התדרים הנ"ל באים קומפלט עם המוזיקה.
לגבי רמקולים, למשל: יש רמקול אחד, מה קוראים לו 800D
לפי היצרן הוא מגיע על 32 קה"ץ (מינוס 6 DB) ו-28 קה"צ (מינוס 3).
ויש כמובן כאלה שעולים גבוה יותר (גם 50).
כפי שכתבתי קודם, במציאות, ובהקלטות עם ציוד מתאים, התדרים האלה אכן מגיעים קומפלט עם המוזיקה,
אבל בהקלטות "רגילות", עם מיקרופונים וציוד הקלטה "רגיל"/נפוץ, התדרים האלה הולכים לאיבוד כבר בשלב ההקלטה.
ואם בכל זאת נשאר משהו בהקלטה, אזי ברוב המערכות הביתיות, כולל hi-end, התדרים האלה הולכים לאיבוד.
ועוד כפי שכתבתי קודם, במאמר התייחסו לתדרים מעל
26kHz לא מעל 20kHz, כתחום הגבוה.
אז,כפי שכתבתי קודם, גם רמקולים כמו ה-800D לא מגיעים הרבה מעבר לזה -- כאשר 28kHz, ואפילו 33kHz, לא נראים לי הרבה מעל 26kHz, כשהם דיברו על טווח עד
100kHz.
אז גם אם יש איזשהם רמקולים שכן מגיעים, הם לא הדבר הנפוץ, גם ב-hi-end, וכנ"ל לגבי שאר הציוד, הפונו-סטייג', הפרה, והפאוור.
עם זאת, לא ברור לי הצורך בחזרה ובהדגשת הדברים הנ"ל.
מה יש כאן להוכיח/לנגח, ש-CD לא מספיק טוב?
נו, שויין -- שאלה לא טוב למי?
בכל זאת הרבה מאוד "hi-endists" מאוד נהנים אפילו מ-CDs, שלא לדבר על hi-res בדיסקים ו/או בקבצים, והמאמר לא ישנה להם בהרבה, אם בכלל, גם אם יקראו אותו עד תומו.
ואין שם הרבה חומר על תקן חיזוק הייתרון-כבייכול של תקליטים.
אוקיי, אז יש מאמר, וקיימים בעולם רמקולים שמגיעים עד 28/33/50, וייש גם אלקטרוניקה שמגיעה עד 100 (אם כי מספיק שייש רכיב אחד בשרשרת שאינו כזה כדי לא להעביר את התדרים הנ"ל).
אז מה הפואנטה שלך בכל זה?