וידאו: כיצד עושים במג'יקו Q3 את הלוח הקדמי?


tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
[video=youtube;FWsZx4fCrDs]https://www.youtube.com/watch?v=FWsZx4fCrDs[/video]

תודה ליאיר תמם.

תומר
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
עם עובדות קשה להתווכח.
אלומיניום עיוני :אצבע מורמת
 

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
היית מאמין שהרמקולים הנ"ל קיבלו ציון זהה, באחד המגזין הגרמנים, כמו פוקאל גרנד אוטופיה אי. אם? וסונוס פבר אידה?

כל הכבוד למג'יקו.

תומר
 
נערך לאחרונה ב:

ron1999

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
0
נקודות
6
יש ייתרונות לכרסום על פני יציקה?
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
יש ייתרונות לכרסום על פני יציקה?
בכרסום ניתן להגיע למידות מדויקות יותר.
כמו כן, לכל חלק שנעשה ביציקה נדרש לייצר תבנית לפי מידה - זה מאוד יקר ומסורבל.
 

גיא

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
3,118
מעורבות
1,124
נקודות
113
בכרסום ניתן להגיע למידות מדויקות יותר.
כמו כן, לכל חלק שנעשה ביציקה נדרש לייצר תבנית לפי מידה - זה מאוד יקר ומסורבל.

אלא אם כן אתה פרארי ואתה יוצק את בלוק מנוע בתבנית חול. (lol)

בכל מקרה, חברה מדהימה, שמעתי אותם השנה במינכן, זה היה פשוט אבסורד כמה טוב זה נשמע.
לטעמי הרמקול היחיד שם במחירים האלו שניתן להבין על מה משלמים כל כך הרבה $$.
אגב, זה היה ה-Q5.
 
נערך לאחרונה ב:

ron1999

אוהב את התחום
הודעות
64
מעורבות
0
נקודות
6
בכרסום ניתן להגיע למידות מדויקות יותר.
כמו כן, לכל חלק שנעשה ביציקה נדרש לייצר תבנית לפי מידה - זה מאוד יקר ומסורבל.

לפי המכניקרים איתם שוחחתי אין הבדל ברמת הדיוק אליה מגיעים ביציקה או כרסום, אלא כשמדובר בדיוקים של אלפית המילימטר (אני לא חושב שזה המקרה פה, גם לפי הסרטון ומכונת הכרסום)

בנוסף, תבנית ליציקת אלומיניום היא ענין של אלפים בודדים של דולרים, אני לא בטוח שזה השיקול פה (לייצור "המוני", אפילו של עשרות בודדות של יחידות כאלה, יציקה היא כלכלית יותר)

לכן שאלתי -האם יש ייתרון משמעותי ספציפי לכרסום..
 

itzik2305

אוהב את התחום
הודעות
482
מעורבות
149
נקודות
43
לפי המכניקרים איתם שוחחתי אין הבדל ברמת הדיוק אליה מגיעים ביציקה או כרסום, אלא כשמדובר בדיוקים של אלפית המילימטר (אני לא חושב שזה המקרה פה, גם לפי הסרטון ומכונת הכרסום)

בנוסף, תבנית ליציקת אלומיניום היא ענין של אלפים בודדים של דולרים, אני לא בטוח שזה השיקול פה (לייצור "המוני", אפילו של עשרות בודדות של יחידות כאלה, יציקה היא כלכלית יותר)

לכן שאלתי -האם יש ייתרון משמעותי ספציפי לכרסום..
תבניות בגודל הזה עם כמות הפרמטרים שיש שם עולות הרבה יותר מאלפי דולרים בודדים. לדעתי כרסום כלכלי יותר במקרה הזה והרבה יותר גמיש- אתה מכניס פלטות אלומיניום סטנדרטיות ומזין שרטוט למכונה ומקבל מוצר. תחשוב על כך שיש כמה סדרות של רמקולים, בכל סדרה כמה דגמים והרי לך עשרות תבניות. מה גם שאם החברה מוציאה מהליין שלה דגם מסויים ומכניסה דגם חדש ההשלכות הכלכליות ברורות.
בכל מקרה, יתכן ואתה צודק, אולי זה לא השיקול במקרה שלהם....
 

Sol

חבר משקיען
הודעות
2,444
מעורבות
621
נקודות
113
תבניות מכל סוג שהוא במיוחד לגודל כזה מדובר בעשרות אלפי $.
כל יציקה תעלה כמה מאות.
כרסום פלטה כזו יעלה אותו הסכום,אז מדוע לצקת?
מה עוד שיציקות לאלומיניום דורשות טיפול כרסום נוסף.
לתבניות מדויקות מאוד דרושים מאות אלפי $.
אל תשכחו שיש ליצרן מספר דגמים ולכל אחד מהם להכין תבנית :עצוב:
מכאן ההגיון שבכרסום CNC.
 

אורי_ו

כתב האתר
צוות האתר
הודעות
12,760
מעורבות
315
נקודות
83
אתם שוכחים את הדבר החשוב עוד בנושא.
בזמן תכנון רמקולים מנסים מיקומים שונים של הדרייברים, עומקים, תושבות שונות וכמו כן רכיבים שונים.
ליצר מולד לכל סטאפ כזה זה מאות אלפי דולרים בפיתוח.
או, שלוקחים פלטת אלומיניום וחותכים.
מה עדיף?
כמו כן בשביל תבניות צריך, מכונות, אנשים מומחים, מקום, זה עוד כסף.
וכו...
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור