בקור ראשון.
אתמול לפה"צ טלפון לנמר ויאלה תגיע.
הגעתי לנמר כדי להתרשם ולשמוע את השדרוגים האחרונים שבוצעו בסט, ציפתי לשמוע מוסיקה שאני רגיל אליה תוך הסבר על הזרוע ועל הפונו החדש אך במקום פרוט טכני ישבתי משעה 11.30 ועד 14.00 וקבלתי חוויה של מוסיקה קלאסית שלא קבלתי מימי, מטרת הבקור נשכחה. הצלילים שבקעו מהסט עטפו אותי ודמיינתי/הרגשתי שאני נמצא באיזושהי קתדרלה צליל מדויק עם במה ענקית שניתן היה לספור את הנגנים,פשוט מהמם (איך אומרים הילדים, נפלה לי הלסת) והדבר שהכי הפתיע אותי זה הידע של נמר בסוג זה של מוסיקה,ההסברים המענינים תוך כדי שמיעת המוסיקה מעצימים מאוד את החוויה,פשוט נפלא.
המון תודה לך נמר על חוויה כה נעימה. מצפה לפעם נוספת.
יורם,
בקור שני.
טלפון מאלי כרמי ויאלה תגיע.
את המערכת של כרמי הכרתי רק מקריאה והתמונות שפרסם כי שינה את המערכת הקודמת שהכרתי.
כבר בכניסה לפני שהתישבתי אמרתי לאלי האם אתה משתמש בסב והוא חייך (הסבר בהמשך).
ראשית קצת אלכוהול לסדר את הראש (אלכהול במידה מעצים את החוויה) וניגשנו למהות הביקור.
ראשית ויזואלית יפיפיה אמיתית העמדה מאוד אסטטית ומאד מחמיאה לחדר. הרמקולים של מרטן לא גבוהים במיוחד ובעלי שני אלמנטים בלבד ואמרתי בליבי מה כבר יכולה להיות התוצאה הסופית עד שהם "פתחו את הפה" והם פתחו ופתחו עד שנדבקתי לספה עם לסת שמוטה, וכל זה באמצעות הגברה של לאקסמן ופטפון של נוטינגהם שלגביו אני משוחד(היה שלי)והראש שלטר 5000 שהעביר במדויק את מה שהוטבע על התקליט ללא שום תוספת וצבע לצליל הכל נשמע מפוקס ומדויק לעילה ולעילה.
מספר דברים שהרשימו אותי ברמקולים האלה : שינוי בהעמדה לא "הזיז " להם הגדלת/הקטנת המרחק בינהם שום כלום הם הוזזו עד כמעט מטר ממקום הישיבה ושום כלום נשארו מפוקסים ומדויקים שניתן היה לגעת בזמר/ת.
ואז התברר לי שלרמקול יש פורט תחתון שמכוון לרצפה וזה שנתן לי את האשליה של סב.
לציין שהרמקולים גם הם מאוד מאוד ניטראליים מה שמקבלים את זה משמיעים.
בלי לשים לב (גם בעזרת האלכהול) עברו כ-3 שעות בכיף ענק, בקלות אפשר היה להמשיך להאזין למערכת עוד 3 שעות בלי להתעיף.
אלי המון תודה על הערב המהנה, מצפה לפעם נוספת
יורם
אתמול לפה"צ טלפון לנמר ויאלה תגיע.
הגעתי לנמר כדי להתרשם ולשמוע את השדרוגים האחרונים שבוצעו בסט, ציפתי לשמוע מוסיקה שאני רגיל אליה תוך הסבר על הזרוע ועל הפונו החדש אך במקום פרוט טכני ישבתי משעה 11.30 ועד 14.00 וקבלתי חוויה של מוסיקה קלאסית שלא קבלתי מימי, מטרת הבקור נשכחה. הצלילים שבקעו מהסט עטפו אותי ודמיינתי/הרגשתי שאני נמצא באיזושהי קתדרלה צליל מדויק עם במה ענקית שניתן היה לספור את הנגנים,פשוט מהמם (איך אומרים הילדים, נפלה לי הלסת) והדבר שהכי הפתיע אותי זה הידע של נמר בסוג זה של מוסיקה,ההסברים המענינים תוך כדי שמיעת המוסיקה מעצימים מאוד את החוויה,פשוט נפלא.
המון תודה לך נמר על חוויה כה נעימה. מצפה לפעם נוספת.
יורם,
בקור שני.
טלפון מאלי כרמי ויאלה תגיע.
את המערכת של כרמי הכרתי רק מקריאה והתמונות שפרסם כי שינה את המערכת הקודמת שהכרתי.
כבר בכניסה לפני שהתישבתי אמרתי לאלי האם אתה משתמש בסב והוא חייך (הסבר בהמשך).
ראשית קצת אלכוהול לסדר את הראש (אלכהול במידה מעצים את החוויה) וניגשנו למהות הביקור.
ראשית ויזואלית יפיפיה אמיתית העמדה מאוד אסטטית ומאד מחמיאה לחדר. הרמקולים של מרטן לא גבוהים במיוחד ובעלי שני אלמנטים בלבד ואמרתי בליבי מה כבר יכולה להיות התוצאה הסופית עד שהם "פתחו את הפה" והם פתחו ופתחו עד שנדבקתי לספה עם לסת שמוטה, וכל זה באמצעות הגברה של לאקסמן ופטפון של נוטינגהם שלגביו אני משוחד(היה שלי)והראש שלטר 5000 שהעביר במדויק את מה שהוטבע על התקליט ללא שום תוספת וצבע לצליל הכל נשמע מפוקס ומדויק לעילה ולעילה.
מספר דברים שהרשימו אותי ברמקולים האלה : שינוי בהעמדה לא "הזיז " להם הגדלת/הקטנת המרחק בינהם שום כלום הם הוזזו עד כמעט מטר ממקום הישיבה ושום כלום נשארו מפוקסים ומדויקים שניתן היה לגעת בזמר/ת.
ואז התברר לי שלרמקול יש פורט תחתון שמכוון לרצפה וזה שנתן לי את האשליה של סב.
לציין שהרמקולים גם הם מאוד מאוד ניטראליים מה שמקבלים את זה משמיעים.
בלי לשים לב (גם בעזרת האלכהול) עברו כ-3 שעות בכיף ענק, בקלות אפשר היה להמשיך להאזין למערכת עוד 3 שעות בלי להתעיף.
אלי המון תודה על הערב המהנה, מצפה לפעם נוספת
יורם