ברור שמתלוננים, מי שלא מתלונן פשוט לא יודע מה זה ולא צריך את זה.
כשלא מצלמים ב RAW, אתה נתון לחסדי הפלט שהיצרן החליט לתת ל JPEG במצלמות חובבים,
ובמצלמות קולנוע ל MOV.
אין הרבה מה לעשות אם זה, זה סגור.
צללים נהיים שחורים, לבנים נשרפים.
למשל כאן:
http://www.youtube.com/watch?v=hHKJ5eE7I1k
על פניו זה מאד יפה וחד אבל הצללים שחורים, תמונה קונטרסטית סגורה,
שלא לדבר על זה שזה 4:2:0, כלומר קומפרסיה חזקה מאד של הצבע, יעני איכות נמוכה.
בקיצור לשמור על מה שהמצלמה נותנת ובלי להשתמש ב RAW שמאד בזבזני בשטח,
משתמשים ב LOG כלשהו. זה אומר תמונה שטוחה, ללא ה S CURVE שדוחס אותה למוות.
ניתן לקרוא באתרים שקהל היעד הוא לא סטילס כמו כאן:
http://www.eoshd.com/content/11934/panasonic-gh4-preview
A cinema gamma picture profile is back for this camera having disappeared somewhere between the GH2 and GH3. I’m told it isn’t a LOG profile, but designed to improve roll off to the highlights. Personally I’d rather see LOG or Technicolor CineStyle. How flat is it? The jury is out. I haven’t seen it in action yet but perhaps a clue is in the name. Much like CineStyle, Panasonic has branded it “CineLike”! It comes in two flavours – CineLike D and V. It remains to be seen whether iLike it.
ה HD-SDI עולה עוד 2000 דולר והוא לא יכול לשנות את מה שהמצלמה כבר מוציאה.