על מה נדבר היום - ציוד מנורות!


נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
יש לי כבוד להגברת מנורות רק בגלל שאני נותן למישהו אחר לחיות איתה. לי אישית, בלי לכלכך חלילה על הטופולוגיה העתיקה והמקסימה הזו, זה לא עושה את זה. ויש סיבות לכך שאותן, כמובן אפרט.

המרדף אחרי המציאות.
ראשית אחדש לכמה מהחברים כאן {או שלא?} מגבר מנורות לא יותר טבעי ממגבר טרנזיסטור. חלק ממגברי המנורות טבעיים יותר מחלק ממגברי הטרנזיסטור. מה שאומר, שהמצב גם הפוך.

לאחר שבחנתי טונה של ציוד בביתי הגעתי למסקנה הזו. המסקנה שאני לא אחיה עם מגבר מנורות. זה לא הסאונד, זה לא הפרקטיות וזה לא קשור למיצוב. חייתי עם רמקול סיני יקר ואיכותי שמה לעשות, סובל מבעיית סטיגמה לא קלה {בקרב חובבי המותג}, חי עם פטיפון לא פרקטי בעליל וזה בהחלט מאשר את זה שאני באמת לא מחפש מיצוב, פרקטיות ומותגים.

אז מה הבעיה שלי עם מנורות?
מלבד חברים בודדים ביותר שהאזנתי אצלהם לציוד מנורותי שמעתי עוד המון מערכות כאלה. זה מתחיל תמיד בסדרת התנצליות בסגנון: הבייאס לא מכוון, יש לי בעיה במנורה הזו, מנורות הדרייבר לא מספיק איכותיות, לא שמתי יד על nos טובה למגבר שלי, לא מייצרים כבר את המנורות הללו, יש לי מיקרופוניות במנורה ההיא ועוד שלל תירוצים. יש כאלה שלקחו את התחביב הזה של המנורות רחוק יותר. חלקם הנכבד הפכו את הבית שלהם לבית עלמין למנורות ולכל מקום שאני אסובב את ראשי בחדר ההאזנה שלהם אני אמצא גופה של מנורה או אחת כזו גוססת או לפחות אחת שיצאה מהמגבר מפני שהיא החליטה שהיא רוצה לשיר בעצמה שיר שלא קשור למה שהיא אמורה לנגן. זה אומר שאם שומעים את ה"צד האפל של הירח" המנורה שרה "המממממממממממממ" או אפילו "היסססססססססס" שזה לא פחות מרגיז.

הבעיה האחרת במנורות היא שהם לא שומרים על צליל יציב לאורך זמן. הן דועכות אט אט וביום רביעי הן נשמעות פחות טוב מאשר ביום רביעי של לפני 4 חודשים. שלא נדבר על ההרצה שלוקחת 100 שעות מה שאומר שכבר 3 שבועות אפשר לוותר על הנאה. הבעיה היא שהמאזין הקבוע נעשה "אפטי" לדעיכה האיטית של המנורות והוא חי בשקר שהמערכת שלו נשמעת מעולה עד שצד שלישי שבא להאזין מגלה לו את האמת המרה שהמערכת שלו נשמעת כמו מלוואח! ואז הכל מתחיל מהתחלה. מחיפוש ה-nos "החדשה" או שאם יש קצת שכל אז מנורה חדשה לגמרי ועד להרצה של עוד 100 שעות {וצריך גם יותר}. בקיצור, זה יוצא פחות שעות האזנה ויותר שעות עבודה לייצוב המערכת.

אז מה הבעיה באמת, אי אפשר לקנות?
בוודאי שאפשר. אבל צריך עדיין להשאר בצבא האודיופילי האותנטי ולקנות את הכי מנורתי שיש. הכי "מוסיקלי" {לא ברור לי איך מגדירים את זה אבל יאללה, כייף להגיד את צמד המילים האלה} מה שאומר nos! וואו, יש לי מנורה שעשו בשנת 56 אחרי הספירה וזו לא ראתה אור יום מעולם! ואני טוען שברור שהיא לא ראתה אור יום. הרי משנת 56 היא ישבה בתוך רדאר של צוללת, נטחנה על הכספית ואבק גם לא יהיה עליה שהרי בצוללת, אין אבק! אז כן, היא נראת חדשה, וגם השניה שקיבלתם איתה, שהיא מאותה שנה אבל ישבה בתוך בונקר ברוסיה הקפואה, גם אותו פרק זמן, וגם היא, כמו השניה, לא ראתה אור יום ובח שלא אבק {כשיש קרח אין אבק}. אממה? נטחנה גם היא וההתאמה בניהן אינה מושלמת. דהיינו, בעברית מאונגלנת, "מטשינג"! ואז יש זליגה של ערוץ שמאל לימין ואין פוקוס ומתחילים לחטט במגבר והופ, וטופ, ופופ! יש לנו עוד "מגבר מוסך" להתעסקות בבית. והמוסיקה? מהטרנזיסטור הרזרבי שלא עושה אף פעם צרות.

החלופה ההולמת לצרת ה-nos היא מנורה חדשה דנדשה מיצרנית קיימת + אחריות + שירות + דרושות. דהיינו, לא מעט כסף אבל התאמה בטוחה. יש כאלה של eat {אני משתמש בהן והן מדהימות} ויש של עוד חברות שמעולם לא התנסתי בהן.

החלופה השניה היא יותר "קוסמית" - מזל. אם יש לך חבילה של כזה, שיחקת אותה. אבל מה הסיכוי שיתמזל מזלך גם ברכישה הבאה של מנורת nos נוצצת? וואלה, לא גבוה ובכל רכישה הוא ירד. במילים אחרות - קנה מנורות חדשות!!!

הקסם שב-nos.
זה משפט שאני שומע הרבה. הרבה מאוד אפילו. "למנורות nos יש קסם" אמר פלוני אלמוני עם מבט נרגש עד דמעות בעיניו. ואני טוען: איזה קסם ואיזה בתיך. הקסם היחיד שמצאתי ב-nos הוא שהן לא התפוצצו לי בפרצוף שדחפתי אותן לטרמינל של הקדמגבר שלי. תמיד, אבל תמיד היו לי בעיות עם nos. זו זולגת, זו מקרופונית, זו בכלל גופה שלא ידעתי שנפטרה, זו עושה "הסססס" וההיא "המממממממם" והאחרונה בכלל נשרפה בהדלקה. לא היתה פעם אחת שהכנסתי nos שהתאימה לאחותה ולא היתה פעם אחת שהבמה לא עפה לי לאחד הצדדים. אז מה ההתלהבות אני לא מצליח להבין? הרי זה בלבול מוח אחד גדול. שוב, ההמלצה הכי טובה שלי היא מנורה חדשה מהחברה ומנסיוני המנורות של היום טובות יותר מהמנורות של פעם {לא אכנס להסבר שלי על כך, אולי בהמשך הדיון}.

נניח שקיבלנו את כל זה ואנחנו מוכנים להשקיע במנורות חדשות, תואמות ואיכותיות.
יש לזכור שלמגברי מנורות יש בעיה קשה של פינוק יתר. כמו הבן של אבא מליונר שתמיד צריך שיקלו עליו, שיעזרו לו, "שיתמכו בו". הוא עצמו לא תומך, הוא נתמך! מה הכוונה? הרמקול המשודך אליו חייב להיות בעל עכבה יציבה מאוד. כל תנועה בעכבה מקשה על המגבר להתמודד. יחד עם זאת, חוץ מיציבות העכבה, אם לא מדובר על בהמה ענקית עם 8 קילו מנורות לצד שכל אחת מהן בגודל של בקבוק ערק זחלוואי {בלי הפקק כמובן}, אז הרמקול גם צריך להיות נציל. אם הוא לא נציל ולא יציב מספיק המנורות מתחילות לעשות ברוגז עם הרמקול. זה אומר פחות דינמיות, פחות פרטים, פחות מיקרו דינמיות, פחות שקיפות. אבל מה כן? "מוסיקלי"! המילה שחוזרת על עצמה השכם וערב והיא נרדפת לצליל שאין בו כלום אבל הוא מוסיקלי רק בגלל שהוא לא "מציק לי באוזן". דהיינו, מוסיקלי ברוב המקרים זה פחות טוויטר. אפשר בהחלט להשיג את זה גם בטרנזיסטור.

מתי המנורות מתאים?
עד עכשיו ירדתי חזק על הטופולוגיה הזו. אבל אל דאגה, אוטוטו, ב"על מה נדבר היום" הבא, אני אכנס חזק בטרנזיסטור ואחר כך בדיגיטלי כך שתבינו שאני בעצם מתעב את כל הטופולוגיות ומחפש טופולוגיה חדשה שאין בה חסרונות. אבל למנורות יש יתרונות. הן בוקעות בבירור כאשר הרמקול הוא נציל, יציב וקל להנעה. זה מתרחש עוד יותר בבירור כאשר הרמקול הוא נציל מאוד, יציב לחלוטין וקל בטירוף {ואני לא מדבר על רמקולי צינור/שופר}. אז יש יתרונות במנורות רק כשהתנאים ממש, אבל ממש לטובתם. תנאי אחד לא מתקיים והצליל נכנס לקטגוריה של "מוסיקלי" שאני רואה במילה הזו סוג של מיסוך על זה שכל שאר היתרונות החשובים לא קיימים.

אני אישית מעדיף טרנזיסטור איכותי, כבד, עם שנאים בריאים, זרם בריא והכי חשוב שישמע כמו מנורות.:)
 

נערך לאחרונה ב:

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
י
אני אישית מעדיף טרנזיסטור איכותי, כבד, עם שנאים בריאים, זרם בריא והכי חשוב שישמע כמו מנורות.:)
זו בדיוק הנקודה , שהם לא נשמעים כמו שפורפרות, אבל זה נכון מאוד שמי שרוצה ציוד שפורפרות ,צריך להתכונן לתקלות מידי פעם כאשר הולכת שפופרת ולוקחת איתה חצי פרינט, זרם גבוה במעגלים לא מוסיף בריאות ואריכות ימים, אבל מי שהתרגל להתמודד עם הבעיות הללו פשוט מתמכר , אני באמת לא כל כך רוצה להעביר ערב שלם של האזנה לאיזה טרנזיסטור , כמה דקות זה עדיין אפשרי.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
משום מה זה נשמע לי מקביל לחלוטין -- ממש כמו אוקלידס -- לעניין הפטיפונים והתקליטים מול דיסקים, פרט אולי לזה ש-LPs לא מתפוצצים, אבל מי שמוכן "לעבור את הסיוט" (ולהתעלם מזה שזה סיוט מתמשך, לא תופעות חדפעמיות), מקבל צליל "קסום" ששום דבר אחר לא מתקרב אליו (וטוב שכך??)

נו שויין, שייהנו כולם, איש איש וטעמו :)(ורד)
עמיר
 
נערך לאחרונה ב:

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
אצלי כל המערכת היא טרנזיסטורית, פרט לקדם, שהוא מבוסס על שפופרות. הצליל חלומי.
http://www.octave.de/en/htdocs/verstaerker/hp500se.php

תומר
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
אני די נהנה משני העולמות ,נמר כל הכבוד על הניסוח -העלת את מצב הרוח שלי
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
ראשית, אני לא חושב שאפשר להכליל. לא כל מגברי המנורות ולא כל ה - CDP משולבי המנורות זהים. יתרה מכך, ההבדלים יכולים להיות תהומיים ממש. שמעתי מגברי שפופרות שנשמעו "על הפנים" ויש ציוד מנורות שנותן חוויה שקשה ואולי בלתי אפשרי לקבל מציוד טרנזיסטורי. בקיצור - לא כל מגברי המנורות נשמעים אותו דבר, להפך.

שנית, מגברי מנורות/שפופרות מודרניים לא דורשים כמעט תחזוקה ומשחק. הביאס מתבצע אוטומאטית, ואם קונים מיצרן רציני ומוכר, מקבלים מוצר די אמין שבדכ' גם בנוי טוב מאוד (שנאים, חיווט, חומרי גמר וכד'). זה נכון שלעומת מגבר טרנזסטורי שלא נוגעים בו 20-30 שנה (עד שהקבלים נגמרים) זו לא אותה רמת תחזוקה,ובכ"ז צריך להחליף שפופרות כל כמה שנים, אבל לא צריך להתרגש יותר מידי: מגברי השפופרות של היום הם מודרניים ותוכננים וגם בנויים מצוין, לא כמו חלק מהמגברים שנבנו לפני כמה עשרות שנים. (למרות שגם אז היו יוצאים מן הכלל, כמו מקינטוש ואודיו ריסרץ מארה"ב או איר מאנגליה ועוד).

שלישית, כרגיל, הכל תלוי בהתאמה לרמקולים. זה כבר ברור ואין צורך להרחיב.

רביעית, אני חושב שהתועלת שנותן ציוד מנורות לא נמצאת בתחום של "החום" וה"צליל העגול" ויתר הביטויים שלדעתי עושים רק עוול לציוד מנורות איכותי. יש לי מגבר שפופרות ו CDP עם 2 שפופרות ביציאה, ואני חושב שאני מקבל סאונד לא פחות ממדהים, שניחן במוזיקליות באמת יוצאת דופן, שהתקשתי עד היום לשמוע במגברים וב- CDP טרנזיסטוריים, כולל במחירים גבוהים הרבה יותר מהתקציב שלי.

אני מקבל מהמערכת שלי צלילים הרמוניים, טבעיים, עם מיקרו ומאקרו דינמיקה שניתן להרגיש בה בלי בעיה, עם ירידה לתחום הנמוך כמו שאני אוהב, עם פירוט מרשים, אוויר בין הצלילים, ומוזיקה שנשפכת לה כאילו אין מערכת בבית. והכי חשוב מבחינתי - אני מקבל צלילים שלא משעממים לרגע. כל הדלקה של המערכת היא חוויה מחודשת! וזה לא משנה אם אני שם דיסק קלאסי, או מוזיקה אתנית או מוזיקה ישראלית. הכל כל כך חי ו"יושב נכון"...... מי שמצליח לקבל את זה מהסט שלו, מבין בטח על מה אני מדבר. אני מודה שזה הסט הראשון שלי שנותן לי סוג כזה של חוויה ותענוג. יכול להיות שאפשר למצוא גם ציוד טרנזיסטורי שיתן לי את החוויה הזאת. טרם שמעתי ולכן בנתיים אני מאוד מתלהב ממה שהשפופרות מצליחות לתת לי.
 

ronenperetz

חבר משקיען
הודעות
1,550
מעורבות
225
נקודות
63
ראשית, אני לא חושב שאפשר להכליל. לא כל מגברי המנורות ולא כל ה - CDP משולבי המנורות זהים. יתרה מכך, ההבדלים יכולים להיות תהומיים ממש. שמעתי מגברי שפופרות שנשמעו "על הפנים" ויש ציוד מנורות שנותן חוויה שקשה ואולי בלתי אפשרי לקבל מציוד טרנזיסטורי. בקיצור - לא כל מגברי המנורות נשמעים אותו דבר, להפך.

שנית, מגברי מנורות/שפופרות מודרניים לא דורשים כמעט תחזוקה ומשחק. הביאס מתבצע אוטומאטית, ואם קונים מיצרן רציני ומוכר, מקבלים מוצר די אמין שבדכ' גם בנוי טוב מאוד (שנאים, חיווט, חומרי גמר וכד'). זה נכון שלעומת מגבר טרנזסטורי שלא נוגעים בו 20-30 שנה (עד שהקבלים נגמרים) זו לא אותה רמת תחזוקה,ובכ"ז צריך להחליף שפופרות כל כמה שנים, אבל לא צריך להתרגש יותר מידי: מגברי השפופרות של היום הם מודרניים ותוכננים וגם בנויים מצוין, לא כמו חלק מהמגברים שנבנו לפני כמה עשרות שנים. (למרות שגם אז היו יוצאים מן הכלל, כמו מקינטוש ואודיו ריסרץ מארה"ב או איר מאנגליה ועוד).

שלישית, כרגיל, הכל תלוי בהתאמה לרמקולים. זה כבר ברור ואין צורך להרחיב.

רביעית, אני חושב שהתועלת שנותן ציוד מנורות לא נמצאת בתחום של "החום" וה"צליל העגול" ויתר הביטויים שלדעתי עושים רק עוול לציוד מנורות איכותי. יש לי מגבר שפופרות ו CDP עם 2 שפופרות ביציאה, ואני חושב שאני מקבל סאונד לא פחות ממדהים, שניחן במוזיקליות באמת יוצאת דופן, שהתקשתי עד היום לשמוע במגברים וב- CDP טרנזיסטוריים, כולל במחירים גבוהים הרבה יותר מהתקציב שלי.

אני מקבל מהמערכת שלי צלילים הרמוניים, טבעיים, עם מיקרו ומאקרו דינמיקה שניתן להרגיש בה בלי בעיה, עם ירידה לתחום הנמוך כמו שאני אוהב, עם פירוט מרשים, אוויר בין הצלילים, ומוזיקה שנשפכת לה כאילו אין מערכת בבית. והכי חשוב מבחינתי - אני מקבל צלילים שלא משעממים לרגע. כל הדלקה של המערכת היא חוויה מחודשת! וזה לא משנה אם אני שם דיסק קלאסי, או מוזיקה אתנית או מוזיקה ישראלית. הכל כל כך חי ו"יושב נכון"...... מי שמצליח לקבל את זה מהסט שלו, מבין בטח על מה אני מדבר. אני מודה שזה הסט הראשון שלי שנותן לי סוג כזה של חוויה ותענוג. יכול להיות שאפשר למצוא גם ציוד טרנזיסטורי שיתן לי את החוויה הזאת. טרם שמעתי ולכן בנתיים אני מאוד מתלהב ממה שהשפופרות מצליחות לתת לי.
אכן הצליל השפורפרתי הרבה יותר צלול וישנה הרגשה כאילו שברו כמה חלונות בדך למוזיקה(Y)
 

צפיד

אוהב את התחום
הודעות
223
מעורבות
3
נקודות
18
אחלה כתיבה נמר,
כפי שסיכמת יש לך מגבר שנשמע כמו מנורות,למרות כל ה"למרות" שיש במנורות השאיפה של רוב האנשים לקבל את אותו סאונד
שקצת קשה להגדיר מציוד שהוא אינו מנורות.
ואלו שיש להם ציוד מנורתי רודפים סביב הזנב להוציא את הסאונד המנורתי ולא פעם התוצרי לוואי כפי שהרחבת לא קטנים.
תחתית השורה - אני לא הייתי קונה רמקול לא נציל כי אני לא חושב שיש איזה יתרון ברמקול קשה להנעה.
ומניסיון אישי ,הציוד המנורתי ברוב המקרים נשמע לי יותר טוב - במיוחד שמשקללים את מרכיב היחס תועלת מול הכסף.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
אכן הצליל השפורפרתי הרבה יותר צלול וישנה הרגשה כאילו שברו כמה חלונות בדך למוזיקה
אולי ניסוח מדוייק יותר הייה "הצליל של ציוד שפורפרתי ספציפי X הרבה יותר צלול מזה של ציוד טראזיסטורי ספציפי Y, ובהשוואה בין X ל-Y הספציפיים, ישנה הרגשה כאילו שברו כמה חלונות בדך למוזיקה".

וכמובן (או שלא מובן לאנשים ספציפיפיים :)), גם המצב ההפוך קיים ולא מאוד נדיר.

עמיר
 

stereophile

חבר משקיען
הודעות
997
מעורבות
63
נקודות
28
נמר,
האם הפוסט מתכוון יותר למגברי כוח שפופרתיים מאשר לגבי קדם מגברים?
בקדם מגברים יש פחות "בעיות" מהסוג שציינת.
 

ariekarp

אוהב את התחום
הודעות
387
מעורבות
119
נקודות
43
יפה נמר, מנחש שבסופו של דבר תגיע לאותה התובנה גם בתחום המקור.
הוויניל והמדיה הדיגיטלית (כפי שגם AK1 כתב).
הזמן לא עוצר, הטכנולוגיות משתפרות ללא הכר כמו גם הטכנולוגיות הישנות נעלמות מהשוק לאט לאט ולא יותירו ברירה למעשה.
 

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,089
מעורבות
4,236
נקודות
113
נמר,
האם הפוסט מתכוון יותר למגברי כוח שפופרתיים מאשר לגבי קדם מגברים?
בקדם מגברים יש פחות "בעיות" מהסוג שציינת.

אני מדבר רק על הגברת מנורות ולא על קדמגברים.
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
יפה נמר, מנחש שבסופו של דבר תגיע לאותה התובנה גם בתחום המקור.
הוויניל והמדיה הדיגיטלית (כפי שגם AK1 כתב).
הזמן לא עוצר, הטכנולוגיות משתפרות ללא הכר כמו גם הטכנולוגיות הישנות נעלמות מהשוק לאט לאט ולא יותירו ברירה למעשה.

אריה, אני לא יודע כמה מגברי מנורות אתה מכיר, לכמה הקשבת, ומה אתה יודע לגבי הטכנולוגיה בה עושים שימוש בבניית מגברי מנורות בשנים האחרונות.
בשורה התחתונה שלי הסאונד קובע ולכן הטכנולוגיה פחות חשובה, אבל מהמעט שאני הספקתי ללמוד אני יודע שיצרנים רבים שמים דגש רב על תכנון שמאפשר לייצר מגבר שיתנהג וישמע בהתאם לדגשים שהמתכנן מבקש לתת, ומגברים רבים נבנים ברמות ייצור, גימור והשקעה במרכיבים, שלא הייתה מביישת אף תעשיית עילית בשום תחום. נכון זה לא היי טק, אולי יותר ייצור בוטיק, אבל זה גם לא אמור להיות היי טק. ועדיין, כשאתה משווה מגבר שפופרות טוב לכל הזבלה ה"היי טקית" שמייצרים היום לילדים - כולל אייפודים שמתחברים לכל מיני תחנות עגינה, אז אני מעדיף כן "לעצור את הזמן" כלשונך, ולשמוע מוזיקה בטכנולוגיה שמסרבת להעלם מהשוק ונותנת לי חווית האזנה בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר, אולי הכי גבוהים שתעשיית האודיו מסוגלת כיום לייצר. צריך להפנים את המציאות הלא נעימה - באודיו "קידמה טכנולוגית" לא בהכרח שווה לקידמה באיכות. בדרך כלל זה ממש להפך: ההתפתחות הטכנולוגית נותנת יותר פיצ'רים ומשחקים על חשבון האיכות.
 

ארז_וחני

חבר משקיען
הודעות
3,765
מעורבות
932
נקודות
113
איזה יופי של פוסט, נמר (Y).

הקסם היחיד שמצאתי ב-nos הוא שהן לא התפוצצו לי בפרצוף שדחפתי אותן לטרמינל של הקדמגבר שלי. תמיד, אבל תמיד היו לי בעיות עם nos. זו זולגת, זו מקרופונית, זו בכלל גופה שלא ידעתי שנפטרה, זו עושה "הסססס" וההיא "המממממממם" והאחרונה בכלל נשרפה בהדלקה. לא היתה פעם אחת שהכנסתי nos שהתאימה לאחותה ולא היתה פעם אחת שהבמה לא עפה לי לאחד הצדדים.

(lol)(lol)

ארז
 

joda5

חבר משקיען
הודעות
1,036
מעורבות
97
נקודות
48
נמר אחלה פוסט כיף לקרוא ! לגבי ציוד מנורות אני דווקא מרוצה אבל אני לא סובל את המגברים החשופים מה הכוונה? המגברים עם המנורות בחוץ ! אני אוהב אותם בתוך או לראות אותם דרך הזכוכית ראיתי כמה מגברים בסגנון . אפרופו לחברת JOLIDA בדגם היותר חדש 1000 A עם השלט או עם דגם אינבווי מזה משגע!! כיף לראות בלילה .
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
נמר, יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה!

http://www.audiocircle.com/index.php?PHPSESSID=3brg2g917pj1ttoriluanf7o1uhdtgok&topic=92516.0

אלברט מזמין אותך ל LA לשמוע במו אוזניך את ההבדלים בין שתי מפלצות של פאס לאב לבין שתיים של KR, בחיבור לשתי סופר-מפלצות חדשות ומשודרגות שאלברט שחרר לאחרונה - VR9 המהוללים. אמנם ה KR זה לא ממש שפופרות נטו אלא סוג של הייבריד, אבל בכ"ז, השוואה מעניינת. תודיע לי מתי אתה נוסע, אולי אבוא לעזור לך להכין כתבה. ליאון יממן.
 

שניצל

חבר משקיען
הודעות
8,045
מעורבות
1,485
נקודות
113
נמר, יש לי הצעה שלא תוכל לסרב לה!

http://www.audiocircle.com/index.php?PHPSESSID=3brg2g917pj1ttoriluanf7o1uhdtgok&topic=92516.0

אלברט מזמין אותך ל LA לשמוע במו אוזניך את ההבדלים בין שתי מפלצות של פאס לאב לבין שתיים של KR, בחיבור לשתי סופר-מפלצות חדשות ומשודרגות שאלברט שחרר לאחרונה - VR9 המהוללים. אמנם ה KR זה לא ממש שפופרות נטו אלא סוג של הייבריד, אבל בכ"ז, השוואה מעניינת. תודיע לי מתי אתה נוסע, אולי אבוא לעזור לך להכין כתבה. ליאון יממן.
לא ידעתי שהוא העלה את ה-vr9 ל100000 דולר , היה 75000 , קצת שידרוג בדריברים ובקרוס והנה לכם 25000 תוספת ,חוץ מזה take one , גם אני מזמין אותך פה ברחוב ארלוזורוב לשמוע זוג מונובלוקים של קונוורגנט שהם אולי יותר טובים מהפאסים והקיי ארים של אלברט , נגן של emm שהוא יותר טוב מהוואדיה , כבלים של נאוטק ואאודיוקווסט יותר טובים מהכבלים של אלברט , והvr7 עם הסאבים יותר טוב מהצוציק המכונה vr9 ' וכל זה כאן בתל אביב , למה לך ליסוע עד la , במקום ליאון יממן שניצל קפה ובסקויטים , מחר יום חמישי ב8.30 יחד עם שלמה זבדה,תגיד לי אם אתה בא.
 

AK1

חבר משקיען
הודעות
11,252
מעורבות
2,748
נקודות
113
...
כשאתה משווה מגבר שפופרות טוב לכל הזבלה ה"היי טקית" שמייצרים היום לילדים - כולל אייפודים שמתחברים לכל מיני תחנות עגינה, אז אני מעדיף כן "לעצור את הזמן" כלשונך, ולשמוע מוזיקה בטכנולוגיה שמסרבת להעלם מהשוק ונותנת לי חווית האזנה בסטנדרטים הכי גבוהים שאפשר, אולי הכי גבוהים שתעשיית האודיו מסוגלת כיום לייצר. צריך להפנים את המציאות הלא נעימה - באודיו "קידמה טכנולוגית" לא בהכרח שווה לקידמה באיכות. בדרך כלל זה ממש להפך: ההתפתחות הטכנולוגית נותנת יותר פיצ'רים ומשחקים על חשבון האיכות.
השוואת אייפוד ל"טכנולוגיות הישנות" אולי רלוואנטית לילדים, כאמור.

כשמדובר בהי-אנד, פיצ'רים זה ממש לא העניין.

עדיין לפרה חדיש ומתקדם וטראנזיסטורי יש רק כפתור ווליום ואולי standby, ולפאוורים טראנזיסטוריים מתקדמים יש רק on/off ואולי standby, בדיוק כמו לציוד מנורתי, אלא ששם נוספים אולי כפתורים ועוד display לנושאי bias למיניהם :D

לא להשוות חתולים לעגבניות :)
עמיר
 

korando

חבר אתר
הודעות
40
מעורבות
1
נקודות
8
אוי נמר נמר
קח תזמן
בסוף גם אתה תפתח תבוקר בתפילת......
ברוך אתה tube אלוהי
 

TakeOne

חבר משקיען
הודעות
2,915
מעורבות
865
נקודות
113
לא ידעתי שהוא העלה את ה-vr9 ל100000 דולר , היה 75000 , קצת שידרוג בדריברים ובקרוס והנה לכם 25000 תוספת ,חוץ מזה take one , גם אני מזמין אותך פה ברחוב ארלוזורוב לשמוע זוג מונובלוקים של קונוורגנט שהם אולי יותר טובים מהפאסים והקיי ארים של אלברט , נגן של emm שהוא יותר טוב מהוואדיה , כבלים של נאוטק ואאודיוקווסט יותר טובים מהכבלים של אלברט , והvr7 עם הסאבים יותר טוב מהצוציק המכונה vr9 ' וכל זה כאן בתל אביב , למה לך ליסוע עד la , במקום ליאון יממן שניצל קפה ובסקויטים , מחר יום חמישי ב8.30 יחד עם שלמה זבדה,תגיד לי אם אתה בא.


איזה ביסקויטים???
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור