שי קציר
חבר משקיען
- הודעות
- 624
- מעורבות
- 2
- נקודות
- 16
אין ל CD הצדקה קיומית מלבד מילוי כיסן של חברות המוסיקה. גם ל DVD ולבלו-ריי הבא עלינו לטובה (לטובת תעשיית הפורנו בעיקר) אין הצדקה. סיבת קיומן של המדיות הנ"ל היא השיווק המסיבי שחברות המוסיקה עושות להן במלחמתן במוסיקה החופשית מזכויות יוצרים.
העתיד שייך לשרתי קבצים ו DACים בלבד. ייתכן שיקומו ויפלו עוד כמה מדיומים בדרך. אני רואה בזה ערך להוציא את כל נגני ה CD מהבית. למה לי להכניס עוד מנגנון מכאני (על אינספור פוטנציאלי הכשל שלו הממומשים בכל רגע נתון) בין הקובץ לרמקול?
אני לא אומר מילה לגבי תקליטים, כי לגביהם אין לי ביטחון אלא רק ספקולציה והיא שבשלב מסויים ה DAC יחקו אותם ואת האקולייזינג שלהם באופן ששום אוזן בעולם לא תצליח להבדיל בניהם במבחן עיוור.
תאורתית, אם הרזולוציה של DAC עולה על רזולוציית השמיעה שלנו, אז אפשר לבצע בצליל מניפולציות שיקחו אותו לכיוון של כל אקולייזינג בהיסטוריה, בין אם זה אקולייזינג של קלטת כרום של that's או של פטיפון של X עם ראש של Y.
העתיד שייך לשרתי קבצים ו DACים בלבד. ייתכן שיקומו ויפלו עוד כמה מדיומים בדרך. אני רואה בזה ערך להוציא את כל נגני ה CD מהבית. למה לי להכניס עוד מנגנון מכאני (על אינספור פוטנציאלי הכשל שלו הממומשים בכל רגע נתון) בין הקובץ לרמקול?
אני לא אומר מילה לגבי תקליטים, כי לגביהם אין לי ביטחון אלא רק ספקולציה והיא שבשלב מסויים ה DAC יחקו אותם ואת האקולייזינג שלהם באופן ששום אוזן בעולם לא תצליח להבדיל בניהם במבחן עיוור.
תאורתית, אם הרזולוציה של DAC עולה על רזולוציית השמיעה שלנו, אז אפשר לבצע בצליל מניפולציות שיקחו אותו לכיוון של כל אקולייזינג בהיסטוריה, בין אם זה אקולייזינג של קלטת כרום של that's או של פטיפון של X עם ראש של Y.