Jeff Rowland בישראל


sonic bliss

אוהב את התחום
הודעות
107
מעורבות
164
נקודות
43
אני שמח לבשר על נציגות של Jeff Rowland Design Group בישראל.

file.php



החברה הינה אחת מהחברות הקלאסיות בתחום האודיו, עם פעילות ענפה של מעל ארבעה עשורים, החברה מזוהה תמיד עם חדשנות טכנולוגית ,עיצוב מוצר, איכות בנייה ואמינות קיצונית לצד צליל טבעי ביותר ושמירה על מוזיקליות גבוהה. Jeff Rowland עצמו עדיין מתפקד כבעלים הראשי של החברה ואחראי על פיתוח כל אחד ממוצריה, הוא אחד מהמהנדסים המנוסים והמוערכים ביותר בעולם האודיו הדו ערוצי.

file.php



כבר מספר שנים שJeff Rowlan מייצרים לצד הגברות solid state שלהם, הגברות class d המוצעות במחירים אטרקטיביים בהרבה מליין מוצרי הSolid state הגבוה. וגם פיתחה מספר מוצרי reference קיצוניים באיכותם ומחירם בתחום ה class d כדוגמת האינטגרייטד המפלצתי daemon.

file.php



החברה מאמינה כי לטכנולוגיה הנ"ל יהיה נתח שוק נרחב מאד בעתיד בשל ההתפתחויות המהירות בתחום, האנרגיה הירוקה, היכולת לייצר תוצאה מצוינת בעלויות נמוכות יחסיתומיקמה עצמה כאחת ממובילות הדגל של ההגברה הזאת.

כיום מייוצרים 5 סדרות של הגברה כאשר שתי הסדרות הראשונות מתבססות על (125, 535 ) class d ושלושת הסדרות העליונות ( 625, 825, 925 ) ,מתבססות על solid state.

אז לפירוט קצר על דגמים מובילים :

file.php


- Continuum מגבר אינטגריטד מבוסס class d למרות היותו דגם פתיחה אפשר להרגיש את את המאפיינים של ג'ף רולנד בצורה ברורה כבר כאן, יכולות פירוט מדהימות, דינמיות ושליטה מצויינת על רמקולים עם נצילות נמוכה, הצלילים פשוט מרחפים באוויר, מלא ב smothness, משתלב היטב עם סגנונות מוזיקה מגוונים , ובניגוד למגברי class d רבים מלא בגוף בריא וצליל טבעי ביותר.

file.php


- Corus הוא קדם מגבר מבוסס טרנזיסטור, צלול מהיר וטבעי בצורה יוצאת דופן, איזון בכל הספקטרום, יכולת ביטוי מפורטת מאד לתחום התחתון, משתלב באופן מושלם עם הסדרות העליונות של ההגברה.

file.php



Power storage unit- Psu - הוא ספק כח המתבסס על קבלי על האוצרים אנרגיה אדירה ומיועד להספקת זרם עבור קדם מגבר ומכשיר נוסף ( ממיר או פונו סטייג') הוא מהווה שדרוג עצום לכל אחד מהמכשירים, מוסיף עומק, אוויר, וגוף ולוקח קדימה צעד נוסף את הטבעיות והשקיפות שמאפיינים את הCorus .

file.php


625s2 - מגבר כח אגדי ,זהו המגבר הטרנזיסטורי הפופולרי ביותר של החברה, שולט היטב על מגוון אדיר של רמקולים, תחום תחתון חלומי, מהיר , מפורט, מוזיקלי, שקט וצלול בצורה פשוט מהממת.

file.php


825 ו925, שני מגברי העל של החברה האחד סטריאו והשני מונובלוקים, המגברים הללו הם מפלצות של ממש גם ביכולות וגם בגודלם הפיסי. מופרדים עם ספקי כח חיצוניים, ויכולת הנעה אבסולוטית לכל רמקול בנמצא, אלו הם ספינות הדגל של החברה עם עומק צליל, גוף דינמיות ופירוט ברמות קיצוניות ביותר
.
לארץ הגיעו להדגמה מוצרים שונים מסדרות ה solid state של החברה. עוברים ברייקאין בימים אלה ונשמעים פשוט נפלא.
לפרטים על דגמים נוספים ונתונים טכניים באתר החברה - https://www.jeffrowlandgroup.com/


מוזמנים לתאם הדגמה בשמחה.
_________________
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
חיים סבג

Sonic bliss - Handcrafted Audio

Sonicbliss.co.il

00-972-528029805

SHINDO LABS * LAMPIZATOR * SPEC * BASTANIS * THORESS * JEFF ROWLAND
 

ofer52

אוהב את התחום
הודעות
413
מעורבות
75
נקודות
28
מעניין מאוד, בהצלחה
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
חברה רצינית, ותיקה, עם מוניטין מצוין. בהצלחה!
חיים, האם תציג בתערוכה?
ואם כן, מה יוצג?
 

or-audio

אוהב את התחום
הודעות
333
מעורבות
322
נקודות
63
בהצלחה חיים!:כל-הכבוד:
 

sonic bliss

אוהב את התחום
הודעות
107
מעורבות
164
נקודות
43
חברה רצינית, ותיקה, עם מוניטין מצוין. בהצלחה!
חיים, האם תציג בתערוכה?
ואם כן, מה יוצג?



תודה רבה למברכים
כן, מתוכנן להציג בתערוכה
יהיה שם ציוד הגברה שלJeff Rowland ו Shindo, שלל מכשירים של Lampizator, כבילה של Hijiri ורמקולים של Trenner Friedl שעוברים כעת ברייק אין ובקרוב אפרסם עליהם כמה מילים.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור