ובשביל שלא יהיה כאן משעמם(במיוחד לשניצל)מצ"ב המאמר הבא,לקרוא ולהפנים


AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
AK1- אני אלך מעט רחוק (בעצם "הרבה" רחוק) ואדבר על מכחישי שואה (ויסלחו לי כולם על ההשוואה).
כמה אנו מוכנים להיות סבלניים כלפיהם?
"לטעמו האישי" ודעתו היהודיה הרזה והאנורקסית נסתה להתקבל ל"דוגמנות מסלול".
כמה אנחנו מוכנים לסבול " טעם אישי" ?????

ואצטט את עצמי: על מזבח ה"כל זה העדפה אישית " אפשרי לעשות דברים מגוכחים ולהקריב את "ההגיון הבסיסי".

ושוב סליחה - הייתי צריך להשתמש בהקצנה זו כדי להבהיר את עמדותי.
רגע רגע רגע, בוא לא נבלבל בין דברים שונים מהותית.
להכחשת שואה יש משמעות פוליטית-עד-קיומית.
להצגה של אנורקסיות כדוגמניות עלולה להיות השפעה בריאותית (חולנית, בעצם) על אנשים (בעיקר נשים מתבגרות, אבל לא רק).

ואפשר ללכת גם לפדופילייה, לאוהבי הצתות ושאר גורמי-נזק למיניהם.

כאן אנחנו מדברים על הנאה מהסוג הבלתי-מזיק לחלוטין (למעט ווליומים מטורפים), שעד לפני המצאת הדיגיטאל הייתה שיא התרבות.

רק בגלל שהומצא משהו שטכנולוגית הוא טוב יותר להשגת דיוק לא אומר שזה צריך לשמוט את הרגליים מהטכנולוגייה הקודמת -- בוא לא נשכח שהמטרה של רוב האנשים (פרט אולי למתכנני / בוני ציוד) אינה דיוק ואינה טכנולוגייה, אלא הנאה!!!

אם הטכנולוגייה הקודמת מספקת יותר הנאה לאנשים, כלומר מממשת את המטרה שלהם בצורה טובה יותר, הרי עבורם זו הטכנולוגייה הטובה יותר, לא הטכנולוגייה המדוייקת יותר!

"טוב" פירושו בהקשר שלנו "מממש את המטרה".
אם לא נהנים מזה, זה רע, בהקשר שלנו.

את מי מצרכני המערכות אמור לעניין שאתה סובל (מיוזמתך) מזה שהם נהנים ממה שטוב -- בשבילם?
עמיר
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
AK1- אני "מרים שאלה לאויר" שאני באמת לא סגור על התשובה לגביה.

עד איזה גיל מותר לנו לחנך ? למה זה נכון לחנך "במסלול סטנדרטי ומקובל " עקרונות בסיסיים מסויימים לילדים ואל לנו לעשות זאת למבוגרים יותר?

דרך אגב "הנסיון לחנך" אינו מחייב בהכרח שהצד השני יקבל את הדרך .

והייתי מבקש ברשותך לקבל תשובה ממוקדת לשאלה "האם על מזבח ה"כל זה העדפה אישית " אפשרי להקריב את "ההגיון הבסיסי" ???? - ( לאו דווקא בנושא האודיופיליה )
 

נערך לאחרונה ב:

משה לוי

עוסק בתחום
הודעות
450
מעורבות
1
נקודות
18
AK1- אני "מרים שאלה לאויר" שאני באמת לא סגור על התשובה לגביה.

עד איזה גיל מותר לנו לחנך ? למה זה נכון לחנך "במסלול סטנדרטי ומקובל " עקרונות בסיסיים מסויימים לילדים ואל לנו לעשות זאת למבוגרים יותר?

דרך אגב "הנסיון לחנך" אינו מחייב בהכרח שהצד השני יקבל את הדרך .

והייתי מבקש ברשותך לקבל תשובה ממוקדת לשאלה "האם על מזבח ה"כל זה העדפה אישית " אפשרי להקריב את "ההגיון הבסיסי" ???? - ( לאו דווקא בנושא האודיופיליה )
רוברט
האם אפשר או ראוי לחנך לאדום או לכחול? האם יש צבע טוב מאחר? האם אוהבי הכחול רעים או שוגים מול אוהבי האדום?
כאשר אתה מנסה להראות לאדם שמעשן המון כמה זה נורא ומזיק יש בזה ניסיון לחנך אותו לאורח חיים בריא יותר.
אין לדעתי מקום לחנך איש באשר להעדפתו של צליל או אופי מוזיקאלי מסוים או אופן הקלטה מסוים או אופן שחזור הצליל וכו...
כל אחד מפתח את טעמו באוכל או במוזיקה כתוצאה של התנסות ולכל אחד זה לוקח את הזמן שלו וניסיון לחנך יביא רק את התוצאה ההפוכה מזו שהמחנך רוצה להגיע אליה ודי לחכימא ברמיזא.
לילה טוב
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
משה לוי- כמה פעמים שמענו את המשפט " הוא ממש פתח את עיני" והוא ממש מודה ומעריך את האדם שהביא לשנוי .

אני מניח שאתה (כאיש שבא באינטראקציה מרובה עם לקוחות- בנושא מכירה ) שמעת את המשפט הזה אין סוף פעמים כאשר אתה משה לוי היית ה "מחנך" / פותח העיניים לקהל לקוחותך .

אוי ואבוי לפרנסתם של אנשי המכירות אם הם לא היו יכולים "לחנך אותנו מחדש" ( באמת ,,,,ללא שום כוונה צינית)

,,,,אז כאמור המחנך יכול לנסות .... הצד השני יכול לקבל את העניין (או שלא) אבל "פעולת החינוך " היא אינטרקציה אנושית הכרחית ובסיסית להחלפת דעות ולעיתים לעיצובם מחדש (של הדעות).

בסופו של יום "איש כראות עיניו יעשה" - אבל אל לנו למנוע את האינטרקציה הבסיסית הזאת בין בני אדם - לילה טוב
 
נערך לאחרונה ב:

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,086
מעורבות
4,236
נקודות
113
דיגי.

באיזה פטיפונים התנסת והאם ביצעת השוואה שכזו בין cd לפטיפון?


ממתין לתגובה...
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,763
מעורבות
930
נקודות
113
מעניין מדוע בנושא מסכי טלויזיה לא קיים נושא של טעם אישי, כאילו שאין שוני בראיה בין אנשים וכולנו מסכימים כאשר ניצב מולנו מסך איכותי ומסך לא איכותי.

אנסה לתמצת את דעתי (הלא מגובשת עד הסוף) בעניין העדפה אישית מול היגיון בסיסי באודיו.
לדעתי יש בהאזנה תהליך של למידה.
אני מוצא הבדל בין אופן האזנה שלי לפני מספר שנים לאופן האזנה שלי היום. זה מתבטא בתשומת לב לפרטים ולניואנסים שלא היו קודם.
מי ששומע מוזיקה ברקע יכול להסתפק במערכת צנועה, שלא לאמר בסיסית ופחות מזה...גם MP3 יכול להיות מעל ומעבר...
מי ששומע מוזיקה אבל לא בריכוז בלעדי וללא תשומת לב לפרטים יכול להסתפק במערכת ממוצעת.
מי ששומע בתשומת לב ומחפש ניואנסים ופרטים שהם אלו שעושים את ההבדל - כאן בא לידי ביטוי איכות הציוד אבל לא רק - גם מידת ההתאמה של רכיבי הציוד ובסופו של דבר גם ההתאמה לאוזני המאזין.

זכור לי ששמעתי סטאפ מסוים שיכולתי להעריך את איכותו אבל לא התחברתי לאופי הסאונד שלו. פשוט לא מצא חן לאוזני.
זה לא אומר שלא מדובר בסטאפ איכותי.
הלמידה בהאזנה לאודיו היא תהליך שבו השומע נחשף למגוון של מערכות, מגוון של סגנונות מוזיקה תוך כדי קבלת הדרכה.
ממש כמו האזנה מודרכת שמקובלת במוזיקה קלסית (שלצערי לא הצלחתי להתחבר אליה...).
אני מניח שתסכימו איתי שיש הבדל גדול בין האזנה ליצירה קלסית כאשר אתה בראשית דרכך לבין האזנה לאותה יצירה כאשר אתה מנוסה בהאזנה.
זה הזמן לתגובות....

ארז
 

משה לוי

עוסק בתחום
הודעות
450
מעורבות
1
נקודות
18
משה לוי- כמה פעמים שמענו את המשפט " הוא ממש פתח את עיני" והוא ממש מודה ומעריך את האדם שהביא לשנוי .

אני מניח שאתה (כאיש שבא באינטראקציה מרובה עם לקוחות- בנושא מכירה ) שמעת את המשפט הזה אין סוף פעמים כאשר אתה משה לוי היית ה "מחנך" / פותח העיניים לקהל לקוחותך .

אוי ואבוי לפרנסתם של אנשי המכירות אם הם לא היו יכולים "לחנך אותנו מחדש" ( באמת ,,,,ללא שום כוונה צינית)

,,,,אז כאמור המחנך יכול לנסות .... הצד השני יכול לקבל את העניין (או שלא) אבל "פעולת החינוך " היא אינטרקציה אנושית הכרחית ובסיסית להחלפת דעות ולעיתים לעיצובם מחדש (של הדעות).

בסופו של יום "איש כראות עיניו יעשה" - אבל אל לנו למנוע את האינטרקציה הבסיסית הזאת בין בני אדם - לילה טוב

בוקר טוב רוברט
אכן שמעתי דברים דומים מלקוחות אך לא בעקבות "חינוך" אלא בעקבות הדגמה / השמעה ואכן נפתחו להם האזניים.

מי שבא ממקום של "מחנך" בא ממקום של אני יודע ואתה לא ואני אחנך אותך או אני חכם ואתה טיפש אז תשכיל וכו...
לי זה לא מתאים הגישה הזו.
כל אחד מאיתנו למד והשכיל במשך הזמן ועכשיו לחנך ?
להראות? כן, להסביר? כן, להמחיש? בודאי, לחנך? לא!

יום טוב
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
AK1- אני "מרים שאלה לאויר" שאני באמת לא סגור על התשובה לגביה.

עד איזה גיל מותר לנו לחנך ? למה זה נכון לחנך "במסלול סטנדרטי ומקובל " עקרונות בסיסיים מסויימים לילדים ואל לנו לעשות זאת למבוגרים יותר?

דרך אגב "הנסיון לחנך" אינו מחייב בהכרח שהצד השני יקבל את הדרך .

והייתי מבקש ברשותך לקבל תשובה ממוקדת לשאלה "האם על מזבח ה"כל זה העדפה אישית " אפשרי להקריב את "ההגיון הבסיסי" ???? - ( לאו דווקא בנושא האודיופיליה )
אני לא חושב שייש כאן שאלה של גיל, "עד מתי", אלא רק של "מנדט", שנובע מיחס קירבה ו/או בקשת ה"מחונך".

לדעתי, אתה יכול, ואפילו אמור, לחנך את הילדים שלך, אבל, לדעתי, לא נאות לחנך את הילדים של השכנים, בוודאי לא בדרך שנוגדת את החינוך שהם מקבלים ממי שייש לו המנדט לחנך אותם.

לדעתי, אתה יכול לחנך את חבריך, אם הם מוכנים לכך ובוודאי אם הם מבקשים, אבל לא אם הם מתנגדים.

לחנך מישהו בוגר שלא ביקש חינוך זו בעיני חוצפה/התנשאות, אלא אם אתה עושה זאת בצורה מאוד עדינה, שמוכנה לקבל "לא", שאז, אם ה"מחונך" נותן לך אור ירוק, אתה יכול להמשיך. "אור צהוב" עלול להיות בעייתי, ואור אדום דורש, לדעתי, הפסקה מיידית ואפילו התנצלות.

אמנם ניסיון חינוך אינו מחייב את הצד השני להסכים, אבל מחייב אותו להתייחס, מה שעלול להיות לא נעים מבחינתו, עד כדי צורך בהתגוננות -- לא לעניין, לדעתי.

הניסוח של שאלתך "הממוקדת" מאוד טעון -- "מזבח", "להקריב", "בסיסי", "???" -- ונשמע כמו הצהרה שמבקשת-עד-דורשת תגובה בסיגנון של "מה פתאום! ודאי שלא!"

ככל הידוע לי, הנורמה הכללית, שאני חושב שהיא פחות או יותר מקובלת על הרוב, היא "תחשוב/תעשה כל מה שאתה רוצה, כל זמן שאתה לא מפריע לאחרים". עם זאת, יש כאן כמובן בעיית הגדרה של מה זה "מפריע", שכן כל אחד יכול להגדיר/להמציא שמשהו מפריע לו. מישהו יכול להיות מופרע מכך שאחר אוכל חזיר, ומישהו אחר מזה שייש אנשים שמתלבשים לא לפי המודה האחרונה, במיוחד כאלה שעטויים בבגדים שחורים וכובעים וזקנים. האם למישהו מהם יש זכות לכפות את החינוך שלו על האחר? תמהני.

וספציפית לשאלתך, יש כאן בעייתיות קשה, לדעתי, גם בקשר ל-scope (לגבי מה זה חל) של "טעם אישי", שכן סביר, לדעתי, להפריד מהותית בין (1) דברים מופשטים, כמו מוסיקה צבעים, תיבול האוכל וכו', (2) דברים שיכולים להיות להם השפעות במציאות, כמו ציורים אלימים, ספרות "יפה" הקוראת לרצח וכו', ו-(3) דברים הכוללים דברים הנוגעים לאחרים, מאהבת מוסיקה סופר רועשת, practical jokes ועד פדופילייה.

כמוכן יש בעיית הגדרה של "הגיון" -- מה שהגיוני ל-א' יכול להיות טימטום בעיני ב'. מי קובע?

מכל מקום, דומני שעסקנו נטו בתחום האסתיטי המופשט -- סאונד.

גירסה א' טוענת משהו כמו: "היות והסאונד שבו מדובר הוקלט מכלי נגינה וקולות מציאותיים, וייש לנו אפשרות לשחזר את מה שהוקלט בדיוק גבוה, לא הגיוני להעדיף שיחזור באיכות נמוכה יותר, וייש לחנך את האחרים לטעם טוב".

האמנם הגיוני? או ההיפך מזה? או שייש צורות חשיבה שונות שבכל אחת מהן יש היגיון משלה?

הגיון אחר יכול, למשל, לטעון ש:
  • מדובר בצורה של אמנות -- מוסיקה
  • מטרת האמנות היא הנאת האמן ו/או צרכני האמנות
  • לפיכך הדרך ההגיונית ביותר היא לעשות את מה שמממש את המטרה בצורה הטובה ביותר
האם זה שטויות? מונוגד ל"היגין הבסיסי"?

וכן הלאה. כבר בעת הכתיבה חשבתי על עוד כמה צורות הצגה, שכל אחת מהן סותרת את האחרת אבל הגיונית במושגי עצמה.

האם זה הגיוני בעיניך לחנך אנשים בעלי היגיון שונה משלך לקבל את ההיגיון שלך ולהסכים שההיגיון שלך נעלה על שלהם, ודווקא זה שלך הוא ה"טעם הטוב" ושלהם הטעם הרע, הזקוק לשיפור ולחינוך, וספציפית דווקא ממך?

ממממ... לא כל כך נראה לי.

בברכה,
עמיר
 

נערך לאחרונה ב:

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
מעניין מדוע בנושא מסכי טלויזיה לא קיים נושא של טעם אישי, כאילו שאין שוני בראיה בין אנשים וכולנו מסכימים כאשר ניצב מולנו מסך איכותי ומסך לא איכותי.

אנסה לתמצת את דעתי (הלא מגובשת עד הסוף) בעניין העדפה אישית מול היגיון בסיסי באודיו.
לדעתי יש בהאזנה תהליך של למידה.
אני מוצא הבדל בין אופן האזנה שלי לפני מספר שנים לאופן האזנה שלי היום. זה מתבטא בתשומת לב לפרטים ולניואנסים שלא היו קודם.
מי ששומע מוזיקה ברקע יכול להסתפק במערכת צנועה, שלא לאמר בסיסית ופחות מזה...גם MP3 יכול להיות מעל ומעבר...
מי ששומע מוזיקה אבל לא בריכוז בלעדי וללא תשומת לב לפרטים יכול להסתפק במערכת ממוצעת.
מי ששומע בתשומת לב ומחפש ניואנסים ופרטים שהם אלו שעושים את ההבדל - כאן בא לידי ביטוי איכות הציוד אבל לא רק - גם מידת ההתאמה של רכיבי הציוד ובסופו של דבר גם ההתאמה לאוזני המאזין.

זכור לי ששמעתי סטאפ מסוים שיכולתי להעריך את איכותו אבל לא התחברתי לאופי הסאונד שלו. פשוט לא מצא חן לאוזני.
זה לא אומר שלא מדובר בסטאפ איכותי.
הלמידה בהאזנה לאודיו היא תהליך שבו השומע נחשף למגוון של מערכות, מגוון של סגנונות מוזיקה תוך כדי קבלת הדרכה.
ממש כמו האזנה מודרכת שמקובלת במוזיקה קלסית (שלצערי לא הצלחתי להתחבר אליה...).
אני מניח שתסכימו איתי שיש הבדל גדול בין האזנה ליצירה קלסית כאשר אתה בראשית דרכך לבין האזנה לאותה יצירה כאשר אתה מנוסה בהאזנה.
זה הזמן לתגובות....

ארז

שלום
צר לי לאכזב ולאמר שגם ב-TV יש טעם אישי. בתפוז לא אחת נוצר וויכוח שב-CRT הישנה רואים יותר טוב מאשר ב-LCD
FHD החדשה! (תכני SD). גם בנושא התמונה לא כולם קונים סמסונג או פיליפס...וגם לא פנסוניק.
במסך יש מעבד, ובכל מה שאינו FHD למסך FHD (פיקסל מידע לפיקסל מסך) למעבד יש תפקיד. חלקם עושים עבודה טובה
וחלקם פחות. גם בנושא טכנולוגיה יש וויכוחים כמו פזלמה או LCD ועוד.

לגבי נושא הדיון (כרגע) שהוא וויניל מול CD, לא חושב שלעקום הלימוד יש השפעה. קשה לי להגיד שהאנשים שלקחו חלק
בדיון חסר נסיון כזה. להיפך, אני מתרשם שדווקא הניסיון מצוי בשפע.
אני גם לא חושב שהם נחלקים ל-2 קבוצות, של מי שכבר הבין ומי שעוד לומד. (בלי לציין עבור איזה פורמט המשפט הקודם נכון). מה שכן, טעמנו משתנה.
 

roberts

מושעה
הודעות
2,825
מעורבות
647
נקודות
113
משה לוי- ההבדל בין "חינוך" ל"הדגמה מאירת עיניים" הוא סמנטי בלבד ואני חושב שאנו מדברים על "כמעט אותו דבר"

AK1- התגובה ל-POST שלך צריכה להיות "שקולה רצינית ודורשת זמן " ואוכל להגיב רק מאוחר בלילה.

אני מאוד מעריך (ומניח שגם שאר חברי הפורום )את ההשקעה שלך ב-POST-ים :לב:

רוברט
 
נערך לאחרונה ב:

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
משה לוי- ההבדל בין "חינוך" ל"הדגמה מאירת עיניים" הוא סמנטי בלבד ואני חושב שאנו מדברים על "כמעט אותו דבר"

AK1- התגובה ל-POST שלך צריכה להיות "שקולה רצינית ודורשת זמן " ואוכל להגיב רק מאוחר בלילה. (אני מאוד מעריך (ומניח שגם שאר חברי הפורום ) את ההשקעה שלך ב-POST-ים ):לב:

רוברט
כהכללה, ההבדל בין "חינוך" להדגמה נראה לי תהומי.
אבל ייתכן שמה שאתה מתכוון אליו ב"חינוך" דומה יותר להדגמות של משה מאשר להכתבות של מיכאל.

אין שום בעייה עם תגובה-לא-מיידית :)

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
אני מאוד מעריך (ומניח שגם שאר חברי הפורום )את ההשקעה שלך ב-POST-ים :לב:
תודה על ההוקרה :אוהב-מאוד:

עד עכשיו, רוב התגובות משאר חברי הפורום בהקשר זה היו כמעט רק ניסיונות "חינוך" -- הפוסטים ארוכים מדי, מסובכים מדי וצריך לתמצת אותם -- מה שנכון, אבל דורש ממני יותר מדי עבודה :(

עמיר
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
בואו נתאר לעצמנו ניסוי פשוט :

שמים בחדר אפלולי 20 אודיופילים כבדים. מעבר לווילון דק ואוורירי, עומדת תזמורת ג'אז קטנה + מערכת אודיו אודיופילית למהדרין. פעם מנגנת התזמורת, פעם משמיעים אותה התזמורת מהמערכת .

מה הסיכויים שלא יישמע הבדל בין השניים ?

כל זאת אני כותב בעודי מאזין לסימפוניה ה"קלאסית" של פרוקופייב עם ה LSO ואשכנזי. האם אני מדמיין שאני נמצא באולם קונצרטים ? לא ממש. האם אני נהנה ? מאד . (ואני סומך על עמיר שייתן לי מיד את הביצוע האולטימטיבי ליצירה).
  • נדמה לי שכב בוצעו ניסויים כאלה, יותר מאחד. לא זוכר מה הייו התוצאות
  • מערכות אודיו נותנות תוצאה אופטימאלית רק באיזור קטן יחסית (sweet spot), מה שלא יתאים ל-20 אודיופילים, אפילו רזים עם ראשים קטנים
  • יש סיכוי טוב מאוד שיישמעו הבדל, ולו רק בגלל הבעייתיות של volume matching
  • יש סיכוי לא זניח שלפחות בחלק מהמיקרים יעדיפו את המערכת על המקור
  • הסיכוי להעדפת המערכת ייגדל אם יבצעו קומפרסייה ו/או יוסיפו הארמוניות זוגיות
  • האם בהקשר של הניסוי המוצע, היית מגדיר את המערכת שלך כ"אודיופילית למהדרין"?
  • אני לא בטוח שייש לי הערצה מיוחדת לביצוע שייהייה אולטמאטיבי עבורי, אבל אשכנאזי LSO לא בין המועמדים שלי
עמיר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
טוב, ניצחת, כנראה שאם הפטיפון מספיק יקר, אז התקליט מכיל לפתע מידע אולטראסוני ואין צורך ב-RIAA ובלאי התקליט אינו רלבנטי ויותר מכך - העיוות ההרמוני נעלם... :מאזין:
.

את אותו הדבר כתבתי בלא מעט פוסטים, הסברים גם בע"פ וכו':עצוב: אין לי מושג מה אנשים כמונו מפספסים ,אבל בטוח
שזה מחוץ לגדר הרציונל.
 

מיכאל לנג

מושעה
הודעות
681
מעורבות
4
נקודות
18
האם לדעתכם משהו חסר במדידות או בפרטים הטכנים שאתם מציגים?
האם לדעתכם יש משתנה אחד שאתם לא מודעים לו?

אענה במקומכם. יש משתנה כזה, שאתם לא מכירים (עדיין), אבל בשבוע הבא נכיר לכם אותו.
עד אז, מומלץ לא לטעון לנחיתות הויניל מול ה-cd ברמה הטכנית. זה משום שתגלו שברמה הטכנית יש לו יתרון אחד מוחץ על ה-cd. מהו היתרון הזה? לאט לאט, בינתיים תנו לי להינות מידיעותכם.

roberts
הקלטתי תקופה ארוכה באולפן של יהודה קיסר (עוד שהיה בחולון). היום אני עובד על פרוטולס hd באולפן הפרטי שלי. אין מה לעשות, סלילים נישמע הרבה יותר טוב. הרבה הרבה. כיום, לצערי, יהודה כבר לא מחזיק באולפן הזה.

למען הסדר הטוב.
גם אצל יהודה וגם אצלייש מוניטורים של ימהה ns10 ומגבר של ab + מוניטורים של ג'נלקס עם מגבר של אמקרון 1200.

שלום נמר
תזכורת.
לגבי אמריתך: "אענה במקומכם. יש משתנה כזה, שאתם לא מכירים (עדיין), אבל בשבוע הבא נכיר לכם אותו. "

עבר שבוע והחל ה-2 ולא ראיתי את המשתנה הזה.
מה קורה עם החשיפה?
סקרן לקרוא
תודה
 

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
מיכאל היקר.
ידיעותיך רבות
השכלתך גבוהה
כושר הביטוי שלך מעורר התפעלות.
אבל (וזאת על דעתי בלבד) הרסת לי את החשק לקרוא בפורום
כל פעם שאני נכנס, אתה מעיק עלי עם חישובים וגרפים.
השלום שלך בתחילת כל פוסט או תגובה מעורר בי חלחלה.
אתה מתעלם מכל מה שרומזים, אומרים מתחננים בפניך
דייייייייייייייייי כבר.
מספיק עם הטכנוקרטיה
מספיק לכפות את עצמך על האחרים.
גם אדם כמוך עם עור של פיל, לא מבין שאתה גורם נזק
כל גולש אחד פחות גורם נזק.
אותי הברחת מכאן
ועכשיו תורי- ש-ל-ו-ם מר לאנג ולא להתראות.
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
מיכאל היקר.
ידיעותיך רבות
השכלתך גבוהה
כושר הביטוי שלך מעורר התפעלות.
אבל (וזאת על דעתי בלבד) הרסת לי את החשק לקרוא בפורום
כל פעם שאני נכנס, אתה מעיק עלי עם חישובים וגרפים.
השלום שלך בתחילת כל פוסט או תגובה מעורר בי חלחלה.
אתה מתעלם מכל מה שרומזים, אומרים מתחננים בפניך
דייייייייייייייייי כבר.
מספיק עם הטכנוקרטיה
מספיק לכפות את עצמך על האחרים.
גם אדם כמוך עם עור של פיל, לא מבין שאתה גורם נזק
כל גולש אחד פחות גורם נזק.
אותי הברחת מכאן
ועכשיו תורי- ש-ל-ו-ם מר לאנג ולא להתראות.
:בעד::אוהב::בעד::מנצח::כל-הכבוד:
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,208
מעורבות
2,733
נקודות
113
אותי הברחת מכאן
ועכשיו תורי- ש-ל-ו-ם מר לאנג ולא להתראות.
חבר GROOPER!!

הייתי מציע לשקול מחדש, ולו רק מהסיבה שזה שכמיכאל יווכח שמה שהוא כותב משפיע, וזה עלול לגרום לו להמשיך, כמו הילדים בגן שרוצים תשומת לב, וכשהם לא מקבלים בטוב הם מקבלים ברע (לא שבפועל הוא ילד:))

בפרטי אמרו לי (יותר מאחד) שמקווים שאני לא מתעצבן יותר מדי.
להיפך -- מי/מה כאן שווה התרגזות?

מבחינתי הוא מטריד, אבל יותר ברמת זבוב מאשר ברמת התרגזות. כזה שבא לתת לו זבנג וגמרנו, אבל הוא בורח ונוחת עליך במקום אחר (לא שבפועל הוא זבוב :))

עמיר
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
:כועס:
מבחינתי הוא מטריד, אבל יותר ברמת זבוב מאשר ברמת התרגזות. כזה שבא לתת לו זבנג וגמרנו, אבל הוא בורח ונוחת עליך במקום אחר (לא שבפועל הוא זבוב :))

עמיר

:נגד::(
 
נערך לאחרונה ב:

GROOPER

אוהב את התחום
הודעות
460
מעורבות
175
נקודות
43
חבר GROOPER!!

הייתי מציע לשקול מחדש, ולו רק מהסיבה שזה שכמיכאל יווכח שמה שהוא כותב משפיע, וזה עלול לגרום לו להמשיך, כמו הילדים בגן שרוצים תשומת לב, וכשהם לא מקבלים בטוב הם מקבלים ברע (לא שבפועל הוא ילד:))

בפרטי אמרו לי (יותר מאחד) שמקווים שאני לא מתעצבן יותר מדי.
להיפך -- מי/מה כאן שווה התרגזות?

מבחינתי הוא מטריד, אבל יותר ברמת זבוב מאשר ברמת התרגזות. כזה שבא לתת לו זבנג וגמרנו, אבל הוא בורח ונוחת עליך במקום אחר (לא שבפועל הוא זבוב :))

עמיר

עניתי לך בפרטי עמיר.
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור