם לא קיבלו אותו סיגנאל, ואחד מהם היה סוג של סאב?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור