מפלצת אנלוגית וקריאת תיגר על כרמלי, ליאור ואלוני!


liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
תתחדש ותהנה מתן, נראה מרשים בהחלט...
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
למה לך ? הבחור סוציו!

סוציו מספיק כדי לסחוב בשבילך טנק מרכבה דל חברת מרידיאן שמנגן דיסקים מחיפה לתל אביב בשביל הפאנל שאירגנת.
 

R

Roberts1

אורח
אלדר, פתחת פוסט בשביל רוברט?;)

אגב הערה זו , יש לך תובנות טכניות שאתה מעוניין לחדש / להעמיק לעצמך בנושא פטפונים באופן כללי , כפרה , אני לשרותך ,,,,,,,,אשמח לנסות להיזכר ב"חומר טכני של פעם " שהיה אהוב עלי במיוחד .

אגב, כשהייתי בגיל 18 לערך בניתי את ה"זרוע הקלה ביותר בעולם מאז ומעולם :)" ,מעץ בלזה , עם צירים ממחטי תפירה ........והצליל ? , אללה ירחמו !!! .

יום אחד אולי אספר את סיפורה של זרוע זאת + תובנות של "עשה / אל תעשה כשאתה בונה זרוע " או בקיצור ה"מדריך השלם לגלקסיה לבניית זרוע לפטפון" ;).
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,041
מעורבות
1,485
נקודות
113
סוציו מספיק כדי לסחוב בשבילך טנק מרכבה דל חברת מרידיאן שמנגן דיסקים מחיפה לתל אביב בשביל הפאנל שאירגנת.
היה בדיחה נשמה! לא באמת חושב ככה.
 

carmi

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
14,184
מעורבות
1,629
נקודות
113
אלדר, התמונות היפות שהוא צילם, התמונות :)
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,088
מעורבות
4,236
נקודות
113
מתן.

כל הכבוד לך. כייף לראות שיש פטיפונים ברמת רפרנס בארץ.
אני בטוח שזה נשמע מדהים!

תתחדש איש יקר.(ורד)
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
לא ברורה לי המשמעות של שלושה מנועים שמקזזים האחד את השגיאה של האחר. הדרך האידיאלית לשמירה על מהירות סיבוב קבועה של הצלחת היא הסתמכות על אפקט גלגל התנופה והתערבות מינימלית של המנוע.

אריה
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
775
מעורבות
86
נקודות
28
מתנוש,
תתחדש על ה"צעצוע" החדש. הרבה מוזיקה טובה
 

matanoosh

חבר משקיען
הודעות
4,068
מעורבות
1,564
נקודות
113
תודה למברכים.

אריה גור?! אתה חי!?! שלום לך.
רבותיי, ראו הוזהרתם - אריה גור לניים הוא כמו ז'בוטינסקי לציונות. או במילים אחרות, מיקי185 לאריה גור (ביחס לניים) זה כמו מכבי חיפה לעומת מנצ'סטר יונייטד!

אריה, לגבי המנועים אין לי מושג אם זה חרטא שיווקי או באמת עושה היגיון הנדסי. כדי להגן על עמדתך אומר שראיתי איזכורים לכך שגירסת המנוע האחד של הפטיפון, הזולה משמעותית, נשמעת יותר טוב משלושה. זה נשמע לי קצת אדיוטי, אבל בכל מקרה - זה לא שיכולתי לבחור, אתה יודע.
 

gaga

אוהב את התחום
הודעות
351
מעורבות
2
נקודות
18
לא ברורה לי המשמעות של שלושה מנועים שמקזזים האחד את השגיאה של האחר. הדרך האידיאלית לשמירה על מהירות סיבוב קבועה של הצלחת היא הסתמכות על אפקט גלגל התנופה והתערבות מינימלית של המנוע.

אריה
מעניין אם זה עובד עם שלוש נשים ? שאחת מקזזת את הטעיות של השנייה.
בכל אופן מתנוש ,עשית דרך ארוכה ויפה במסע הבלתי נגמר אחריי הסוניק,
תתחדש !
 

efi1965

כתב האתר בצפון
צוות האתר
הודעות
1,484
מעורבות
394
נקודות
83
תודה למברכים.

אריה גור?! אתה חי!?! שלום לך.
רבותיי, ראו הוזהרתם - אריה גור לניים הוא כמו ז'בוטינסקי לציונות. או במילים אחרות, מיקי185 לאריה גור (ביחס לניים) זה כמו מכבי חיפה לעומת מנצ'סטר יונייטד!

אריה, לגבי המנועים אין לי מושג אם זה חרטא שיווקי או באמת עושה היגיון הנדסי. כדי להגן על עמדתך אומר שראיתי איזכורים לכך שגירסת המנוע האחד של הפטיפון, הזולה משמעותית, נשמעת יותר טוב משלושה. זה נשמע לי קצת אדיוטי, אבל בכל מקרה - זה לא שיכולתי לבחור, אתה יודע.

מתנוש עזוב אותך מעקרונות הנדסיים אתה לא תצא מזה , מספיק שתעיף מבט על השרשורים ההזויים והויכוחים בפורומים. תמיד הדעות לכאן ולכאן.
בכל מקרה, לאחר ששמעתי את המפלץ אני מעיד על כך שהתחום האנלוגי בהחלט עבר משמעותית את הדיגיטלי.
לצערי לא היה זמן לשמוע יותר.
תתחדשששששששששש .............. :בעד:
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
זה ללא ספק הרכיב הכי איכותי שאי פעם עבר את מפתן דלתי. זהו גוש סגסוגת נחושת אדיר מימדים בעל משקל כולל של כ- 50 ק"ג אם לא יותר, ויש לו רזוננס של הר החרמון (או בקיצור, אין לו). שלושה מנועים אחראים על סיבוב הרצועה, ומקזזים זה את שגיאותיו של האחר, אם יש כאלה.

.

רזוננסים יהיו גם יהיו כל עוד יש מגע בין הרכיבים (שולחן-מנוע-רצועה-ציר-צלחת-תקליט) נראה לי (מקריאה) שדווקא השיטה של JC Verdier היא זו הגורמת להפחתה המשמעותית ביותר של רזוננסים
 

arye.gur

חבר משקיען
הודעות
2,592
מעורבות
882
נקודות
113
תודה למברכים.

אריה גור?! אתה חי!?! שלום לך.
רבותיי, ראו הוזהרתם - אריה גור לניים הוא כמו ז'בוטינסקי לציונות. או במילים אחרות, מיקי185 לאריה גור (ביחס לניים) זה כמו מכבי חיפה לעומת מנצ'סטר יונייטד!

אריה, לגבי המנועים אין לי מושג אם זה חרטא שיווקי או באמת עושה היגיון הנדסי. כדי להגן על עמדתך אומר שראיתי איזכורים לכך שגירסת המנוע האחד של הפטיפון, הזולה משמעותית, נשמעת יותר טוב משלושה. זה נשמע לי קצת אדיוטי, אבל בכל מקרה - זה לא שיכולתי לבחור, אתה יודע.

שלום וברכה...
אני עוד חי ומקווה להמשיך כך בשלושים השנים הקרובות....(לפחות). ניים פסה יחי תדי. יש קרבה משפחתית ביני לבין תדי אבל בהתעלם מזה ובהתחשב בתגובות המדהימות שתדי זוכה להן בחו״ל, לא ברור לי למה לא ״מתנפלים״ על הציוד שלו בארץ. אבל כמו בהרבה תחומים, אנחנו מפגרים בכמה שנים אחרי אירופה.
לגבי הפטיפון הכי חשוב כמובן זה איך הוא נשמע. עניין אותי מה ההסבר של שלושה מנועים כי היצרנים בכללי משתדלים ליצר מנוע אחד צנוע, קטן, רחוק ומבודד מהצלחת ופתאום אתה מספר על שלושה מנועים....

אריה
 

דיטון66

חבר משקיען
הודעות
775
מעורבות
86
נקודות
28
שלום וברכה...
אני עוד חי ומקווה להמשיך כך בשלושים השנים הקרובות....(לפחות). ניים פסה יחי תדי. יש קרבה משפחתית ביני לבין תדי אבל בהתעלם מזה ובהתחשב בתגובות המדהימות שתדי זוכה להן בחו״ל, לא ברור לי למה לא ״מתנפלים״ על הציוד שלו בארץ. אבל כמו
אריה
היהפוך כושי עורו ונמר חבורבורותיו?!(lol)
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,224
מעורבות
2,742
נקודות
113
לא ברורה לי המשמעות של שלושה מנועים שמקזזים האחד את השגיאה של האחר. הדרך האידיאלית לשמירה על מהירות סיבוב קבועה של הצלחת היא הסתמכות על אפקט גלגל התנופה והתערבות מינימלית של המנוע.

אריה
רק מחשבות מייצור עצמי -- לא קראתי על זה כלום :(

ראשית, כשייש שלושה מנועים שהרצועה של כל אחד מהם מושכת לכיוון אחר, שקול הכוחות שמופעלים על הציר הוא אפס. זה גורם לפחות חיכוך באיזור הציר, שמאפשר לפלטה לנוע בחופשיות לא רק בזכות השמן

שנית, אם זכור לי נכון (ממש לא בטוח), מנועים חשמליים, כולל DC, פועלים בפולסים -- הפעלת הכוח אינה רציפה לחלוטין. במקרה כזה, עצם העובדה ששקול הכוחות הוא על הציר 0 (בהנחה שהפולסים קורים בכל המניעים באותו זמן, ושהרציעות מעבירות אותם באותה מידה), מנטרל גם את העברת הרעידות הנובעות מכך אל הציר ושאר המנגנון. עניין זה אמנם יגדיל פי שלושה את הפולסים הבו-זמניים הפועלים בכיוון הסיבוב, אבל אלה נספגים על ידי המאסה הגדולה של הפלטה (="אפקט גלגל התנופה").

שלישית, אם לאחר המנועים יש נטייה לסובב את הפלטה מהר יותר מרעהו, האחר יתנגד לכך, כך שכנראה נקבל מהירות ממוצעת בין מהירויותיהם של שלושת המנועים, מה שמקטין את הסטייה מהמהירות הספציפית שכולם כוונו אליה יחסית לסטייה של כל מנוע בודד.

סוף השערות בלתי-מבוססות.

בברכה,
עמיר
 

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
מתנוש עזוב אותך מעקרונות הנדסיים אתה לא תצא מזה , מספיק שתעיף מבט על השרשורים ההזויים והויכוחים בפורומים. תמיד הדעות לכאן ולכאן.
בכל מקרה, לאחר ששמעתי את המפלץ אני מעיד על כך שהתחום האנלוגי בהחלט עבר משמעותית את הדיגיטלי........... :בעד:

ערב טוב אפי,...זה מאד יפה שחברים בפורום משקיעים זמן וממון בשדרוג וגם משתפים אותנו ,אני מאד אוהב את הויניל,ומה טוב שהוא לא נעלם מהמפה כפי שחזו הרבה אנליסטים עם הופעת נגני הדיסקים הקטנים.

רק הייתי מתקן תיקון קטן את דבריך,ואומר שפורמט ה CD מעולם לא הדביק את ה LP מבחינת איכות סאונד נטו,אם כי הפער צומצם במרוצת השנים מאז ההדגמה הראשונה של ה CD לתקשורת,שנולדה בחטא וכולה הייתה תרמית .
ןלמתן,עלה והצלח.
 

ronnyb

עוסק בתחום
הודעות
571
מעורבות
0
נקודות
0
הוא יפייפה!

אם יש סיבה שבא לי פטיפון זה רק בשביל להניח כזה דבר יפייפה על השידה.
אבל וואלה - יש הרבה יותר מדיי חלקים להתעסק ולשדרג בפטיפון... זה מה שחסר לי

החרדה מפטיפון וחלקיו איננה מוצדקת...זה דבר שאם מציבים אותו נכון,יעבוד שנים בלי בעייה...אבל אני מדבר על היצרנים הטובים ,ולא על מחרשות שמחירן כמחיר DVD במבצע שבועות במחסני שופרסל/חצי חינם וכדומה....לדעתי פטיפון מיצרן איכותי ,שמתנהגים איתו יפה,דורש פחות טיפול מPower amp שפופרתי.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור