רסיבר מחפש דעה על השילוב הבא


reshef316

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
רסיבר - http://halalit.co.il/products/219670 - PIONEER VSX822K
רמקולים - http://halalit.co.il/products/181766 - PIONEER SHS100

קצת מידע לגבי -
השילוב הנ"ל הוא בערך גג התקציב שלי 3500 ש"ח, כך שלא אוכל להרשות לעצמי שילוב של 4000-5000 ומעלה, גם אם מדובר בקפיצה רצינית באיכות...

לגבי השימוש - בעיקר סרטים וטלוויזיה ממקורות דיגיטליים שונים (הורדות), רוב הסרטים/סדרות שאני רואה הינם באיכות 720P, נשמרים על גבי מזרים מדיה (WD TV LIVE), וכרגע נצפים בטלוויזיה, בלי שום מערכת סאונד חיצונית.

אני שומע מוזיקה, אבל ממש לא אודיופיל...לרוב אני מסתפק בהגדרות מערכת, או טיפה מעלה את הבאס (מעדיף צליל טיפה כבד באסים ע"פ טרבלים).

שימוש נוסף במערכת יהיה למשחקי פלייסטיישן.

באופן כללי, רוב המקורות ש"יכנסו" למערכת הם דיגיטליים - PS3, מזרים מדיה, ממיר YES HD ומחשב עם HDMI OUT, כך שחשוב לי שיהיו במערכת מספיק כניסות HDMI (אני כרגע משתמש באופן סדיר ב 4, אבל רוצה להשאיר לפחות אחת רזרבית).

שכחתי לציין גם שעקב סלידה קשה של אישתי, רמקולים רצפתיים (חוץ מהסאב) הם לא אופציה לצערי הרב, רק סאטילים.

מה דעתכם? האם השילוב הזה מתאים לצרכים הדי צנועים שלי? האם בסכום דומה או פחות אני יכול למצוא רסיבר+רמקולים שיענו על הצרכים שלי?

אם חסרים לכם פרטים כדי לענות על השאלה בצורה טובה, אשמח לספק כל פרט רלבנטי...

בתודה מראש

רשף
 

נערך לאחרונה ב:

reshef316

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שכחתי גם לציין (כן, אני קצת סנילי היום כנראה) - שאלה נוספת שלא היתה ברורה לי מקריאת המפרט, בעברית או באנגלית (באתר פיוניר) - האם, במידה והרסיבר כבוי ניתן לשמוע סאונד ישירות מהטלוויזיה? כלומר, האם יש מצב של HDMI PASS THROUGH? או שזה מאפיין שניתן למצוא רק בדגמים מתקדמים יותר?
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור