בחירת מצלמה


שון טויזר

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
היי, מתכנן לשדרג בקרוב את המצלמה הנוכחית NIKON D3300 למצלמה חדשה, הסיבה לשדרוג היא בעיקר בגלל יכולות הוידיאו של המצלמה.
מה שחשוב לי הוא בעיקר וידיאו אך שתוכל גם לצלם סטילס באיכות נורמאלית, השימוש העיקרי הוא הכנת סרטוני תדמית למקומות וכדומה ובנוסף גם וולוגים וצילום וודיאו של דברים נוספים, התקציב עומד כרגע על איזור ה4000 שקל (יש אפשרות קנייה מארהב).
לפי מה שראיתי האופציות המובילות הן:
Canon m50- שבגלל המחיר אוכל לרכוש עדשה אחת יותר
sony a7ii- שעולה כ1000 דולר עם עדשת קיט
sony a6400 - באותו מחיר כמו הa7 אך יותר חדישה ובעלת פוקוס הרבה יותר טוב + מסך מתקפל
fuji xt30 - שעולה גם באזור הזה.
אשמח לעזרה כי אני כבר טיפה קיבלתי סחרחורת מהעניין :)
 

נערך לאחרונה ב:

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
יש אפשרות קנייה מארהב
על מצלמות אין מכס בישראל ומחירן של מצלמות,למשל אלה שאוזכרו בפוסט הפותח,זול יותר בישראל ובשקלים מאשר בארה"ב.

אם ולוגים חשוב לפחות כמו צילום סטילס או אפילו יותר - הייתי זורק לזירה את ה G85 של פנסוניק עם עדשת הקיט שלו הבחירה הייתה שלי ועל פי דעתי בלבד הייתי בוחר אותה. ה G85 (משווקת בארץ גם כ G80 זו אותה המצלמה בדיוק) לא מוגבלת באורך הסירטונים,יש לה שלל אופציות וידאו מהטובות בסוגה הזו ויש לה מסך מתכוונן שמצוין לוולוגינג. היא ,גם,חסינה ללחות ואבק.

לגבי הקנון שהוזכרה: נכון היא מקובלת מאוד כמצלמת וולוגים אבל ביחס למתחרים,שהוזכרו ובכלל,וגם ביחס למתחרים מבית קנון היא לא משהו - והייתי מוציא אותה מהרשימה הזו או מחכה לתחילת השיווק של ה EOS M6 MII.

לגבי סוני: בתקציב שצויין ה A6400 נכנסת עם עדשת הקיט ועם חור בתקציב של כ 200 ש"ח.

לגבי הסוני A7II זו ליגה אחרת לגמרי אני לא בטוח שמקומה ברשימת מצלמות לוולוגינג ראוי הייתי מוציא אותה מפה.

ה פוג'י XT30 אחת האופציות המצוינות ברשימה אבל...:בוידיאו היא דווקא החלשה מבין האופציות שצוינו שכן היא מוגבלת ל 10 דקות וידאו בלבד. מעבר לזה היא נותנת פייט טוב מאוד ל A6400 וקצת פחות טוב ל A6500 או ל A6600 החדשה.

הפוג'י וה A6400 חורגות מתקציב של 4K שקלים. אם כבר יש נכונות לחרוג,ובהרבה לכיוון ה 5K שקלים, הייתי זורק לזירת ההתגוששות את הסוני A6500 או את ה A6600 שהוכרזה אך שיווקה בישראל טרם החל.

למה?

לסוני מערכת פוקוס מהטובות בסוגה הזו ולמעשה היא הסמן הימני של טכנולוגית הפוקוס בחסרות המראה. בשני הדגמים שציינתי ישנה מערכת יצוב בגוף המצלמה ובאחרות אין - זה יתרון עצום. בצד הטכנולוגי איכות תמונות הסטילס ואיכות הוידאו מבטובות בקבוצת המחיר הזו ובכלל הוידאו באיכות טובה מאוד כמעט ללא תחרות שבאה מהפוג'י ומה G85.הסוני הן היקרות בקבוצה הזו אבל לא סתם הן הטובות יותר בפרמטרים שציינתי. אבל....

אבל: מבחר העדשות לסוני קטן יחסית ובעיקר יקר מאוד. למצלמות FF של סוני יש לא מעט אופציות צד ג אבל למצלמות הקורפ,שצויינו,המבחר קטן (מידי אם יורשה לי) ועדיין די יקר.

קצת מתחת לסוני עומדת ה G85. יש לה את מירב היתרונות שיש לסוני ובעיקר תשאיר עודף מ 4 K שקלים אבל: הסנסור שלה הוא הקטן בקבוצה ובתנאי תאורה נמוכים היא קצת חלשה. ועוד אבל: מערכת האוטו פוקוס שלה אינה מהווה תחרות רצינית לזו של סוני וכאן צריך להתפשר ובעיקר להכיר את המצלמה ואת היתרונות והחסרונות התפעוליות שלה. עדין,בעיני ולצורך שהוזכר,עדיין הפיבוריטית.

מנחם
 

שון טויזר

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
על מצלמות אין מכס בישראל ומחירן של מצלמות,למשל אלה שאוזכרו בפוסט הפותח,זול יותר בישראל ובשקלים מאשר בארה"ב.

אם ולוגים חשוב לפחות כמו צילום סטילס או אפילו יותר - הייתי זורק לזירה את ה G85 של פנסוניק עם עדשת הקיט שלו הבחירה הייתה שלי ועל פי דעתי בלבד הייתי בוחר אותה. ה G85 (משווקת בארץ גם כ G80 זו אותה המצלמה בדיוק) לא מוגבלת באורך הסירטונים,יש לה שלל אופציות וידאו מהטובות בסוגה הזו ויש לה מסך מתכוונן שמצוין לוולוגינג. היא ,גם,חסינה ללחות ואבק.

לגבי הקנון שהוזכרה: נכון היא מקובלת מאוד כמצלמת וולוגים אבל ביחס למתחרים,שהוזכרו ובכלל,וגם ביחס למתחרים מבית קנון היא לא משהו - והייתי מוציא אותה מהרשימה הזו או מחכה לתחילת השיווק של ה EOS M6 MII.

לגבי סוני: בתקציב שצויין ה A6400 נכנסת עם עדשת הקיט ועם חור בתקציב של כ 200 ש"ח.

לגבי הסוני A7II זו ליגה אחרת לגמרי אני לא בטוח שמקומה ברשימת מצלמות לוולוגינג ראוי הייתי מוציא אותה מפה.

ה פוג'י XT30 אחת האופציות המצוינות ברשימה אבל...:בוידיאו היא דווקא החלשה מבין האופציות שצוינו שכן היא מוגבלת ל 10 דקות וידאו בלבד. מעבר לזה היא נותנת פייט טוב מאוד ל A6400 וקצת פחות טוב ל A6500 או ל A6600 החדשה.

הפוג'י וה A6400 חורגות מתקציב של 4K שקלים. אם כבר יש נכונות לחרוג,ובהרבה לכיוון ה 5K שקלים, הייתי זורק לזירת ההתגוששות את הסוני A6500 או את ה A6600 שהוכרזה אך שיווקה בישראל טרם החל.

למה?

לסוני מערכת פוקוס מהטובות בסוגה הזו ולמעשה היא הסמן הימני של טכנולוגית הפוקוס בחסרות המראה. בשני הדגמים שציינתי ישנה מערכת יצוב בגוף המצלמה ובאחרות אין - זה יתרון עצום. בצד הטכנולוגי איכות תמונות הסטילס ואיכות הוידאו מבטובות בקבוצת המחיר הזו ובכלל הוידאו באיכות טובה מאוד כמעט ללא תחרות שבאה מהפוג'י ומה G85.הסוני הן היקרות בקבוצה הזו אבל לא סתם הן הטובות יותר בפרמטרים שציינתי. אבל....

אבל: מבחר העדשות לסוני קטן יחסית ובעיקר יקר מאוד. למצלמות FF של סוני יש לא מעט אופציות צד ג אבל למצלמות הקורפ,שצויינו,המבחר קטן (מידי אם יורשה לי) ועדיין די יקר.

קצת מתחת לסוני עומדת ה G85. יש לה את מירב היתרונות שיש לסוני ובעיקר תשאיר עודף מ 4 K שקלים אבל: הסנסור שלה הוא הקטן בקבוצה ובתנאי תאורה נמוכים היא קצת חלשה. ועוד אבל: מערכת האוטו פוקוס שלה אינה מהווה תחרות רצינית לזו של סוני וכאן צריך להתפשר ובעיקר להכיר את המצלמה ואת היתרונות והחסרונות התפעוליות שלה. עדין,בעיני ולצורך שהוזכר,עדיין הפיבוריטית.

מנחם
רוצה להבין שנייה משהו, איך לדעתך אין הבדל אם אני קונה את הA6400 בארץ לגוף בלבד ב4200 לאחת עם עדשת קיט בארהב ב3500 ש"ח.
מעריך את התגובה אך בגלל זה שאלתי מראש, כל המצלמות הללו הן בטווח המחיר שאני מוכן להשקיע מכיוון והם עולות פחות מ4000 עם עדשת קיט.
בנוסף לגבי הG85, האם הינך מציע אותה לוידיאו וסטילס למרות גודל החיישן וכמות הMP?
 

menahem

כתב האתר
הודעות
1,536
מעורבות
360
נקודות
83
רוצה להבין שנייה משהו, איך לדעתך אין הבדל אם אני קונה את הA6400 בארץ לגוף בלבד ב4200 לאחת עם עדשת קיט בארהב ב3500 ש"ח.

יפה לך שהתובנה העיקרית מהתגובה שלי היא שמצלמות יותר זולות בארה"ב.
אני,בדרך כלל,לא כותב דברים שלא בדקתי.
ו...,למשל,לגבי ה A6500 איך שלא הפכתי את זה מחירה בישראל זול מזה שבארה"ב... וזה גם נכון לשאר.

אם הברון דרוטשילד ממן את הטיסה השבועית שלך לארה"ב ויש לך זמן למצוא מבצעים (ויש הרבה כאלה) ולקנות בארה"ב את המצלמה אז כן זה יוצא "זול" מבישראל. וזה זול עד ליום שיקרה למצלמה משהו ותרצה לממש את האחריות.
בנוסף לזה. בהפרש הזעום של יבוא אישי של מצלמה לא מצדיק להשאיר כסף שעבדת עבורו בכיס של משהו מעבר לים,עדיף להשאירו לסוחר פה בארץ... אבל:זו רק דעתי והדיעה הזו עולה לי ביוקר - לא פעם.

בנוסף לגבי הG85, האם הינך מציע אותה לוידיאו וסטילס למרות גודל החיישן וכמות הMP?

כן.

וציינת שוידאו יותר חשוב מסטילס ואני לא יודע עד כמה,אם בכלל,אתה מצלם תמונות בתנאי תאורה ירודים,ו....גם אם כן האם בכוונתך להדפיס את התמונות? אם כן אז ה GH85 לא בשבילך.
בוידאו,כך מסתבר,לגודל החיישן ובעיקר למה שפנסוניק נותנים במצלמה הזו התוצאות טובות מאוד ומתחרות בליגה של הסוני והפוג'י.

מנחם
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור