פנל שניצל – ביקור אצל אלדר


mokes

חבר משקיען
הודעות
1,132
מעורבות
1
נקודות
0
לא כתבתי של מערכת שלך יש "צליל רגיל" – נהפוך הוא.
המערכת שלך יוצרת "אפקט וואו" הנותן נוק אאוט למאזין. העניין הוא שהנוק אאוט משתלט על המוסיקה, יש יותר נוק אאוט מאשר מוסיקה, כאשר לאחר זמן מה, האפקט הזה מתחיל לשעמם.
לא מבין את המילים האלה. הבס מפוצץ? במה לא ריאלית? המוסיקה מוצגת באופן יותר דינמי מהדבר האמיתי? אתה יכול להגיד משהו קצת יותר אינפורמטיבי? יש לך דוגמאות של קטעים שהפריעו לך, ומה הפריע לך בהם? לא מבין מה זה "אפקט וואו" - אני כן אצליח להבין אם תנתח קצת יותר ותנסה להסביר מה הפריע לך באופן פרטני. סתם לתת מילים ברמה של 30 אלף רגל זה מאוד קל (וזול, וגם לצערי לא מנומס במקרה כזה, לאחר שהתארחת בביתו של אדם ומעביר ביקורת על רכושו).
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
לא כתבתי של מערכת שלך יש "צליל רגיל" – נהפוך הוא.
המערכת שלך יוצרת "אפקט וואו" הנותן נוק אאוט למאזין. העניין הוא שהנוק אאוט משתלט על המוסיקה, יש יותר נוק אאוט מאשר מוסיקה, כאשר לאחר זמן מה, האפקט הזה מתחיל לשעמם.

לדעתי,
"אפקט וואו" זו הגזמה,
"משעמם" זו הגזמה פראית.

זה לא כזה שחור ולבן.
אבל כל אחד ודעתו. (ורד)
:)
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
לדעתי,
"אפקט וואו" זו הגזמה,
"משעמם" זו הגזמה פראית.

זה לא כזה שחור ולבן.
אבל כל אחד ודעתו. (ורד)
:)
האמת , גם לי נשמע משונה גם השעמום וגם הוואו שיהושע כותב,אבל חלאס , אני קטונתי, כל אחד ודעתו, זה כבר מתחיל להשמע כאילו אני מנסה לכפות את טעמי בכח ,לא מוצא חן ,יופי!
קבוצות כלים לא נשמעות נכון, גם יופי ,משעמם - מצוין ,
לא יודע למה , אבל כל זה נשמע לי כיווני ולא מטעמי צליל , אגב אצלי אני די בטוח שקבוצות הכלים כפי שתיאר יהושע , קצת פחות"קבוצתיות " ממה שהוא מורגל.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
לא כתבתי של מערכת שלך יש "צליל רגיל" – נהפוך הוא.
המערכת שלך יוצרת "אפקט וואו" הנותן נוק אאוט למאזין. העניין הוא שהנוק אאוט משתלט על המוסיקה, יש יותר נוק אאוט מאשר מוסיקה, כאשר לאחר זמן מה, האפקט הזה מתחיל לשעמם.

יהושע, תפסיק לכתוב שטויות !כבר לא נעים לענות לך.
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
יש מערכות מסויימות שהן מאוד דינמיות ופרטניות והתחושה היא מסחררת בהתחלה והכל נשמע מאוד מדוייק עם בס שהוא מאוד טייט ועם גבוהים פתוחים,אבל אחרי כמה זמן שהאוזן מתרגלת
והסאונד האנליטי הזה מתחיל לשעמם.
זה כמובן לא בהתחחייסות למערכת שנבחנה אלא לפירוש שלי לדבריו של יהושוע .
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
יש מערכות מסויימות שהן מאוד דינמיות ופרטניות והתחושה היא מסחררת בהתחלה והכל נשמע מאוד מדוייק עם בס שהוא מאוד טייט ועם גבוהים פתוחים,אבל אחרי כמה זמן שהאוזן מתרגלת
והסאונד האנליטי הזה מתחיל לשעמם.
זה כמובן לא בהתחחייסות למערכת שנבחנה אלא לפירוש שלי לדבריו של יהושוע .
תאמין לי, לא אנליטי , ואתה יכול להיות בטוח שאני מבדיל.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
המטרה האמיתית!

מעל 6000 כניסות , מעל 200 תגובות , הכל על היי אנד ,זו המטרה האמיתית , טוב לא טוב , לא מעניין ,הנה הצלחנו להציג אאודיו אחר , עניין שגורם לכולם להתעניין , מחזק קצת את הוירוס של האאודי , הרכילות מסביב מעניינת את הקצה.....
 

hornless

חבר משקיען
הודעות
1,927
מעורבות
365
נקודות
83
יהושע, תפסיק לכתוב שטויות !כבר לא נעים לענות לך.

(Y)
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
תאמין לי, לא אנליטי , ואתה יכול להיות בטוח שאני מבדיל.

תאמין לי אפילו ברמיזה לא התכוונתי לבקר מערכת שלא שמעתי,
כן נתקלתי במערכות קצה מטורפות ויקרות להחריד שהן נשמעות מדוויקות להפליא דינמיות אבל לאחר חצי שעה התחלתי לפהק ...



אגב מסקרן אותי איך ישמע על הסט הזה מקור אנלוגי (פטיפון,טייפ סלילים)...
למרות שעייפתי מהעיגול השחור ,
אני חושב שמקור אנלוגי איכותי ברוב המקרים חושף צדדים "לא מרגשים" של מערכות
( אני חושב שנמר גם טען זאת באחת מביקורותיו).
מניסיון השנים מצאתי שיש תופעה שאם תקליט נשמע טוב במערכת - אתה במצב טוב גם אם תשים CD בינוני.
ההיפך - לא.
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
מעל 6000 כניסות , מעל 200 תגובות , הכל על היי אנד ,זו המטרה האמיתית , טוב לא טוב , לא מעניין ,הנה הצלחנו להציג אאודיו אחר , עניין שגורם לכולם להתעניין , מחזק קצת את הוירוס של האאודי , הרכילות מסביב מעניינת את הקצה.....


אני חושב שהרעיון של הפנל הזה - החזיר לי את העניין בפורומים האודיופילים.
מקווה שהפורום ישרוד עד השדרוג הבא שלי ויוזמן גם יוזמן:)
 

katzofe

מושעה
הודעות
1,392
מעורבות
73
נקודות
48
לא כתבתי של מערכת שלך יש "צליל רגיל" – נהפוך הוא.
המערכת שלך יוצרת "אפקט וואו" הנותן נוק אאוט למאזין. העניין הוא שהנוק אאוט משתלט על המוסיקה, יש יותר נוק אאוט מאשר מוסיקה, כאשר לאחר זמן מה, האפקט הזה מתחיל לשעמם.

טוב, הפסקול של רוקי 3 עם הלהיט "eye of the tiger" כנראה לא ממש התאים ,
כשתבחן ציוד להבא אל תנסה להיות כזה מקורי ,קח איתך את ה"דארק סייד"
תמיד עובד. ביום טוב תוכל אפילו לזהות את המטבעות ממש כמו כתבי האודיו
המדופלמים
 

ramkol

אוהב את התחום
הודעות
477
מעורבות
0
נקודות
0
המסקנטייפ , שומר על הכיוונים , מודבק אל הכפתורים שלא תסובב אותם העוזרת ,
הקשר לרגליות , כן החלפתי משהו כדי לשנות זווית.

תודה שניצל על התשובה.
אני מבין אם כבר לא בראש שלך לפתח כאן דיון... וזה בסדר אם לא תענה, למקרה שכן, עדיין מעניינות אותי גם שאר השאלות ששאלתי.

בזמנו הייתה לי מערכת שיכולתי להפנות חלק מהרכיבים ברמקולים בה אחורנית. הייתי עושה את זה, אחרי הרבה משחקים, למשל במוזיקה דתית שהוקלטה בכנסיה. נדמה לי אבל שלטוויטר שמופנה אחורה במערכת שלך תפקיד אחר. האם כך?
גם הנושא של הספה הקרובה לקיר מעניין במיוחד גם בהקשר של הטוויטר האחורי.
אשמח לשמוע גם על הסב וכיוונו בחדר.
הרמקולים של אדם למשל בנויים גם הם משני חלקים, כשהעליון יושב על כריות חול. נראה לך שגם אצלך תהיה לכך עדיפות על ספייקים?
סך הכל זו המטרה של כל זה, לדון וללמוד, לא?



.
 

michael123

חבר משקיען
הודעות
9,678
מעורבות
1,415
נקודות
113
לפני ה-Lyngdorf אני זוכר את מערכת של אלדר כבעלת צליל מאוד טבעי
אצלי מן הסתם זה נשמע שונה, אבל האזנתי בכיף כמה שעות אז..
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
טוב, הפסקול של רוקי 3 עם הלהיט "eye of the tiger" כנראה לא ממש התאים ,
כשתבחן ציוד להבא אל תנסה להיות כזה מקורי ,קח איתך את ה"דארק סייד"
תמיד עובד. ביום טוב תוכל אפילו לזהות את המטבעות ממש כמו כתבי האודיו
המדופלמים

טען גלבאק טפלעומק לחסאק!
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
תודה שניצל על התשובה.
אני מבין אם כבר לא בראש שלך לפתח כאן דיון... וזה בסדר אם לא תענה, למקרה שכן, עדיין מעניינות אותי גם שאר השאלות ששאלתי.

בזמנו הייתה לי מערכת שיכולתי להפנות חלק מהרכיבים ברמקולים בה אחורנית. הייתי עושה את זה, אחרי הרבה משחקים, למשל במוזיקה דתית שהוקלטה בכנסיה. נדמה לי אבל שלטוויטר שמופנה אחורה במערכת שלך תפקיד אחר. האם כך?
גם הנושא של הספה הקרובה לקיר מעניין במיוחד גם בהקשר של הטוויטר האחורי.
אשמח לשמוע גם על הסב וכיוונו בחדר.
הרמקולים של אדם למשל בנויים גם הם משני חלקים, כשהעליון יושב על כריות חול. נראה לך שגם אצלך תהיה לכך עדיפות על ספייקים?
סך הכל זו המטרה של כל זה, לדון וללמוד, לא?
נ

.
נכון , קצת התעייפתי מכל המהומה , אבל בכל זאת לענייו הטויטר האחרי , זהו אינו טויטר ,אלא מידֿטויטר , בעצם זהו מיקרופון הפוך ,תפקידו לפגוע בקיר ולהגביר בטיפה את תחושת העומק והאמביאנס, ניתן לכוון את העוצמה בהתאם למרחק מהקיר לבליעה ולתסרוקת , כל זאת כמובן כדי להגדיל את אפקט הוואו על יהושוע
.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
טען גלבאק טפלעומק לחסאק!

זה בתימנית? או שנלחץ לך ה caps lock? :)
 

ברקצ

חבר משקיען
הודעות
1,804
מעורבות
269
נקודות
83
מיקרופון הפוך ?

זה מקליט ואחר כך משמיע מהצד השני ?
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
מיקרופון הפוך ?

זה מקליט ואחר כך משמיע מהצד השני ?
נו, הנה עוד כוחמולוג שמעייף הנשמה , לך תשאל את אלברט וון שוויקרט ,ככה הוא מגדיר את זה בברושור שלו ,ותמסור דש כמובן ליהושע.
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
אפקט מיקרופוניות :)
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור