רסיבר IR RECIEVER לרסיבר DENON 3312


miro80

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

לאחר שיפוץ מקיף בדירה קמה לה ההחלטה להכניס את הרסיבר לתוך מזנון.
נושא קירור הרסיבר טופל באופן מקיף ביותר אך נושא לא פחות חשוב ודי קריטי עומד על הפרק ומכיוון שאני לא ממש בקיא אז זקוק לעזרת חברי הפורום: שליטה באמצעות השלט על רסיבר שסגור במתוך מזנון. יצא לי לקרוא על IR Remote Extender אבל ישנם מספר דברים שאני לא כל כך מצליח למצוא את התשובות עליהן ואשמח לעזרה:

ברסיבר שקיים ברשותי (DENON AVR-3312) ישנן כניסות/יציאות: REMOTE CONTROL jacks. לפי מה שכתוב במדריך למשתמש אחת הכניסות מיועדת למשדר וחיישן IR כפי שניתן לראות בתמונה שצירפתי לפוסט. לפי מה שראיתי לגבי קיטים IR EXTENDER שנמכרים: הם מכילים עיניות לקליטת האות מהשלט, מוח שאליו העיניות הללו מתחברות ומהמוח יש יציאה למשדר ששולח את האות שהתקבל מהעיניות. מה שאני לא כל כך מצליח להבין זה האם בעצם אני לא זקוק למשדר ששולח את האות שהתקבל מהעיניות ואני אמור לחבר את היציאה של המשדר הנ"ל מהמוח של הקיט ישירות אל הכניסה שיש לי ברסיבר ? או שאולי אני בכלל לא זקוק למוח שיש בקיט ואני יכול לחבר ישר את העינית אל הכניסה ברסיבר וזה יעבודה ?
שאלה נוספת, לפי מה שקראתי בפורומים, לא תמיד הקיטים שנמכרים באמת עובדים אל מול המכשיר. אחרי שאבין את נושא החיבורים, איך אני גם מבטיח שהקיט שאני רוכש יתאים לרסיבר שיש ברשותי?

תודה מראש לכל המגיבים.
דני
 

תמונות מצורפות

  • remote.jpg
    remote.jpg
    KB 91.8 · צפיות: 400

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור