עכשיו בארץ - סדרת QUINTET החדשה של אורטופון


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
הגיע לארץ סדרת ראשי ה - MC החדשה של אורטופון, סדרת ה - QUINTET.

החברה

ORTOFON קיימת מ - 1948, והיא יצרנית הראשים הגדולה והמשפיעה ביותר בתחום האנאלוגי: הן בראשים מעולים הנותנים ערך נהדר לכסף, והן בראשי HIGH END ברמות המחיר הגבוהות ביותר, עם טכנולוגיה מתקדמת וביצועים בהתאם.
הגודל של חברת ORTOFON מאפשר לה מחקר ופיתוח ברמה ששום חברה אחרת בתחום אינה מסוגלת לו. פרמטרים שונים, כמו החומר ממנו בנוי הגוף של הראש,ההרכב הכימי של ה - SUSPENTION, המטלורגיה של ה - CANTERVILER, פרופיל ודיוק החיתוך של היהלום, החיווט הפנימי, המגנטים, החיווט של הסלילים, הגיאומטריה שלהם, הדיוק בבנייתם, ועוד ועוד, דורשים השקעה טכנולוגית וכספית לאורך זמן. מדובר בפרמטרים טכנולוגיים הדורשים הן מחקר ופיתוח בתחומים רבים של מדע החומרים, אלקטרוניקה ומכניקה, הן דיוק בבניה, הן מכשור יקר, הן השקעה ב - QC, ובכח אדם מאומן מיומן.

הייצור כולו הוא במפעל של ORTOFON בדנמרק, ללא חלקי OEM שעל איכותם אין שליטה, ללא התפשרות על חלקים שאינם מתאימים לחלוטין למוצר הסופי, וללא חשש בנושא בקורת איכות. בשל כך, קנייה של מוצר של ORTOFON מבטיחה איכות ללא פשרות וללא ספקות, שירות, אחרות ואמינות. בקיצור - ראש שקט ובטחון בקנייה.

סידרת ה - QUINTET

בסידרת ה- QUINTET נעשה שימוש בחומר תרמופלסטי ייחודי שפתחה החברה במיוחד עבור סידרה זו, שילוב של ACRYLONITRILE\ BUTADIENE\STYRENE המצטיין בחוזק רב, משקל נמוך מאוד, ובידוד מכני למניעת ויברציות.
המגנטים בסידרת ה - QUINTET הם מנאודיום, ובעוצמה גבוהה במיוחד לקבלת סיגנל מתח מוצא גבוה ואי לכך, קבלת יחס אות לרעש מצוין. לראשים אלה גם התנגדות פנימית נמוכה במיוחד, נושא קריטי הן בהתאמה לכניסות פונו וטרנספורמרים והן להעברת האות הזעיר המגיע מהראש בצורה מושלמת.
היהלום הנמצא במחט הוא באיכות גבוהה במיוחד עם ליטוש בפרופיל מדויק על פי הסטנדרטים הבלתי מתפשרים של אורטופון, וברמת ביקורת האיכות של חברה היכולה להשקיע הן בציוד והן בכח אדם מעולים.

נושאים אלה הם בעלי חשיבות מיוחדת בראשי MC ( כלומר MOVING COIL) כדי לאפשר את מהירות התגובה המכנית והחשמלית למימוש איכות הצליל של טכנולוגיה זו.

תמחור ומבצע השקה:

מחירי חמשת הדגמים של הראשים בסידרה זו נעים בין 1400 ש"ח ל - 4400 ש"ח.

אלו מחירים ללא שום תחרות למי שמעוניין בראשי MOVING COIL וביתרונות הבלעדיים שלהם.

עד לתאריך 1 מאי 2014 אנו מציעים הנחות מיוחדות ובלתי חוזרות לכל דגמי ה - QUINTET.

בקורות:

סידרת ה - QUINTET רק יצאה לשוק האודיו, וכבר מקבלת בקורות יוצאות מהכלל, למשל מגיליון מאי הקרוב של HIFI WORLD האנגלי:

Hi-Fi World
May 2014
Reviewed by Tony Bolton
"The Quintet Black is something of an audiophile bargain. It seemed to deal with any type of music that I played through it with decorum and an air of quality..."
"It is a very good cartridge that will be a welcome addition to any hi-fi system."
"Very well mannered, but springhtly sounding cartridge...Very smooth midband and treble. Excellent surface noise control. Fast and fluid bass sound."

quintet_all_230pix.png


לדף מידע על הסידרה:

http://online.flipbuilder.com/ortofon/Quintet/#p=2


quintet_red_230pix.png

Quintet_FrontBlue02.jpg


Quintet_SideBlack01.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
מכיון שראיתי טענה שפרסום ההודעה לגבי המשלוח של אורטופון בוצע בזמן אקראי ומסיבות לא רלוונטיות, אבקש להבהיר:

המשלוח הגיע לארץ ביום 17.4
הוא שוחרר ביום 18.4 ויצא להפצה לירושלים.
הפרסום שלי נעשה במקביל לשחרור מהמכס, היום, ב - 19.4

מי שחושב שזה לא אתי לפרסם מוצר שהגיע לארץ ושצריך לשמור בסוד הגעת מוצר כזה מסיבות כאלה ואחרות, מוזמן להעמיד את עצמו למשרת הצנזור של האתר.
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור